Strategyturk Forumları
Total War: Pharaoh (İlk Bakış) - Baskı Önizleme

+- Strategyturk Forumları (https://forum.strategyturk.com)
+-- Forum: Total War Forumları (https://forum.strategyturk.com/forum-total-war-forumlari)
+--- Forum: Total War Forum (https://forum.strategyturk.com/forum-total-war-forum)
+---- Forum: Total War: Pharaoh (https://forum.strategyturk.com/forum-total-war-pharaoh)
+---- Konu Başlığı: Total War: Pharaoh (İlk Bakış) (/konu-total-war-pharaoh-ilk-bakis)



Total War: Pharaoh (İlk Bakış) - Rzenma - 03-06-2023




Total War: Pharaoh oyununda yer alan bazı yenilikler

Sefer Haritası:
  • Bu oyun önceki bazı total war oyunlarında olduğu gibi saga yapımı olmayacak. Tarihin belirli bir dönemini anlatan geniş çaplı bir yapım olacak.
  • Bazı yerleşim yerleri ''medeniyet sütunu'' olarak belirlenmiş. Eğer bu yerleşim yerleri zarar görürse dünya çapında medeniyet seviyesini gösteren bar azalacak ve buna bağlı olarak dünyanın daha kasvetli bir havaya bürünmesi, barbar fraksiyonlarının güçlenmesi, doğal afetlerin daha sık görülmesi vb. yan etkiler ortaya çıkacak.
  • Harita Nubia, Kush, Anadolu, Kenan, Yukarı Mısır, Aşağı Mısır'ı kapsayacak.
  • Mısır veya Anadolu'daki belirli kilit yerleşim yerlerini işgal ettiğinizde, Firavun veya Hitit'in Büyük Kralı olma şansınız olacak ve yeni birimlerin kilidini açabileceksiniz ayrıca her kültürün kendine özel birimleri olacak.
  • Üç kültürün pantheonundan herhangi bir tanrıyı çeşitli bonuslar kazanmak için benimseyebileceksiniz ancak bu konuda bazı kısıtlamalar olacak.

Savaşlar:
  • Birimleriniz artık düşmana arkasını dönmeden yavaşça geriye hareket edebilecek.
  • Zırh seviyesi savaş sırasında yavaşça azalacak.
  • Kuşatma sırasında merdiven, koç başı, kuşatma kulesi gibi ekipmanlar üretmenin yanı sıra düşman surlarının altını kazarak yıkılmasına sebep olan yeni opsiyonlara sahip olabileceksiniz.
  • Kuşatma sırasında ortaya çıkan yangın çevredeki binalara yayılabilecek.
  • Hava durumu arazi şartlarını değiştirebilecek örneğin yağmur yağması çamurlu arazilerin ortaya çıkmasına sebep olabilecek. Kum üzerinde yürümek ağır birimler için daha yorucu olacak. Kum fırtınası birimlerin menzilini düşürebilir ve hasar almasına sebep olabilir.
  • Birimlerin bağlı oldukları fraksiyona göre renk kodları olmayacak.



Total War: Pharaoh (İlk Bakış) - Elefsar - 03-06-2023

Genel olarak güzel şeyler var, ancak görüntü olarak SAGA oyunlarından bile kötü gözüküyor, Rome TW Remastered gibi mobil kalmış.

(03-06-2023, 14:59)Rzenma :
  • Zırh seviyesi savaş sırasında yavaşça azalacak.
  • Birimlerin bağlı oldukları fraksiyona göre renk kodları olmayacak.

Zırh seviyesinin azalmasının mantığını anlayamadım, pek gerçekçi durmuyor, büyü gibi bir şey değil?

Renk kodu olmadan birimleri birbirinden ayırmak zor olur diye düşünüyorum. Çok spesifik tarzları olursa belki karışmaz, emin değilim.


Total War: Pharaoh (İlk Bakış) - GespensterPanzer - 03-06-2023

(03-06-2023, 15:25)elefsar : Genel olarak güzel şeyler var, ancak görüntü olarak SAGA oyunlarından bile kötü gözüküyor, Rome TW Remastered gibi mobil kalmış.

(03-06-2023, 14:59)Rzenma :
  • Zırh seviyesi savaş sırasında yavaşça azalacak.
  • Birimlerin bağlı oldukları fraksiyona göre renk kodları olmayacak.

Zırh seviyesinin azalmasının mantığını anlayamadım, pek gerçekçi durmuyor, büyü gibi bir şey değil?

Renk kodu olmadan birimleri birbirinden ayırmak zor olur diye düşünüyorum. Çok spesifik tarzları olursa belki karışmaz, emin değilim.
Sanırım zırh seviyesinden kasıt, delinmesi zarar görmesi ve o korumayı sağlamamasi, belki takviye yapar gibi ekipman tamiri de yapmamız gerekir savaşlardan sonra.


Total War: Pharaoh (İlk Bakış) - Onur34 - 03-06-2023

Birimlerin arkalarını dönmeden geriye gidebilmeleri büyük yenilir. Savaş alanında uygulanabilecek taktiklerin sayısı sadece bu özellikle iyice artmış olur.


Total War: Pharaoh (İlk Bakış) - Takeda Akane - 03-06-2023

Sefer haritasıyla ilgili bilgiler fena değil.