![]() |
Yama Notları: Stellaris - 2.0 "Cherryh" Yaması - Baskı Önizleme +- Strategyturk Forumları (https://forum.strategyturk.com) +-- Forum: Paradox Forumları (https://forum.strategyturk.com/forum-paradox-forumlari) +--- Forum: Stellaris (https://forum.strategyturk.com/forum-stellaris) +---- Forum: Stellaris: Haberler (https://forum.strategyturk.com/forum-stellaris-haberler) +---- Konu Başlığı: Yama Notları: Stellaris - 2.0 "Cherryh" Yaması (/konu-yama-notlari-stellaris-2-0-cherryh-yamasi) |
Stellaris - 2.0 "Cherryh" Yaması - Duman - 18-02-2018 ![]() Stellaris için 2.0 Cherryh yaması beraberinde Apocalypse eklentisiyle birlikte önümüzdeki hafta çıkıyor. 2.0 Cherryh yama notlarını bu konuda inceleyebilirsiniz. Geliştirici Notu Stellaris 2.0 versiyonunda büyük değişiklikler mevcut, bu değişikliker sonrasında oyunun biraz daha yavaşladığını farkedeceksiniz ve hangi yıldız sistemlerine genişleyip kontrol etmek istediğinize yönelik aktif bir biçimde kararlar vermeniz gerekecek. Sistemleri kontrol altında tutmak için yıldızüsleri inşa etmeniz gerekecek, bu üslere limanlar inşa ederek askeri gemiler üretebileceksiniz veya bu üslere savunma platformları kurarak galakside bir kale haline getirebileceksiniz. Bu değişiklikler sonrası filonuzu nasıl kontrol edeceğinizin de önemi artıyor, çünkü artık filo başı sahip olabileceğiniz gemi sayısında kısıtlamalar var. Aynı zamanda filonuzun sınırlarınızı tehdit eden unsurlara karşı en iyi şekilde cevap verebilmek için en uygun yerde konuşlandığına emin olmalısınız. Savaş sisteminde yapılan değişikliklerle artık savaş açmadan önce düşman sistemlerinde hak iddia etmeniz gerekiyor. Bu da her savaşın çok uzun bir biçimde yorucu savaşlara dönüşmesine gerek kalmadan örneğin tek bir sistem için yapılıp kısa sürede bitirilebileceği anlamına geliyor. Oyunda aynı zamanda geniş çaplı savaşlarda da değişiklikler var, Apocalypse eklentisiyle birlikte oyuna eklenen Colossuslarla düşman gezegenlerini yokedebileceksiniz. Eklenti İçerikleri
RE: Stellaris - 2.0 "Cherryh" Yaması - Sezar - 26-02-2018 Gelecek olan hotfix ile savas yorgunluguna bir ayar cekeceklerini soylemisler. Otomatik beyaz barista kaldirilacakmis. ![]() Stellaris - 2.0 "Cherryh" Yaması - Justicar - 26-02-2018 Bu baya komik bir şey. İlk iki savaşta ne olduğunu anlayamadan barış yapılmıştı. Stellaris - 2.0 "Cherryh" Yaması - Duman - 26-02-2018 Geçtiğimiz günlerde Paradoxplaza'da büyük bir konu vardı bunla ilgili, adam savaşa 100 gemiyle giriyorum savaşı kazanıyorum ama çok gemi kaybettim diye zoraki beyaz barış yapılıyor abuk sabuk sınırlar ortaya çıkıyor diyordu. Bu gibi 'oynanış' mekaniklerindeki sıkıntıların farkedilmemesi Stellaris'in QA'ıyla test süreciyle ilgili bazı şeyleri anlatıyor. Stellaris - 2.0 "Cherryh" Yaması - villager - 27-02-2018 Şimdi yine zorla yapacaksın çok değişen bir şey yok. 10 tane gemi patladı diye kazanabileceğin savaş hapinessten gidecek. Stellaris - 2.0 "Cherryh" Yaması - yafeshan - 27-02-2018 Savaslarin yavas ilerlemesi disinda cok bir sorun yasamadim ben. Artik dusmani toptan isgal etmek pek mumkun degil ama. Wiz'in yapmak istedigi ayar yapay zekaya islemez, influence ve unity nin onlarin umurunda oldugunu sanmiyorum. Bence su anki halinden daha kotu olur. Cunku su anki war exhaustion oyuncuda hizli artsa da yapay zekada nedense yavas ilerliyor, hemde kazanmakta oldugunuz savasta. Buna gore plan yapip istediginiz sonuclari alabiliyorsunuz. Stellaris - 2.0 "Cherryh" Yaması - Sezar - 01-03-2018 2.02 beta olarak cikti. Oto barisi kaldirmislar. Yama notlari bayagi uzun. Stellaris - 2.0 "Cherryh" Yaması - jax61 - 01-03-2018 * Tradition unity cost per system reduced from 2% to 1% şüphesiz en dikat çeken gelişme bu.. zira genişleyen imparatorluklar için perksler ciddi manada çile oluyordu..haliyle genişleme halinde traditionlar bitmiyor ve unity ile geçirilebilecek fermanlar asla geçirilemiyordu.. |