Strategyturk Forumları
Dota 2 - Razzil Darkbrew, the Alchemist - Baskı Önizleme

+- Strategyturk Forumları (https://forum.strategyturk.com)
+-- Forum: Diğer Strateji Forumları (https://forum.strategyturk.com/forum-diger-strateji-forumlari)
+--- Forum: MOBA & Autobattler (https://forum.strategyturk.com/forum-moba-autobattler)
+---- Forum: Dota 2 (https://forum.strategyturk.com/forum-dota-2)
+---- Konu Başlığı: Dota 2 - Razzil Darkbrew, the Alchemist (/konu-dota-2-razzil-darkbrew-the-alchemist)



Dota 2 - Razzil Darkbrew, the Alchemist - unonimus - 10-09-2016

Alchemist Türkçe Bilgi:

7.02'ye uygundur.

Alchemist.png?version=647a0f0930cca877429893aa363ae510
40px-Strength_primary_attribute_symbol.p...cf3a3a720c: 25+1,8
40px-Agility_attribute_symbol.png?versio...1691851193: 11+1,2
40px-Intelligence_attribute_symbol.png?v...6ea3d191f0: 25+1,8
yNppj7.jpg
Hareket hızı                       295
Dönme oranı                     0,6
Görüş menzili                    1800/800
Saldırı menzili                    150 (Yakın)
Atkı hızı                                Anında
Saldırı animasyonu         0,35+0,65
Temel saldırı süresi         1,7
Büyü direnci                      %25
Çarpışma büyüklüğü      24

Hikâye:
Kutsal Alşimya bilimi Darkbrew ailesinin geleneğidir. Hiçbir Darkbrew Razzil'in yaratıcılığına, hırsına ve dikkatsizliğine sahip değildir. Fakat yetişkinlik geldiğinde aile ticaretini bir kenara itip Alşimi'ye el attı. Ününe yakışan küstahlıkla Razzil dünyaya tüm bir dağı altına çevireceğini duyurdu. 20 yıllık araştırma, harcama ve hazırlıktan sonra hayret verici bir şekilde başarısız oldu. Kendini ilk bulduğu yer yarattığı geniş çaplı yıkım sebebiyle hapisti. Yine de Razzil başarısızlığı rahatça karşılayacak biri değildi, araştırmasına devam etmek için kaçma fırsatı arıyordu. Yeni hücre arkadaşı azgın bir ogre çıkınca aradığı fırsatı bulduğunu farketti. Ogreyi onu yememesi için ikna ettikten sonra Razzil dikkatlice hapishane taşlarının arasında yetişen küf ve yosunlardan bir tentür hazırlamaya başladı. Bir haftanın sonunda hazır gibi görünüyordu. Ogre iksiri içtiğinde durdurulamaz bir cinnet geçirerek hücre parmaklıklarını ve hapishane muhafızlarını delip geçerek ikisini de serbest bıraktı. Kendilerini kısa süre sonra şehri çevreleyen ormanda bir yerlerde kaybolmuş buldular. Arkalarında yarattıkları yıkım görülebiliyordu, ancak takip edilmiyorlardı. Toniğin bıraktığı etkiyle ogre huzurlu, mutlu, hatta istekli görünüyordu. Beraber çalışmayı kararlaştıran ikili Razzil’in Alişimik dönüşümünü tekrar denemek için gerekli materyalleri toplamak için yola koyuldular.

Yetenekler:

Acid Spray (Q/D):
Acid_Spray_icon.png?version=563431572c30...cf1261c817
Yetenek: Alan hedefli
Etkileme: Düşman birimler
Hasar türü: Fiziksel

Hedefine doğru çok tazyikli bir şekilde zehir fışkırtır. Kirlenmiş alana adım atan her düşmanın biriminin zırhı zayıflar ve zamanla hasar alır.

Yetenek animasyonu: 0,2+0,7
Kullanma menzili: 900
Yarıçap: 625
Saniye başına hasar: 15/20/25/30
Zırh azaltma: 4/5/6/7 (16px-Talent_tree_symbol.png?version=b4db...17c22a8b0c 9/10/11/12)
Süre: 16

Cooldown_symbol.png?version=7429ed9baf0f...4bfdfad708 22
Mana_symbol.png?version=a81185ac577f9b52...be91b6600c 130/140/150/160
20px-Spell_immunity_block_no_symbol.png?...9951268177 Büyü bağışıklığından geçer.

Eklentiler:
16px-Modifier_debuff_symbol.png?version=...5a4d0dc346 Acid Spray: Arındırılamaz.
Darkbrew ailesinin geleneksel Alşimi yöntemlerini kullanan Razzil, en katı metalleri bile eriten bir asit üzerinde çalışmaktadır.

Notlar:
  • Zırh azaltma aura ile sağlanır. Bu zayıflatma 0,5 saniye uzar.
  • Hasar 1 saniye araıklarla, zayıflatmanın elde edilmesinden 1 saniye sonra başlayacak şekilde verilir. Toplamda 16 defa hasar verilir.
  • Bir birime en fazla 240/320/400/480 hasar (hasar azaltması yoksa) verebilir.
  • Yetenek aktifken, yeteneğin seviyesi yükseltildiğinde veya hünere verildiğinde etkilenmiş birimlerin zırh azalması yenilenmez. Mamafih, düşman birim bu yeteneğin seviyesi yükseltildikten veya hünere verildikten sonra zayıflatmayı alırsa bu düşman sonraki değeri alır. Hasar değeri yenilenmeyip her zaman yeteneğin kullanıldığı zamanki seviyesine bağlıdır.
  • Ancient yaratıkları tamamen etkiler. Kuryeleri etkilemez.

Unstable Concoction (W/E):
Unstable_Concoction_icon.png?version=798...558359e5a7
Yetenek: Hedefsiz
Etkileme: Kendisi
Hasar türü: Fiziksel

Alchemist, düşmanlarına fırlattığında onları sersemleten ve belirli bir alana hasar veren kararsız bir karışım hazırlar. Karışımı hazırladığı süre uzadıkça, vereceği hasar ve sersemleteceği süre de artar. 5 saniyenin sonunda karışım, verebileceği en fazla hasara ve en uzun sersemletme süresine ulaşır. Ancak 5.5 saniyeden sonra karışım bir hedefe fırlatılmaz ise Alchemist'in elinde patlayacaktır.

Yetenek animasyonu: 0+0
Patlama yarıçapı: 175
Maksimum karışım süresi: 5,5
Maksimum hasar: 150/220/290/360 (16px-Talent_tree_symbol.png?version=b4db...17c22a8b0c 230/300/370/440)
Maksimum sersemletme süresi: 1,75/2,5/3,25/4

Cooldown_symbol.png?version=7429ed9baf0f...4bfdfad708 16
Mana_symbol.png?version=a81185ac577f9b52...be91b6600c 120
20px-Spell_immunity_block_symbol.png?ver...948c459858 Kendisinde patladığında kendisi büyü bağışıklı ise kendisine etki etmez ama alan etkisini yine de uygular.
20px-Spell_block_partial_symbol.png?vers...d942cb1f16 Düşmanlar tarafından engellenebilir ama kendisinde patladığında kendisi tarafından engellenmez.

Eklentiler:
16px-Modifier_buff_symbol.png?version=97...a73d1a7573 Unstable Concoction: Arındırılamaz.
16px-Modifier_debuff_symbol.png?version=...5a4d0dc346 Stunned: Güçlü arındırmalarla arındırılabilir.
Bir dağı altına dönüştürmekte başarısız olan bu uçucu çözeltinin iyi tarafı yokedici potansiyeli.

Notlar:
  • Kullanıldığında yönlendirmeli büyüleri durdurur.
  • Alchemist'in üstünde bir sayaç karışımın patlamasına kaç saniye kaldığını gösterir. Bu sayaç herkes tarafından görülebilir.
  • Karışım animasyonu ve parçacıkları herkes tarafından görülebilir. Unstable Concoction güçlendirmesi gizlidir.
  • Sesi düşmanlar tarafından sadece görüş menzillerinin içinde kullanıldıysa duyulabilir.
  • Vereceği hasar karışımın mayalandığı süre içinde 0,1 saniye başına 3/4,4/5,8/7,2 (16px-Talent_tree_symbol.png?version=b4db...17c22a8b0c 4,6/6/7,4/8,8) artar ve 5 saniyede tam hasara ulaşır.
  • Sersemletme süresi 0,3 saniyeden başlar ve mayalandığı her 0,1 saniyede 0,029/0,044/0,059/0,074 saniye artarak 5 saniyede 1,75/2,5/3,25/4 saniyeye ulaşır.
  • Bu yetenek her zaman, Alchemist üzerinde patlasa bile 175 alana etki eder.
  • Karışım hazırlanırken Alchemist ölürse karışım anında patlar ve alana karışımın kaç saniye hazırlandığına bağlı olarak etki eder.
  • Karışım hazırlanırken Alchemist serbestçe hareket edebilir ve eylem yapabilir.
  • Sersemletme ve hasar alandaki yaratık-kahramanlara da etki eder.
  • Alchemist bu yetenekle kendisini reddedebilir.

Unstable Concoction Throw (W/E):
Unstable_Concoction_Throw_icon.png?versi...7f614fc316
Yetenek: Birim hedefli
Etkileme: Düşman kahramanlar
Hasar türü: Fiziksel

Seni havaya uçurmadan önce fırlat onu!

Yetenek animasyonu: 0,2+0,5
Kullanma menzili: 775

Cooldown_symbol.png?version=7429ed9baf0f...4bfdfad708 0
20px-Spell_immunity_block_symbol.png?ver...948c459858 Büyü bağışıklı birimlere atılamaz. Atkı, büyü bağışıklı bir birime isabet etse de alandaki diğer birimleri etkiler.
20px-Spell_block_symbol.png?version=b767...d2da7d2488 İsabette alandaki herkes tarafından engellenir.

Eklentiler:
16px-Modifier_debuff_symbol.png?version=...5a4d0dc346 Stunned: Güçlü arındırmalarla arındırılabilir.

Notlar:
  • Bu yetenek karışım fırlatılana ya da elde patlayana kadar Unstable Concoction yeteneğinin yerini alır.
  • Hedeflenen alanın merkezi bir düşman kahraman olmalıdır.
  • Unstable Concoction Throw yeteneğinin kullanılması yetenek kullanılması olarak geçmediği için yetenek kullanımına göre yapılan etkileri gerçekleştirmez.
  • Karışım 900 hızla ilerler ve karışımdan kaçılamaz.
  • Fırlatıldığında karışım mayalanmayı durdurur.
  • Sadece kahraman ve illüzyonlara fırlatılabilir. Alan hasarı yaratıkları etkilemez.
  • Yaratık-kahramanlara atılamaz ama alan içinde olanlarına hasar ve sersemletme verir.
  • Dokunulmaz ya da gizlenmiş bir kahramana isabet ettiğinde alan etkisi yine de uygulanır.

Greevil's Greed (E/G):
Greevil%27s_Greed_icon.png?version=d26f6...1c3d6dabcc
Yetenek: Pasif
Etkileme: Kendisi

Alchemist düşmanlarından ve ödül rünlerinden fazladan altın sentezler. Her öldürme başına Alchemist sabit bir miktar ve ek bir miktar altın kazanır. Eğer Alchemist 30 saniye içinde başka bir birim öldürürse fazladan Ek Bonus Altın istifi kazanır. Ek olarak, ödül rünleri 3/4/5/6 kat fazla altın kazandırır.

Temel fazladan altın: 6/8/10/12
İstif başına fazladan altın: 3
Maksimum fazladan altın: 12/20/28/36
İstif süresi: 30
Ödül rünü çarpanı: 2

20px-Illusion_no_symbol.png?version=3f8c...574d6b7223 İllüzyonlar kullanamaz.
20px-Breakable_partial_symbol.png?versio...907704e245 Bozma ile bozulur.

Eklentiler:
16px-Modifier_buff_symbol.png?version=97...a73d1a7573 Globlin's Greed: Arındırılamaz.
Bir dağ olmadığı sürece, Razzil daha küçük karışımları cüzdanına dizmek üzere dönüştürmede ustalaşmıştır.

Notlar:
  • Greevil's Greed Alchemist'in, dostlarına, illüzyonlara ve Tempest Double'lara hariç, yaptığı her son vuruşta tetiklenir.
  • İstifler birbirinden tamamen bağımsız olarak çalışır. Her biri 30 saniye sürer ve birbirinin süresini yenilemez.
  • İstif alınması için Alchemist'in kendisinin son vuruş yapması gerekir, sahip olduğu birimler ile yaptığı son vuruşlar istif vermez.
  • Durum güçlendirmesi ikonunda Alchemist'in bir sonraki son vuruşunda fazladan kaç altın kazanacağını gözükür.
  • Alchemist'in üzerinde kazanılan fazladan altın miktarını gösteren ikinci bir ödül sayısı belirir. Bu sayı sadece Alchemist'e gözükür.
  • Fazladan altın sınırına ulaşmak için gereken en az son vuruş miktarı 30 saniye içinde 2/4/6/8'dir.
  • Bu yolla elde edilen altın güvenilmez altındır ve yeniden canlanma sonrasındaki altın kazancı azaltmadan etkilenir.

Chemical Rage (R/R):
Chemical_Rage_icon.png?version=5f555654a...7ce448db56
Yetenek: Hedefsiz
Etkileme: Kendisi

Alchemist Ogre'ını kimyasal uyarıyla hiddetlendirir, temel saldırı dolum süresini kısaltır, hareket hızını ve yenilenmeyi arttırır.

Yetenek animasyonu: 0+0
Dönüşüm süresi: 0,35
Temel saldırı süresi: 1,4/1,2/1
Fazladan can yenilenmesi: 50/75/100
Fazladan mana yenilenmesi: 3/7,5/12
Fazladan hareket hızı: 30/40/60
Süre: 25
Aghanim kullanma menzili: 600


Cooldown_symbol.png?version=7429ed9baf0f...4bfdfad708 45
Mana_symbol.png?version=a81185ac577f9b52...be91b6600c 50/100/150
20px-Spell_immunity_block_no_symbol.png?...9951268177 Büyü bağışıklığından geçer.
20px-Illusion_partial_symbol.png?version...897166c7da İllüzyonlar can ve mana yenilenmesi haricinde bütün etkilerden yararlanır. Chemical Rage sırasında oluşturulan illüzyonlar, Alchemist üzerinde güçlendirmenin bitmesine kaç saniye kaldığına bakılmaksızın tam süre boyunca güçlendirmeye sahip olur.
20px-Aghanim%27s_Scepter_symbol.png?vers...220a3299dc Alchemist Aghanim's Scepter'ı, bir dostuna Aghanim's Scepter geliştirmesini vermek için eritir.


Eklentiler:
16px-Modifier_buff_symbol.png?version=97...a73d1a7573 Chemical Rage Transform: Arındırılamaz.
16px-Modifier_buff_symbol.png?version=97...a73d1a7573 Chemical Rage: Arındırılamaz.
16px-Modifier_buff_symbol.png?version=97...a73d1a7573 Ultimate Scepter Consumed: Arındırılamaz.
Razzil'in Ogre'a hapishanede tutukluyken verdiği içki, mücadelenin ortasında kullanışlı bir iksir haline geldi.

Notlar:
  • Kullanıldığında atkılardan kaçındırır.
  • Alchemist'in toplam temel hareket hızını 325/335/355'e, can yenilenmesini 50,25/75,25/100,25'e ve mana yenilenmesini 3,01/7,51/12,01'e çıkartır.
  • Temel can ve mana yenilenmesini artırdığı için yüzdelik artış ve azaltmalardan tamamen etkilenir.
  • Toplamda 1250/1875/2500 can ve 75/187,5/300 mana yeniler (yeteneğin harcadığı mana sayılmazsa).
  • Net mana yenilenmesi (eşyalardan fazladan %0 yenilenme var iken): 25/87,5/150
  • Net mana yenilenmesi (20px-Sage%27s_Mask_icon.png?version=9511...2fb3e02923Sage's Mask ile fazladan %50 yenilenme var iken): 62,5/181,25/300
  • Net mana yenilenmesi (20px-Void_Stone_icon.png?version=5df8e66...d9d88ca1c2Void Stone ile fazladan %100 yenilenme var iken): 100/275/450
  • Alchemist öldüğünde tamamen durur.
  • 20px-Aghanim%27s_Scepter_symbol.png?vers...220a3299dcAghanim's Scepter'ın Alchemist'teyken aktif yeteneği vardır ve bunu klon ve illüzyon harici dost kahramanlar üzerinde kullanılabilir. Kullanıldığında Aghanim yok olur ve hedef dost kahraman Ultimate Scepter Consumed (göstergede adı Aghanim's Scepter Synth) güçlendirmesini kalıcı olarak kazanır. Bu güçlendirme dost kahramana 20px-Aghanim%27s_Scepter_symbol.png?vers...220a3299dcAghanim's Scepter'ın özelliklerini ve varsa yetenek geliştirmesini tamamıyla verir. Alchemist bunu kendi üzerinde de kullanabilir; ama kendisinin Scepter geliştirmesi olmadığı için sadece özellikleri kazanır. Aghanim'in net değeri Alchemist'ten hedef kahramana geçer. Kendi üzerinde kullanması net değeri değiştirmez. Bunu yapmak ne Alchemist'in ne de hedefinin DBA (dakika başına altın) değerini değiştirir. Bir kahraman 20px-Aghanim%27s_Scepter_symbol.png?vers...220a3299dcAghanim's Scepter tarafından sadece bir defa hedeflenebilir.
  • 20px-Aghanim%27s_Scepter_symbol.png?vers...220a3299dcAghanim's Scepter güçlendirmesine sahip bir kahramanın illüzyonları, bu eşyanın sağladığı özelliklerden yararlanmaz.
  • 20px-Aghanim%27s_Scepter_symbol.png?vers...220a3299dcAghanim's Scepter'ın aktarılması son yeteneğe değil kahramana bağlıdır. Yani Alchemist, Yetenek Çekilişi modunda yetenekleri ne olursa olsun 20px-Aghanim%27s_Scepter_symbol.png?vers...220a3299dcAghanim's Scepter'ları aktarabilir.
Hünerler:
  • Seviye 10: +20 hasar YA DA +4 zırh
  • Seviye 15: +80 Unstable Concoction hasarı YA DA bütün özelliklere +6
  • Seviye 20: +30 saldırı hızı YA DA +300 can
  • Seviye 25: %30 can çalma YA DA -5 Acid Spray zırhı
Hüner notları:
  • Zırh ve saldırı hasarı fazladan zırh ve saldırı hasarı olarak eklendiği için illüzyonlar bunlardan yararlanamaz.
  • Can hünerini almak maksimum can kapasitesini artırır ve o anki can yüzdesini aynı tutar.
  • Can çalma eşsiz saldırı eklentisi değildir ve diğer can çalma kaynaklarıyla tamamen istiflenir.