(21-05-2016, 23:28)Duman : Bence bu tür bir tercihte " Yeni Oyuncular İçin ", "Tecrübeli Oyuncular İçin" gibisinden ayırmak yerine bir taş-kağıt-makas dengesi kurulabilirdi tercihler arasında, örneğin warp seçenler hiperuzay seçenlere karşı avantajlı, hiperuzay seçenler solucandeliği kullananlara karşı, solucandeliği kullananlar warp seçenlere karşı avantajlı yapılabilirdi. Şimdi sanki her yeni başlayan warp seçip bir süre sonra alıştıktan sonra herkes solucandeliği seçmeliymiş gibi bir hava yaratılmış, belki de öyle. Bu da kötü bir oyun tasarımıdır.Yani warp earlyden sonra çok çabuk düşüyor o yüzden malesef herkesin ilk oyununda seçip daha sonra seçmeyeceği bir FTL olabilir. Zaten bi havası da yok, wormhole ve hyperspace varken warp da neymiş? Bi numarası yok millet değişik şeyler bekliyor fütüristik bir oyundan.
Taş kağıt makas olaraktan Warp> Hyperspace , her ne kadar pratikte olması gerektiği kadar olmasa da aslında warp hyperspace'in yollarını bildiği sürece onu counterlar.
Bunun dışında yine pratikte zor ama Hyperspace>Wormhole durumu var zira hızlıca girip wormhole stationları alabiliyor hyperspace oyuncusu(AI tabiiki bunu yapamayacak bu kadar kolay) . Ama bunlar teoride böyle, pratikte anca yarı yarıya çünkü şu an daha çok wormhole>hyperspace>warp gibi duruyor yani wormhole zaten hepsini counterladığından counter yemesi bir şey değiştirmiyor.