Makineleri tall'a iterken, hive mind'ları wide'a itmek ve gezegenlerdeki işler aracılığıyla admin cap kasmak güzel gelişmeler.
Admin capı aşmadan oynatmak yerine admin cap yükselterek oynatma mantığını geçen gün deneyimlemiştim. İnternette gördüğüm kadarıyla insanlar admin cap'ı aşmadan admin cap teknolojilerine erişmeye çalışıyor, sonrasında genişlemeye devam ediyordu. Hatta habitatlara sadece housing veren bina ve stronghold dikip hiç district dikmeden sprawlsız naval kapasite artırma taktiği falan bulmuşlar.
Admin capı aşınca yediğimiz eksilerin artması da güzel bir gelişme. İnsanlar yayılırken biraz daha dikkat eder umarım. EUIIV'deki territorylerden gelen corruption gibi bunda da aşırı genişleme sonucu hissedilebilir bir penalty olması güzel olacaktır.
Öte yandan districtlerin sprawlı artırması bile tall mantığına aykırıyken popları da sprawla dail etmek tall oynanışı bitirmek demek neredeyse. Bu açıdan hiç hoşuma gitmedi diyebilirim. Tall şuan nasıl yapılıyor ki? Megayapılar aracılığıyla belki sadece. Ringworld ve Ecumenopolis gibi bir 15-20 popluk districtler dışında gezegen ve habitatlara district yapmak sprawlı artırmaya değmiyor. Normal genişlemeye devam etmek daha mantıklı. 100-150 kişilk devasa gezegenlerin de bina slotu hard cap'ından dolayı efektifliği düşüyor. 75'ten sonrası için yeni bina dikemiyoruz. Öyle kuru kalabalık anca. Bi de artık sprawl artırcakmış ya daha ne diyeyim. Tall olayını bitirecekler heralde.
Edit: Eski sürümlerdeki core system olayı bundan çok daha iyiydi.
Admin capı aşmadan oynatmak yerine admin cap yükselterek oynatma mantığını geçen gün deneyimlemiştim. İnternette gördüğüm kadarıyla insanlar admin cap'ı aşmadan admin cap teknolojilerine erişmeye çalışıyor, sonrasında genişlemeye devam ediyordu. Hatta habitatlara sadece housing veren bina ve stronghold dikip hiç district dikmeden sprawlsız naval kapasite artırma taktiği falan bulmuşlar.
Admin capı aşınca yediğimiz eksilerin artması da güzel bir gelişme. İnsanlar yayılırken biraz daha dikkat eder umarım. EUIIV'deki territorylerden gelen corruption gibi bunda da aşırı genişleme sonucu hissedilebilir bir penalty olması güzel olacaktır.
Öte yandan districtlerin sprawlı artırması bile tall mantığına aykırıyken popları da sprawla dail etmek tall oynanışı bitirmek demek neredeyse. Bu açıdan hiç hoşuma gitmedi diyebilirim. Tall şuan nasıl yapılıyor ki? Megayapılar aracılığıyla belki sadece. Ringworld ve Ecumenopolis gibi bir 15-20 popluk districtler dışında gezegen ve habitatlara district yapmak sprawlı artırmaya değmiyor. Normal genişlemeye devam etmek daha mantıklı. 100-150 kişilk devasa gezegenlerin de bina slotu hard cap'ından dolayı efektifliği düşüyor. 75'ten sonrası için yeni bina dikemiyoruz. Öyle kuru kalabalık anca. Bi de artık sprawl artırcakmış ya daha ne diyeyim. Tall olayını bitirecekler heralde.
Edit: Eski sürümlerdeki core system olayı bundan çok daha iyiydi.
Sic Parvis Magna