Yama Notları: League of Legends - 8.2 Yama Notları - Baskı Önizleme +- Strategyturk Forumları (https://forum.strategyturk.com) +-- Forum: Diğer Strateji Forumları (https://forum.strategyturk.com/forum-diger-strateji-forumlari) +--- Forum: MOBA & Autobattler (https://forum.strategyturk.com/forum-moba-autobattler) +---- Forum: League of Legends (https://forum.strategyturk.com/forum-league-of-legends) +---- Konu Başlığı: Yama Notları: League of Legends - 8.2 Yama Notları (/konu-yama-notlari-league-of-legends-8-2-yama-notlari) |
League of Legends - 8.2 Yama Notları - Gurt - 24-01-2018 8.2 YAMA NOTLARI
Selamlar sihirdarlar,Büyük bir sistem değişikliğine gideceğimiz 8.2 Yaması'na hoş geldiniz. Minyonlar, LoL'ün ilk günlerinden beri dostlarına normal saldırı yapan şampiyonlara hücum etmeleriyle tanınır. Ancak yine bu aynı minyonlar Pantheon mızraklarıyla sizi delik deşik ederken veya Cassiopeia İkiz Dişlerini art arda size geçirirken oturup seyretmeyi seçiyordu. Bu yamanın ardından tüm bunlar tarihe karışacak. Minyonlar artık hedefe yönelik yeteneklerin ne olduğunu anlayarak normal saldırılara verdikleri tepkinin aynısını verecek. Bu epey büyük bir değişiklik olduğundan yazımızın başında biraz değinmek istedik. Tabii tam listeyi aşağıda bulabilirsiniz. Ayrıca son zamanlarda bazı ormancıların Vadi'yi altüst ettiklerini görüyoruz ve koridor (ve diğer orman) şampiyonlarının kendilerini birazcık daha güvende hissedebilmeleri için onları şöyle bir elden geçiriyoruz. Aynı şey nişancılar için de geçerli ve burada göreceğiniz isimler muhtemelen sizi şaşırtmayacak. Herkese bol şans ve iyi eğlenceler. Riot Games'in açıklaması. EKKO Ekko ormanda etkili olmaya epey yakın ve bu ufak değişikliğin ardından hem kendini toparlayacak hem de tekli koridorda aşırı güçlenmeyecek. 1. seviyede ilave saldırı hızı eklendi.%0 değil %10. EVELYNN E'nin hasarı azaldı. E - Kırbaç GÜÇLENDİRİLMEMİŞ HASAR Hedefin azami canının %4'ü (her 100 Yetenek Gücü başına +%2,5) ⇒ Hedefin azami canının %3'ü (her 100 Yetenek Gücü başına +%1,5) GÜÇLENDİRİLMİŞ Hedefin azami canının %6'sı (her 100 Yetenek Gücü başına +%3,5) ⇒ Hedefin azami canının %4'ü (her 100 Yetenek Gücü başına +%2,5) EZREAL Q'nun taban hasarı ilk yetenek seviyeleri için azaldı. Arakçı, Ezreal'ın temel eşyaları olan Pırıltı ve Tanrıça'nın Gözyaşı'nı almayı kolaylaştırarak şampiyonun güç eğrisinin önemli ölçüde değişmesine neden oldu. Bunun sonucunda Ezreal'ın güç patlamaları (özellikle de Üçlü Kuvvet ve Muramana) daha erken ortaya çıkarak oyunu daha uzun süre kontrol altına alıyor. Hem güvenli (hatta bazı diğer şampiyonları gerçekten zorladığı) bir koridor safhasına hem de oyunun ortalarında sınıfındaki en yüksek güce sahip olması pek makul değil. Bu yüzden oyunun başlarındaki gücünü aşağı çekiyoruz. Q - Gizemli Atış TABAN HASAR 35/55/75/95/115 ⇒ 15/40/65/90/115 JINX İlk seviyelerdeki taban saldırı gücü azaldı. Pasifi artık birikmiyor ama Jinx heyecanlıyken saldırı hızı sınırını aşmasına izin veriyor. Makinelinin saldırı hızı artık şampiyon seviyesine göre artmıyor ama yetenek seviyesine göre daha çok artıyor. Oyunun erken safhalarındaki güvenliliğini aşağı çekip kartopu etkisi yakalama becerisini arttırarak Jinx'in delidolu kişiliğini biraz daha ön plana çıkarıyoruz. Tabii bu da erken skor aldığında kule yıkma ve düello kabiliyetlerinin büyümesi ve takım savaşları sırasında işler onun için iyi gittiğinde kendine has bir avantaj yakalaması anlamına geliyor. Jinx, heyecanlı haldeyken saldırı hızı limitini aşabilir. MAKİNELİ TÜFEK SALDIRI HIZI %30/40/50/60/70 ⇒ %30/55/80/105/130 Makineli tüfek artık Jinx'in seviyesine göre saldırı hızı kazanmıyor. KHA'ZIX Pasifinin oranı azaldı. Q'nun oranı arttı. Kha'Zix'in, hedefinin yalnız kalmasını sağlayıp yeteneklerini art arda onun üzerinde kullandığında başarılı olması gerekiyor. Ancak şu anda pasifinin hasarı biraz fazla yüksek olduğundan, hedefinin yalnız başına olmadığı ve muhtemelen kazanmaması gereken dövüşlerden galip ayrılabiliyor. Bu yüzden pasifinin sahip olduğu gücün bir kısmını Q'suna aktarıyoruz. Pasif - Görünmez Tehdit ORAN 0,4 İlave Saldırı Gücü ⇒ 0,2 İlave Saldırı Gücü Q - Korkularından Beslen ORAN 1,1 İlave Saldırı Gücü ⇒ 1,2 İlave Saldırı Gücü MALZAHAR Q'nun oranı azaldı. R'nin bekleme süresi arttı. Malzahar'ın anlık hasar kombosu biraz fazla güvenilir olduğundan, sıklığını ve genel anlamdaki hasarını azaltıyoruz. Q - Hiçlik'in Çağrısı ORAN 0,8 Yetenek Gücü ⇒ 0,65 Yetenek Gücü R - Ölümün Pençesi BEKLEME SÜRESİ 120/100/80 saniye ⇒ 140/110/80 saniye NUNU Nunu artık normal saldırılarıyla ayrıca ilave büyü hasarı veriyor. W'su artık her iki hedefin de yetenek gücünü arttırıyor. Q - Tüket Yarasın etkisi artık ayrıca normal saldırılara 3/5/7/9/11 (her 100 Yetenek Gücü başına +5) büyü hasarı ekliyor. W - Kaynar Kan Artık ayrıca her iki hedefin de yetenek gücünü %40 (azami artış: 40/60/80/100/120) arttırıyor. ORNN Ornn artık W'su sırasında durdurulamaz olmuyor. R'nin bekleme süresi arttı. Hareketsiz duran (veya Ornn için konuşmak gerekirse yavaş hareket eden) şampiyonlara karşı en sık yapılan karşı oyun, sürekli hasarlarını verdikleri sırada onları yerlerinden oynatmak. Ancak Ornn W - Harlı Ateş yeteneğini kullandığı sırada durdurulamaz olması oyuncuların ona karşı yapabilecekleri pek bir şey olmamasıyla sonuçlanıyor. Ayrıca ultisinin bekleme süresi rakip takımlara agresif oynamak için yeterli süre vermediğinden bunu da biraz arttırıyoruz. W - Harlı Ateş Ornn artık bu yetenek sırasında durdurulamaz olmuyor. R - Ocağın Çağrısı BEKLEME SÜRESİ 130/100/70 saniye ⇒ 140/120/100 saniye PANTHEON Minyonların hedef seçilerek kullanılan yeteneklere nasıl tepki verdiğini değiştiriyoruz. Bu değişikliğin Pantheon'un pasifinin çalışma şekli üzerinde de önemli etkileri olacak. W - Zeonia Kalkanı Artık kuşatma minyonu saldırılarını engellemiyor ve bu saldırılar tarafından tüketilmiyor. SONA Q'nun mana bedeli azaldı. Yenilenen rünlerin ardından Sona'nın gücünü aşağı çekme amacıyla yaptığımız çalışmalarda biraz aşırıya kaçtık. Bu yüzden koridordaki dürtme becerisinin bir kısmını geri getiriyoruz. Q - Cesaret İlahisi BEDEL 60/65/70/75/80 Mana ⇒ 50/55/60/65/70 Mana VAYNE Seviye başına saldırı hızı azaldı. R'nin ilave saldırı gücü azaldı. Vayne şu anda gereğinden fazla güçlü. Ayağı Çabuk oyunun ileri safhalarına ulaşmasını kolaylaştırıyor ve buraya ulaştığındaysa sahip olduğu nitelikler gerçekten yükseliyor. Koridor safhasına el atmak (ve baskının büyük bölümünü karşısındaki alt koridora vermek) yerine, oyunun ileri safhalarındaki gücünü azaltıyoruz. Taban nitelikler SALDIRI HIZI BÜYÜME ORANI %4 ⇒ %3,3 R - Son Hazırlık İLAVE SG 30/50/70 ⇒ 20/30/40 KALDIRILAN EŞYALAR LİSTESİ Keşiftaşı, Yakut Keşiftaşı, Buz Kraliçesinin Hakkı, Uluların Tılsımı ve Dağın Sureti kaldırıldı. MISS FORTUNE KOSTÜM GÖRSELLERİ GÜNCELLEDİ Kovboy Dilberi Miss Fortune
Waterloo Miss Fortune
Gizli Ajan Miss Fortune
Şeker Kız Miss Fortune
Yol Savaşçısı Miss Fortune Mafya Miss Fortune
8.2 Yama Notları - Aytaç - 24-01-2018 Yamanın tarihi ne zaman? Bir de Swain'e rework geleceğini duymuştum bir sonraki yamada mı olacak acaba o? RE: 8.2 Yama Notları - Belendithas - 24-01-2018 (24-01-2018, 22:53)Aytaç : Yamanın tarihi ne zaman? Bir de Swain'e rework geleceğini duymuştum bir sonraki yamada mı olacak acaba o? Çok yüksek ihtimal 8.3'te gelecek Swain. Ama eğer ciddi bir sıkıntı olursa 8.4'e sarkar ama çoook düşük ihtimal. |