İleti Sayısı: 12,376
Üyelik Yılı: 2017
Imperium:
100
11-02-2021, 19:31
(Son Düzenleme: 13-02-2021, 16:17, Düzenleyen: Voidian.)
Imperator: Rome'un 2.0 Marius yamasına dair tüm bilgiler ve ekran görüntüleri bu konuda derlenir.
Geliştirici Günlükleri
Büyük Harikalar
2.0 "Marius" ve Yeni Arayüz
Arayüz Değişiklikleri
Buluş Ağaçları ve Yenilik Sistemi
Muharebe Genişliği, Kaleler, Mühendisler ve Ticaret
Gelenek Ağaçları ve Buluş Değişiklikleri
Arayüz Değişiklikleri #2
Milis Kuvvetleriı
Lejyonlar
İskender'in Mirası ve Selevkos Görev Ağaçları
Mısır Görev Ağaçları
Limanlar ve Trakya Görev Ağaçları
Seçimli Veraset ve Antigonid Görev Ağaçları
Medeniyet Değişiklikleri ve Makedonya Görev Ağaçları
2.0 Denge Değişiklikleri ve Diadokh İmparatorluğu
Nüfus Artışı ve Anadolu'daki Harita Değişiklikleri
Heirs of Alexander ve 2.0 "Marius" Çıkış Tarihi
Büyük Harikalar #2
Eklenti & Yama Bilgi Özetleri
Özel Görev Ağaçları: Antigonid Krallığı, Selevkos İmparatorluğu, Mısır, Makedonya ve Trakya için özel görev ağaçları.
Ortak Görev Ağacı: Başarılı Halef Krallıklar için özel görevler.
Harika Tasarlayıcı: Yeni özel harikalar tasarlayabilmenizi sağlayan yeni bir araç, bu harikalar hem bulundukları bölgeye hem de tüm imparatorluğunuza çeşitli faydalar sağlayabiliyor.
Yeni Olaylar: İskender'in haleflerine dair tarihsel olaylar.
Yeni Tanrılar: Helen Krallıkları için bölgesel tanrı ve tanrıçalar.
Yeni Hazineler: Helen Krallıkları için yeni hazineler.
Yeni Müzik: Halef Krallıklar için üç yeni müzik.
Milisler: Savaşlarınız için topraklarınızdan milis güçler çıkarın. Milis kuvvetlerin boyutu ve barındırdığı birimler, bölgedeki mevcut nüfusun sınıfına ve kültürüne göre değişkenlik gösteriyor.
Lejyonlar: Kalıcı ve profesyonel askerlerle askeriye teknolojisinde ilerleyin. Maliyetlerine ve sadakatsiz generallerin boyunduruğu altına girme meyillerine dikkat edin.
Askeri Tarihler: Lejyonlar ve Paralı Askerler başarılarını listeleyen tarih listelerine sahip olacaklar, bu şekilde çeşitli avantajlar ve dezavantajlar edinebilecekler.
Mühendisler: Kuşatma, nehir geçişi ve yol inşası gibi noktalarda faydalı yeni bir birim türü.
Buluş ve Askeri Gelenek Değişiklikleri: Buluş sistemi baştan oluşturuldu, yeni buluşlarla medeniyetinizi istediğiniz gibi şekillendirebileceksiniz.
Diadokh Savaş Sebebi: Halef kralların hırsını yansıtmak amacıyla Helen Krallıklar için yeni bir savaş sebebi eklendi.
Arayüz Değişikliği: Oyunun arayüzü baştan yapıldı.
Ve daha fazlası: Milisler ve lejyonlar için yeni birim modellemeleri, liman inşaatı, kale ve tanrı değişiklikleri.
İleti Sayısı: 180
Üyelik Yılı: 2020
Imperium:
1
Eline sağlık. Çok güzel bir yama geliyor. Sabırsızlıkla bekliyoruz.
•
İleti Sayısı: 26,422
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
139
SurrealBeliefs nickli bir Youtuber'a oyunda değişen askeriye mekaniklerini anlattırmışlar.
•
İleti Sayısı: 12,376
Üyelik Yılı: 2017
Imperium:
100
•
İleti Sayısı: 26,422
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
139
Aşağıdaki 1 üye Duman nickli üyenin bu iletisini beğendi:1 üye Duman nickli üyenin bu iletisini beğendi.
• BigFenrir
İleti Sayısı: 377
Üyelik Yılı: 2020
Imperium:
0
Büyük bir heyecanla bekliyorum.
•
İleti Sayısı: 1,167
Üyelik Yılı: 2018
Imperium:
2
Bugün çıkıyor.
Hail the Omnissiah! He is the God in the Machine, the Source of All Knowledge
•
İleti Sayısı: 26,422
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
139
Aşağıdaki 1 üye Duman nickli üyenin bu iletisini beğendi:1 üye Duman nickli üyenin bu iletisini beğendi.
• BigFenrir
İleti Sayısı: 26,422
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
139
•
İleti Sayısı: 26,422
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
139
Aşağıdaki 1 üye Duman nickli üyenin bu iletisini beğendi:1 üye Duman nickli üyenin bu iletisini beğendi.
• BigFenrir
İleti Sayısı: 8
Üyelik Yılı: 2021
Imperium:
0
Arkadaşlar merak ettiğim bir husus var, ilk kez bu oyuna başladım yeni güncellemeyle birlikte lakin şu lejyon sistemi ve yeni lejyonlar çıkartma durumunu çözemedim. Oyunun başında Roma ile başladım verdiği 2 lejyon var içinde ki asker türleri veyahut asker sayılarını arttiramiyorum. Teknoloji falan mı araştırmam gerekiyor? Bilgisi olan var mı?
•
İleti Sayısı: 2,134
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
1
Onlar milis kuvvetler. Sayıları kanunlar ve Roma vatandaşlarının sayısı arttıkça yükselirler. Ya çevre kültürleri asimile edeceksin yada onlara vatandaşlık vereceksin fakat bu seferde asimile olmazlar. Birde çok kültürü vatandaş yaparsan mutluluk debufu alıyorlar.
•
İleti Sayısı: 8
Üyelik Yılı: 2021
Imperium:
0
(04-03-2021, 17:48)Semavi7 : Onlar milis kuvvetler. Sayıları kanunlar ve Roma vatandaşlarının sayısı arttıkça yükselirler. Ya çevre kültürleri asimile edeceksin yada onlara vatandaşlık vereceksin fakat bu seferde asimile olmazlar. Birde çok kültürü vatandaş yaparsan mutluluk debufu alıyorlar. Peki çeşitlilik nasıl ayarlanıyor? Atlı birlikler veyahut okçular olarak çıkmaları için manuel bir durum var mıdır? Misal başkente demir, at vb çekiyorum sistem kendiliğinden mi dönüştürüyor bunları?
•
İleti Sayısı: 2,134
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
1
@ okyanuskrali Günlükte şöyle yazıyor:
Oyunun mevcut sürümünden farklı olarak, milis kuvvetlerinizin birlik kompozisyonunda söz sahibi olamayacaksınız. Bunun yerine, ne tür birlikler elde edeceğiniz mevzubahis nüfusların kültürüne bağlı olacak. Her kültürün tercih ettiği belli birim türleri bulunuyor.
Bu da dünyanın farklı bölgelerinden toplanan orduların o bölgeyi yansıtan farklı kompozisyonlara sahip olacağı anlamına geliyor. Etrüsk milisleriyle Romalı milisler birbirlerinden farklı olacaklar, Kartacalı milislerle Makedon milisler birbirinden farklı olacak.
Kültürün yanı sıra birlik türünü etkileyen bir diğer faktör ise nüfus türü. Vatandaşlarınızın ve Soylularınızın Ağır Süvarilere dönüştüğünü görürken, Kabile Üyeleriniz ordularınızda Okçuya dönüşecekler.
•
İleti Sayısı: 8
Üyelik Yılı: 2021
Imperium:
0
04-03-2021, 18:09
(Son Düzenleme: 04-03-2021, 18:10, Düzenleyen: okyanuskrali.)
(04-03-2021, 18:01)Semavi7 : @okyanuskrali Günlükte şöyle yazıyor:
Oyunun mevcut sürümünden farklı olarak, milis kuvvetlerinizin birlik kompozisyonunda söz sahibi olamayacaksınız. Bunun yerine, ne tür birlikler elde edeceğiniz mevzubahis nüfusların kültürüne bağlı olacak. Her kültürün tercih ettiği belli birim türleri bulunuyor.
Bu da dünyanın farklı bölgelerinden toplanan orduların o bölgeyi yansıtan farklı kompozisyonlara sahip olacağı anlamına geliyor. Etrüsk milisleriyle Romalı milisler birbirlerinden farklı olacaklar, Kartacalı milislerle Makedon milisler birbirinden farklı olacak.
Kültürün yanı sıra birlik türünü etkileyen bir diğer faktör ise nüfus türü. Vatandaşlarınızın ve Soylularınızın Ağır Süvarilere dönüştüğünü görürken, Kabile Üyeleriniz ordularınızda Okçuya dönüşecekler. [quote pid="227085" dateline="1614870066"]
Yani oyuna başlayişim bu kapsamlı guncellemeden sonra olunca normalden bir tık fazla zorlanacağız demek ki, artık iyi mi kötü mü zaman gösterecek lakin soruma dönersek, sanırım tüm gelişmeyi nüfus artışına göre dizayn edeceğim gibi görünüyor, doğru mu anlamışım? Ve ekstra olarak, bu lejyonlarin spawn durumu ve sınırı nasıl oluyor, yani ben ne zaman nerede bir lejyon spawnlanacagini nereden görebilirim? Yeni bir savaşa başlarken planlama yapmak açısından soruyorum, bunun tarihi, veya nüfus asker üreme oranı tarzı bir tablo, ekran, görüntü , bilgi var mı?
[/quote]
•
İleti Sayısı: 2,134
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
1
@ okyanuskrali eyaletlerin başkentlerinde spawn oluyorlar. Detay için milisler ile ilgili günlüğü okursan bilgi sahibi olursun.
•
|