Strategyturk Forumları
Yama Notları: Stellaris - 2.1.1 Yaması - Baskı Önizleme

+- Strategyturk Forumları (https://forum.strategyturk.com)
+-- Forum: Paradox Forumları (https://forum.strategyturk.com/forum-paradox-forumlari)
+--- Forum: Stellaris (https://forum.strategyturk.com/forum-stellaris)
+---- Forum: Stellaris: Haberler (https://forum.strategyturk.com/forum-stellaris-haberler)
+---- Konu Başlığı: Yama Notları: Stellaris - 2.1.1 Yaması (/konu-yama-notlari-stellaris-2-1-1-yamasi)



Stellaris - 2.1.1 Yaması - Duman - 31-05-2018

ste.jpg

Stellaris için 2.1.1 yaması 2.1 çıkışı sonrası rapor edilen bazı hataları, istikrar hatalarını ve denge problemlerini düzeltme amacı güdüyor. Yama şimdilik BETA'da.

2.1.1 Yama Notları
  • Hyperlane yoğunluğu artık "full" olarak ayarlanabiliyor, bu yapıldığında oyunda hyperlane olabilen her noktada hyperlane bulunuyor.
  • Artık oyuna başlarken iki yıldızlı veya üç yıldızlı bir sistemde başlamayı seçebiliyorsunuz.
  • Starship hareket emirleriyle ilgili deneysel "kalan zaman" özelliği, geminin gideceği noktaya ulaşmasına kalan zamanı belirtiyor.
  • Artık subjugation ve liberation savaşlarında status quo barışında yarı-zafer almanız mümkün.
  • Torpidolar artık daha çok güç harcıyor.
  • Alakasız anomalilerden L-Gate bilgileri edinme şansı %70 azaltıldı.
  • Tüm L-Gate bilgilerini edindikten sonra kapıları açma projesinden 'önce' teknoloji araştırması yapmanız gerekiyor.
  • Missile silahların canları azaltıldı, point defense savunmalarının daha etkili olması sağlandı.
  • Prosperity fraksiyonu savaş politikası olarak sadece defansif savaşlar açabiliyor olmanız durumunda artık mutlu oluyor.
  • Imperialist fraksiyonu artık ideolojik savaşlara normal bakarken, defansif savaşlarla kısıtlı olmanız durumunda kızgın oluyor.
  • Çeşitli arayüz düzeltmeleri ve hata giderimleri.



RE: Stellaris - 2.1.1 Yaması - altnkurt - 31-05-2018

Missile'ların hpleri ve torpidonun enerji tüketimleri ile ilgili değişiklikler.

Missile:
1: 10 -> 6
2: 12 -> 7
3: 14 -> 8
4: 16 -> 9
5: 18 -> 10

Torpedoes:
1: 20 -> 8
2: 25 -> 11
3: 30 -> 14

Swarmer:
1: 50 -> 30
2: 60 -> 40

Scourge Missile
1: 20 -> 15

Torpedo Power Change
1: 10 -> 17
2: 17 -> 26
3: 26 -> 32

Missile Corvette metası da böylece tarihe karışıyor.


Stellaris - 2.1.1 Yaması - Semavi7 - 31-05-2018

Silahlarla çok oynuyorlar. Sürekli değişiyor.


Stellaris - 2.1.1 Yaması - altnkurt - 31-05-2018

Böyle olucaksa değişmeli bence de. Nötronlara bi nerf bekliyorum bakalım. Hangarlara buff gelebilir belki yakın zamanda. Çok kenarda kaldılar. Hiç bi buildde yer almıyolar.