Oyunun hikayesinin konseptini çok beğendim (telltale oyunları zaten oyundan çok hikaye) ancak sanki eldeki malzeme, konsept çok da güzel kullanılamamış gibi geldi. Dikkat edenler için çeşitli masallara atıfta bulunan çok sayıda ayrıntı vardı hikayede. Masal karakterlerinin gerçek dünyaya gelip bir düzen kurma çabaları dediğim gibi güzel düşünülmüş, karakterler masallardan çıkma olsa da oyunun konusu belki de diğer Telltale oyunlarına nazaran çok daha karanlık. Daha oyunun başında, ilk bölümde, yine bir masal kahramanının kesik kafasıyla karşılaşıyorsunuz kapının önünde. Beauty ekonomik zorluklardan dolayı bir love hotel'de resepsiyonist olarak çalışıyor, Beast Beauty tarafından aldatıldığını sanıyor, Crane yozlaşmış, Avcının esasen o gün oraya kırmızı başlıklı kızı kurtarmak için değil, soymak için gittiğini öğreniyorsunuz, geri kalan masallardaki kadın karakterlerin yarısı bir striptiz kulübünde çalışıyor.
Hikayenin bu kontrast güzelliği (yani hem masal karakterleri, hem de çok karanlık) çok basite kaçabilen karakter tasvirleriyle bozulmuş, aslında başrol karakteri de çok uygun bir arkaplana sahip, Big Bad Wolf. Zamanında herkesin korktuğu çekindiği, ancak şimdilerde kendini topluluğa kanıtlamaya çalışan bir şerif haline gelmiş. Oyun içerisindeki kararlar büyük ölçüde Big Bad Wolf olarak meseleleri daha vahşi bir şekilde mi çözeceksiniz yoksa daha uygar bir çözüm mü üreteceksinizden ibaret. Yaptığınız tercihler karakterler arası hiçbir ilişkinin sonlanmasına veya başlamasına sebep vermiyor.
Telltale oyunlarında 'tercihleriniz hikayenin akışını etkiler' olayı büyük bir ilüzyondan ibaret bunu bildiğimiz için çok da fazla eleştiremiyorum, çizimleri bence çok başarılı (hele Batman oyunlarındaki 'yeni çizimlerden' çok daha kaliteli) ve kendi içerisinde bir stile sahip. En sondaki 'plot twist' oyunlardaki en enteresan plot twistlerden biri olabilir, yani oyun bir şeyi ima ediyor ancak bilgi de vermiyor.
Genel olarak oyunu/hikayeyi beğendim.
Hikayenin bu kontrast güzelliği (yani hem masal karakterleri, hem de çok karanlık) çok basite kaçabilen karakter tasvirleriyle bozulmuş, aslında başrol karakteri de çok uygun bir arkaplana sahip, Big Bad Wolf. Zamanında herkesin korktuğu çekindiği, ancak şimdilerde kendini topluluğa kanıtlamaya çalışan bir şerif haline gelmiş. Oyun içerisindeki kararlar büyük ölçüde Big Bad Wolf olarak meseleleri daha vahşi bir şekilde mi çözeceksiniz yoksa daha uygar bir çözüm mü üreteceksinizden ibaret. Yaptığınız tercihler karakterler arası hiçbir ilişkinin sonlanmasına veya başlamasına sebep vermiyor.
Telltale oyunlarında 'tercihleriniz hikayenin akışını etkiler' olayı büyük bir ilüzyondan ibaret bunu bildiğimiz için çok da fazla eleştiremiyorum, çizimleri bence çok başarılı (hele Batman oyunlarındaki 'yeni çizimlerden' çok daha kaliteli) ve kendi içerisinde bir stile sahip. En sondaki 'plot twist' oyunlardaki en enteresan plot twistlerden biri olabilir, yani oyun bir şeyi ima ediyor ancak bilgi de vermiyor.
Genel olarak oyunu/hikayeyi beğendim.