Günlük: HoI4 - Hava Muharebesi Geliştirmeleri - Baskı Önizleme +- Strategyturk Forumları (https://forum.strategyturk.com) +-- Forum: Paradox Forumları (https://forum.strategyturk.com/forum-paradox-forumlari) +--- Forum: Hearts of Iron IV (https://forum.strategyturk.com/forum-hearts-of-iron-iv) +---- Forum: HoI4: Haberler (https://forum.strategyturk.com/forum-hoi4-haberler) +---- Konu Başlığı: Günlük: HoI4 - Hava Muharebesi Geliştirmeleri (/konu-gunluk-hoi4-hava-muharebesi-gelistirmeleri) |
HoI4 - Hava Muharebesi Geliştirmeleri - Duman - 17-05-2017 Hearts of Iron IV geliştirici günlüklerinde bu hafta Dan Lind oyunun hava muharebe sisteminde yapılan değişiklikleri tanıtıyor.
https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/hoi4-dev-diary-air-improvements.1022579/ :Herkese merhabalar, Hearts of Iron IV için çıkacak olan Death or Dishonor eklentisi ve beraberindeki 1.4 Oak yamasına dair yazılan bu günlükte sizlere oyunda yamayla birlikte yapılacak olan hava muharebe değişikliklerinden bahsedeceğim. Geçtiğimiz haftasonu PDXCON'a katılmış olanlarınız bu yeni hava muharebe sistemine dair bir şeyler öğrenmiş olabilir ancak bu günlük detaylı bir şekilde nelerin, neden değiştiğini açıklayacak. HoI4 - Hava Muharebesi Geliştirmeleri - Feldmarschal - 17-05-2017 çok güzel ve detaylı değişimler olmuş beklenen hava mücadelelerindeki gerçekçiliği arttırmış açıkcası ben beğendim bu seferki güncellemeyi HoI4 - Hava Muharebesi Geliştirmeleri - napolyon94 - 17-05-2017 Hava Geliştirmeleri geçen günlükte yaptığım küçümsemeden hayli ileri görünüyor. Hava ekranında beğendiğim değişimler; -Hava filolalarına tıpkı bir tümen gibi isim verebiliyoruz. -Hava filolarını tıpkı kara tümenleri gibi kontrol edebiliyoruz. -Artık hele şükür kaldırdığımız CAS lerin ne kadar işe yaradığını görebiliyoruz. -Hava da uçakların nereye gidip geldiğini görmek te güzel olacak. Özellikle bir noktadan diğer bir noktaya aktarma yaparken. -Yeni hava birimlerinin sembolleri de hayli yerinde. Eski hoi ler gibi artık uçakları daha fazla harita da hissedebiliyoruz. Beğenmediğim noktalar ise; -Hava araştırmaları sayısı artmalı,1936-1940-1944 olarak 3 farklı avcı uçağı yerine bence her 2 yılda bir yeni avcı uçağı modeli olmalı. -Hava birimlerinin modifikasyonları zırhlı birimlerinde ki kadar ektili değil. O kadar xp harcıyorsunuz elinize geçen 2-3 agility oluyor. -En kötüsü ise koca Fransa 2 parça hava sahasından meydana geliyor. Hava sahalarının sayısı en az 2 ye katlanmalı. Tıpkı Black Ice modunda ki gibi. 1,4 bir çok sıkıntıya ilaç olacak gibi görünüyor. Artık bir çıkış tarihi verseler güzel olacak. Ramazan boyunca 1.4 ile oynarım diye düşünürken sanırım Haziran 20'si gibi ancak çıkacak bu sürüm ve paket. HoI4 - Hava Muharebesi Geliştirmeleri - zencefil - 17-05-2017 Optimizasyon ne alemde ben asıl onu merak ediyorum. HoI4 - Hava Muharebesi Geliştirmeleri - amonvongoeth - 17-05-2017 gfx harici yeni bir şey yok.AI geliştirmeleriyle ilgili bir şey de yok.pasifik savaşları resmen unutulmuş halde. HoI4 - Hava Muharebesi Geliştirmeleri - Semavi7 - 17-05-2017 Bence bu dlc oyunun çıkış yıl dönümünde çıkar. Ayrıca Napolyon94 çok haklı Fransa en az 6 hava bölgesinden oluşmalıydı. Neden benim avcılarım hayvan kadar sahaya yayılmaya çalışsın? RE: HoI4 - Hava Muharebesi Geliştirmeleri - Lehr - 18-05-2017 Bu oyun Hoi 4 değilde Hoi 1 olsaydı bu gelişmelere kardeşim adamlar yapmış helal olsun diye bilirdim de oyunun evveliyatını biliyorum ondan dolayı mutlu olamıyorum Hoi3 te bombardıman uçaklarını istediğin bir noktaya yoğunlaştırabilirdin çok fazla düşman varsa biraz mikro ile rotasını kendin düzenlerdin Berlin i bombalamak isteyen Berlin'i bombalardı şimdiki gibi bölgeye gönderdim nereye denk gelirse diye bir durum yoktu o uçaklar kalktı mı Berlin in bombalanacağı bilinirdi. Uçaklarına 1 saat 1 gün 1 hafta 1 ay 1 yıl kararı sana kalmış görevler verebilirdin önemli bir harekat a mı başlayacaksın düşmanın mevzileri nin yumuşatılması mı gerekiyor 2 ya da 3 gün önce geçmek istediğin yere günde 5 saat 6 saat bombardıman yapardın saldırı günü gelince taaruz 5 te mi başlayacak 5-7 arası ya da her neyse bir yakın hava desteği ayarlardın altını çizerek söylüyorum noktasal olarak da yapabilirdin 2 saat düşmanı bombaladın dönen uçaklara bu sefer hadi aslanlarım şimdi cephe gerisine gidinde bu bölgeye hareket eden birliklere saldırın diye ana hedefinin arkasındaki 2 3 şehre işaretleyip yollardın aynı zamanda taktik bombardıman uçaklarını cephenin daha da içlerine lojistik hatlara saldırıya yollardın. Savunmadaysan savaş uçaklarınla bombacılara karşı güvenlik çemberleri yapardın arkada önemli şehirlerinin üstünde ufak filolar gezdirirdin. Hoi4 e bakacak olursak gönderdim uçakları Fransa'ya bişeyler yapıyorlar durumundasın, uçak bir yerlerde ama nerede bilmiyorsun anca savaş alanı penceresinde görecen aa hava üstünlüğüm var diyecen sonra köşede görecen evet 80 uçak varmış diyecen falan. Hoi 3 de görselin azdı ama hava kuvvetlerinin ne kadar kuvvetli olduğu potansiyelinin ne olduğu savaşa ne kadar etki ettiğini bire bir hissederdin bu oyunda görsel olarak haz alıyorsun ama elindeki gücün ne yaptığının farkında değilsin şimdi hikaye yazıyorum 2 satır 3 satır hava harekatı yazıyorum çünkü uçaklarımın nerede ne yaptığından haberim yok Orduda bir tabir vardır Sağmal İnek diye yarı yolda ikmalini yapmak için kullanılan araçlar ya da birliklerdir mesela tanker uçak tanker denizaltı gibi falan bizde paradox un sağmal inekleri oluyoruz maalesef adamlar ihtiyacı olduğu zaman pat diye 1 dlc ateşliyor yollarına bakıyor yok odak ağacı getirdim yok Macaristan a postal getirdim Romanya ya kep getirdim bere getirdim 1 komutan koydum kardeşim 3. oyunda olan casusluk sistemin nerede ? Direniş kuvvetleri teşkil ederdik nerede ? Yok ama muhtemelen gelecek ve görev bilincinde olan bir sağmal inek olarak paşa paşa parayı sayıp alacam dlc leri. HoI4 - Hava Muharebesi Geliştirmeleri - Semavi7 - 18-05-2017 Evet aynen katılıyorum. Ben hoi3'te sırf hava gücüm ile hatları yardığımı bilirim. Burdaki sistem çok basite indirgenmiş. Sanki oyun 100 sene mi sürüyor zaten toplasan 10 senen var o kadar az zamanda da mikro fazla olacak ki oyun biraz uzun sürsün. Oyun açıyorum bir haftada günlük 3 saatle bitiyor kampanya. Ayrıca oyun çıkalı bir sene oldu ne geldi geçen seneki haline? Hiç ufak tefek şeyler. Şimdi steam zammada geldi ooohhh mis. Bu hava değişikliklerinin ikinci dlc ile gelmesi lazımdı. HoI4 - Hava Muharebesi Geliştirmeleri - yusufbugra76 - 18-05-2017 Ben de çok şey yazmak isterdim ama Lehr gereken herşeyi yazmış. Tek ekleyeceğim şey bu haliyle bile berbat bir makjaydan öteye geçmemiş hava savaşları. RE: HoI4 - Hava Muharebesi Geliştirmeleri - Duman - 18-05-2017 Dan Lind twitterdan paylaşım yapmış, Carrierlerden bahsetmeyi unutmuşuz şeklinde. Üsse sahip filolar gibilermiş. HoI4 - Hava Muharebesi Geliştirmeleri - amonvongoeth - 18-05-2017 burada böyle yazıyoruz ama plaza da fanboylar öve öve bitiremedi bu saçma dlc'yi. HoI4 - Hava Muharebesi Geliştirmeleri - zencefil - 19-05-2017 Plazada bardağın %90 lık boş tarafını gören hiç kimse yok mu? RE: HoI4 - Hava Muharebesi Geliştirmeleri - yusufbugra76 - 19-05-2017 (19-05-2017, 01:17)zencefil : Plazada bardağın %90 lık boş tarafını gören hiç kimse yok mu? Orası çocuk parkından farksız |