Dota 2 - Gondar, the Bounty Hunter - Baskı Önizleme +- Strategyturk Forumları (https://forum.strategyturk.com) +-- Forum: Diğer Strateji Forumları (https://forum.strategyturk.com/forum-diger-strateji-forumlari) +--- Forum: MOBA & Autobattler (https://forum.strategyturk.com/forum-moba-autobattler) +---- Forum: Dota 2 (https://forum.strategyturk.com/forum-dota-2) +---- Konu Başlığı: Dota 2 - Gondar, the Bounty Hunter (/konu-dota-2-gondar-the-bounty-hunter) |
Dota 2 - Gondar, the Bounty Hunter - unonimus - 25-09-2016 Bounty Hunter Türkçe Bilgi: 6.88f'ye uygundur. : 17+1,8 : 21+3 : 19+2 Hareket hızı 315 Dönme oranı 0,6 Görüş menzili 1800/1000 Saldırı menzili 150 (Yakın) Atkı hızı Anında Saldırı animasyonu 0,59+0,59 Temel saldırı süresi 1,7 Büyü direnci %25 Çarpışma büyüklüğü 24 Hikâye: Ganimet avcısı Gondar’a avlananların onun hakkında anlattığı hikayelerin hangilerinin doğru olduğunu kimse söyleyemez. Onun bir eşya gibi terk edildiğini, iz sürme yeteneğini hayatta kalma mücadelesinde edindiğini fısıldarlar. Bazıları onun bir savaş yetimi olduğunu, büyük Avcı Soruq tarafından alınıp, büyük oyun için karanlık ormanları keşfederken ustasının kılıç yeteneğini öğrendiğini duymuştur. Bazıları da onun bir yankesici ve hırsız loncası tarafından yetiştirilip gizlilik ve iz kaybettirme üzerine eğitilmiş ezik bir sokak veleti olduğuna inanır. Vahşi kırlardaki kamp ateşlerinin çevresinde, avları giderek artan bir korkuyla Gondar’ın işleri hakkındaki dedikoduları konuşur. Vekili kaçıp saklandıktan yıllar sonra zalim Kral Goff’un izini bulup onun kellesiyle asasını kanıt olarak teslim edenin o olduğunu söylerler. Highseat'teki asi kamplarına sızıp, efsanevi hırsız Beyaz Pelerin’i suçları için yargılanmak üzere yakalayanın o olduğunu söylerler. Ve Avcı Soruq’un kariyerini Prens’in değerli savaşçısını öldürmekten mahkum ettirerek bitirenin o olduğunu söylerler. Gondar’ın akıl almaz yeteneğinin hikayeleri herbiri öncekinden daha inanılmaz, herbirinin hedefi öncekinden daha zor olmak üzere uzayıp gider. Avlananlar bilirler ki, doğru bedel karşılığı herkes yakalanabilir. Doğru bir bedel karşılığı en güçlüler bile gölgelerde korkuyu bulabilir.
Yetenekler: Shuriken Toss (Q/T): Yetenek: Birim hedefli Etkileme: Düşman birimler Hasar türü: Büyüsel Bir düşman birimine ölümcül bir shuriken fırlatır, hedefe hasar verir ve kısa süreliğine sersemletir. Shuriken birbirine 1200 yarıçapı içinde olan Track kullanılmış birimler arasında seker. Yetenek animasyonu: 0,3+0,43 Kullanma menzili: 400 Sekme menzili: 1200 Hasar: 150/225/300/375 10 120/130/140/150 Büyü bağışıklı birime isabet ettiğindeki sekmeyi de durdurur. Birincil ya da ikincil hedefe isabette engellenir. Engellendiğinde sekmeyi durdurur. Eklentiler: Stunned: Güçlü kaldırmalarla kaldırılabilir. Shuriken küçük olsa da Gondar'ın kusursuz nişanlamasıyla kritik hasar yaratabilir. Notlar:
Jinada (W/J): Yetenek: Pasif Etkileme: Düşman birimler Bounty Hunter bir sonraki saldırısına yoğunlaşarak kritik vuruş yapar ve rakibini sakat bırakır. Kritik hasarı: %150/%175/%200/%225 Hareket hızı yavaşlatma: %15/%20/%25/%30 Saldırı hızı yavaşlatma: 15/20/25/30 Yavaşlatma süresi: 3 12/10/8/6 İllüzyonlarda turuncu parıltı vardır ama illüzyonlar kritik vuruş vurmaz ve yavaşlatmaz. Bozma ile bozulur. Büyü bağışıklığından geçer. Eklentiler: Jinada Slow: Herhangi bir kaldırmayla kaldırılabilir. Soruq'tan öğrendiği bir büyüyü sadık bıçaklarına fısıldayan Gondar, hayati sinirlerini hedef alır ve düşmanının eklemlerini etkisiz kılar. Notlar:
Shadow Walk (E/W): Yetenek: Hedefsiz Etkileme: Düşman birimler Hasar türü: Fiziksel Bounty Hunter görünmez olur ve saldırana veya bir yetenek kullanana kadar birimlerin içlerinden geçebilir. Eğer görünmezliğini saldırı yaparak bozarsa fazladan hasar verir. Yetenek animasyonu: 0+0 Kaybolma zamanı: 1/0,75/0,5/0,25 Hasar: 30/60/90/120 Süre: 20/25/30/35 Yavaşlatma süresi: 2,5 Güçlendirme süresi: 4,5 15 65 Büyü bağışıklığından geçer. Eklentiler: Wind Walk: Kaldırılamaz. Kral Goff'un süikastinde yer alan kraliyet şaklabanları sadece dans eden bir gölge resminden başka hiç bir şeyi anlatamazlar. Notlar:
Track (R/R): Yetenek: Birim hedefli Etkileme: Düşman kahramanlar Bir düşman kahramanı av olarak beller, hedef üzerinde Gerçek Görüş sağlar ve ne kadar altın taşıdığını gösterir. Avının etrafındaki müttefiklerin fazladan hareket hızı kazanmalarını sağlar. Eğer hedef ölürse Bounty Hunter ve yakındaki kahramanlar fazladan altın kazanır. Yetenek animasyonu: 0,3+0,43 Kullanma menzili: 1200 Hız yarıçapı: 900 Fazladan hareket hızı: %16/%18/%20 Kendisine fazladan altın: 150/250/350 Dostlarına fazladan altın: 40/80/120 4 65 İllüzyonlar fazladan hareket hızını kazanır. Engellenebilir. Büyü bağışıklığından geçer. Eklentiler: Track Effect: Kaldırılamaz. Track: Herhangi bir kaldırmayla kaldırılabilir. Yükseltilmiş görüş ve koklama duyularını kullandığında, Gondar'ın darbelerin oldukça iyi bir başarı şansı olur. Notlar:
|