Rehber: BattleTech Silah Rehberi
#1
Ballistic weapons-Autocannon (AC)

Dört farklı Autocannon türü vardır: AC/2, AC/5, AC/10 ve AC/20. Rakamlar silahın ne kadar güçlü olduğunu gösterir.
 AC/2, nispeten hafif hasara sahiptir, ancak menzili muazzamdır, AC/20 ise ağır hasar verir (oyundaki en yüksek hasar verici silah) fakat çok kısa menzile sahiptir.

*Balistik silahlar daha az ısı üretir, ancak cephaneye ihtiyaç duyarlar.
*Bu cephane, tükenebilir, düşman ateşi ile hasar görebilir ve patlayabilir. Mekanızda ek iç hasara neden olabilir.
*Tüm balistik silahlar, sınıflarına göre bir miktar denge hasarı verir.
*Balistik silahlar, üst üste birden fazla tur kullanıldığında, küçük bir “Refire Dezavantajı”na maruz kalır.
*Her AutoCannon türü, kendi taktiksel rolüne karşılık gelen belirli bir menzile sahiptir.
27-1525070954-290133649.png

Energy weapons (Medium Laser - Large Laser - PPC)

Temel enerji silahları Medium Laser ve Large Laserdir, ancak bu tipin gerçek kralı, Particle Projector Cannon (PPC)

*Orta ve büyük lazerler diğer silahlara göre daha isabetlidir.
*PPC, orta derecede denge hasarı verebilir.
*Enerji silahları cephane gerektirmez, ancak çok fazla ısı üretir. 
battletech%20destroyed%20close.png

Missiles (Short Range Missiles - Long RM)

Menzilli silahlar iki çeşittir, uzun menzilli füzeler (LRM) ve kısa menzilli füzeler (SRM). Füze bataryaların yanında bir numara vardır; Bu silahı kullandığınızda kaç tane füzenin ateş edeceğini söyler. LRM-10 silahı 10 uzun menzilli füzeleri ateşler, SRM-2 sadece iki kısa menzilli füze ateşler. SRM'ler yakın mesafeden çok fazla hasar verirken, LRM'ler füze başına daha az hasar verir, ancak çok uzaktan fırlatılabilir.

*LRM doğrudan görüşünüz yokken de endirekt şekilde ateşlenebilir ve çok uzaktan düşmanı vurabilirsiniz.
*Füzeler, diğer silah tiplerinden daha fazla denge hasarı verir.

*Daha büyük fırlatıcılar cephaneyi daha hızlı tüketir.
*Her füzenin vurma ihtimali ayrıdır. Bu yüzden tüm füzeler ateşlendiğinde hedefi vuramayanlar olabilir. 
*İsabet yeri de her bir füze için ayrı ayrı hesaplanır. Bu nedenle füze hasarı tek bir yere yoğunlaşmak yerine hedefin tamamına yayılma eğilimi gösterir.
*Her füzenin ayrı bir yeri vurma ihtimali sebebiyle, hedefin kafasının vurulma ihtimali de artıyor. Bu da füze salvolarında pilotun vurulma ihtimalini yükseltiyor.
RashPerkyIndigobunting-poster.jpg

Support Weapons (Small Laser - Flamer - Machine Gun)

Destek Silahları, makineli tüfek, küçük lazer ve alev silahı içerir. Son derece kısa menzilleri ve düşük hasarları var, ama aynı zamanda özel bir yeteneğe de sahipler: Daha büyük silahlardan farklı olarak, bir düşmana fiziksel saldırı yaptıktan sonra otomatik olarak kullanılırlar.

* Machine gun, iç parçalara kritik hasar vermekte mükemmeldir.
* Küçük lazerler, ısı üretimine göre iyi hasar verirler.
* Flamerlar, rakiplerin ısı seviyelerini yükselterek performanslarını azaltabilir.
* Tüm destek silahları 90m menzile sahiptir.
BATTLETECH_Melee2.jpg
[+] 1 üye perverende nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.