Strategyturk Forumları
[MP] Stellaris - Multiplayer: Mayıs 2024 - Baskı Önizleme

+- Strategyturk Forumları (https://forum.strategyturk.com)
+-- Forum: Paradox Forumları (https://forum.strategyturk.com/forum-paradox-forumlari)
+--- Forum: Stellaris (https://forum.strategyturk.com/forum-stellaris)
+---- Forum: Stellaris: Multiplayer (https://forum.strategyturk.com/forum-stellaris-multiplayer)
+---- Konu Başlığı: [MP] Stellaris - Multiplayer: Mayıs 2024 (/konu-mp-stellaris-multiplayer-mayis-2024)



Stellaris - Multiplayer: Mayıs 2024 - Selene - 29-04-2024

EcOI2P7.png

Strategyturk Mayıs 2024 Stellaris etkinliğine hoş geldiniz.
Etkinlik İşleyişi
  • GM : @Selene
  • Host:
  • Oyun Günleri: Perşembe
  • Oyun Saatleri: 20.00 - 23.00
Etkinlik Ayarları
  • Galaksi Boyutu: Medium (Katılıma göre değişiklik gösterebilir)
  • Galaksi Şekli: Elliptical
  • Teknoloji & Gelenek Maliyeti: 0.75x
  • Geçiş Tarihleri: 2300 - 2400 - 2500
  • Yaşanabilir Gezegen: 1x
  • Gateway ve Wormhole Sıklığı: 0.5x
  • Hyperlane Sıklığı: 1.x
  • Kriz gücü: 10x
  • Kriz türü: Hepsi
  • Ayar önerilerinizi bekliyoruz.
Etkinlik Kuralları
  1. Oyuncular imparatorluklarının etiklerine ve civiclerine göre uygun oynamalıdırlar.
  2. Oyun içerisinde herhangi bir bug, exploit vb. oyun açığından yararlanılamaz, nation-ruining sayılabilecek davranışlar sergilenemez.
  3. Oyuncular oyun gününden önce imparatorluklarının resmini konuya atmalıdır, haritada karışıklık olmaması için başka oyuncuların seçtikleri renkleri seçmemeleri önerilir. 
  4. AI'lardan favor alınamaz.
  5. Bir federasyondaki ülke sayısı oyun başındaki oyuncu sayısının üçte birinden fazla olamaz. Küsurat yuvarlanır.
  6. Federasyon üyelerinin arasında kesintisiz hyperlane bağlantısı olması gerekir.
  7. Fallen Empire'lar oyuncu federasyonuna alınamaz.
  8. Oyuncular hyperlane bağlantısı olmayan imparatorluklara sistem kaybettirecek savaş açamaz.
  9. Birden fazla oyuncunun yer aldığı savaşlarda barış antlaşmalarının çoğunluk tarafından onaylanması gerekir.
  10. Oyuncular birbirlerini entegre edemezler, oyuncunun başka bir oyuncunun bağımlı devleti olması için geçerli sebepler aranır.
  11. Early/mid game'de bir imparatorluğun bir savaşta kaybedebileceği koloni sayısı 1/2, sistem sayısı 5/10'dur. Late game'de sınır yoktur.
  12. Savaşta aldığınız sistemlerin imparatorluğunuzla hyperlane bağlantısı olmalıdır.
  13. Oyuncu imparatorlukları savaşla bölündüklerinde bölen taraf sınırlarını kapalı tutamaz.
  14. Bordergore yasaktır.
  15. Total War ırkları oynanamaz.
  16. Common ground, Hegemony,  Lost Colony,  Imperial Fiefdom, Broken Shackles, Payback kökenleri seçilemez.
  17. Kural önerilerinizi bekliyoruz.

Etkinliğe Katılım
  • Katılıyorum yazmanız ve ülkenizin ekran görüntüsünü atmanız gerekiyor.
  • GM ülke reddetme hakkına sahiptir.