![]() |
Dota 2 - Kaldr, the Ancient Apparition - Baskı Önizleme +- Strategyturk Forumları (https://forum.strategyturk.com) +-- Forum: Diğer Strateji Forumları (https://forum.strategyturk.com/forum-diger-strateji-forumlari) +--- Forum: MOBA & Autobattler (https://forum.strategyturk.com/forum-moba-autobattler) +---- Forum: Dota 2 (https://forum.strategyturk.com/forum-dota-2) +---- Konu Başlığı: Dota 2 - Kaldr, the Ancient Apparition (/konu-dota-2-kaldr-the-ancient-apparition) |
Dota 2 - Kaldr, the Ancient Apparition - unonimus - 10-09-2016 Ancient Apparition Türkçe Bilgi: 7.02'ye uygundur. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hareket hızı 295
Dönme oranı 0,6
Görüş menzili 1800/800
Saldırı menzili 600
Atkı hızı 1250
Saldırı animasyonu 0,45+0,3
Temel saldırı süresi 1,7
Büyü direnci %25
Çarpışma büyüklüğü 24
Hikâye:
Ancient Apparition Kaldr, zamanın dışından yansıyan bir gölgedir. Evren ile onun sonunun gelmesini bekleyen sonsuz boşluk arasında soğuktan yükselir. Kaldr vardır, Kaldr vardı ve Kaldr olacaktır. Bizim farkettiğimiz bize ne kadar güçlü görünürse görünsün, ölümsüz gerçek Kaldr'in sadece küçük bir yankısından ibarettir. Bazıları inanır ki, evren yaşlanıp son anlarına yaklaştıkça ve sonsuzluğun sonu yaklaştıkça Kaldr'in gücü parlayacak ve kudretlenecek, böylece Ancient Apparition daha da gençleşecek ve güçlenecektir. Sahip olduğu buzlar her şeyi durduracak ve silüeti, seyretmek için çok korkunç olan bir ışık yayacak. Artık hayalet olarak kalmayacak!
Yetenekler:
Cold Feet (Q/C): ![]() Yetenek: Birim hedefli Etkileme: Düşman birimler Hasar türü: Büyüsel Düşman birimine zamanla oluşan hasar veren dondurucu bir büyü yapar, fakat düşman birim büyünün yapıldığı yerden uzaklaşırsa etkisi bitebilir. Eğer düşman birim belirtilen menzilden dışarı çıkmazsa, o bölgede sersemler ve 4 saniye sonra donmuş vaziyette durur. Yetenek animasyonu: 0,01+0 Kullanma menzili: 700/800/900/1000 Etkisinin bitme menzili: 740 Tik başına hasar: 37,5/50/62,5/75 Hasar süresi: 4 Sersemletme süresi: 1,25/2/2,75/3,5 Şarj sayısı: 0 ( ![]() Şarj yenilenme süresi: 0 ( ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Eklentiler: ![]() ![]() Kaldr'ın varlığı etrafındakileri dondurucu bir boşluğa doğru çeker ve sonsuza kadar buzun içinde hapis kalacaklarına dair korkutur. Notlar:
Ice Vortex (W/E): ![]() Yetenek: Alan hedefli Etkileme: Düşman birimler Menzili içerisinde hareket hızını yavaşlatan ve büyü hasarını arttıran bir soğuk enerji girdabı yaratır. 16 saniye sürer. Yetenek animasyonu: 0,01+0 Kullanma menzili: 1500 Etki alanı: 275 Hareket hızı yavaşlatma: %15/%20/%25/%30 Büyü direnci azaltma: %15/%20/%25/%30 Süre: 16 ![]() ![]() ![]() ![]() Eklentiler: ![]() Savaş alanını soğutmak, dondurucu, yakıcı rüzgarlara hükmetmek Kaldr'ın arzusudur. Notlar:
Chilling Touch (E/G): ![]() Yetenek: Alan hedefli Etkileme: Dost kahramanlar/düşmanlar Hasar türü: Büyüsel Buz gibi bir rüzgar müttefik kahramanları büyüler, onları belli bir sayıda fiziksel saldırı için fazladan büyüsel hasar vermesini sağlar. Bu sırada saldırı hızları hafiften yavaşlar. Ancient Apparition bu güçlendirmeyi her zaman alır. 30 saniye sürer. Yetenek animasyonu: 0,01+0 Kullanma menzili: 800 Yarıçap: 525 Saldırı sayısı: 3/4/5/6 Saldırı başına hasar: 50/60/70/80 ( ![]() Saldırı hızı yavaşlaması: 20 Süre: 30 ![]() ![]() ![]() Eklentiler: ![]() Ancient Apparition'ın ebedi ilmi, müttefiklerine buz gibi bir büyü yeteneği sağlıyor. Notlar:
Ice Blast (R/T): ![]() Yetenek: Nokta hedefli Etkileme: Düşmanlar/düşman kahramanlar Hasar türü: Büyüsel (Sağlık silme) Savaş alanının herhangi bir yerine işaretleyici fırlatır; hasar veren dolu patlamasının alanını belirlemek için yeniden tetiklenmesi gerekir. İşaretleyici ne kadar uzağa giderse patlama o kadar büyük olur. Patlamanın içinde yakalanan veya buzlu top tarafından dokunulan düşmanlar Frostbitten zayıflatmasıyla etkilenip hasar alır ve sağlık yenilenmesi önlenir. Frostbitten bir birimin sağlığı belirli bir yüzdeden aşağı düşerse düşman anında parçalanacaktır. Aghanim's Scepter ile geliştirilebilir. Yetenek animasyonu: 0,01+1,07 Kullanma menzili: Global Atkı yarıçapı: 275 Minimum patlama yarıçapı: 275 Maksimum patlama yarıçapı: 1000 Patlama hasarı: 250/350/450 Saniye başına hasar: 12,5/20/32 Parçalanma can eşiği: %10/%11/%12 Süre: 8/9/10 ( ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Eklentiler: ![]() Buz fırtınaları, yıllar boyunca Kaldr'ın buzlu uzuvlarından çıkıp dünyaya çarpmış ve çarptığı bölgedeki ekosistemi kendi sonsuz gücünün anıtları haline getirmiştir. Notlar:
Release (R/T): ![]() Yetenek: Hedefsiz Ice Blast'ı işaretlenen konumda patlamak üzere serbest bırakır. Yetenek animasyonu: 0,01+1,1 ![]() Notlar:
Hünerler:
|