Total War: Pharaoh (İlk Bakış) - Baskı Önizleme +- Strategyturk Forumları (https://forum.strategyturk.com) +-- Forum: Total War Forumları (https://forum.strategyturk.com/forum-total-war-forumlari) +--- Forum: Total War Forum (https://forum.strategyturk.com/forum-total-war-forum) +---- Forum: Total War: Pharaoh (https://forum.strategyturk.com/forum-total-war-pharaoh) +---- Konu Başlığı: Total War: Pharaoh (İlk Bakış) (/konu-total-war-pharaoh-ilk-bakis) |
Total War: Pharaoh (İlk Bakış) - Rzenma - 03-06-2023 Total War: Pharaoh oyununda yer alan bazı yenilikler Sefer Haritası:
Savaşlar:
Total War: Pharaoh (İlk Bakış) - Elefsar - 03-06-2023 Genel olarak güzel şeyler var, ancak görüntü olarak SAGA oyunlarından bile kötü gözüküyor, Rome TW Remastered gibi mobil kalmış. (03-06-2023, 14:59)Rzenma : Zırh seviyesinin azalmasının mantığını anlayamadım, pek gerçekçi durmuyor, büyü gibi bir şey değil? Renk kodu olmadan birimleri birbirinden ayırmak zor olur diye düşünüyorum. Çok spesifik tarzları olursa belki karışmaz, emin değilim. Total War: Pharaoh (İlk Bakış) - GespensterPanzer - 03-06-2023 (03-06-2023, 15:25)elefsar : Genel olarak güzel şeyler var, ancak görüntü olarak SAGA oyunlarından bile kötü gözüküyor, Rome TW Remastered gibi mobil kalmış.Sanırım zırh seviyesinden kasıt, delinmesi zarar görmesi ve o korumayı sağlamamasi, belki takviye yapar gibi ekipman tamiri de yapmamız gerekir savaşlardan sonra. Total War: Pharaoh (İlk Bakış) - Onur34 - 03-06-2023 Birimlerin arkalarını dönmeden geriye gidebilmeleri büyük yenilir. Savaş alanında uygulanabilecek taktiklerin sayısı sadece bu özellikle iyice artmış olur. Total War: Pharaoh (İlk Bakış) - Takeda Akane - 03-06-2023 Sefer haritasıyla ilgili bilgiler fena değil. |