Medieval 2 - Generale Özellik Kazandırma Rehberi - Baskı Önizleme +- Strategyturk Forumları (https://forum.strategyturk.com) +-- Forum: Total War Forumları (https://forum.strategyturk.com/forum-total-war-forumlari) +--- Forum: Medieval II: Total War (https://forum.strategyturk.com/forum-medieval-ii-total-war) +---- Forum: Medieval II: Rehberler (https://forum.strategyturk.com/forum-medieval-ii-rehberler) +---- Konu Başlığı: Medieval 2 - Generale Özellik Kazandırma Rehberi (/konu-medieval-2-generale-ozellik-kazandirma-rehberi) |
Medieval 2 - Generale Özellik Kazandırma Rehberi - Merco - 07-04-2017 Bir general, - Bir paralı asker aldığında %8 ihtimalle mercenary_captain özelliği kazanır. - Evlatlık kardeş edinildiği zaman; % 50 ihtimalle loyaltysi 1 düşer. %5 ihtimalle Anger %1 ihtimalle Arse %5 ihtimalle Corrupt %4 ihtimalle Slothful %5 ihtimalle Girls %5 ihimalle Gambler %5 ihtimalle Expensive Tastes %8 ihtimalle Disloyal %10 ihtimalle Unjust %5 ihtimalle Paranoia %10 ihtimalle HarshRuler özelliği kazanır. - Evlendiğinde veya baba olduğu zaman; %5 ihtimalle Sobriety %5 ihtimalle Prim %5 ihtimalle Drink %2 ihtimalle Girls (evlendiğinde) %5 ihtimalle Girls (Baba olduğunda) %10 ihtimalle Sane özelliği kazanır. Eğer Girls özelliği 1. seviye ise %40 ile, 2. seviye ise %60 ile 3. seviye ise %40 ile 4. seviye ise %20 ile bu özelliği kaybeder. Eğer Drink özelliği 2. seviye ise %80, 3. seviye ise %60, 4. seviye ise %40, 5. seviye ise %20 ile bu özelliği kaybeder. - Evlendiğinde Girls özelliği zaten varsa %50 ihtimalle Nosy_mother özelliği kazanır. - Evlendiğinde Gambing veya Drink özelliği Level2 veya daha fazla ise %50 ihtimalle Evil_mother_in_law özelliği kazanır. - Bir düşman ajanı bu generale karşı istihbarat alırken yakalanıp öldürüldüğünde CounterSpy özelliği kazanır. - Bir düşman suikastçisi bu generale karşı suikast teşebbüsünde bulunurken yakalanırsa AssasinCather özelliği kazanır. - Suikastçi teşebbüsünden sağ kurtulursa; %33 ihtimalle Paranoia, %75 ihtimalle HighPersonalSecurity %15 ihtimalle Gambling %20 ihtimalle Girls %20 ihtimalle Drink %8 ihtimalle Xenophobia %25 ihtimalle Introvert özelliği kazanır. - Bribe(Rüşvet) kabul ettiği zaman Öncesinde asi ise ExRebel, %50 ihtimalle Disloyal, %10 ihtimalle Xenophilia özelliği kazanır. - Bribe reddettiği zaman Loyal veya StrategyChivalry özelliklerinden birini kesin kazanır. %50 ihtimalle Upright özelliği kazanır. - Doğal afette yara alırsa %5 ihtimalle Superstitious, % 10 ihtimalle ForcedReligious özelliği kazanır. Tur sonunda; - Eğer ülke afaroz ve general 6+ piety sahibiyse %20 ihtimalle DiscontentGeneral özelliği kazanır. - Eğer generalin Chivalry'si 3+ ise ve Ülke Lideri'nin de Chivalry'si 3+ ise %10 ihtimalle ContentGeneral özelliği kazanır. - Eğer generalin Chivalry'si 3+ ise ve Ülke Liderinin Dread'i 3+ ise %10 ihtimalle DiscontentGeneral özelliği kazanır. - Eğer generalin StrategyChivalry özelliği varsa ve ülkenin parası 50.001+ ise %33 ihtimalle StrategyDread özelliği kazanır. - Eğer generalin Loyaltysi 0 ise ve 3 turdur düşman bölgesinde ise %10 ihtimalle adultress_foreign özelliği kazanır.( Müslümanlar hariç) Eğer general tur sonunda bir şehir/kalenin içinde ise - Stonewall veya Castle içinde değilse, Command 5+ ise ve Başkente uzaklık %50+ ise %10 ihtimalle DiscontentGeneral özelliği kazanır. - Large Stone Wall veya Fortress içinde ise ve Command 5- ise %10 ihtimalle ContentGeneral özelliği kazanır. Eğer General tur boyunca hiç hareket etmediyse; - Düşman bölgesindeyken %2 ihtimalle Austere %2 ihtimalle Cuckold %1 ihtimalle Ignorance %2 ihtimalle Pragmatic %1 ihtimalle Stoic özelliği kazanır. - Hiç bir yerleşke içerisinde değilse %40 ihtimalle Feck, HaleAndHearty, Scout özelliklerinden birini %1 ihtimalle kazanır. - Bir şehir/kale içerisinde ise Brothel varsa % 5 ihtimalle Drink, %5 ihtimalle Gambling, Coaching House varsa %5 ihtimalle Aesthetic, %5 ihtimalle Drink, %5 ihtimalle ExpensiveTastes, %3 ihtimalle Gambling, %3 ihtimalle Girls Theatre varsa %5 ihtimalle Aesthetic, %5 ihtimalle Epicurean, %5 ile Expensive Tastes, %15 ile Cultured, %3 ile Drink Public Baths varsa %3 ile HaleAndHearty, %5 ile Epicurean, %5 ile Expensive Tastes, %3 ile Girls Pleasure Palace varsa ve generalde Upright veya Prim özelliği yoksa %5 ihtimalle Aesthetic, %5 ile Epicurean, %5 ile Expensive Tastes, %3 ile Gamblig, %10 ile Girls Merchants Quarter varsa %5 ihtimalle Aesthetic, %5 ile Epicurean, %5 ile ExpensiveTastes, %3 ile Gambling, %10 ile GoodTrader Alchemist Lab, Fairground varsa ve generalde Superstitious özelliği varsa %15 ile Magician özelliği kazanır. Müslümanlar kazanamaz. Bir General bir şehir/kalede yönetici yani Vali iken tur sonlandırılırsa Kuşatmada ise %20 ihtimalle Miserly İsyanda ise %10 ihtimalle Disciplinarian %10 ihtimalle HarshJustice %10 ihtimalle Rabblerouser %20 ihtimalle Authoritarian İsyanda ve düşük vergide ise %50 ile BadAdministrator İsyanda ve Town Hall varsa %20 ile Just ( Ama StrategyChivalry özelliği yoksa ) Düşük vergide, Mutlu halk 3 tur istikrarlı olursa %25 ihtimalle StrategyChivalry özelliği kazanır. Bir general Vali pozisyonunda tur sonlandırılırsa City Hall varsa ve generalde StrategyDread varsa %10 ihtimalle HarshJudge özelliği Earl's Stables varsa ve generalde GoodCavalryGeneral varsa %15 ile Trusty_Steed özelliği Explorer's Guild varsa %5 ile Intrepid Explorer özelliği Theologians Gulid varsa %3 ile Priest özelliği (Müslümanlar hariç) kazanır. Eğer bir general Vali pozisyonunda iken tur boyunca hiç hareket ettirilmez ise Command 2+ ise ve o yerde en az 4 turdur Vali ise %5 ihtimalle Biographer Hiç dini bina yoksa Astrologer özelliği( North Europe hariç) Armourer binası varsa %2 ihtimalle Master Smith özelliği Crop Rotation varsa %10 ile Overseer Catapult Range varsa %3 ile Siege_Enginerr Siege Works varsa %33 ile Siege Engineer Bimaristan varsa ve Command 4+ ise %15 ihtimalle Doctor Racing Track varsa %10 ihtimalle HorseRacer City Watch ve Catapult Range varsa %5 ihimalle Miliary_Engineer Brothel varsa Evliyse ve Eşinin Charm'ı 5ten az ise %5 ihtimalle Adultress ( Müslümanlar hariç) Tavern varsa %5 ile Bard ( Müslümanlar hariç) Fairground varsa ve hazine 50001+ ise %10 ile Money_Counter ( Müslümanlar hariç) Great MArket varsa %10 ihtimalle Treasurer ( North Europe hariç) Military Academy varsa %10 ihtimalle AcademyTrained, %10 ihtimalle Ordinance_Master Army Baracks varsaa ve Command 4+ ise %20 ihtimalle Quartermaster özelliği ( NorthEurope hariç) Library varsa %5 ihtimalle Librarian Universite varsa %5 ihtimalle Mathematician ( North Europe hariç) Alchemist Lab varsa %10 ile Intelligent, %5 ile Alchemist, %3 ile Brilliant_Inventor Alcehmist Lab ve Town Hall varsa %10 ihtimalle Scribe_Ancillary Alchemy School varsa ve Command 4+ ise %3 ihtimalle Doctor Theatre varsa %5 ihtimalle Actor, %10 ile Musician Artist Studio varsa %5 ihimalle Artist ( North Europe hariç) Drill Square ve Catapult Range varsa %8 ile Military_Engineer Bir kalede 5 turdan fazla bulunursa %8 ile Guarddog Archery Range binası varsa %5 ile Master_Archer Jousting Lists binası varsa %10 ile TourneyKnight, Command 4+ ise %10 ile Lancebearer özelliği kazanır. Bir general bir yerde Vali iken herhangi bir bina tamamlandığında %20 ile GoodBuilder %7 ile GoodAdministrator ( Very High vergi olacak) %3 ile Architect ( North Europe hariç) %8 ile Tax_Farmer özelliği kazanır. Bir general bir yerde Vali ile alttaki binalar tamamlanırsa Armourer, %20 ile Master_Smith Herhangi bir Tarla, %100GoodFarmer Herhangi bir Liman, %80 ile GoodTrader Herhangi bir Yol, %80 GoodTrader %10 GoodBuilder Maden, %100 GoodMiner Small Church, %100 ReligiousActivity, StrategyChivalry Grain Exchange, %50 ile GoodTrader Merchant's Wharf, %80 ile GoodTrader Universite, %33 ile Academic_Adviser, %33 Intelligent Artist Stuido, %100 Cultured, %20 Aesthetic, %33 Artist( North Europe hariç) Merchant Bank, %80 GoodTrader Library, %33 Academic_Advisor, General Smart ise %33 ile Intelligent olur. Theatre, %100 Cultured Public Baths, %20 Cultured Castle, Command 4- ise %50 Fool_Usual ( Müslüman ve Bizans hariç) Castle, Command 5+ ise %50 Fool_Brilliant ( Kuzey Avrupa ve Müslümanlar için ) Citadel, Command 4+ ise %33 ile Herald Marksman's Range %33 ile Master_of_Archers Jousting Lists, %100 StrategyChivalry Caravan Stop, %80 GoodTrader Swordssmiths Guidl %20 Master_Smith Master Mason Guild %33 ile Master_Mason özelliği kazanır. Bir General Vali ile aşağıdakilerin üretimini tur sonunda tamamlarsa Çok Yüksek vergide herhangi bir birim, %3 ile GoodAdministrator Assasin, %100 ile StrategyDread Spy, %33 ile StrategyDread Priest %100 ile ReligiousActivity Infantry, %3 ile Drillmaster( %25 yürüme bonusu olan kart) Cavalry, %3 ile Black_Stallion ( %25 yürüme bonusu olan kart) Bu kartı geçen gün BenPembe arkadaşımızla keşfettik. Drillmaster ile muhtemelen aynıdır diye düşünüyoruz. Cavalry, %20 ile Master_of_Horse özelliklerini kazanabilir. Dip not : StrategyChivalry özelliği Chivarly'i 1 artıran bir özelliktir. İlk seviyesi Fair in Rule dur. StrategyDread özelliği ilse 1 dread artıran bir özelliktir. İlk seviyesi Mean Leader dir. General StrategyDread yani Dread kazandıran bir işlem yaptığında eğer Chivalrysi varsa chivalry 1 azalır. Chivalry kazandıran bir işlem yaptığında da eğer Dreadi varsa Dread 1 azalır. Oyunda Generalin üstteki özelliklerinde Chivalry veya Dread gözükme sebebi hangisinin fazla olduğuyla alakalıdır. Eğer 3 dread 4 Chivalry özelliği varsa 1 Chivalry gözükür. Medieval 2 - Generale Özellik Kazandırma Rehberi - Heliaca - 07-04-2017 Bu foruma böyle bir rehber geldiğini görmek gerçekten güzel. Rehberlerinizin devamını bekliyoruz hocam. Medieval 2 - Generale Özellik Kazandırma Rehberi - Aytaç - 07-04-2017 Sağlam rehber. Özellikle hotseatçiler için çok faydalı. Eline sağlık hocam. Medieval 2 - Generale Özellik Kazandırma Rehberi - Merco - 07-04-2017 Teşekkürler. Zamanım oldukça yenileri gelecek. |