Günlük: Humankind - Ibn Battuta Güncellemesi: Yaşam Kalitesi
#1
humankinddevdiary.jpg

Humankind geliştirici günlüklerinde bu yazıda Ibn Battuta güncellemesindeki yaşam kalitesi iyileştirmelerine dair bilgiler veriliyor.

https://www.games2gether.com/amplitude-s...uta-update :Geçtiğimiz hafta Ibn Battuta güncellemesinde imparatorluk isimlerindeki değişikliklere dair bilgiler paylaşmıştık. Bu hafta daha güzel bir oyun oynamanızı sağlayacak bazı değişiklişklerden söz edeceğiz: şehirlerde görsel geliştirmeler, daha iyi civic bilgi çubukları ve gelişmiş görüş menzili.

Güzel Şehirler
Sıklıkla Humankind'daki 2 ve 3 boyutlu çizimlere dair övgülerle karşılaşıyoruz fakat oyuncularımızın bir kısmı haklı bir şekilde büyük şehirlerde aynı binaların tekrar ettiğini belirtiyordu. Bu durum sistematik yollara sahip şehirlerde makul görünse de, daha doğal bir yapıya sahip şehirlerde kötü bir görüntü ortaya çıkarıyordu. Bu durumun bu kadar göze çarpmaması için bazı binaların rastgele bir şekilde çevrilmesini sağladık, aynı zamanda Commons Quarters binasının tüm varyantlarının kullanılmasına mani olan hatayı giderdik. Ek olarak arayüzü kapatıp açma tuşu artık bölge sınırlarını da gizliyor, böylelikle daha hoş görünen ekran görüntüleri alabiliyorsunuz.

Görsel


Bilgi Çubukları
Bolivar güncellemesiyle birlikte civiclere açılma koşullarını gösteren bilgi çubukları ekledik. Böylelikle tahmine mahal kalmadan ne yapmanız gerektiğini bilerek hareket edebiliyorsunuz. Ibn Battuta güncellemesiyle birlikte her civic'te her iki seçeneğin etkilerini de görebileceksiniz. Hem açılma koşullarını, hem de etkileri görerek imparatorluğunuzun politikalarını daha doğru bir şekilde yönlendirebilir, geleneklerini vizyonunuz doğrultusunda şekillendirebilirsiniz.

Görsel


Savaş Sisi
Vizyon demişken, oyundaki görüş menzilinde de bazı değişikliklerimiz oldu. Eski sistem birçok yönden savunan tarafı avantajlı hale getiriyordu ve yeni oyuncuların alışması zor bir sistemdi. Tepe arazideyken neden önünüzdeki orman ve diğer birimler görmenize engel olsun ki? Humankind'ın dünyasında devasa ağaçlar ve dev birimler yok. Bu sebeple birimlerin ve ağaçların boyutunu küçülterek arazi avantajından daha iyi bir şekilde faydalanabilmenizi sağladık. Aynı zamanda görüş menzili de artık daha doğru bir şekilde işliyor, uçurumlar eskisine nazaran daha etkili.

Görsel


Bugünlük bizden bu kadar, önümüzdeki hafta kültürlerde yaptığımız bazı değişiklikleri tanıtıyor olacağız.
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.