Günlük: EU4 - Eyalet Mekanikleri
#1
diaryeu4.png

Bu hafta, gelecek eklenti ile eklenecek yeni eyalet mekaniklerinden bahsediliyor.

Johan, https://forum.paradoxplaza.com/forum/ind...17.998524/ :Merhabalar herkese, yeni bir EU4 geliştirici günlüğüne daha hoşgeldiniz. Bu sefer eyaletlere göz gezdireceğiz sizler ile.

İlk olarak, il arayüzünü eyalet ile ilgili istatistiklerden arındırarak eyaletlere ayrı bir bölüm/sekme oluşturduk. Malumunuz, il istatistikleri ile birlikte fazla darmadağın bir görünüm veriyorlardı.

Bu bölümde ilgili eyalet hakkındaki bilgiyi tek seferde alabilecek, kar olarak kabul edilip edilmeyeceğinin kararını verebilecek ve hangi illeri kapsadığını daha rahat görebileceksiniz.

Gelecek eklentimizde eyaletler için yeni bir konsepti tanıtıyoruz: eyalet fermanları. Fermanlar istenildiği zaman aktifleştirilebilir; ancak kaldırılabilmeleri için en az bir yılın geçmesi gerekiyor ve bir eyalette aktif bir ferman olması durumunda eyalet bakım ücreti üç katına çıkıyor.

Fermanlar eyalet içindeki bütün illere bonus sağlıyorlar. Ferman harita filtresi ile aktif fermanlarınızı haritada görebileceksiniz.

Peki, ne tür fermanlarımız var elimizde? :Enforce Religious Unity : 1% Missionary Strength
Protect Trade : +50% Provincial Trade Power
Promote Military Recruitment: +25% Manpower
Encourage Development: -10% Development Cost
Advancement Effort: +33% Institution Spread
Centralization Effort: -0.03 Monthly Autonomy
There are also 3 edicts you can gain from taking certain abilities in different ages.
Feudal De Jure Law: -5 Unrest
Religion Enforced: 50% resistance to Religious Conversion Centers.
Edict of Absolutism: -0.25 Monthly Devastation

Evet, yapay zeka da fermanları "düzgün" bir şekilde kullanacak. Ve, tekrardan evet, fermanlar %100 değiştirilebilirler, mod geliştiricilerimiz istedikleri kadar eklemelerini yapıp çıkarabilirler.


Script örneği :edict_centralization_effort = {
   potential = {
       always = yes        #we support "potential" if modders want to have lots and just show some.
   }
 
   allow = {
       always = yes
   }

   modifier = {
       local_autonomy = -0.03
   }



   color = {  220 178 155 }

   ai_will_do = {
       factor = 10
       modifier = {
           factor = 0
           all_province_in_state = {
               NOT = {
                   local_autonomy_above_min = 10
               }
           }
       }

       modifier = {
           factor = 3
           all_province_in_state = {
               local_autonomy_above_min = 10
           }
       }
   }
}


vvskdv.jpg

Ayrıca ticaret şirketlerini de 1.20 ile tekrardan dengeledik. Ticaret şirketlerine bağlı iller artık otonomi hesabı yapılır iken bütün bir eyalet olarak alınıyorlar.
v5jjo8.gif
[+] 4 üye Snyk nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
 


Bu Konudaki Yorumlar
EU4 - Eyalet Mekanikleri - Yazar: Snyk - 07-02-2017, 20:58
EU4 - Eyalet Mekanikleri - Yazar: baywatch06 - 07-02-2017, 21:30
EU4 - Eyalet Mekanikleri - Yazar: Reaktans - 07-02-2017, 22:38
EU4 - Eyalet Mekanikleri - Yazar: BeRDuSH - 07-02-2017, 22:58
RE: EU4 - Eyalet Mekanikleri - Yazar: Snyk - 07-02-2017, 23:22
EU4 - Eyalet Mekanikleri - Yazar: Duman - 07-02-2017, 23:39
EU4 - Eyalet Mekanikleri - Yazar: altnkurt - 08-02-2017, 01:58
EU4 - Eyalet Mekanikleri - Yazar: HulkSpider03 - 08-02-2017, 02:12



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.