Imperator'da bu hafta ekonomi sisteminden ve şehirlerdeki binalardan bahsediliyor.
https://forum.paradoxplaza.com/forum/ind...8.1108611/ :Herkese merhaba, bir başka Imperator günlüğüne daha hoş geldiniz. Bugün ekonomiden ve şehirlerdeki binalardan konuşacağız.
İlk sırada vergi geliri var. Geçen hafta da bahsettiğimiz gibi şehirdeki vergi geliri miktarı o şehirdeki köle sayısına bağlıdır. Bundan başka ticaret mallarına erişim, istikrar, bakanlar ve iktidara gelen bazı gruplar vergi gelirinizi arttırabilir.
Daha sonra ticaret var. Ticaret sadece bir eyaletten ihraç veya ithal yapıyorsanız mevcuttur. Her ticaret yolu bir miktar gelir sağlar ve sahip olduğunuz vatandaş sayısı, pazar yerleri ve bazı şeyler de bu geliri arttırabilir.
Bundan başka gelirlerinizi ve giderlerinizi ülke bazında etkileyen çeşitli ekonomi politikaları var ama bunlara daha sonraki bir günlükte göz atacağız.
Son olarak, her şehirde belirli seviyelerde binalar vardır. Bir şehir en az 1 binaya sahip olabilir ve şehirdeki her 10 nüfus için bina seviyesi tekrar arttırılabilir.
Mevcut bina türlerini aşağıda görebilirsiniz, bunların daha sonra değişebileceğini unutmayın:
- Eğitim Kampları: +%10 insan gücü ve şehirde çıkarılan birimlere +%10 deneyim verir.
- Kale: Her biri +1 kale (fort) seviyesi verir.
- Pazar Yeri: Her biri +%20 ticaret geliri sağlar.
- Tahıl Ambarı: -1 Huzursuzluk ve +%10 nüfus büyümesi sağlar.
Her bina türü birden fazla inşa edilebilir ve örneğin şehrinizde 4 boş yer varsa hepsini tahıl ambarlarıyla doldurabilirsiniz. Aynı anda birden fazla bina inşaatı emri verebilirsiniz, sırayla inşa edilirler.
Ekran Görüntüsü Metni :Gelir
Vergi Geliri: 0.22 Altın
Köle: +0.14
Kabile Üyesi: +0.01
Kumaş Fazlalığı: +%5.00
Kumaş: +%10.00
Vali Yolsuzluğu: +%0.00
Gaius Fabius Licinus: +%6.00
Olumlu İstikrar: +%10.00
Yurttaşlık Grubu: +%10.00
Ticaret Geliri: 0.10 Altın
Ticaret Yolu Sayısı: +0.10
Vatandaş: +%3.40
Gaius Fabius Licinus: +%6.00
Gelecek hafta karakterlere daha yakından göz atacağız.