İleti Sayısı: 26,424
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
139
Her zamanki gibi belli bir sistem oluşturup uzun bir periyod içerisinde içerik paketleri ve eklentilerle bu sistemi diğer ülkelere uyarlama konsepti Imperator'da da uygulanıyor gibi görünüyor. EU4'te görev ağacı, HOI4'te odak ağacı. Bu mekanikler özünde güzel ve faydaları olabilen mekanikler olsa da, herhangi bir yenilikçilik sarfetmeden sonsuza dek oyundaki her ülke için üretilebilecek ve satılabilecek unsurlar, aynı şekilde bir ülkeye eklendiğinde diğerinde boşluk yaratıp can sıkabilecek unsurlar. Örneğin HOI4'te Türkiye odak ağacı yok. Tıpkı Imperator: Rome'da bu eklenti sonrasında Selevkoslarda, Makedonya'da, Mısır'da, Maurya'da görev ağacı olmayacağı gibi.
Sonraki eklentilerin içerikleri bu kadar tahmin edilebilir olmamalı oyunlarda. Biz şu anda Roma ve Kartaca'ya bu ekleniyorsa, tahmin etmeyi bırak bir gün Mısır'a, Selevkos'a görev ağacı yapılacağını bilme noktasına geliyoruz. Bu da tasarım ve eklenti felsefesi yönünden irdelenmesi gereken bir husus. Ben Roma'da ve Kartaca'da görev ağaçları varken neden eksik içerikli Selevkosla oyun açayım.
İleti Sayısı: 2,134
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
1
Çıkış tarihi verdiler mi?
•