Yama Notları: League of Legends - 11.5 Yama Notları
#1
Görsel

11.5 Yama Notları

https://tr.leagueoflegends.com/tr-tr/new...a-notlari/ :11.5 Yaması'na geldik bile. Zaman su gibi akıp gidiyor! Hadi başlayalım.

İlk olarak kudretli mi kudretli ormancılardan bahsedelim. Master Yi ve Sejuani gibi bazı şampiyonlar zorlanırken, Udyr ve Rammus gibi diğer şampiyonlar haritayı kasıp kavuruyor. İlk grubu güçlendiriyor ve sonraki grubu dizginliyoruz.

Şimdi de eşyalara geçelim! Guinsoo'nun Hiddeti'ne daha fazla kural ekliyor ve Senna'yla arasındaki sinerjiyi netleştiriyoruz. Ayrıca Canbiçen'e fazlasıyla benzeyen Muramana'yı daha özgün hale getiriyoruz.

Hadi iğnelerinizi bileyin, Vadi'ye uçun ve polenlerin tadını çıkarın. Bir sonraki yamada görüşmek üzere.

Eğer arılardan korkuyorsanız, sizi arıların bulunmadığı TFT yama notlarına alalım!

Yama Ortası Güncellemeleri

08.03.2021 Dereceli Sıralamaları Güncellemesi
7 Ocak 2021 tarihinden sonra Riot'un oluşturduğu tüm profesyonel oyuncu hesaplarını kaldırıyoruz. Böylece dereceli sıralamalarının zirvesine ulaşmaya çalışan sıradan oyuncular için dezavantaj oluşturan LP kazancı ve kaybındaki istenmeyen farkları ortadan kaldırabileceğiz. 7 Ocak'tan önce oluşturulan profesyonel oyuncu hesapları bu değişiklikten etkilenmeyecek. Yeni hesaplar, başlangıç MMR seviyelerine gerekli düzenlemeler yapıldıktan sonra profesyonel oyunculara verilecek. Bu güncelleme çoktan başladı ve birkaç gün içinde tamamlanacak.

04.03.2021 Giderilen Viego, Azir ve Wukong Hataları

Azir
GİDERİLEN R - İMPARATORLUK MUHAFIZLARI HATASI: Azir'in R - İmparatorluk Muhafızları yeteneğinin, Azir'in arkasında duran rakiplere menzilde olmalarına rağmen isabet etmemesine yol açan hata giderildi.

Viego
GİDERİLEN PASİF - KRALIN HÜKMÜ HATASI: Kara Mühür'e sahip Viego, ele geçirme sırasında katledildiğinde eşyanın çok fazla yük kazanmasına yol açan hata giderildi.

Wukong
GİDERİLEN PASİF - TAŞ DERİ HATASI: Wukong'un pasifinden elde ettiği taban ilave zırhın ve can yenilemesinin eksik olmasına yol açan hata giderildi.

03.03.2021 Giderilen Yılan Dişi Hatası, Qiyana Denge Değişikliği, Muramana Netleştirmesi

Muramana
ŞOK NETLEŞTİRMESİ: Normal saldırılar, şampiyonlara azami mananın %1,5'ine eşdeğer miktarda ilave hasar verir. Şampiyonlara yönelik yakın dövüş yetenekleri azami mananın %3,5'ine eşdeğer miktarda ve menzilli yetenekler azami mananın %2,7'sine eşdeğer miktarda ilave hasar verir; ayrıca tüm yetenekler şampiyonlara toplam SG'nin %6'sına eşdeğer miktarda ilave hasar verir (isabet halinde yetenek etkilerini tetikleyen saldırılar da yetenek sayılır).

Pyke
GİDERİLEN PASİF - BOĞULMUŞLARIN NEFESİ HATASI: Pyke iki veya daha fazla rakibin yakınındayken, hedef alınamaz rakiplerin Pyke'ın elde ettiği ilave can yenilenmesini etkilememesine yol açan hata giderildi.

Qiyana
Q - ELEMENTLERİN ÖFKESİ İLAVE HAREKET HIZI: %5/6,25/7,5/8,75/10 ⇒ %5/7/9/11/13

Yılan Dişi
GİDERİLEN KALKAN YAĞMACISI HATASI: Yılan Dişi'nin Kalkan Yağmacısı pasifinin yetenek hasarıyla tetiklenmemesine yol açan hata giderildi.

Yamada Öne Çıkanlar

Görsel

Vız Vız Malzahar, Vız Vız Kog'Maw ve Vız Vız Yuumi 4 Mart tarihinde çıkıyor.

Şampiyonlar

Azir
W'nun Kumdan Asker hasarı azaldı.

"Azir'in erken safhalardaki koridor kontrolünü zayıflatarak oyun boyunca istikrarlılığını koruyan güç eğrisini dengeliyoruz."

W - İleri!
KUMDAN ASKER HASARI: 1-18. seviyelerde 60-160 ⇒ 1-18. seviyelerde 50-150

Gragas
Q'nun bedeli artık sabit.

"Fıçılarının bedelini arttırarak üst koridorda aşırı güçlü olan Gragas'ı dizginliyoruz."

Q - Fıçı Yuvarla
BEDEL: 60/65/70/75/80 Mana ⇒ Tüm yetenek seviyelerinde 80 Mana

Jax
Taban hasar büyüme oranı arttı.

"Üçlü Kuvvet'li Jax artık rakiplerini canından bezdiriyor. "

Taban nitelikler
HASAR BÜYÜME ORANI: 3,38 ⇒ 4,25

Karma
Q'nun bekleme süresi azaldı.

"11.3'te getirdiğimiz güçlendirmelere rağmen, destek Karma'nın içindeki alevi hâlâ harlamamız gerekiyor. Yakın dönemde yaptığımız değişiklikleri gözden geçiriyor ve 10.16'da getirdiğimiz zayıflatmaları kısmen geri alarak ona esin veriyoruz."

Q - İçindeki Alev
BEKLEME SÜRESİ: 9/8,5/8/7,5/7 saniye ⇒ 8/7,5/7/6,5/6 saniye

Kog'Maw
W'nun ilave hasarı ileri yetenek seviyelerinde arttı.

"Eskiden tanklar ve dövüşçüler yalnızca Günateşi Pelerini ve Randuin'in Alameti gibi zırh sağlayan efsanevi eşyalar alırken, Kog'Maw savunmaları çok daha etkili bir şekilde eritebiliyordu ve daha düşük bekleme sürelerine sahipti. Böceğimize destek olmak için onun salyalarını daha ölümcül hale getirerek yetenek kullanılabilir durumdayken tam gaz hücuma geçebilmesini sağlıyoruz. Düttü rüttü rüttü rüttü, düttü rüttü rüttü rüttü rüüü!"

W - Biyo-Büyü Salvosu
İLAVE HASAR: Hedefin azami canının %3/3,75/4,5/5,25/6'sı ⇒ Hedefin azami canının %3/4/5/6/7'si

Master Yi
E'nin taban hasarı arttı.

"Master Yi, 11.1 Yaması'ndaki zayıflatmalar ve orman değişiklikleri sonrası epey zor durumdaydı. Tüm dizilimlerine ve oyun tarzlarına ama özellikle de saldırı hızına dayalı olanlara yardım etmek için ustamıza biraz ders veriyoruz. "

E - Wuju Stili
TABAN HASAR: 18/26/34/42/50 ⇒ 20/30/40/50/60

Pyke
Pasif ile biriktirilebilen gri can miktarı azaldı; artık zırh deşme sağlıyor ve yakında daha fazla rakip varken artıyor.

"Destek Pyke'ı derinliklerden çıkarmak için orta koridor Pyke'ın hayatta kalma potansiyelini azaltıyoruz."

Pasif - Boğulmuşların Nefesi
BİRİKTİRİLEN GRİ CAN MİKTARI: 1-18. seviyelerde alınan hasarın %25-50'si ⇒ Alınan hasarın %10'u (+%25 Zırh Deşme), yakında 2 veya daha fazla rakip varsa artarak alınan hasarın %35'i (+%50 Zırh Deşme) olur

Qiyana
W'nun ilave hasarı arttı. R'nin hasarı ileri yetenek seviyelerinde arttı.

"Qiyana'nın gücü daha çok erken safhalarda haritayı dolaşıp dolaşmadığına bağlı olarak artıyor. Bu da onu seçkin düzeyin gözdesi haline getiriyor. Buradaki oyuncular genelde yüksek beceri düzeylerinde görülen koordinasyonlu savunma olmadan, şampiyonun dolaşma kabiliyetinin tam potansiyelinden faydalanabiliyor. Hükümdarlığını daha başarılı bir şekilde yönetebilmesi için ultisinin hasarını arttırıyor ve onu W'yu daha önce yükseltmeye teşvik ediyoruz. Kellelere dikkat!"

W - Diyarın Hâkimi
İLAVE HASAR: 8/16/24/32/40 (+%30 YG) ⇒ 8/22/36/50/64 (+%45 YG)
R - Toprağın Öfkesi
HASAR: 100/170/240 ⇒ 100/200/300

Rammus
Taban can büyüme oranı azaldı.

"Armadillomuz özellikle de ortalama düzeyde zırhıyla herkesi ezip geçiyor. Dayanıklılığını azaltıyoruz. Böylece artık savaşın ortasına yuvarlanmadan önce bir kez daha düşünmesi gerekecek."

Taban nitelikler
CAN BÜYÜME ORANI: 95 ⇒ 80

Rell
Taban zırhı azaldı. W1 ve W2'nin bekleme süresi arttı.

"Rell profesyonel düzeyde aşırı güçlü. Rakiplerine şans tanımak adına onu dürtmeye karşı daha dayanıksız hale getiriyoruz."

Taban nitelikler
ZIRH: 35 ⇒ 32
W - Demirbazlık: Sert İniş
BEKLEME SÜRESİ: 11 saniye ⇒ 13 saniye
W - Demirbazlık: Binek Sırtı
BEKLEME SÜRESİ: 11 saniye ⇒ 13 saniye

Samira
Taban hasar büyüme oranı arttı. Q'nun hasar oranı ileri yetenek seviyelerinde arttı.

"Samira geçen yamada getirdiğimiz zayıflatmalardan sonra zorlanmaya başladı. Bu yüzden Çöl Gülü'nün güç artışını yükselterek ileri safhalarda rakiplerini doğramaya devam etmesini sağlıyoruz."

Taban nitelikler
HASAR BÜYÜME ORANI: 2,3 ⇒ 3
Q - Gösteriş
HASAR ORANI: %80/87,5/95/102,5/110 ⇒ %80/90/100/110/120

Sejuani
W'nun ikinci vuruşunun hasar oranı arttı.

"Sejuani'ye yeni ormanda biraz destek olabiliriz. W'sunun her iki vuruşunu da isabet ettirdiğinde hem onu hem de yabandomuzunu ödüllendiriyoruz."

W - Kışın Gazabı
İKİNCİ VURUŞUN HASAR ORANI: Sejuani'nin azami canının %5,25'i ⇒ Sejuani'nin azami canının %6'sı

Seraphine
Pasifin art arda isabet ettirilen nota hasarı azalması kaldırıldı; takım arkadaşlarının nota hasarı azaldı. R'nin bekleme süresi arttı.

"Seraphine sesiyle bizi büyülemeye devam ediyor. Dolayısıyla takım arkadaşlarının nota hasarını azaltırken, kendi notalarını güçlendiriyoruz. Böylece hayranlarını fazlasıyla gaza getirmeden kendi başına da etkili olabilecek."

Pasif - Sahne Tozu
KALDIRILDI ART ARDA İSABET ETTİRİLEN NOTA HASARI AZALMASI: Seraphine'in notaları artık minyonlar dışındaki birimlere zamanla daha az hasar vermiyor.
YENİ ARKA VOKALLER FAZLA BASKIN SANKİ: Takım arkadaşlarının notaları artık minyonlar dahil tüm hedeflere Seraphine'in nota hasarının %25'i kadar hasar veriyor.
NOTA HASARI: 1-18. seviyelerde 4-16 ⇒ 1/6/11/16. seviyelerde 4/8/14/24
R - Bis
BEKLEME SÜRESİ: 160/140/120 saniye ⇒ 180/150/120 saniye

Shaco
W'nun taban hasarı ve tek hedefe yönelik taban hasarı azaldı; yetenek artık canavarlara daha fazla hasar veriyor.

"Shaco alt koridorda yüreklere korku salmaya ve ormanda şaklabanlık yapmaya devam ediyor. Dolayısıyla gerekli ayarlamaları yapıyoruz."

W - Soytarı Kutusu
TABAN HASAR: 15/20/25/30/35 ⇒ 10/15/20/25/30
TEK HEDEFE YÖNELİK TABAN HASAR: 35/50/65/80/95 ⇒ 25/40/55/70/85
YENİ CANAVARLAR ÜZGÜN: Soytarı Kutusu artık canavarlara fazladan 10/20/30/40/50 Hasar veriyor.

Trundle
Q'nun bekleme süresi azaldı.

"Trol Kralı'nın hem üst koridorda hem de ormanda dişlerini yeni sezona geçirmesine yardımcı oluyoruz."

Q - Kopar
BEKLEME SÜRESİ: 4 saniye ⇒ 3,5 saniye

Twitch
Pasifin yük başına hasar oranı azaldı. R'nin ilave hasarı arttı; süresi arttı.

"YG fare güçlü, SG fare zayıf. Birinin peynirini alıp diğerinin önüne koyuyoruz."

Pasif - Ölümcül Zehir
YÜK BAŞINA HASAR ORANI: %3 YG ⇒ %2,5 YG
R - Zehir Salvosu
İLAVE HASAR: 25/40/55 ⇒ 30/45/60
SÜRE: 5 saniye ⇒ 6 saniye

Udyr
Taban can büyüme oranı azaldı. R'nin haresinin toplam hasarı azaldı.

"Udyr, Turbo Kimyasal Tankı gibi yeni eşyaların yardımıyla ormanda müthiş bir hızla gezebiliyor. Hatta doğru eşyalarla şu ana kadar gördüğümüz en yüksek hareket hızlarından birine sahip olabiliyor ve savaşlara vınnnn diye rahatça girip çıkabiliyor. Orman temizleme hızını azaltıyor (10.21'de getirdiğimiz güçlendirmeyi geri alıyor) ve onu daha dayanıksız hale getiriyoruz."

Taban nitelikler
CAN BÜYÜME ORANI: 99 ⇒ 92
R - Ankanın Alevi
HARENİN TOPLAM HASARI: 4 saniye içinde 50/95/140/185/230/275 ⇒ 4 saniye içinde 40/80/120/160/200/240

Viego
Mejai'nin Ruhyiyeni ve ele geçirmeyle ilgili birkaç hata giderildi. Artık pasifiyle kule atışlarından kaçamıyor.

"Viego'yu bir süreliğine inceledikten sonra, hafif bir zayıflatmayla sonuçlanacağını düşündüğümüz bazı önemli hataları giderdik."

Genel
GİDERİLEN MEJAI'NİN RUHYİYENİ HATASI: Viego artık bir rakibi ele geçirdiğinde Mejai'nin Ruhyiyeni ve Kara Mühür yüklerini kaybetmiyor ve ele geçirdiği rakibin Mejai'nin Ruhyiyeni ve Kara Mühür yüklerini kazanıyor.
GİDERİLEN UZUN MESAFELİ ELE GEÇİRME HATASI: Yetenek başka bir ele geçirmenin hemen başında kullanıldığında, Viego'nun rakibinin ruhunu aşırı uzak bir mesafeden ele geçirmesine yol açan hata giderildi.
GİDERİLEN ÇOK HIZLI ELE GEÇİRME HATASI: Viego'nun 1 saniyelik yetenek kullanımı olmadan rakibinin ruhunu anında ele geçirmesine yol açan hata giderildi.
Pasif - Kralın Hükmü
KALDIRILDI KULE ATIŞLARINDAN KAÇMA: Viego artık ele geçirme animasyonunu başlattığında havadaki kule atışlarından kaçamıyor.

Eşyalar

Muramana
"Muramana hem nitelikler hem de kullanım alanı açısından Canbiçen'e fazlasıyla benziyor. İkisinin arasındaki farkı belirginleştirmek için Muramana tetiklenmelerinin daha çok yetenekleri güçlendirmeye odaklanmasını sağlıyoruz. Canbiçen'se yetenekler aracılığıyla normal saldırıları güçlendirmeye devam ediyor."

ŞOK: Normal saldırılar ve yetenekler, şampiyonlara azami mananın %2,5'ine eşdeğer miktarda ilave hasar verir. ⇒ Normal saldırılar, azami mananın %1,5'ine eşdeğer miktarda ilave hasar verir. Yakın dövüş yetenekleri azami mananın %3,5'ine eşdeğer miktarda ve menzilli yetenekler azami mananın %2,7'sine eşdeğer miktarda ilave hasar verir; ayrıca tüm yetenekler şampiyonlara toplam SG'nin %6'sına eşdeğer miktarda ilave hasar verir (isabet halinde yetenek etkilerini tetikleyen saldırılar da yetenek sayılır).
GİDERİLEN ŞOK HATASI: Hasar veren yeteneklerin Şok'un ilave hasarını yetenek başına bir defa tetiklemesine yol açan hata giderildi. Artık etki her yetenek için şampiyon başına bir defa tetikleniyor.

Hızkesen
"Hızkesen'in atılması, hasarı kadar güçlü hissettirmiyordu. Dolayısıyla eşyanın güç seviyesini değiştirmeden her ikisini de dengelemeye çalışıyoruz."

DURDURAN SALDIRI'NIN ATILMA MENZİLİ: 200 ⇒ 300
DURDURAN SALDIRI'NIN ATILMA HIZI: Biraz arttı.
DURDURAN SALDIRI'NIN AZALARAK KAYBOLAN YAVAŞLATMASI: 2 saniye boyunca %60 ⇒ 2 saniye boyunca %40
HASAR ORANI: %100 SG ⇒ %75 SG

Guinsoo'nun Hiddeti
"Senna gibi bazı şampiyonlar Guinsoo'nun Hiddeti'nden çok fazla faydalanıyor. Özellikle de eşyanın kritik vuruş ihtimalinin %100'ün üstüne çıkabildiğini ve kritik vuruş hasarı çarpanlarını yok saydığını göz önünde bulundurursak, durumun ciddiyeti netleşiyor. Bu uç durumların önüne geçmek, bu şampiyonların eşya çeşitliliğini arttırmak ve eşyayı daha fazla şampiyonun tercih edebileceği şekilde ayarlayabilmek için bazı kurallar ekliyoruz.

Senna demişken, artık pasifi ona %100'ün üstünde kritik vuruş ihtimali sağlamıyor ve fazlalık ihtimal aynı oranda can çalmaya dönüştürülüyor."

GÜNCELLENDİ GAZAP: Her %1 Kritik Vuruş İhtimalini isabet halinde 2 İlave Fiziksel Hasara dönüştürür. En fazla %100 Kritik Vuruş İhtimali. Gazap'ın isabet hasarı dönüşümü, artık kritik vuruş hasarı çarpanlarından etkileniyor.

Yılan Dişi
"Yılan Dişi güçlü ama basit kaçan ve kafa karıştırıcı bir eşya. Dolayısıyla onu daha kullanılabilir hale getiriyoruz. Kalkanlar için Ağır Yara hayal edin ama daha kazançlı!"

GÜNCELLENDİ KALKAN YAĞMACISI: Bir rakip şampiyona hasar vermek onun kazandığı kalkanı 3 saniyeliğine %50 (menzilli şampiyonlar için %25) azaltır. Kalkan Yağmacısı'ndan etkilenmemiş bir rakibe hasar verdiğinizde onun üstündeki tüm kalkanlar %50 (menzilli şampiyonlar için %25) azalır.
GİDERİLEN İSABET ETKİSİNE SAHİP EŞYA HATASI: Kullanıcı isabet etkilerine sahip bir eşya kullanıyorsa, Yılan Dişi'nin Kalkan Yağmacısı pasifinin rakibin kalkanını azaltmamasına yol açan hata giderildi.

Malmortius'un Ağzı
"Malmortius'un Ağzı'nın bedelini eşyayı daha çekici ve alınabilir bir savunma seçeneği haline getirecek şekilde azaltıyoruz."

TOPLAM BEDEL: 3100 Altın ⇒ 2800 Altın

Kara Balta
"Kara Balta'yı uzun savaşlarda daha etkili olacak ve bedeline göre daha fazla hasar verecek şekilde ayarlıyoruz."

TOPLAM BEDEL: 3300 Altın ⇒ 3100 Altın
CAN: 300 ⇒ 400
KALDIRILDI KASAP: Kara Balta artık fazladan fiziksel hasar vermiyor.
YENİ HİDDET: Bir şampiyona fiziksel hasar vermek üstündeki Kes yükü başına 2 saniyeliğine 5 Hareket Hızı sağlar.

Oyun İçi Dükkân Güncellemeleri
"Dükkân, sahip olduğumuz bilgiyi müthiş bir hızla ele geçirerek yeni bir bilinç düzeyine ulaştı (sürekli Ornn'u zayıflatmamızı istiyor)."
  • Karşınızda Başlangıç Paketleri: Önerilen eşyalar görünümü artık yalnızca ilk eşya yerine, oyuncuların başlangıçta aldığı en popüler eşyalardan bir derleme gösterecek. İnanmayacaksınız ama bunlar genelde iksir. Çok şaşırtıcı, değil mi?
  • Yazı tipi işleme süreci, ayrıntılı eşya ve arama görünümlerinde iyileştirildi. Resmen gÖzLeRiMiZi KaNaTıYoRdU ama artık düzeldi.
  • Daha fazla hata düzeltmesi ve performans iyileştirmesi yapıldı. Sayıyı yuvarlamak için dükkâna 2 Can eklendi.
  • Shurelya'nın Savaş Şarkısı artık dükkânı "Yetenek Gücü" veya "Mana ve Mana Yenilemesi" seçeneğiyle filtrelediğinizde görünüyor.


Giderilen Hatalar/Yaşam Kalitesi Değişiklikleri
  • LOL İSTEMCİSİ: Oyuncuların oyun sonu lobilerine gitmek yerine, "İstatistikler Bekleniyor" ekranında sıkışıp kalmasına yol açan bir hata keşfedildi ve giderildi.
  • LOL İSTEMCİSİ: Karşılaşma Geçmişi grafikleri ve istatistikleriyle ilgili çeşitli işleme sorunları giderildi.
  • LOL İSTEMCİSİ: Şampiyon seçimindeyken oyuncuların şampiyonları takas etmesini engelleyen hata giderildi.
  • Gönül Avcısı Quinn'in dönüşünün ses efekti artık düzgün bir şekilde oynatılıyor.
  • Camille'in W - Keskin Çelme yeteneğinin iyileştirmesi artık iç koni hasarını değil, dış koni ilave hasarını hesaba katıyor.
  • Tryndamere'in R - Ölümsüz Hiddet yeteneği sırasında Ufukgetiren'le güçlendirilmiş bir kitle kontrolü yeteneğinden isabet alması sonucu katledilmesine yol açan hata giderildi.
  • Muramana'nın Şok ve Vahşi Hydra'nın Biç pasiflerinin ilave hasarı artık Urgot'un yalnızca ilk saldırısında değil, W - İmha yeteneğinden sonra yapılan tüm saldırılarda tetikleniyor.
  • Menzilli şampiyonlar artık Doran'ın Kalkanı'nın Toparlama ve Göğüs Ger pasiflerinden düzgün bir şekilde faydalanabiliyor.
  • Udyr'in her saldırısıyla Tanrıça'nın Gözyaşı'nın Mana Yüklemesi etkisini tetiklemesine yol açan hata giderildi.
  • Runaan'ın Kasırgası'nın oklarının ilave Yenilmez yükü sağlamasına yol açan hata giderildi.
  • Ejder kesildiğinde yetenekleri sayesinde hedef alınamaz halde olan bazı şampiyonlar (Master Yi, Xayah, Zed, Kayn, Maokai, Yuumi), artık doğru miktarda deneyim kazanıyor.
  • Vahşi Hydra'nın Biç pasifi artık benzer yeteneklerle daha tutarlı çalışıyor.
  • Aynı anda Q - Gizemli Atış yeteneğini kullanırken ve arkasını dönerken Ezreal'ın Runaan'ın Kasırgası'nı tetiklememesine yol açan hata giderildi.
  • Shyvana'nın W - Ateş Burgacı yeteneği etkinken, Vahşi Hydra'nın Biç pasifinin ilk saldırının ardından çalışmamasına yol açan hata giderildi.
  • Yadigâr Kalkan'a sahip destek şampiyonlarının Savaş Ganimeti'yle biçtiği minyonlar, artık Viktor'un Pasif - Evrimin İhtişamı ve Tırpan yüklerini etkiliyor.
  • Samira'nın R - Cehennem Tetiği artık Vahşi Hydra'nın Biç pasifini doğru biçimde uyguluyor.

Yakında Gelecek Kostüm ve Renkler
Bu yamanın çıkışını takip eden günlerde yayınlanacak kostümleri aşağıda bulabilirsiniz.

Vız Vız Malzahar
Görsel

Vız Vız Yuumi ve Vız Vız Kog'Maw
Görsel


Bu yamanın çıkışını takip eden günlerde yayınlanacak renkleri aşağıda bulabilirsiniz:

Vız Vız Malzahar
Görsel

Vız Vız Yuumi
Görsel

Vız Vız Kog'Maw
Görsel
WhaW8Am.gif
Ara
Cevapla
#2
Orta koridor Pyke zayıflatmalarından artık gına geldi. Bir de utanmadan zayıflatma değil de "düzenleme" diye yazıyorlar...
WhaW8Am.gif
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.