Dota 2 - Karroch, the Beastmaster - Baskı Önizleme +- Strategyturk Forumları (https://forum.strategyturk.com) +-- Forum: Diğer Strateji Forumları (https://forum.strategyturk.com/forum-diger-strateji-forumlari) +--- Forum: MOBA & Autobattler (https://forum.strategyturk.com/forum-moba-autobattler) +---- Forum: Dota 2 (https://forum.strategyturk.com/forum-dota-2) +---- Konu Başlığı: Dota 2 - Karroch, the Beastmaster (/konu-dota-2-karroch-the-beastmaster) |
Dota 2 - Karroch, the Beastmaster - unonimus - 14-09-2016 Beastmaster Türkçe Bilgi: 6.88f'ye uygundur. : 23+2,2 : 18+1,6 : 16+1,9 Hareket hızı 310 Dönme oranı 0,4 Görüş menzili 1800/800 Saldırı menzili 150 (Yakın) Atkı hızı Anında Saldırı animasyonu 0,3+0,7 Temel saldırı süresi 1,7 Büyü direnci %25 Çarpışma büyüklüğü 24 Hikâye: Karroch boyunduruklar altında doğdu. Annesini doğum sırasında kaybetti; Slom'un Deli Kralı'nın nalbantı olan babası ise o beş yaşındayken ezilerek öldürüldü. Karroch bundan sonra kralın büyük hayvanat bahçesinde çalışmaya başladı ve kraliyet sarayının yaratıkları arasında büyüdü: aslanlar, maymunlar, geyikler ve ancak görünce varlığına inanılacak türden az bilinen pek çok hayvan. Yedi yaşına bastığında, bir kâşif hayvanat bahçesine daha önce hiç eşi benzeri olmayan, keşfedilmemiş bir yaratık getirdi. Kralın huzuruna zincirlere vurulduktan sonra getirilen bu yaratık ağzını oynatmadan konuştu. İlk kelimeleri "Özgürlük için yalvarıyorum." idi. Kral bunun karşısında sadece güldü, oradakilere yaratığın sirkte oynatılması için emir verdi. Fakat yaratık bu emre uymayınca Mad Scepter ile çarpıldı ve boyunduruk altına alındı. Aylar geçtikçe, Karroch gizlice hasta ve yaralı olan bu yaratığı besledi ve tedavisi için ilaçlar getirdi, ancak bunlar sadece yaratığın kötü gidişatını yavaşlatmaya yetiyordu. Yaratık, kelimeler kullanmadan çocukla konuşuyor ve bu süre boyunca çocukla yaratık arasındaki bağ gittikçe güçleniyordu. Ta ki onun yaptığı konuşmaları sonlandırana dek; Karroch sarayın hayvanat bahçesindeki diğer tüm hayvanlarla da konuşabildiğini farketti. Bir gece arkadaş olduğu yaratık ölünce, çocuğun kanı beynine sıçradı. Sarayın bahçesindeki tüm hayvanları isyan çıkarmaları için örgütledi ve kafeslerini saray avlusuna açıp fırlatarak onlara öldürme arzusu aşıladı. Deli Kral bu kargaşa sırasında parçalanarak öldürüldü. Bu kaos ortamında, asil bir geyik onu özgürlüğüne kavuşturan çocuğa boyun eğdi. Beastmaster geyiğe binerek, sarayın yüksek duvarlarından sıçrayarak kaçtı. Şimdi büyümüş bir adam olan Karroch the Beastmaster, vahşi canlılarla olan iletişimini hiç koparmadı ve doğanın vahşiliği ile birleşen bir savaşçıya dönüştü.
Yetenekler: Wild Axes (Q/W): Yetenek: Nokta hedefli Etkileme: Düşman birimler Hasar türü: Fiziksel Beastmaster baltalarını uçurarak fırlatır ve tekrar kendine çeker, baltalar yolları boyunca düşman birimleri ve ağaçları keser. Her balta bir düşmana bir kere vurabilir. Yetenek animasyonu: 0,4+0,47 Kullanma menzili: 1300 Balta yarıçapı: 140 Baltaların fırlama mesafesi: 1300 Balta yayılma mesafesi: 353 İsabet başına hasar: 70/100/130/160 13 120 Büyü bağışıklığından geçer. Doğada hayatta kalmayı öğrenirken savaş baltası kullanmakta ustalaşan Beastmaster, düşmanlarını devirdiği gibi ağaçları da devirebilir. Notlar:
Call of the Wild: Hawk (W/D): Yetenek: Hedefsiz Beastmaster savaş alanını keşfetmek üzere gözcü bir şahin çağırır. Seviye 3 ve sonrasında, şahin 4 saniye sabit durarak görünmez olabilir. Yetenek animasyonu: 0,3+0,63 Şahin süresi: 60 42/38/34/30 25 Beastmaster, çocukluğunda garip bir yaratıkla arkadaş olduktan sonra ihtiyacı olduğunda hayvanları yanına çağırmayı öğrenmiştir. Notlar:
Call of the Wild: Boar (E/B): Yetenek: Hedefsiz Hasar türü: Fiziksel Beastmaster bir domuz çağırır. Yetenek animasyonu: 0,3+0,63 Domuz süresi: 60 42/38/34/30 25 Beastmaster, çocukluğunda garip bir yaratıkla arkadaş olduktan sonra ihtiyacı olduğunda hayvanları yanına çağırmayı öğrenmiştir. Notlar:
Inner Beast (D/F): Yetenek: Aura Etkileme: Dost birimler Müttefiklerinin içlerindeki öfkelerini harekete geçirir, pasif olarak saldırı hızlarını arttırır. Yarıçap: 900 Fazladan saldırı hızı: 15/25/35/45 İllüzyonlar tarafından kullanılabilir. Bozma ile bozulur. Büyü bağışıklığından geçer. Eklentiler: Inner Beast: Kaldırılamaz. Beastmaster'ın hayvanların doğuştan gelen gücünü kışkırtma yeteneği Slom kralının öldürülmesi esnasında görülmüştü. Notlar:
Primal Roar (R/R): Yetenek: Birim hedefli Etkileme: Düşman birimler Hasar türü: Büyüsel Beastmaster sersemleten sağır edici kükreyişini salıverir ve hedefine doğru etraftaki birimleri iterek kendine bir yol açar. Kükremenin yolundaki bütün birimler hasar alırken itilen birimlerin hareket ve saldırı hızı yavaşlar. Aghanim's Scepter ile geliştirilebilir. Yetenek animasyonu: 0,5+0,63 Kullanma menzili: 600 (950) İttirme mesafesi: 300 Hasar: 150/225/300 Hareket hızı yavaşlatma: %50 Saldırı hızı yavaşlatma: 50 Yavaşlatma süresi: 2/3/4 İttirme süresi: 0,6 Sersemletme süresi: 3/3,5/4 80/75/70 (45) 150/175/200 Büyü bağışıklı hedefleri hedefleyebilir ve sersemletebilir. Büyü bağışıklıyken birincil hedefe hasar vermeye çalışır. İkincil büyü bağışıklı hedefleri ittirebilir. İkincil büyü bağışıklı hedefleri yavaşlatmaz ve bu hedeflere hasar vermeye çalışmaz. Yavaşlatma büyü bağışıklığından önce konmuşsa ve kaldırılmamışsa sürer. Sadece birincil hedefte, tamamen engellenir. Dolum süresini azaltır ve kullanma menzilini artırır. Eklentiler: Stunned: Güçlü kaldırmalarla kaldırılabilir. Primal Roar Push: Herhangi bir kaldırmayla kaldırılabilir. Primal Roar Slow: Herhangi bir kaldırmayla kaldırılabilir. Beastmaster, ilkel içgüdülerini her seviyeden düşmanında tahribata neden olacak hayvanca bir kükremeye yönlendirmeyi öğrenmiştir. Notlar:
Şahin: [Çağırılmış birim] Seviye: 1 Süre: 60 Can: 40/60/80/100 Can yenilenmesi: 1,5 Zırh: 5 (Temel) Büyü direnci: %0 Hareket hızı: 250/275/300/325 (Uçan) Takip menzili: 100 Dönme oranı: 0,6 Görüş menzili: 500/750/1000/1250 (gündüz - engelsiz)// 500/650/800/950 (gece - engelsiz) Ödül: 30/40/50/60 Deneyim: 77 Yetenekler: Invisibility: Yetenek: Pasif Etkileme: Kendisi Bir süre hareketsiz kalırsa şahin görünmez olur. Kaybolma zamanı: 1 Kaybolma gecikmesi: 3 Bozma ile bozulmaz. Büyü bağışıklığından geçer. Eklentiler: Hawk Invisibility: Kaldırılamaz. Notlar:
[Çağırılmış birim] Seviye: 1 Süre: 60 Can: 200/300/400/500 Can yenilenmesi: 1,5 Zırh: 0 (Temel) Büyü direnci: %0 Hasar: 10/25/40/55 (Delici) Otomatik olarak saldıracak birim arama menzili: 600 Saldırı menzili: 550 Temel saldırı süresi: 1,25 Saldırı animasyonu: 0,5+0,47 Atkı hızı: 1500 Hareket hızı: 350 Takip menzili: 100 Dönme oranı: 0,6 Çarpışma büyüklüğü: 24 Görüş menzili: 1400/800 Ödül: 26-38 Deneyim: 60/70/80/90 Yetenekler: Invisibility: Yetenek: Pasif Etkileme: Düşman birimler Saldırı ve hareket hızını azaltan bir zehir zerk eder. Hareket hızı azaltma: %10/%20/%30/%40 Saldırı hızı azaltma: 10/20/30/40 Bozma ile bozulmaz. Yavaşlatma, büyü bağışıklığından önce konmuş ve kaldırılmamışsa sürer. Eklentiler: Boar Poison Effect: Herhangi bir kaldırmayla kaldırılabilir. Notlar:
|