İleti Sayısı: 1,519
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
16
Oyun ilk bakista oldukca degisik geldi. Normal gelisme stratejilerini degistirmem gerekti. Yeni mekaniklerle basa cikmaya calisrlen bir suru gerekli seyi unuttum, geri kaldim. Influence genislemeyi yavaslatan tek sey gibi gozuluyor. Bu durumda influence kazandiran ozelliklerin onemi artiyor. Gozden kacirdigim baska birsey eddictler. Ozel cok buyuk bonuslari var ve yine influence on planda.
Oyun tek gaia gezegen ile basladim. Bu sizi tall gitmeye zorluyor ve ne yaparsaniz yapin geri kaliyorsunuz. Her ne jadar az ve buyuk gezegen iyi gibi gozuksede degil ve bir mp macinda denemek intihar.
Daha savas yapmadim, guclu savunma kurmak cok kolay vr bekledigimden ucuz. Gemileri gelistirmek icin yeni teknolojiler gelmis, bir anda filo gucunu ucurabiliyor.
İlk defa bir oyunda missile odakli oynuyorum, savastaki etkisini merak ediyorum. Bunun yaninda plasma tam gemi katiline dönmüş ama yaninda yardimci silah mecburi.
Savaslar icin cok sikayet edilen yeni bir durum var. War exhaustion cok hizli artiyormus, kazaniyor olsaniz bile. 100 olunca auto baris yapiyormus o anda claimli ne ele gecirdiyseniz direk size kaliyor. Ayni sekilde guclu savunma ile dusmanin exhaustion seviyesini ucurup auto barisa zorlayabiliyorsunuz. Ozellikle Mp maclarda buyuk sorun cikarabilir. Su anki durumda mumkun oldugu kadar hizli ilerleyip claimleri ele gecirmek tek gecerli yol gibi duruyor. Gezegen almaya bile firsat kalmiyormus ezici zafer yasarken bile. Cok yakinda buna ayar cekilir
Ayrica sınır olmayan kimseye claim atamiyorsunuz, bu durumda savas ilani yapilamiyor. Bazi arkadaslarin cok hosuna gidebilir.
Daha cok az oynadim ama yeni ozellikler isiginda oyun bicimimde büyük degisiklikler yapacagim gibi gorunuyor
•
İleti Sayısı: 2,844
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
15
Oncelikle yafesin tespitlerine katiliyorum.ustune ekleme yapacak olur isek gezegen ele gecirmek kolay degil.gezegen ele geciremediginizde ise claimi ele gecirmis olmuyorsunuz. Sistem claiminde outpostu isgal yeterli. Tabii savasin durumunu belirleyen war exhaustion ve aynen ezici sekilde yenseniz de we her iki taraf icin de hizli artiyor. Siz gezegeni almaya calisirken karsi taraf isgal ettigi outpostlarla savastan karli cikabilir. Savas sistemini pek begenmedim. Ben de gaia 25 le basladim ve evet bosuna caba.. yeni sistemde gezegen ve nufus agirlikli oynamak sart.sistem odakli giderseniz geri kaliyorsunuz. Edictler guzel.influence bol gelmesi icin demokratiksistemler ideal. Demokraside gorevi tamamlayinxa inf vermiyor yalniz.. unity kazanmak ve perks acmak oldukca zor. eğer fazlaca sisteme yayildiysaniz..kisacasi az sistem cok gezegen .buyuk filolari unutun.fallenleri ezmeyi unutun.yeni oyun bu
•
İleti Sayısı: 2,134
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
1
Merakla gezegen yokedicilerin yorumlarını ve mümkünse videolarını bekliyorum.
•
İleti Sayısı: 1,519
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
16
Yokediciler tahminim bayaa bi endgame. Bugun sabahlarsam gorurum belki
•
İleti Sayısı: 2,844
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
15
23-02-2018, 13:34
(Son Düzenleme: 23-02-2018, 13:36, Düzenleyen: jax61.)
Sınır olmayana claim atilabilir eger rival ise..yok edici ethicler claime ihtiyac duymadiklari gibi savasta ele gecirdikleri yerleri de direk kendilerine bagliyorlar.tabii ayni sekilde bu ethiclere sahip kisilere direk saldirip annexleyebilirsiniz.hersey karsilikli.colussus icin once titan acilmali.. 2350 ye kadar battleshipi zor actim.birakin titani..
•
İleti Sayısı: 2,134
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
1
Horda ile oyuna başlayabiliyor muyuz?
•
İleti Sayısı: 2,134
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
1
İlerde onuda açarlar para ile.
Aşağıdaki 1 üye Semavi7 nickli üyenin bu iletisini beğendi:1 üye Semavi7 nickli üyenin bu iletisini beğendi.
• jax61
İleti Sayısı: 2,844
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
15
başlangıç için kolay elbette ..sistem sayınızı artırdıgınızda artık 1 traditionu aylar değil yıllar sonra alıyorsunuz..eski versiyonda 2350 lerde tm perksleri açmak mümkündü. şuanda 2350 ye geldiğim bir deneme oyununda sadece 3 tanesini açabildim. bu sebeple unity konusunda zorlaştırma geldigini söyledim. sistem odaklı yavaşlatma var kısacası. sistem odaklı degil gezegen odaklı gitmek gerekiyor.gezegenler de yavaslatıyor bu arada. onu farkettim. fakat etkisi oldukça cüzi.. upkeepler hayli dikkat çekici. zira artık öyle yükske miktarda filo kurmanın pek imkanı yok. sanıyorum yeni gelen hull araştırması nedeniyle zorlaştırılmış.
•
İleti Sayısı: 216
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
5
Herkes bir life seeded denemiş bakıyorum, ben de tall oynamayı seven bir oyuncu olarak demoktratik(inf için) Engneering+Unity+Enerji bonuslu bir ırkla oyuna başladım amacım spaceportun 3. seviyesini hızlıca alıp erkenden tall başlamaktı ama olmadı arkadaşlar olmuyor. 3 denememde de starfortres denilen zımbırtı en erken 60 yıl sonra açılabildi. Bu yetmezmiş gibi voidbornu bir aldım ki ne göreyim habitat maliyeti 10.000 olmuş.O an benim gözümde tall bitti birileri yeni bir taktikle gelir elbet ama bence haksızlık etmişler çok zorlaştırmışlar tall mevzusunu habitat dediğin 1 gezegen sayıldığı halde 12 nüfus kapasitesi olan bir gezegencikti neden böyle aşırı bir nerf geldi ben anlayamadım. Bunun yanında savaş mantığını şahsen beğendim, gemilerin hasar alınca geri çekilmesi olsun gerekli kaynaklar olduktan sonra hızlıca gemi üretebilmek olsun ve bunların yanı sıra filo kapasitelerinin düşürülmesi falan iyi olmuş. En azından erken oyunda askeri anlamda muazzam bir üstünlük elde etmek pek mümkün gözükmüyor. Hele savunma pozisyonundaki bir oyuncuya yeterince zarar vermek bile ağır kayıpları göze almadan mümkün değil gibi.
Aşağıdaki 2 üye Adm nickli üyenin bu iletisini beğendi:2 üye Adm nickli üyenin bu iletisini beğendi.
• jax61, Semavi7
İleti Sayısı: 2,134
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
1
Füzeleri deneyen var mı arkadaşlar nasıllar?
•
İleti Sayısı: 2,134
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
1
Sınır sistemi çok hoşuma gitti diğeri çok saçmaydı şimdi olmuş bence.
İleti Sayısı: 2,471
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
47
2.0 oncesi oyunun neden biraktigimi hatirladim. Ilk yillar hizlica gelistikce genisleyecek alan kalmiyordu ve bu da middle game nin oldukca sikicilasmasi ile sonuclaniyordu. Simdi expansioni yavaslattiklarindan dolayi late kadar genislemek zorunda kaldim. Ikincisi yeni outpost sistemi guzel olmus,uzay istasyonu kurarak genisleme daha eglenceli ve mantikli geliyor.
Bir diger yenilik artik yildiz haritalarinin takas yapilamiyor olusu ki bu kesfi ilk 50 yildan sonra degersiz kiliyordu. Boylece 200 yil galaksiyi kesfetmek zorunda kalmak gayet hos.
Yine chokepointlere yerlestirilmis uzay istasyonlari odakli savunma yapmak gayet guzel. Savunma istasyonlari tek baslarina cok etkili olmasalarda yanlarinda filo varsa acayip is yapiyorlar.
Savas yorgunlugu onumuzdeki yamalarla ayar cekilecek zaten. Sozde white peace yapilarak abuk sabuk sinirlarin ortaya cikmasi hos degil.
Hordelar ,middle game e yine heyecan katmis olan ozelliklerden. Ozet olarak begendim ben bu yamayi.