Rehber: BattleTech Silah Rehberi - Baskı Önizleme +- Strategyturk Forumları (https://forum.strategyturk.com) +-- Forum: Paradox Forumları (https://forum.strategyturk.com/forum-paradox-forumlari) +--- Forum: Paradox Forum (https://forum.strategyturk.com/forum-paradox-forum) +---- Forum: BATTLETECH (https://forum.strategyturk.com/forum-battletech) +---- Konu Başlığı: Rehber: BattleTech Silah Rehberi (/konu-rehber-battletech-silah-rehberi) |
BattleTech Silah Rehberi - perverende - 04-05-2018 Ballistic weapons-Autocannon (AC) Dört farklı Autocannon türü vardır: AC/2, AC/5, AC/10 ve AC/20. Rakamlar silahın ne kadar güçlü olduğunu gösterir. AC/2, nispeten hafif hasara sahiptir, ancak menzili muazzamdır, AC/20 ise ağır hasar verir (oyundaki en yüksek hasar verici silah) fakat çok kısa menzile sahiptir. *Balistik silahlar daha az ısı üretir, ancak cephaneye ihtiyaç duyarlar. *Bu cephane, tükenebilir, düşman ateşi ile hasar görebilir ve patlayabilir. Mekanızda ek iç hasara neden olabilir. *Tüm balistik silahlar, sınıflarına göre bir miktar denge hasarı verir. *Balistik silahlar, üst üste birden fazla tur kullanıldığında, küçük bir “Refire Dezavantajı”na maruz kalır. *Her AutoCannon türü, kendi taktiksel rolüne karşılık gelen belirli bir menzile sahiptir. Energy weapons (Medium Laser - Large Laser - PPC) Temel enerji silahları Medium Laser ve Large Laserdir, ancak bu tipin gerçek kralı, Particle Projector Cannon (PPC) *Orta ve büyük lazerler diğer silahlara göre daha isabetlidir. *PPC, orta derecede denge hasarı verebilir. *Enerji silahları cephane gerektirmez, ancak çok fazla ısı üretir. Missiles (Short Range Missiles - Long RM) Menzilli silahlar iki çeşittir, uzun menzilli füzeler (LRM) ve kısa menzilli füzeler (SRM). Füze bataryaların yanında bir numara vardır; Bu silahı kullandığınızda kaç tane füzenin ateş edeceğini söyler. LRM-10 silahı 10 uzun menzilli füzeleri ateşler, SRM-2 sadece iki kısa menzilli füze ateşler. SRM'ler yakın mesafeden çok fazla hasar verirken, LRM'ler füze başına daha az hasar verir, ancak çok uzaktan fırlatılabilir. *LRM doğrudan görüşünüz yokken de endirekt şekilde ateşlenebilir ve çok uzaktan düşmanı vurabilirsiniz. *Füzeler, diğer silah tiplerinden daha fazla denge hasarı verir. *Daha büyük fırlatıcılar cephaneyi daha hızlı tüketir. *Her füzenin vurma ihtimali ayrıdır. Bu yüzden tüm füzeler ateşlendiğinde hedefi vuramayanlar olabilir. *İsabet yeri de her bir füze için ayrı ayrı hesaplanır. Bu nedenle füze hasarı tek bir yere yoğunlaşmak yerine hedefin tamamına yayılma eğilimi gösterir. *Her füzenin ayrı bir yeri vurma ihtimali sebebiyle, hedefin kafasının vurulma ihtimali de artıyor. Bu da füze salvolarında pilotun vurulma ihtimalini yükseltiyor. Support Weapons (Small Laser - Flamer - Machine Gun) Destek Silahları, makineli tüfek, küçük lazer ve alev silahı içerir. Son derece kısa menzilleri ve düşük hasarları var, ama aynı zamanda özel bir yeteneğe de sahipler: Daha büyük silahlardan farklı olarak, bir düşmana fiziksel saldırı yaptıktan sonra otomatik olarak kullanılırlar. * Machine gun, iç parçalara kritik hasar vermekte mükemmeldir. * Küçük lazerler, ısı üretimine göre iyi hasar verirler. * Flamerlar, rakiplerin ısı seviyelerini yükselterek performanslarını azaltabilir. * Tüm destek silahları 90m menzile sahiptir. |