League of Legends - Morgana
#1
l37YAJ.jpg
byXaAj.png

''Kayle'ın zorbalığı hâlâ devam ederken dinlenmek olmaz.''

- Morgana

YqBPNE.png PQWA36.png
Çok uzaklarda; ölümsüzlükle kutsanmış, zarif ve güzel kanatlı varlıkların yaşadığı, başlangıcı unutulmuş bir çatışmanın halen devam ettiği bir dünya var. Bir çok çatışma gibi bu savaş da aileleri parçaladı. Taraflardan biri kendisini, dünyayı kendi yasaları ve güçlü merkezi hükümetleri altında birleştirmek için savaşan, kusursuz düzen ve adalet getirecek varlıklar ilan etti. Onlara karşı savaşanlar kendi türlerini, durumun genelini göremeyen ve bireysellikle özgürlüğü, verimlilik ve güvenlik yanılsamasına feda eden zorbalar olarak gördü. Morgana, zorbalık yaptıklarını düşündüğü için kendi türüne karşı savaşanlardandı ve bu yüzden ''günahkâr'' damgası yedi. Morgana masum değildi; kara sanatlarda güçlü bir usta olabilmek için, unutulmuş yollarla yasak güçler toplayacak kadar düşmüştü. Bu amacın arkasındaki itici güç, düşman ordusunun generali olan kız kardeşini yenme takıntısıydı.


İki kadın öz kardeş olsalar da; ilk darbeyi vuran, Morgana amacına katılmayı reddedince tüm aile bağlarını reddeden Kayle olmuştu. Sonunda Morgana, Kayle'la boy ölçüşmekle kalmayıp onu zorlayacak bir güce kavuştu. Son çatışmaları olabilecek buluşmanın tarihi yaklaşırken, Morgana bir anda Valoran'a çağrıldı. Morgana Lig'in sihirdarlarıyla başta, daha büyük güç kazanma karşılığında savaşmak üzere anlaşmıştı. Kayle'ın da Lig'e gelmesiyle, Morgana artık League of Legends'da (Efsaneler Ligi) kendi isteğiyle, kardeşini yeniden, yeniden ve yeniden yok edebilme ayrıcalığı için savaşıyor. Savaş Enstitüsü'nün bağlarının onu artık tutmayacağı günü bekliyor ve o gün Kayle'ı ebediyen yok edip kahraman olarak evine dönmeyi planlıyor.



MkGbl2.png


Görsel
 Morgana, büyüleriyle her hasar verdiğinde kendisini iyileştiren Can Emme özelliğine sahiptir.





Görsel
 Morgana bir kara büyü küresi fırlatır. 
Küre bir rakip birime temas ettiğinde büyü hasarı verir ve birimi bir süre yerine sabitler.
Atılan karanlık enerji ışını, vurduğu ilk rakibi 2/2.25/2.5/2.75/3 saniyeliğine yerine sabitleyerek, 80/135/190/245/300 (+90% Yetenek Gücü) büyü hasarı verir.



Görsel
 Belli bir alanı lanetli toprağa çevirerek, burada duran rakiplerin sürekli hasar almasına neden olur.
Bir alanı 5 saniye boyunca lanetler. 
Lanetlenmiş bölgedeki rakipler her saniye eksik can değerlerine bağlı olarak 16/32/48/64/80 (+22% Yetenek Gücü) ila 24/48/72/96/120 (+33% Yetenek Gücü) büyü hasarı alır.




Görsel
 Dost bir şampiyonun etrafına, kalkan delinene ya da ortadan kalkana kadar büyü hasarını ve zayıflatmaları önleyen koruyucu bir bariyer yerleştirir.
Dost bir Şampiyonun etrafına, 5 saniye süren bir kalkan yerleştirir. 
Kalkan 70/140/210/280/350 (+70% Yetenek Gücü) büyü hasarını emer ve kırılana kadar engelleme etkilerini önler.




Görsel
 
Enerji zincirlerini yakındaki rakip şampiyonlara savurur ve çarpma anında hasar verip, Hareket Hızlarını azaltır. 
Rakipler Morgana'nın yakınında durmaya devam ederse, birkaç saniye sonra aynı acıyı yeniden yaşatır ve onları sersemletir.
Karanlık zincirler, yakındaki rakip Şampiyonlara 150/225/300 (+70% Yetenek Gücü) büyü hasarı verir ve onları 3 saniyeliğine %20 yavaşlatır.
 3 saniyenin sonunda, kurbanlar ek 150/225/300 (+70% Yetenek Gücü) büyü hasarı alarak 1.5 saniye sersemler.
Rakip Şampiyonlar, Morgana'dan uzaklaşarak zincirleri kırabilir.



WbvynE.png

Karakterin artıları ve eksileri nelerdir ?
Hangi şampiyonlara karşı zayıf hangilerine karşı güçlü ? 

Hangi itemler tercih edilmeli ?
Sihirdar Büyüsü seçimi ve yetenek geliştirme sırası nasıl  olmalı ?

Rün ve Kabiliyet seçiminiz nelerdir ?
Bildiğiniz komboları nelerdir ?

Early Game nasıl oynanmalı ?
Teamfight sırasında nasıl bir görev üstlenilmeli ?

Karakter hakkında genel düşünceleriniz nelerdir ?
Sizce karakter gereğinden güçlü mü yoksa dengeli mi ?
[+] 1 üye Aeschyli nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.