Yama Notları: AoE4 - 7. Sezon Güncellemesi
#1
Görsel

7. Sezonla birlikte gelen yeni içerikler, dengelemeler ve fazlası

https://www.ageofempires.com/news/age-of...-10-0-576/ :Sonunda bahar geldi! Yedinci Sezon güncellemesine Cross-Play'i getirdiğimizi duyurarak başlıyoruz, artık Takım Dereceli de dahil olmak üzere savaş alanında konsol ve PC arkadaşlarınıza/rakiplerinize katılabilirsiniz! Elbette tek haberimiz bu değil yeni etkinlikler, düzeltmeler ve denge güncellemeleri burada!

Age of Empires'ın bugünkü haline gelmesine yardımcı olan muhteşem topluluk üyelerimize tekrar teşekkürler!

—Age of Empires Ekibi

7. Sezon Güncellemesi

Bahar Turnuvası Etkinliği

Sonunda bahar geldi, sezon etkinliği için daha iyi bir zaman olabilir mi? Bahar Turnuvası ödülleri için 21 Mayıs 10:00 PT (1:00 PM ET / 17:00 UTC) ile 18 Haziran 10:00 PT (1:00 PM ET / 17:00 UTC) arasında giriş yapmaya hazır olun.

Görsel


7. Sezon Dereceli

Görsel


Harita Havuzu Rotasyonu

Yedinci Sezon her iki harita havuzuna da yeni bir soluk getiriyor. Bazı haritalara mola verdirirken yeni medeniyetlerle tanışmanın heyecanını taşıyan haritaları yeniden rotasyona sokuyoruz. High View, Lipany ve Danuba River Tekli Dereceliye, Prairie ve Lipany ise Takım Dereceliye geri dönüyor.

Ladder'da görüşürüz!


1v1 Dereceli Harita Havuzu
  • Dry Arabia
  • Cliffside
  • Rocky River
  • Forts
  • Gorge
  • High View
  • Danube River
  • Lipany
  • Four Lakes

Takım Dereceli Harita Havuzu
  • Dry Arabia
  • Cliffside
  • Rocky River
  • Prairie
  • Gorge
  • Hill and Dale
  • Lipany
  • Migration
  • Waterholes


S0eQiSY.png

PC ve Konsol Cross-Play'i Artık Kullanılabilir

Artık Konsol veya PC'den oynayan arkadaşlarınıza savaş alanında katılabilirsiniz!


Takım Dereceli Konsola Geliyor

Artık Takım Dereceli modunu konsolda oynayabilirsiniz!


Kazanma Koşulları İçin Yeni Arayüz

Ekranda mümkün olduğunca az yer kaplayacak şekilde kazanma koşullarının alternatif bir versiyonunu oluşturduk; bu varsayılan olarak etkin olacak, oyunun kullanıcı arayüzü seçeneklerinden tekrar değiştirilebilir.

Defend_the_Sacred_Sites_AgeIV.webp


Quick Match Güncellemesi
  • Nomad Oyun Modu yeni seçenek olarak eklendi ve birkaç yenilikle beraber geliyor.
  • Yeni FFA seçeneği eklendi, 8 oyunculu FFA maçlarına katılabilmenizi sağlıyor.
    • FFA maçları yeni "Dominion" zafer koşuluyla oynanacak.


Nomad Değişiklikleri
  • Başlangıç köylüsü sayısı 3'ten 5'e çıkarıldı.
  • Köylülerin başlangıçta aralarındaki mesafe artırıldı.
  • Kutsal Roma İmparatorluğu Rahibi, Zhu Xi’nin Mirası Görevlisi ve Moğol Ger'i artık şehir merkezi tamamlandıktan sonra ortaya çıkacak.
  • İngiliz Köylüsünün yayları ve Çinlilerin hızlı inşa bonusu şehir merkezi kurulana kadar devre dışı olacak.
  • Jeanne d’Arc Medeniyeti 3 köylü ve Jeanne d'Arc ile başlıyor.
  • Ejderha Tarikatı 4 köylü ile başlıyor.


Yeni "Dominion" Zafer Koşulu
  • Özel lobilerde Zafer Koşulları kısmından açık/kapalı olarak ayarlanabilir (varsayılan olarak kapalı).
  • Standard, İmparatorluk Savaşı, Nomad Oyun Modları ve diğer zafer koşulları ile uyumlu.
  • Oyuncular ne pahasına olursa olsun korunması gereken bir Kral ile başlar; bir Kral'ı kaybetmek, sahibi olan oyuncunun anında elenmesine yol açar.
    • Bir düşman Kralını ortadan kaldırmak +50 maksimum nüfus sağlar.
    • Bir oyuncu Simge zaferiyle elenirse Kralı sahada kalır. Tarafsız bir Kralın ortadan kaldırılması +50 maksimum nüfus sağlamaya devam eder.
  • Kralların iki temel yeteneği vardır:
    • Sprint: Geçici olarak daha hızlı hareket edin.
    • Treasont: Düşman Kralların yerlerini ortaya çıkarın ve onları mini haritada işaretleyin.
  • Krallar mini haritada bir taç simgesiyle görünür.
  • Yapay zeka oyuncuları Krallarını güvenli bir binaya yerleştirecek.
  • Başka oyuncunun veya yapay zekanın olmadığı bir oyuna başlarken, Dominion kazanma koşulu otomatik olarak devre dışı kalacak ve başlangıçta bir Kral ortaya çıkmayacaktır.


QoL İyileştirmeleri
  • Yapım aşamasındaki duvarlar artık bir yetenek aracılığıyla kapılara dönüştürülebilecek. Kapıya dönüşüm, o duvar bölümünün inşaatı tamamlanmadan önce herhangi bir zamanda gerçekleşebilir, bundan sonra doğrudan dönüştürmek artık mümkün olmayacak ve bir Köylünün kullanılması gerekecek. Dönüşümün maliyeti, duvarın ve kapının maliyeti arasındaki farka eşittir.
  • Bir binadan dışarı çıkarken birimler toplanma noktası yönüne en yakın noktadan dışarı çıkacaklar.


LKPaDSq.png

Yapay Zeka
  • YZ oyuncularının artık özel bir tanımlayıcı numarası olacak.
  • YZ köylüleri artık düşman birimleri tarafından saldırıya uğradığında kaçıyor.
  • Belirli binaların Ramlere hedef önceliği vermesi sorunu düzeltildi.
  • Japon yapay zekası artık Shinobi birimlerini daha iyi kullanıyor.
  • Mali yapay zekası artık diğer her şeyi görmezden gelip bir maden ocağı inşa etmeye aşırı odaklanmıyor.
  • Moğol YZ'sinin başlangıçtaki Şehir Merkezini kurmaması sorunu düzeltildi.
  • Bizans yapay zekası artık daha fazla sarnıç yerleştiriyor.
  • Osmanlı yapay zekası artık askeri okul üretimini kapatmayacak.
  • Kolay YZ artık birden fazla Scout üretmiyor.
  • Kolay ve Orta Seviye Yapay Zekanın bir sonraki Çağa ilerlemeyi nasıl seçeceği ayarlandı.
  • Kolay YZ artık adapte oluyor, maçtaki diğer oyunculara göre Çağ atlamasını hızlandırıyor veya yavaşlatıyor. Kolay AI, oyundaki başka bir oyuncunun çağını asla geçmeyecek şekilde tasarlandı.
  • Orta Düzey Yapay Zeka daha yavaş çağ atlar ancak aynı zamanda daha hızlı çağ atlamalara da uyum sağlayabilir ve gerekirse süreci hızlandırabilir
  • Kolay YZ artık 1. kademe ekonomi teknolojilerini araştırabilir.
  • Kolay YZ artık 1. kademe Demirci teknolojilerini araştırabilir.
  • Orta düzey yapay zeka artık yalnızca 1. ve 2. aşama ekonomi teknolojilerini araştırabiliyor.
  • Orta düzey yapay zeka artık 1. ve 2. kademe Demirci teknolojilerini araştırabilir.
  • Zor yapay zeka artık tüm ekonomi teknolojilerini araştırabiliyor.
  • Geliştirici Notu: Bu değişiklikler daha doğal bir zorluk ilerlemesi yaratmayı amaçlamaktadır.


Ses
  • Sultanların Yükselişi sinematiklerinde Basitleştirilmiş Çince seslendirmeleri iyileştirildi.


Xbox Konsol
  • Manjaniq silah geçişleri artık radyal menüde doğru şekilde görüntüleniyor.
  • Lobi ekranının diğer oyuncuların kaydırma çubuklarını etkileşimli olarak göstermesine neden olan hata düzeltildi.
  • Mevcut bir özel maça katılırken ortaya çıkan hatalı metin düzeltildi.
  • Dereceli sayfasında amblemin metinle çakışması sorunu düzeltildi.


Genel
  • Kıyı Balıkları artık üzerlerine yapılar yerleştirildiğinde kalıcı olarak yok edilemeyecek, bina silindiğinde veya yok edildiğinde otomatik olarak geri dönecek.
  • Barınak arayan Köylülerin bazen barınak için en yakın Karakol'u seçememesine neden olan sorun çözüldü.
  • Birimleri garnizondan boşaltırken artık hedeflerine en yakın taraftan çıkacaklar.
  • Hayvanlar bir inşaat planıyla üst üste geldiğinde Köylüyle hayvanı hedeflemek artık daha kolay.
  • Keşişlerin, Manastırlardan Relicleri çıkarırken kopyalayamasına yol açan bir hata düzeltildi.
  • Hafif Kirişler teknolojisinin bazı uygarlıklarda inşaat sürelerini kısaltmaması sorunu düzeltildi.
  • Önceden, eğer bir kuşatma birimi saldırdığı binaya olan görüşünü kaybederse boşta kalıyordu. Artık görüşünü yeniden kazanmak ve saldırısına devam etmek için yaklaşacak.
  • Geyiklerin çarpışma sonrasında birbirine sıkışmasına neden olan bir hata düzeltildi.
  • Simgeler, yok edildikten ve onarıldıktan sonra artık garnizon oklarını korumuyor.
  • Artık birim taşıyan Kuşatma Kulesi veya Ram damgalı bir binanın üzerinden geçerse bina iptal edilmeyecektir.
  • Bir oyuncu mağlup edilip birimleri tarafsız hale geldiklerinde mevcut eylemlerini tamamen durduracak.
  • Bir Kutsal Mekanı ele geçirmesi emredilen rahipler artık sıradaki komutları yerine getirmeden önce Kutsal Mekanı ele geçirene kadar orada kalacak.
  • Köylülerin önceki işleri bir Yaban Domuzundan et toplamak iken işe dönmek yerine boşta kalmalarına neden olan bir hata düzeltildi.
  • Demo gemisi öldürmeleri artık oyun sonrası istatistiklerde sayılıyor.
  • Oyun sonrası istatistikler artık bir Taşıma Gemisi battığında kaybedilen birimleri doğru şekilde yansıtıyor.
  • Bir Taşıma Gemisindeki Ram veya Kuşatma Kulesinin içindeki birimler artık gemi yok edilirse ölecek.
  • Acre görevinde meydana gelebilecek bir çökme düzeltildi.
  • Inna Jiffy hilesi artık Eyyubi süvarileri ve Ghulam birimleri için geçerli.
  • Kanal haritasında eşit olmayan oyuncu sayısına sahip iki takımla oynarken meydana gelebilecek bir çökme düzeltildi.
  • Bazı haritalarda su sınırlarının keskin veya pürüzlü olması sorunu düzeltildi.
  • Forts haritasında Takım oyunlarında yanlış harita boyutunun kullanıldığı sorun düzeltildi. Bu, çok nadir durumlarda başlangıç üslerinin düşmanlar ve müttefiklerle çakışmasına neden oluyordu.
  • Black Forest haritasında tekli ve takım oyunlarında yanlış boyutun kullanılmasına neden olan sorun düzeltildi. Bu da orta şeritlerin yanlış oluşturulmasına neden oluyordu.
  • Migration haritasında Takım oyunlarında yanlış boyutun kullanılmasına neden olan sorun düzeltildi. Ana adaya göç ettiğinizde uğruna savaşabileceğiniz çok daha küçük bir ada oluşmasına neden oluyordu.
  • Bir maça girerken meydana gelebilecek bir çökme düzeltildi.
  • Fareyi komut kartının üzerinde gezdirirken ve kontrol gruplarını hızlı bir şekilde değiştirirken meydana gelebilecek bir kilitlenme düzeltildi.


Arayüz
  • Parti kurucusunun ayrılması durumunda yeni kurucunun partiye yeni oyuncular davet edememesine neden olan bir hata düzeltildi.
  • Kodeks öğelerinin hatalı şekilde kırpılması sorunu düzeltildi.
  • Oyuncuların sohbet iletişimini engellemesi ve kimi engellediğini görmesi için fonksiyon eklendi.
  • Oyuncu istatistikleri artık Quick Match ekranında görüntülenebilecek.
  • Belirli koşullar altında oyuncuların oyun listesi sayfasını kaydırmasını engelleyen bir sorun düzeltildi.
  • Bizans seçim kartı arka plan deseni artık eksik değil.
  • Boşta/çalışan köylü düğmelerine Shift + sol tık kullanılmasının tüm boş köylüleri veya belirli bir kaynak üzerinde çalışan köylüleri seçmeme sorunu düzeltildi.


Başarımlar, Challenge'lar & Ustalıklar
  • Zorluk dengesini iyileştirmek için Ustalıklar yenilendi.
  • "Güç Testi" challenge'ları, yapay zekanın yenilgisini gerektirmekten ilgili medeniyetle oyun kazanmaya dönüştürüldü.
  • Çinlilerin "Çağlar Boyunca" Başarısı için çağ atlamış sayılması yerine  hanedanları etkinleştirmek için fazladan simgeler inşa edebilmesinin hatası düzeltildi.
  • Daha önce Türkçe, Fince, Lehçe ve Rusça'ya çevrilmeyen bazı Başarımlar artık çevrildi.
  • “Kıtalararası İmparatorluk” Başarısının ilerlemeyi düzgün şekilde göstermemesine neden olan bir hata düzeltildi.
  • Steam'de bazı Başarıların kilidinin açılmaması sorunu düzeltildi.


wRJbo9Z.png

Genel
  • Ram canı 340'tan 370'e yükseldi.
  • Ram inşa süresi 80 saniyeden 70 saniyeye düşürüldü.
  • Workshop Ram eğitim süresi 40 saniyeden 35 saniyeye düşürüldü.
  • Mangonel ve Nest of Bees sağlığı 140'tan 130'a düşürüldü.
  • Springald'ın Siege'e karşı ilave hasarı 60'tan 65'e çıkarıldı.
  • Bombard, Great Bombard ve Cannon'un menzilli zırhı 35'ten 40'a çıkarıldı.
  • Daha önce garnizon yapılabilen bazı binalar, birimler ve nakliye araçları her bir garnizon silahını ayrı silahlar olarak gösteriyordu; daha temiz bir bilgi kartı için birleştirildi.
  • Elit Ordu Taktiklerinin ve Alevli Okların amaçlanan tüm birimleri etkilemediği bazı sorunlar düzeltildi.
  • Pagoda'daki Reliclerden kazanılan taş %50 azaltıldı ve onun yerine Yiyecek/Odun artırıldı. Artık 100 Altın, 62 Yiyecek, 62 Odun, 25 Taş üretiyor
  • Dolu Ramlerin HRE ve OoTD için garnizon boşaltma yeteneğinin eksik olması sorunu düzeltildi.
  • French ve Jeanne d'Arc için Merchant Guilds teknolojisinin iki kez araştırılabilmesi sorunu düzeltildi.


dEJxkcQ.png

LNdmXZ1.png
  • Fresh Foodstuffs Şehir Merkezinden Değirmene taşındı.
  • Camel Archer'ın maliyeti 180 Yiyecekten 170 Yiyeceğe düşürüldü.
  • Fertile Crescent Wood indirimi %25'ten %30'a çıkarıldı.
  • Baharat Yolları yükseltmesi artık tüm tacirler için altın gelirini doğru şekilde değiştiriyor.


20s3taI.png

(Varyant Medeniyet: Abbasi Hanedanlığı)
  • Sultanın Kulesi:
    • Artık Ramler gibi yakın dövüş zayıflığına sahip değil.
    • İnşa süresi 200 saniyeden 140 saniyeye düşürüldü.
    • Hareket hızı garnizonlanmış her birim için artar.
  • Atabeg'in Denetimi ve Biyoloji teknolojisi artık üst üste ekleniyor.
  • Desert Raiders'ın menzilli silahının 5. Altın Çağ'da saldırı hızı bonusundan tam olarak yararlanamaması sorunu düzeltildi.


9rIhXvq.png
  • Chierosiphon'un maliyeti 200 Odun 100 Altın'dan 200 Odun 60 Altın'a düşürüldü.
  • Chierosiphon'un sağlığı 280'den 310'a çıkarıldı.
  • Chierosiphon'un menzilli zırhı 30'dan 50'ye çıkarıldı.
  • Chierosiphon'un Duvarlara karşı ilave hasarı 0'dan 5'e çıkarıldı.
  • İlk Paralı Asker sözleşmesi seçimi artık ücretsiz ve anında gerçekleştiriliyor, 100 Zeytinyağı ve 20 saniyelik araştırma süresinden tasarruf ediliyor.
  • Kıdemli Paralı Asker yükseltme maliyeti 100 Yiyecek 250 Altın'dan 50 Yiyecek 125 Altın'a düşürüldü ve araştırma süresi 60 saniyeden 30 saniyeye düşürüldü.
  • Limitanei kalkan duvarı hasar azaltması %40'tan %30'a düşürüldü.
  • Mangonel Mevzisi hasarı 8'den 7'ye düşürüldü.
  • Paralı Sipahi ve Deve Binicilerinin Köylüleri öldürürken Expilatores teknolojisinden Altın alamaması sorunu düzeltildi.
  • Greek Fire Projectiles metninde artık Greek Fire etkisinin birikmediği belirtiliyor.


Mia8bds.png
  • Barbican of the Sun artık vergileri kabul ediyor.


TMAlQGX.png
  • Ghazi Raiders artık kuşatma silahlarına karşı bonus hasarını düzgün şekilde uyguluyor.
  • Lightweight Beams teknolojisi artık İmparatorluk Çağında doğru araştırma süresine sahip.


n6HRUrq.png
  • Berkshire Palace silahları artık arayüzde 2'şer kere gösterilmiyor. Bir garnizon okunun ateşli ok yerine normal ok olarak sayıldığı hata düzeltildi.


yjUVgJq.png
  • Fransız Kalelerinin inşası artık %10 daha az taşa mâl oluyor.
  • Kale Etki menzili 1 karo artırıldı.


s0WeluZ.png
  • Marching Drills teknolojisi artık medeniyet bonusu ve oyunun başlangıcında ücretsiz olarak kazanlıyor. Artık rahipleri etkilemiyor.
  • Inspired Warriors teknolojisi artık rahiplerin hareket hızını artırıyor.
  • Başrahip inspiration menzili 1 karo artırıldı.
  • Meinwerk Palace indirim ve hız bonusu 40%'dan 50%'ye çıkarıldı.


KTxsYL6.png
  • Castle of the Crow'un belli açılardan atış yapamaması sorunu düzeltildi.
  • Castle of the Crow bilgi kutucuğu bonus taşın diğer kaynaklardan az olduğunu belirtecek şekilde düzeltildi.
  • Towara, Takezaiku, and Fudasashi teknolojilerinin caster mode'da düzgün şekilde gözükmeme sorunu düzeltildi.


I46km5E.png

(Varyant Medeniyet: Fransızlar)
  • Consecrate bilgi kutusu artık Ordinance Company'yi araştırdıktan sonra doğru şekilde güncelleniyor.


0Qfu75Z.png
  • Ovoo'nun taş getirisi İlk Çağda 80'den 70'e düşürüldü.
  • Hareket eden binaların rotasyon oranı düzeltildi artık daha yumuşak dönüşler yapıyorlar.
  • Khaganate Palace: Rus Knight'lar artık düzgün bir şekilde Poleaxe kullanıyor. 
  • Atlı okçular artık düzgün bir şekilde Gallop yeteneği kullanıyor.
  • Nest of Bees birimleri artık Additional Barrels yükseltmesinden faydalanıyor.
  • Dua Çadırları artık Monastic Shrines teknolojisi araştırıldıktan sonra inşa edilmeden görüş kazanmıyor.
  • Elenen oyuncunun birimlerinin Moğol simgesinde sıkışıp kalmasına neden olan hata düzeltildi.
  • Gümüş Ağaç simgesi ile ilgili bir crash düzeltildi.
  • Moğol oyuncusunun müttefikleri artık Gümüş Ağacı hareket ederken bile bir ticaret noktası olarak ayarlayabilir ve Tüccarlar yalnızca bina tekrar kurulduğunda oraya gidecek.

VBIgjPw.png

(Varyant Medeniyet: Kutsal Roma İmparatorluğu)
  • Aachen Şapeli bonusu %10'dan %15'e çıkarıldı.
  • Meinwerk Sarayı indirim ve araştırma süresi bonusu %40'tan %50'ye çıkarıldı.
  • Altın Zırh bedeli 50 Yiyecek 125 Altın'dan 100 Yiyecek 200 Altın'a yükseltildi (50 Yiyecek 100 Altın indirimli).
  • Zornhau bedeli 100 Yiyecek 250 Altın'dan 150 Yiyecek 350 Altın'a yükseltildi (75 Yiyecek 175 Altın indirimli).
  • Bodkin Cıvatalarının maliyeti 200 Yiyecek 500 Altın'dan 300 Yiyecek 700 Altın'a yükseltildi (150 Yiyecek 350 Altın indirimli).
  • Gilded Handcannons'ların mermi ve namlu ağzı efektlerinin eksik olması düzeltildi.


GnC4l2x.png
  • Great Bombard'ın sağlığı 350'den 300'e düşürüldü.
  • Great Bombard'ın menzilli zırhı +5 artırıldı.
  • Vezir puanı gereksinimleri 60/80/120/200/320'den 60/100/150/240/320'ye yükseltildi.
  • Askeri Okul üretim hızı normal üretim hızının 4,5 katından 5 katına düşürüldü.


urVYXGz.png
  • Av Kulübesi inşa süresi 25 saniyeden 35 saniyeye çıkarıldı.
  • Boyars Fortitude'un maliyeti 100 Yiyecek, 250 Altın'dan 150 Yiyecek, 350 Altın'a yükseltildi.
  • Atlı Okçuların bir sonraki çağa ilerlerken Mounted Precision bonuslarını alamamasına neden olan sorun düzeltildi.
[+] 2 üye Athule nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#2
Kazanma koşullarının arayüzdeki yeni görünümü güzel olmuş.
tTRiYax.png
Ara
Cevapla
#3
Kıyı balığı çözümü çok iyi. Benim aklıma gelen şey dock dışı binalar kıyıdan 1 tile uzakta yapılabiliyor olsundu ama bu çözüm çok daha iyi olmuş. Exploit olmaktan çıkıp taktik haline geldi olay, yine rakibinin kaynağını elinden almaya çalışabilirsin ama kendi odununu feda edeceksin ve bölgeyi kaybedersen rakibin binaları yıkıp balıkları da geri çıkarabilecek. Duvarlara kapı koyma yeteneği, zafer şartları ara yüzünün küçültülmesi ve garnizon birimlerinin binanın way point tarafından çıkması hepsi 10/10 QoL değişiklikleri. Özellikle sonuncusu defansif oynanışı (özellikle ramlere karşı) kolaylaştıracak. Bunu öngörüp ramlere biraz health vermişler zaten.
Sessiz sedasız cross-play de getirdiler. Şubattaki yayında neden bahsetmediler bundan merak ediyorum doğrusu.
Çok beklenen FFA sırasını Dominion moduyla çıkarmaları çok akıllıca. Bu kurallar nomad'i sıralı yapacaksalar gerekliydi. Outback Octagon'da gayet iyi çalışmıştı bu kurallar. Normal Nomad'de en sağlam taktik kargaşadan uzakta boomlamakken şimdi agresifliği de ödüllendiren bir halde olduğundan dengelenmiş oldu oyun. Çok fazla nomad oynadığımdan biliyorum genelde oyun şu şekilde şekilleniyor: En azından 1 kişi izole bir yere kurulur ve bu kişi wonder atar, 10 maçın 9'unda da savunmayı başarır çünkü diğerlerinin savaştan çıkan güçsüz ekonomileri vardır bundan daha önemlisi haritanın büyüklüğü yüzünden forward base kurma işine girişmeleri gerekir ve inanın bana 15 dakika hiç yeterli gelmiyor. Şimdi başkalarıyla yan yana başlayan ve o curcunadan sağ çıkan kişinin pop avantajı olacak. Daha kalabalık orduyla ilk saldırısını yapıp ilerleme kat edebilecek ya da fazladan nüfusu eko birimlerine harcayıp rakibin ekosuyla başa çıkabilecek. FFA'nın altın çağı geldi sonunda, custom lobilere elveda.
Denge değişikliklerin hepsi çok yerinde olmuş. Genel olarak baya sağlam yama. 20 Mart'ta geliyor.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.