Strategyturk Forumları
Yama Notları: Halo Wars 2 - 07.03.2017 Güncellemesi - Baskı Önizleme

+- Strategyturk Forumları (https://forum.strategyturk.com)
+-- Forum: Microsoft Forumları (https://forum.strategyturk.com/forum-microsoft-forumlari)
+--- Forum: Microsoft Forum (https://forum.strategyturk.com/forum-microsoft-forum)
+---- Forum: Halo Wars 2 (https://forum.strategyturk.com/forum-halo-wars-2)
+---- Konu Başlığı: Yama Notları: Halo Wars 2 - 07.03.2017 Güncellemesi (/konu-yama-notlari-halo-wars-2-07-03-2017-guncellemesi)



Halo Wars 2 - 07.03.2017 Güncellemesi - Doraemon - 14-03-2017

37YMyp.jpg

Halo Wars 2 için performans sıkıntılarını, oynanıştaki , "metagame"deki ve diğer sorunları gideren 07.03.2017 tarihinde yayımlanan güncellemenin yama notları. Güncellemenin boyutu toplam 9.9 GB.

Alıntı: Çökmeleri/Hatalar/Performans
  • Oyuncuların yükleme ekranında takılması hatası giderildi.
  • Bilgisayar oyuncuların oyunu başlatırken siyah ekran görmesine sebep olan hata giderildi.
  • Blitz paketlerini açarken bağlantı hatası giderildi.
  • Performans düşüşlerine neden olan bazı yapay zeka hataları giderildi.
  • Kayıtlı oyunu yüklerken oluşabilecek bazı hatalar giderildi.
  • Çok oyunculu maçlarda oyuncuların maçın başında oyunda düşmesine neden olan hata giderildi.
Oynanış
  • "Palmer's Pure Gold" başarımını alma ile ilgili hata giderildi.
  • Senaryodaki "Kodiak" birimleri ile ilgili hatalar giderildi.
  • Artık gizlenmiş dost birimleri haritada görebileceksiniz.
  • "Blitz" modunda birimlerin 4 kat daha hızlı olmasını sağlayan durumlar düzeltildi.
Metagame
  • Blitz modunda oyuncuların seçtikleri karakter ile oynayamamasına neden olan  hata giderildi.
  • Menüde geliştirmeler yapıldı.
  • Oyundaki yapay zekanın hazır zorluk derecesi kolaydan normale çevrildi.
Kozmetik
  • Bazı dillerdeki hatalar giderildi.
  • Arayüzdeki dokuların yüklenme hatası giderildi.
  • Mini haritadaki grafiksel sorunlar giderildi.
  • Can barlarının ekranda kalmasına neden olan hata giderildi.
Ses
  • "Plasma Mine"lar için ses eklendi.
  • Birçok ses efekti eklendi ve varolanların zamanlamaları ile ilgili geliştirmeler yapıldı.
  • Bazı birimlerin hasar aldıklarında çıkan hataları sesler giderildi.
  • Fare tekerini kullanırken çıkan sesler ile ilgili sorun giderildi. 
Son Olarak
  • Dereceli çok oyunculu karşılamalar için hazırlıklar başladı.