Yama Notları: League of Legends - 8.3 Yama Notları - Baskı Önizleme +- Strategyturk Forumları (https://forum.strategyturk.com) +-- Forum: Diğer Strateji Forumları (https://forum.strategyturk.com/forum-diger-strateji-forumlari) +--- Forum: MOBA & Autobattler (https://forum.strategyturk.com/forum-moba-autobattler) +---- Forum: League of Legends (https://forum.strategyturk.com/forum-league-of-legends) +---- Konu Başlığı: Yama Notları: League of Legends - 8.3 Yama Notları (/konu-yama-notlari-league-of-legends-8-3-yama-notlari) |
League of Legends - 8.3 Yama Notları - Gurt - 08-02-2018 8.3 YAMA NOTLARI
Selamlar sihirdarlar,Swain'in yepyeni bir yetenek setine kavuştuğu 8.3 Yaması'na hoş geldiniz. Son zamanlarda birkaç şampiyon gerçekten öne çıkıyor ve bunun sebebi en güçlüler arasında olmaları yerine, genel anlamda birçok şeyi iyi yapmaları. Dolayısıyla sahip olmaları gereken zayıf noktaları biraz daha öne çıkararak rakiplerinin karşı oyun şansını arttırıyoruz. Tabii sembolleşmiş normal saldırı şampiyonlarımızı da unutmamak gerek. Master Yi ve Tryndamere zor bir yıl geçiriyor. Bu yüzden sahip oldukları hasarı biraz arttırarak onları daha geçerli seçimler haline getiriyoruz. Tabii şimdilik amacımız sahip oldukları bütün sorunları çözmek değil; yalnızca şu anki kadar zayıf hissetmemelerini sağlamak. Son olarak, orta koridor ve nişancı şampiyonlar arasında ortaya çıkan bazı uç durumlara el atıyoruz. Diğerlerini tamamen gölgede bırakan bazı üst düzey seçimler bulunmasının yanında, eski favorilerden birkaçının gerçekten gözden düştüğü ortada. Bu yamada Noxus'lu iblis kolunuzu hazırlayın, sakın kuşlara uymayın ve Vadi'ye inip rakiplerinizi darmadağın edin. Bol şans ve iyi eğlenceler. Yazanlar: Aether, Gentleman Gustaf, Luqİzİlla SWAIN Swain'in şampiyon güncellemesi 8.3 Yaması'yla birlikte oyuna geliyor.LoL: Swain konusundan daha fazla bilgiye sahip olabilirsiniz. AZIR Azir'in koridor safhasının erken bölümlerindeki gücü, özellikle de yüksek beceri düzeylerinde diğer orta koridorların oyun üzerinde yeterince söz sahibi olmalarını engelliyor.Q'nun bekleme süresi ilk yetenek seviyelerinde arttı. Q - Kumların Fatihi BEKLEME SÜRESİ 11/9,5/8/6,5/5 ⇒ 15/12,5/10/7,5/5 W - İleri! (güncellendi.) BAŞINI EZ Azir'in askerlerinin saldırıları artık minyonları Azir'in üzerine çekiyor. JARVAN IV Jarvan'ın rakiplerinin ona karşı kullanabilecekleri, daha belirgin zayıf yönlere sahip olmasını istiyoruz. Taban dayanıklılığını aşağı çekmek (özellikle de orman canavarlarına karşı), düelloculara oyunun başlarında ona karşı daha etkili biçimde savaşabilme şansı sunacaktır. Taban zırh miktarı azaldı. TABAN ZIRH 38 ⇒ 34 JHIN Büyücülük ve zırh deşmeye gelen değişiklikler Jhin'i planladığımızdan daha zayıf bir noktaya getirdi. Bu yüzden taban hasarının bir kısmını ona geri veriyoruz. R'nin taban hasarı sonraki yetenek seviyelerinde arttı. R - Son Perde TABAN HASAR 50/115/180 ⇒ 50/125/200 KATARINA Katarina koridorda tamamen etkisiz hale getirildiğinde bile, yüksek taban hasarı sayesinde koridor safhasından iyi şekilde çıkabiliyor. Bu durum kaybettiği karşılaşmalar için bile geçerli. Pasifinin hasarı azaldı. Pasif - Açgözlü HASAR 75/80/87/94/102/111/120/131/143/155/168/183/198/214/231/248/267/287 ⇒ 68/72/77/82/89/96/103/112/121/131/142/154/166/180/194/208/224/240 KOG'MAW Kog'Maw'ın hasarı yalnızca bir eşyayla bile fazla keskin şekilde artabiliyor. Normal saldırılarını gerçekten tehlikeli hale getiren bu yeteneğin hasarını azaltmak, şampiyonu eşyalara daha bağımlı hale getirecektir. W'nun azami can hasarı sonraki yetenek seviyelerinde azaldı. W - Biyo-Büyü Salvosu AZAMİ CAN HASARI Hedefin azami can miktarının %3/4/5/6/7'si ⇒ Hedefin azami can miktarının %3/3,5/4/4,5/5'i LUCIAN Lucian'ın biraz ilgiye ihtiyacı var; ancak bu değişikliklerin büyük bölümünün alt koridor taşıyıcısına yönelik geleneksel dizilimlerde hissedilmesini istiyoruz. Kritik vuruş hasarı ve ilk yetenek seviyelerinde pasifinin hasarı arttı. Pasif - Işık Silahşoru İKİNCİ ATIŞ HASARI Saldırı gücünün %40/50/60'ı ⇒ Saldırı gücünün %50/55/60'ı İKİNCİ ATIŞ KRİTİK VURUŞ HASARI %50 ⇒ %75 MASTER YI Master Yi'nin kapsamlı oynanış iyileştirmelerine ihtiyaç duyduğunu düşünüyoruz; ancak o zamana dek mevcut hali bu kadar da zayıf olmamalı. Üstatlık unvanının hakkını verebilmesi için hasarını biraz arttırıyoruz. Q'nun mana bedeli azaldı. E'nin aktifinin taban hasarı ilk yetenek seviyelerinde arttı ve ilave saldırı gücü oranı yükseldi. Q - Alfa Vuruşu BEDEL 70/80/90/100/110 Mana ⇒ 70/75/80/85/90 Mana E - Wuju Stili TABAN HASAR 14/23/32/41/50 ⇒ 18/26/34/42/50 ORAN İlave saldırı gücünün %25'i ⇒ İlave saldırı gücünün %35'i RYZE Ryze'ın Zhonya'nın Kumsaati'ni kullanarak ultisini garantiye alabilmesinin kararını verirken, bu etkileşim hakkında gerçekten arada kalmıştık. Ancak buna erişebilmek için hatırı sayılır bir bedel ödemesi gerektiğinden, bunun kabul edilebilir olduğu sonucuna varmıştık. Zhonya'nın Kumsaati ya oyunun ileri safhalarında geliyor ya da Ryze'ın zaten pahalı olan dizilimindeki temel eşyaların gecikmesine neden oluyordu. İlham yolu Zhonya'nın etkisine erişmeyi artık çok daha kolay hale getirdiğinden, bu denli düşük etkileşimli bir oynanışı olduğu gibi bırakmak istemiyoruz. Kronometre veya Zhonya'nın Kumsaati'ni etkinleştirmek, artık Ryze'ın ultisini tıpkı kitle kontrolüne maruz kaldığında olduğu gibi iptal ediyor. KENDİNİ KONTROL ET Kronometre veya Zhonya'nın Kumsaati'ni etkinleştirmek, artık Ryze'ın ultisini tıpkı kitle kontrolüne maruz kaldığında olduğu gibi iptal ediyor. SEJUANI Tıpkı Jarvan gibi, Sejuani de her konuda epey iyi: Kendisi oyunun ileri safhalarında güçlenen, iyi derecede hasar ve kitle kontrolüne sahip bir tank. Tüm bunların yanında oyunun erken safhaları için bu kadar iyi hareketliliğe ihtiyacı yok. Bu yüzden bu özelliğini biraz aşağı çekiyoruz. Q'nun bekleme süresi ilk yetenek seviyelerinde arttı. Q - Kutup Saldırısı BEKLEME SÜRESİ 13/12,5/12/11,5/11 saniye ⇒ 17/15,5/14/12,5/11 saniye TRYNDAMERE Tıpkı Master Yi gibi Tryndamere de şu anda biraz hasara ihtiyaç duyuyor. Yüksek seviyelerdeki taban saldırı gücü arttı. E'sinin ilave saldırı gücü oranı arttı. Taban nitelikler SALDIRI GÜCÜ BÜYÜME ORANI 3,2 ⇒ 3,7 E - Biçerdöner ORAN İlave saldırı gücünün %120'si ⇒ İlave saldırı gücünün %130'u VIKTOR Geçmişte Viktor'un gücü, kısmen de olsa Q - Güç Aktarımı ve Lich Boğan ile rakiplerine tek atmasıyla biliniyordu. Zaman içinde yetenek setini daha uzun süre rakiplerinin yakınında kaldığında onu ödüllendirecek şekilde değiştirdik; ancak Viktor artık bunu güvenli şekilde yapmasını sağlayacak araçlara sahip değil. Sık sık riskli oyun stillerine yönelen Viktor oyuncularına, rakiplerine gerçekten yaklaştıklarında bundan canlı kurtulmalarına olanak sağlayacak araçları sağlamak istiyoruz. Q'nun kalkanı artık Eklenti: Turboşarj ile artıyor. R'nin bekleme süresi sonraki yetenek seviyelerinde azaldı. Q - Güç Aktarımı TURBOŞARJLI KALKAN Eklenti: Turboşarj, artık ayrıca Güç Aktarımı'nın kalkan miktarını %60 arttırıyor. R - Kaos Fırtınası BEKLEME SÜRESİ 120/110/100 saniye ⇒ 120/100/80 saniye ZOE Uçarı Yıldız'ın mevcut bekleme süresi, rakiplerine yeterince uzun bir karşı oyun aralığı sunmuyor. Q'nun bekleme süresi arttı. Q - Uçarı Yıldız BEKLEME SÜRESİ 7,5/7/6,75/6,5/6,25 ⇒ 8,5/8/7,5/7/6,5 CAN YENİLENMESİ Şampiyonların taban can yenilenmesi nitelikleri, yalnızca buçuklu veya tam sayılar gösterecek şekilde temizlendi. Cho'Gath Yetenek ve Görsel Efekt Güncellemeleri Cho'Gath LoL'ün eski günlerinden kalma bir şampiyon ve sahip olduğu yetenek parçacık efektleri bunu gerçekten belli ediyor. Vadi'nin en devasa Hiçlik ölüm makinesinin hak ettiği kadar muhteşem görünebilmesi için bütün yetenek efektlerini elden geçirdik. SKOR TABLOSU Artık görüş skoru takımınız için gösteriliyor. Bunu ziynet yuvasında bulabilirsiniz. İstatistikleri daha iyi karşılaştırabilmeniz için küçük değişikliklere gidildi. Minyon skoru ve KDA'nın daha iyi şekilde karşılaştırılabilmesi için, skor tablosunun ayna modunun düzeni değiştirildi. RÜN ÖZELLİKLERİ Ön ayarlı sayfaları gizle seçeneği artık şampiyon seçiminde çalışıyor. Seçilen anahtar rünler artık oyun sonu ekranında görünüyor. Eğer rünlerinizi düzenlerken birincil yolunuzu değiştirirseniz, ikincil yolunuzdaki seçimleriniz kalıyor. Eğer tasarruf modu açık değilse, sayfa düzenleme ekranında yeni animasyonlar gösteriliyor. DÖNÜŞÜMLÜ OYUN MODU Kanlı Av Vakti 8 Şubat 2018 saat 19.00 ve 20 Şubat 2018 saat 10.59 arasında Dönüşümlü Oyun Modu sırasına geliyor. Kayıp Ruhları, İblis Alametlerini ve rakip şampiyonları kurban ederek sadece puan değil seni görünmez yapan İblis'in Mührü'nü de kazanacaksın. Sadece en vahşi 20 şampiyon Kanlı Av'a çıkabilecek (bunlardan 10 tanesi yalnızca bu oyun modu için ücretsiz olacak). Ücretsiz oynanabilecek şampiyonlar: Ahri, Akali, Elise, Evelynn, Katarina, Kennen, LeBlanc, Rengar, Shaco, Talon. Sahipsen kullanabileceğin şampiyonlar: Camille, Diana, Ekko, Fizz, Kassadin, Kha'Zix, Lee Sin, Pantheon, Yasuo, Zed. GİDERİLEN HATALAR
AY MUHAFIZI NASUS AY MUHAFIZI WARWİCK MUHABBET KUŞU XAYAH VE RAKAN AY HANIMI LUX 8.3 Yaması'nın çıkışını takip eden günlerde yayınlanacak ifadeleri aşağıda bulabilirsiniz: Sırasıyla: Nasılmış? / Bol Şans / Kuçu! / Grrr! / N'aber Kanka? / Şşşş / Köpek Yılı / Bekçi Köpeği. Sırasıyla: Kalp Kıran / WP / GG / GLHF / Poros / Anlatsana... / Aşk Simgesi / Öf Ya... |