Strategyturk Forumları
Stellaris - PDXCON 2018 Yeni Gezegen Yönetimi Prototipi - Baskı Önizleme

+- Strategyturk Forumları (https://forum.strategyturk.com)
+-- Forum: Paradox Forumları (https://forum.strategyturk.com/forum-paradox-forumlari)
+--- Forum: Stellaris (https://forum.strategyturk.com/forum-stellaris)
+--- Konu Başlığı: Stellaris - PDXCON 2018 Yeni Gezegen Yönetimi Prototipi (/konu-stellaris-pdxcon-2018-yeni-gezegen-yonetimi-prototipi)



Stellaris - PDXCON 2018 Yeni Gezegen Yönetimi Prototipi - Duman - 21-05-2018

Q4cIIS.png

PDXCON 2018'de Martin Anward tile'sız gezegen prototipini tanıtmış, bu prototipte gezegenlerin mevcut tile'lar yerine "yönetici, maden işçisi, işçi, çiftçi" gibi çeşitli pozisyonlar içerdiği görülüyor. Demographics kısmında gezegeninizde hangi nüfusun arttığını, hangi nüfusun azaldığını görebiliyorsunuz. Aynı zamanda sağ kısımda görülen çeşitli modifierler gezegenin sahip olabileceği çiftçi pop'u, endüstri pop'u gibi değerleri etkiliyor. 

Bir kesim bu değişiklikleri pozitif karşılarken, bir kesim de 2.0 değişiklikleriyle birlikte bu değişikliğin de Stellaris'i diğer 4x oyunlardan farklı yapan şeyleri değiştirmeye yönelik olduğunu ifade ediyor.

Martin Anward twitter üzerinde bu sisteme yapılan bir eleştiriye cevap vermiş, cevabında bu sistemin basit olmadığı ve hem pop bazlı hem de gezegen bazlı daha çok farklılığı sağladığını ifade etmiş. Distant Stars'ın çıkışı sonrasında design corner yayını yaparak bu sistemden bahsedecekmiş.


Stellaris - PDXCON 2018 Yeni Gezegen Yönetimi Prototipi - Sylvanas - 21-05-2018

Kötü olmuş demiyorum, ama tile olayı özel geliyordu bana, eleştirileri anlayabiliyorum. Galiba master of orionda da popları 3 çeşit kaynak arasında dağıtıyorsun.


Stellaris - PDXCON 2018 Yeni Gezegen Yönetimi Prototipi - yafeshan - 21-05-2018

Martinin elinden cikip da begenmedigim guncelleme olmadi sahsen. Baska oyunlara benzeyip benzemedigi umurumda degil


Stellaris - PDXCON 2018 Yeni Gezegen Yönetimi Prototipi - jax61 - 21-05-2018

Pek hoşuma gittiğini söyleyemeyeceğim. Bekleyip göreceğiz . Yine de olumsuz yaklaşmak istemiyorum.oyunun desteklenip gelişmesi bile güzel .ama gezegen tilesini ben seviyordum yahu.


Stellaris - PDXCON 2018 Yeni Gezegen Yönetimi Prototipi - yusufbugra76 - 21-05-2018

Bu sistemi sevdim
Umarım daha da geliştirir ve şu saçma sadece yerleşime uygun gezegenlere koloni kurup enerji,yiyecek ve maden üçlemesi sistemini terk ederler.
Örnek verecek olursak
Gerçek dünyada Marsa koloni kurmaya çalışıyoruz.Neden? Çünkü ondaki yeraltı kaynaklarını elde etmek istiyoruz ve ilerde terraform yapmayı düşünüyor bilim insanları
ama bu oyunda marsa koloni kuramıyoruz saçmalık
ve kaynak sistemide tam komedi
getir element cetvelindeki elementleri onları kullanarak bir şeyler üret
demir,deteryum ve altın gibi


Stellaris - PDXCON 2018 Yeni Gezegen Yönetimi Prototipi - yafeshan - 21-05-2018

Yusuf arkadaş, sol ile baslarsan mars terraform edilebilir olarak cikiyor her zaman. Ama ne demek istedigini de anladim. Gonul isterdi ki her turlu gezegen kullanilabilir olsun


Stellaris - PDXCON 2018 Yeni Gezegen Yönetimi Prototipi - Ragnvaldr - 21-05-2018

Stellaris'te yapılan değişiklikler her zaman yerinde ve güzel oldu, o yüzden ekibe baya güveniyorum. Oyunun sonlarına doğru yeni bir gezegeni kolonileştirdiğinizde veya fazla gezene sahipseniz bir upgrade geldiğinde tüm gezegenlerdeki binalara teker teker bakmak ve bunları izlemek hiç zevkli olmuyordu. Tabi çıktığında nasıl olduğuna bakmak lazım ama şu an için iyi bir şekilde değiştireceklerine inanıyorum.