20-03-2017, 19:41
Kripp bu olayla ilgili dünkü streaminde yorum yaptı, bazı kartları sırasıyla gösterip neden RNG açısından çok beter olduklarına yönelik.
Örneğin random 6 manalık minion çağırır diyen kartın şu aşağıdaki kartı çağırma olasılığı var.

Şimdi tabi ki bu 1/1'lik kartı getirdiğinde Battlecry'ı aktif olmuyor dolayısıyla siz 6 manalık bir kart dediğinizde bu esasen 1 manalık olabilecek 1/1'lik kartı elde ediyorsunuz. Öte yandan mesela Taunt + Divine Shieldli bir Sunwalker da 6 mana. Buradaki aynı hamlenin olası sonuçları arasında çok ciddi bir fark var yani 1/1'lik kart da elde edebiliyorsun ama çok müthiş bir kart da elde edebiliyorsun, asıl problem bu. Mesela Kripp de söyledi onun oynadığı diğer kart oyunlarında hep bu 'elde edebileceğin şeyler arasındaki fark' bu kadar fazla değil. Yani random bir unsur üzerinden kazanıp yenildiğin belli olmuyor diğerlerinde, Hearthstone'da ise bu mümkün.
Örneğin random 6 manalık minion çağırır diyen kartın şu aşağıdaki kartı çağırma olasılığı var.

Şimdi tabi ki bu 1/1'lik kartı getirdiğinde Battlecry'ı aktif olmuyor dolayısıyla siz 6 manalık bir kart dediğinizde bu esasen 1 manalık olabilecek 1/1'lik kartı elde ediyorsunuz. Öte yandan mesela Taunt + Divine Shieldli bir Sunwalker da 6 mana. Buradaki aynı hamlenin olası sonuçları arasında çok ciddi bir fark var yani 1/1'lik kart da elde edebiliyorsun ama çok müthiş bir kart da elde edebiliyorsun, asıl problem bu. Mesela Kripp de söyledi onun oynadığı diğer kart oyunlarında hep bu 'elde edebileceğin şeyler arasındaki fark' bu kadar fazla değil. Yani random bir unsur üzerinden kazanıp yenildiğin belli olmuyor diğerlerinde, Hearthstone'da ise bu mümkün.