İleti Sayısı: 1,952
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
15
30-07-2015, 20:17
(Son Düzenleme: 22-08-2023, 10:42, Düzenleyen: Elefsar. Toplamda 1 kere düzenlenmiş.)
Belli bir konusu olmayan ve konu açmaya gerek görülmeyen oyun sohbetleri bu konu altında edilebilir.
Crytek, Arena of Fate için Alpha keyi yollamış. LoL'e benzeyip benzemediğini oynayınca göreceğim ki büyük ihtimalle kopya.
•
İleti Sayısı: 424
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
9
Bu moba oyunlarının fazlalığı bir anlam etmiyor bence. Farklılık önemli. Heroes of the storm gibi.
•
İleti Sayısı: 1,952
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
15
31-07-2015, 03:46
(Son Düzenleme: 31-07-2015, 03:47, Düzenleyen: Snyk.)
LoL'den çok HotS'a benzemiş, güzel bir alternatif olabilir diğer benzeri oyunlara. Faction olayını hâlâ çözememiş olsam da interaktif bir atmosfer yaratmayı amaçlamışlar gibi.
•
İleti Sayısı: 1,952
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
15
Fazlasıyla MOBA oyunu bulunduğu doğrudur, şimdi de Namco Bandai'nin Supernova'sını buldum.
•
İleti Sayısı: 394
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
3
(01-08-2015, 17:49)Snykdel : Fazlasıyla MOBA oyunu bulunduğu doğrudur, şimdi de Namco Bandai'nin Supernova'sını buldum.
Nvidia sahiplerine closed beta keyi veriliyor ayrıca. Bilgisayarımda yüklü ama girmedim hiç.
•
İleti Sayısı: 1,952
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
15
Supernova'nın da farklı bir oynanışı varmış. Creep'lerin geliştirilebilir olması en önemli unsurlardan birisi zaten.
•
İleti Sayısı: 26,421
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
139
•
İleti Sayısı: 368
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
2
İtemler oyunu dengelemek için büyük bir araç bence. HoS bu konuda çok sıkıntılı. 50-60 saat dayanabildim bir yerden sonra pek bir tadı tuzu kalmıyor bence. Sadece skill bazlı karakterleri dengelemek çok zor. Ayrıca item sistemi bence oyuna taktiksel bir derinlik katıyor ancak DotA gibi sadece itemin oyun değiştirdiği oyunlarda sıkıntı. Skill ve item arasındaki dengenin iyi kurulduğu bir oyun bence en iyi moba olmaya aday olurdu.
•
İleti Sayısı: 394
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
3
(10-08-2015, 22:12)Steafun : İtemler oyunu dengelemek için büyük bir araç bence. HoS bu konuda çok sıkıntılı. 50-60 saat dayanabildim bir yerden sonra pek bir tadı tuzu kalmıyor bence. Sadece skill bazlı karakterleri dengelemek çok zor. Ayrıca item sistemi bence oyuna taktiksel bir derinlik katıyor ancak DotA gibi sadece itemin oyun değiştirdiği oyunlarda sıkıntı. Skill ve item arasındaki dengenin iyi kurulduğu bir oyun bence en iyi moba olmaya aday olurdu.
Dota'da sadece item oyunu değiştirmez. Rakipte kasmış bir Spectre,Phantom Lancer,.. olsa bile Enigma ulti ile hepsini yakalarsa oyun gg olur. Aynı şekil Invoker,Earthshaker,.. gibi herolarda da geçerli. Weaver,Spectre,Void.. gibi herolarda da çıkacağın itemin skillerine uyumlu olması gerek.
•
İleti Sayısı: 394
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
3
İlk resim benden gelsin,
İleti Sayısı: 1,494
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
5
Görüntüyü güzel bulmadım.
•
İleti Sayısı: 394
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
3
13-08-2015, 00:00
(Son Düzenleme: 15-08-2015, 19:03, Düzenleyen: Duman.)
(12-08-2015, 22:08)Kurt Knispel : Görüntüyü güzel bulmadım.
" Güzel Bulduğunuz"
Kişiden kişiye değişir. Arkadaki dağa oyulmuş 4 Hokage ve çizimlerin güzelliğinden dolayı paylaştım.
•
İleti Sayısı: 4,728
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
52
:D Kurt konu atan kişinin güzel bulduğu resimleri kapsıyor zaten.
•
İleti Sayısı: 2,405
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
50
13-08-2015, 12:25
(Son Düzenleme: 15-08-2015, 17:08, Düzenleyen: unonimus.)
Naruto lel xD .
•
İleti Sayısı: 1,370
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
4
:D , adı neydi bu oyunun ya
•
İleti Sayısı: 1,952
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
15
•
İleti Sayısı: 26,421
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
139
13-08-2015, 18:43
(Son Düzenleme: 13-08-2015, 18:45, Düzenleyen: Duman.)
Europa Universalis IV bugün 2. senesini kutluyor.
•
İleti Sayısı: 368
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
2
(12-08-2015, 15:04)Nyderrath : (10-08-2015, 22:12)Steafun : İtemler oyunu dengelemek için büyük bir araç bence. HoS bu konuda çok sıkıntılı. 50-60 saat dayanabildim bir yerden sonra pek bir tadı tuzu kalmıyor bence. Sadece skill bazlı karakterleri dengelemek çok zor. Ayrıca item sistemi bence oyuna taktiksel bir derinlik katıyor ancak DotA gibi sadece itemin oyun değiştirdiği oyunlarda sıkıntı. Skill ve item arasındaki dengenin iyi kurulduğu bir oyun bence en iyi moba olmaya aday olurdu.
Dota'da sadece item oyunu değiştirmez. Rakipte kasmış bir Spectre,Phantom Lancer,.. olsa bile Enigma ulti ile hepsini yakalarsa oyun gg olur. Aynı şekil Invoker,Earthshaker,.. gibi herolarda da geçerli. Weaver,Spectre,Void.. gibi herolarda da çıkacağın itemin skillerine uyumlu olması gerek.
DotA'da her itemin bir counter itemi var , kastettiğim şey o. Kasmış bir Faceless , 1v5 bir takımı alabilir ulti ile. Ancak bir tane Halberd'e bakar counterlamak. Yani DotA'da itemin önemi LoL'deki item öneminden kat kat fazla.
•
İleti Sayısı: 368
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
2
•
İleti Sayısı: 4,728
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
52
Şu en alttaki oyunun ismi neydi kardeşim?
•
|