Günlük: HoI4 - Sovyetler Birliği ve Komunizm - Baskı Önizleme +- Strategyturk Forumları (https://forum.strategyturk.com) +-- Forum: Paradox Forumları (https://forum.strategyturk.com/forum-paradox-forumlari) +--- Forum: Hearts of Iron IV (https://forum.strategyturk.com/forum-hearts-of-iron-iv) +---- Forum: HoI4: Haberler (https://forum.strategyturk.com/forum-hoi4-haberler) +---- Konu Başlığı: Günlük: HoI4 - Sovyetler Birliği ve Komunizm (/konu-gunluk-hoi4-sovyetler-birligi-ve-komunizm) |
HoI4 - Sovyetler Birliği ve Komunizm - Duman - 14-08-2015 Merhabalar ve tatil sonrası forumlara yeniden hoşgeldiniz. Bugün Sovyetler Birliğine ve Komunizm ideolojisine bakacağız, zannediyorum ki size Sovyetler Birliğinin haritada nerede bulunduğunu göstermemiz gerekmiyor. Sovyetler birliği tehlikeli bir Trotsky komplosuyla oyuna başlıyor, bu komplo Sovyetlerin ulusal birliğini %20 oranında azaltıyor. Aynı zamanda Sovyetler devrimin merkezi dolayısıyla komunizm dışındaki ideolojilerin etkisine %50 daha dayanıklı. Sonuç olarak komunistler ve dolayısıyla seçim yok, devlet kademelerindeki kadrolarda da kimin bulunacağı sizin seçiminize kalmış. Sovyetler Birliği oyunun başlangıcındaki 1936 yılında 138 birime sahip, ancak bunlar çoğunlukta yaya birimler, bunların sadece birazı mekanize edilmiş haldeler ki onlar da hafif tanklar ve kamyonlar. Sovyet ordusu diğer ordulara nazaran ortalama bir ordu ancak doktrin ağaçlarının bir getirisi olarak ordularına takviye yapabilme şansları diğer ordulardan daha fazla. Aşağıdaki görselden de anlayabileceğiniz gibi ziyadesiyle basitleştirdik, daha önceden görünemeyen birim özelliklerini görünebilir hale getirdik ve üzerine mouse'ı getirdiğinizde her özellik için açıklama mevcut. Sovyetler Birliğinin odak ağacı oldukça ilginç öğeler barındırıyor, aşağıdaki görselde de görebileceğiniz gibi Sovyetlerin ilerleyebileceği 5 alan mevcut.
Komunist ülkelerin hareketleri World Tension değerini daha az etkiliyor, komunistler savaş yoluyla devletlere kukla yöneticiler getirebiliyorlar, komunistler için diğer devletleri kukla haline getirmek daha ucuz. Haftaya savaş mekaniklerinden bahsedeceğiz. RE: Hearts of Iron IV Geliştirici Günlükleri 20 - 14 Ağustos 2015 - Fire - 14-08-2015 Resimelri başka bir hostta yada direk foruma uploadlarsan daha güzel olur göremiyoruz sürekli proxy kullanmak iyi olmaz RE: Hearts of Iron IV Geliştirici Günlükleri 20 - 14 Ağustos 2015 - House - 14-08-2015 Telefondan mı giriyon? Aksi halde 8888-8822 yazıcan dns'ye bilgisayarın abc'sidir bu kızlar bile biliyor yani :) #AKPDÖNEMİTÜRKİYESİ (Bu arada ss için sağol steam'e yazmadım herhalde) (İnsan bi yorum yapar o kadar ss istedik senden verdiğin ss'i ne hale getirdim halbuki :P ) ----------------------------------------- Troçki komplosunu merak ettim doğrusu. RE: Hearts of Iron IV Geliştirici Günlükleri 20 - 14 Ağustos 2015 - Duman - 14-08-2015 Yeniledim linkleri başka göremediğiniz görseller varsa bildirin yenilerim. RE: Hearts of Iron IV Geliştirici Günlükleri 20 - 14 Ağustos 2015 - House - 14-08-2015 Gözlerim yaşardı Darkrad hizliresim kullanıyor. :O (Muhtemelen kendiside farketti hızlıresmin hakketen hızlı olduğunu) RE: Hearts of Iron IV Geliştirici Günlükleri 20 - 14 Ağustos 2015 - Duman - 14-08-2015 Imgur bloke edildiği için malesef. RE: Hearts of Iron IV Geliştirici Günlükleri 20 - 14 Ağustos 2015 - House - 14-08-2015 Spoiler tuşu mu yok yoksa açık temadan mı bende gözükmüyor? RE: Hearts of Iron IV Geliştirici Günlükleri 20 - 14 Ağustos 2015 - Duman - 14-08-2015 Spoiler fonksiyonu var ama henüz tuşu yok. spoiler'i [ ] içerisinde alarak yapabilirsin. RE: Hearts of Iron IV Geliştirici Günlükleri 20 - 14 Ağustos 2015 - ferevon - 14-08-2015 (14-08-2015, 22:41)Duman : Imgur bloke edildiği için malesef. Oha ciddi mi :-/ DNS 'yi uzun süredir otomatiğe çekmediğimden fark etmemişim bile. Bu arada oynu cidden oynayasım geldi şu an... RE: Hearts of Iron IV Geliştirici Günlükleri 20 - 14 Ağustos 2015 - House - 14-08-2015 En son pc'ye format attıktan sonra Windows'u ilk açtığım yarım saatte otomatikte idi dns Ondan bir öncesi de yine bir formattan sonra......... :P |