02-09-2020, 21:30
Oyunun kampanyasını dün biraz oynayabildim. Rahatça söyleyebilirim ki bu oyunu tek oyuncu deneyimini düşünerek yaptıkları çok belli.
Oyunun ilk hikaye zinciri Polania. Spoiler vermek istemesem de tutorial'ın bir kartopu savaşı olmasından hikayenin nereden nereye gideceğini tahmin edebilirsiniz.
Bunun yanında önümüze çıkan ikinci şey yerli ya da ingilizce dublaj seçeneği. Ben şahsen yerli dublajı seçtim. O yüzden pek emin olamıyorum dublajın kalitesinden. Ama karakterlerin kırık ingilizce yerine anadilleri ile konuşmaları daha çok hoşuma gidiyor.
Sinematik sunuma gelecek olursak oyunda üç tane ara sahne türü var. Kısa olduklarından sadece kamera açısının değiştiği oyun içi ara sahneler, karakterlerin pek mimikleri olmasa da daha detaylandığı ve diyalogları takip ettiğimiz sinematik ara sahneler ve son olarak gördüğüm kadarıyla görev aralarında çıkacak olan slayt showlar.
Hikayesine değinecek olursak ilk başta CoH2'nin çok iyi yaptığı savaş karşıtlığının daha kötüsünü yapacağını sandım ve ana hikaye şimdilik öyle gidiyor. Tabi mechalar ve uçuk kaçık teknolojiler ile daha renkli bir anlatıma bürünmesi olası. Ama ilk bölümlerden gördüğüm kadarıyla karakterler arası etkileşimlerle hikayeyi kurtarabilecemiş gibi duruyor.
Mekaniklere değinecek olursam piyade çatışmaları pek eğlenceli ya da gerçekçi değildi. Kar topu bölümünde kanatlarına dolanmaya çalışınca siper değiştiren çocukları görünce oldukça heyecanlanmıştım ama şimdilik pek parlak gitmiyor yapay zeka ya da mekanikler. Ama bakalım. İlerleyen zamanlarda belki birim çeşitliliği arttıkça oynanış da güzelleşir.
Oyunun ilk hikaye zinciri Polania. Spoiler vermek istemesem de tutorial'ın bir kartopu savaşı olmasından hikayenin nereden nereye gideceğini tahmin edebilirsiniz.
Bunun yanında önümüze çıkan ikinci şey yerli ya da ingilizce dublaj seçeneği. Ben şahsen yerli dublajı seçtim. O yüzden pek emin olamıyorum dublajın kalitesinden. Ama karakterlerin kırık ingilizce yerine anadilleri ile konuşmaları daha çok hoşuma gidiyor.
Sinematik sunuma gelecek olursak oyunda üç tane ara sahne türü var. Kısa olduklarından sadece kamera açısının değiştiği oyun içi ara sahneler, karakterlerin pek mimikleri olmasa da daha detaylandığı ve diyalogları takip ettiğimiz sinematik ara sahneler ve son olarak gördüğüm kadarıyla görev aralarında çıkacak olan slayt showlar.
Hikayesine değinecek olursak ilk başta CoH2'nin çok iyi yaptığı savaş karşıtlığının daha kötüsünü yapacağını sandım ve ana hikaye şimdilik öyle gidiyor. Tabi mechalar ve uçuk kaçık teknolojiler ile daha renkli bir anlatıma bürünmesi olası. Ama ilk bölümlerden gördüğüm kadarıyla karakterler arası etkileşimlerle hikayeyi kurtarabilecemiş gibi duruyor.
Mekaniklere değinecek olursam piyade çatışmaları pek eğlenceli ya da gerçekçi değildi. Kar topu bölümünde kanatlarına dolanmaya çalışınca siper değiştiren çocukları görünce oldukça heyecanlanmıştım ama şimdilik pek parlak gitmiyor yapay zeka ya da mekanikler. Ama bakalım. İlerleyen zamanlarda belki birim çeşitliliği arttıkça oynanış da güzelleşir.