Strategyturk Forumları
Yama Notları: Civ6 - Şubat 2018 Yaması - Baskı Önizleme

+- Strategyturk Forumları (https://forum.strategyturk.com)
+-- Forum: Firaxis Forumları (https://forum.strategyturk.com/forum-firaxis-forumlari)
+--- Forum: Sid Meier's Civilization VI (https://forum.strategyturk.com/forum-sid-meier-s-civilization-vi)
+---- Forum: Civ6: Haberler (https://forum.strategyturk.com/forum-civ6-haberler)
+---- Konu Başlığı: Yama Notları: Civ6 - Şubat 2018 Yaması (/konu-yama-notlari-civ6-subat-2018-yamasi)



Civ6 - Şubat 2018 Yaması - Ayro - 08-02-2018

2e2da05a9fa3376b93568fa02044c15b92a5eba7.jpg

Geliştirmeler
  • Başlangıç yeri algoritması yeniden yazıldı. Artık medeniyetler birbiriyle mümkün olduğunca eşit uzaklıkta tüm haritaya dağıtıldıktan sonra şehir devletleri kenarlara serpiştirilecek.
  • Tamamlanamamış Wonderlardan elde edilen üretimi latest?cb=20161108204911 gösteren bildirim eklendi.

Denge Değişiklikleri
  • Diplomatik eylemler oyun hızına göre oranlandı.
  • Yakın dövüş birliklerinin daha hızlı üretilmesini sağlayan poliçeler artık anti-süvari birlikleri de etkiliyor.
  •  Steel(44?cb=20170312221732) teknolojisini boostlamak için gerekli şartlara Ironclad inşaat etmek eklendi.
  • Barbarların zorluğu oyun zorluğu ile orantılı olacak şekilde ayarlandı.
  • Tarlaları yağmalamanın kazandırdığı can 100'den 50'ye düşürüldü.
  • Sack poliçesi kaldırıldı, getirdiği özellikler Raid poliçesine eklendi.
  • Artık topçu kara birlikleri(Artilerry, bombard, catapult vs.) gemilere karşı hasarı daha fazla, menzili birimlerin(Okçular, makineli tüfek vs.) daha az.
  • Yağmalama getirileri artık imleç yağmalama butonunun üstündeyken gösteriliyor.
  • Rastgele gelen Apostle terfilerin sayısı 2'den 3'e çıkarıldı. 
  • Kişi başı gelen Sciencelatest?cb=20161108210007 0.7'den 0.5'e düşürüldü.
  • Hareket veya combat puanı kazandıran general ve amirallerin etkileri artık birleşmiyor.
  • Tribal Village ile kazanılan altınlatest?cb=20161108205322 ve faithIcon_Faith.png?version=330d6787df6ce9ec91fc666521d9ae74 artık oyun hızıyla ölçekli halde.
Yapay Zeka
  • Yapay zekanın aynı göreve birden fazla casus yolladığı hata düzeltildi.
  • Artık casuslarını bilim zaferine daha yakın olan medeniyetlere gönderecek.
  • Aqueducts (44?cb=20161110163754) yerleştirme ve kullanmasında geliştirme.
  • İşçileri sınırların dışında kalınca geri çağırabiliyor.
  • Artık göremediği gizlilik özelliğine sahip birimlerin(Denizaltı gibi) sınırında bulunması hakkında şikayet edemeyecek.
  • Artık barış görüşmelerinde şehirlerini vermeye daha az razı.
  • Kaynak ticareti geliştirildi.
  • Şehir yerleştirmede geliştirmeler. Ayrıca settlerlarını düşman topraklarından geçirmesine sebep olan hata giderildi.
  • Artık şehirlere garnizon koyarken menzili birimleri tercih ediyor.
  • Eğer hedeflediği düşman şehri o turda ele geçirebiliyor/büyük zarar verebiliyorsa etraftaki düşman birimlerini görmezden gelip şehre saldırmayı öncelik haline getirecek.
  • Menzili saldırılar düzenlerken oluşan koordinasyon hataları giderildi.

Multiplayer Geliştirmeleri
  • Kaynak miktarı bol, başlangıç noktaları dengeli seçilen oyunlarda medeniyetlerin birbirine çok yakın başlamasına sebep olan bir hata sebebiyle kaynak miktarında varsayılan olarak standart seçili.
  • Oyun başlarken bağlanma ya da kopma durumlarına karşı stabilizasyon.
  • Lobide, eksik olan içerik paketi uyarısının gözükmemesine sebep olan hata giderildi.
  • Oyun kurucusu oyundan çıktıktan sonra oluşan stabilite sorunları düzeltildi.
  • Takım arkadaşına savaş açılabilmenin önüne geçildi.
Arayüz Geliştirmeleri
  • Anarşinin bitmesi için kalan tur sayısı görülebilmekte.
  • Dostluk anlaşmasının bitmesi için kalan süre görülebilmekte.
  • Tanışılmamış birisi yenildiğinde medeniyet mi yoksa şehir devleti mi olduğu oyuncuya belirtilecek.
  • Ticaret ile alınan şehirlerin şehri elde tutma penceresinde warmonger bilgisi gözükmeyecek.
  • Dini birimlerin sadece gerçekten can toplayabileceği yerlerde can toplama seçeneği gelecek.
  • Casus Belli yan menüsü artık denounce gerçekleşmediği halde açılabilir.
  • Denounce etkisinin bitmesine kalan tur sayısı görülebilmekte.
  • Kültür zaferinin yaklaştığını belirten mesajın zamanlaması düzeltildi.
  • Düşman casusunun elden kaçtığını belirten bildirim eklendi.
  • Civilopedia için geliştirmeler ve hata düzeltmeleri.
  • Oyunculara negatif efekt veren durumlar için daha vurgulu bildirimler eklendi.
  • Ticaret yolları panelinde hata düzeltmeleri ve geliştirmeler.
  • Takım sayısının hatalı gösterildiği sorun düzeltildi.
  • Kullanılamayan Casus Belliler için gerekli koşullar artık incelenebilir.
  • Haritada pin eklerken ya da çıkartırken oluşan bozulmalar düzeltildi.
  • Versiyon farklılığı bulunan odalar lobide farklı renkle görünüyor.
  • Birden fazla oyuncu nükleer saldırıdan etkilendiğinde savaş açma bildirisi ilgili tüm oyuncuları listeleyecek.
  • Ticaret yolu gönderirken her zaman oyuncunun kendi şehirleri ilk başta gösterilecek.

Sanat Geliştirmeleri
  • Barbar izcileri için yeni model eklendi.
  • Gorgo için animasyon düzeltmeleri yapıldı.



RE: Civilization VI - Şubat 2018 Yaması - altnkurt - 08-02-2018

Alıntı:Başlangıç yeri algoritması yeniden yazıldı. Artık medeniyetler birbiriyle mümkün olduğunca eşit uzaklıkta tüm haritaya dağıtıldıktan sonra şehir devletleri kenarlara serpiştirilecek.

Biaslar da değişmiş midir? @Sezar

Alıntı:Tamamlanamamış Wonderlardan elde edilen üretimi gösteren bildirim eklendi.

@Duman Wonder'ı başkası yapınca puanlar geri dönüyordu. Boşa gidiyor gibi konuşulmuştu sanırım önceden.

Alıntı:Kaynak miktarı bol, başlangıç noktaları dengeli seçilen oyunlarda medeniyetlerin birbirine çok yakın başlamasına sebep olan bir hata sebebiyle kaynak miktarında varsayılan olarak standart seçili.

@Voidian Bizim sorun buydu galiba.


Civilization VI - Şubat 2018 Yaması - Duman - 08-02-2018

Avustralya'nın rengi artık turuncu yerine yeşil.


RE: Civilization VI - Şubat 2018 Yaması - Voidian - 08-02-2018

(08-02-2018, 12:35)altnkurt :
Alıntı:Kaynak miktarı bol, başlangıç noktaları dengeli seçilen oyunlarda medeniyetlerin birbirine çok yakın başlamasına sebep olan bir hata sebebiyle kaynak miktarında varsayılan olarak standart seçili.

@Voidian Bizim sorun buydu galiba.

ek olarak

Alıntı:Başlangıç yeri algoritması yeniden yazıldı. Artık medeniyetler birbiriyle mümkün olduğunca eşit uzaklıkta tüm haritaya dağıtıldıktan sonra şehir devletleri kenarlara serpiştirilecek.