Rise of Nations ekran görüntülerinizi bu konu altında paylaşabilirsiniz.
Rise of Nations - Ekran Görüntüleriniz
|
08-02-2018, 00:14
Böyle bir oyun açmaya utanmadınız mı?
08-02-2018, 03:16
Valla ben o oyunu ilkokuldan beri oynuyorum ama yeni oynamaya başlayan üç insana anlatarak oynamak zor oldu. Nükleer çağı açmadı nedense host arkadaş. Açık olsa daha hızlı bitirirdim oyunu.
28-07-2021, 14:45
(Son Düzenleme: 28-07-2021, 14:49, Düzenleyen: Attila the Hun.)
Tough zorlukta ve Big Huge boyutunda oyun açtım. İşte yıllar sürecek savaşın başlangıcı: Cuzco Muharebesi. Cuzco Muharebesi, savaşın girdiği kısır döngünün göstergesi niteliğindeydi. Şehir aynı gün içinde defalarca el değiştiriyordu. Sarılar (Bantu) ve açık mavilerin (İnkalar) birlikleri müttefikimiz morları (Koreliler) Cuzco'dan çıkarmayı, hatta Seoul-Gunsan hattına kadar sürmeyi başardı. Biz de bu esnada bir taraftan müttefikimize yardım ediyor, bir taraftan bu makûs talihi yenmeye çalışıyorduk. Savunmadaki birliklerimizle açık mavilerin elindeki Vilcaconga'ya çıktık. Denizin mutlak hâkimiyeti bizim olduğu için herhangi bir direnişle karşılaşmadan adaya ulaştık. Ada büyük ölçüde tahliye edilmiş, yalnızca bir iki hava üssü kalmıştı. Adayı düşmanın ana karasına düzenleyeceğimiz harekâtlar için bir merkez üssü olarak kullanacaktık. Bu harekâtlar ne yazık ki hüsranla sonuçlandı. Çıkarma kuvvetlerinin neredeyse tamamının zayi olması sorun değildi ama zaman aleyhimize işliyordu. Yeryüzündeki tüm uluslar nükleer bombalara karşı savunma sistemleri geliştirdiği için düşmanımızı eski yöntemlerle yenmek durumundaydık. Deniz üstünlüğü bizde olsa da hava üstünlüğü düşmanda olduğu için istediğimiz ölçekte bombardıman harekâtlarını henüz düzenleyemedik. Öyle çok bina var ki sorun birlik yapacak kaynağı bulmakta değil, birlikleri geçirebilecek boşluk bulmakta. Muhtemelen oyun sonunda güçlü bir ulus seçmem daha iyi olurdu, Amerikanlar ya da Almanlar gibi. |
|
Konuyu Okuyanlar: 4 Ziyaretçi