Yama Notları: Old World - Güncelleme #1
#1
oldw5orld-banner.png

https://www.mohawkgames.com/2020/05/13/o...-update-1/ May 13, 2020 by Mohawk Games :Daha fazla detay için tam güncelleme notlarını okuyunuz.
  • Oligark arketipi Hatip olarak yeniden isimlendirildi.
  • Romulus artık Komplocu arketipine sahip.
  • Marketler ve Tiyatrolar gibi Kentsel binalar artık birbirlerine bitişik inşa edilmek zorunda değiller.
  • Eğer birbirlerine bitişik inşa edilirlerse inşa maliyeti daha düşük olacaktır.
  • Bir şehirde Vali olmadığında alınan ceza kaldırıldı.
  • Uzmanları hızlandırma ve geliştirme yükseltme etkileri Hatip ve Hakim arketipleri arasında yer değiştirildi.
  • Hakimler artık uzmanları para ile hızlandırabilecek.
  • Hatipler artık geliştrime yükseltebilecek.
  • Bazı arketiplerin istatistikleri değiştirildi.
  • Bağnazlar: -1 Bilgelik (-2'den yükseltildi)
  • Komplocu: -1 Cesaret (-2'den yükseltildi)
  • Hatip: -1 Disiplin (-2'den yükseltildi)
  • İlişkiler güncellendi.
  • Bazı ilişkiler artık diğe ilişkileri kaldıracak ve fikir değişikliklerini daha tutarlı hale getirecek.
  • Bazı Eşsiz Birimler yeniden isimlendirildi.
  • Mahout artık Afrika Fili
  • Howdah artık Kuleli Fil
  • Deve Sürücüsü artık Akad Okçusu
  • Deve Süvarisi artık Kimmer Okçusu
  • Asur artık Tuzak teknolojisiyle başlıyor. (Bu, Demir İşçiliğinin yerini aldı)
  • Kartaca artık Kehanet teknolojisiyle başlıyor (Bu, Taş Yontmanın yerini aldı)
  • Mısır artık Taş Yontma teknolojisiyle başlıyor. (Bu, Kehanetin yerini aldı)
  • Mühendislik yasası artık bakım maliyetleri için yılda 3 çalışma gerektirmektedir (Civics'ten değiştirildi)
  • Tiranlık yasası artık senede +10 Çalışma ve sınırlarınız içindeki askeri birim başına +20 altın sağlıyor. (10'dan yükseltildi)
  • Gönüllü Ordu yasası artık savaş başına +20 Çalışma sağlıyor.
  • Fazladan lüks kaynaklar artık Başkentiniz için yılda -1 hoşnutsuzluk sağlıyor.
  • Ticaret görevleri diğer grtuplar ile olan ilişkiniz baz alınarak hesaplanacak şekilde güncellendi.
  • Birim eylemleri sekmesine nöbet komutu eklendi.
  • Bu komut, birimi uyku moduna geçirir ve bir düşman birimi 5 altıgen yakında olduğunda birimi uyandırır.
  • Milis başına birim maliyet artışı azaltıldı.
  • Rodos Heykeli ve Deniz Feneri Harikaları artık su altıgenlerine inşa edilmelidir.
  • Eğitmen olayları değiştirildi, bu da onların gerçekleşme olasılığını biraz düşürdü.
  • Birkaç geliştirmenin bitişik altıgen bonuslarında güncelleme yapıldı.
  • Meralara bitişik çiftlikler +%40 yiyecek bonusu alır. (%20'den yükseltildi)
  • Tahıl ambarlarına bitişik çiftlikler +%60 yiyecek bonusu alır. (%50'den yükseltildi)
  • Yel değirmenlerine bitişik çiftlikler +%60 yiyecek bonusu alır. (%50'den yükseltildi)
  • Yel değirmenlerine bitişik keresteciler +%60 odun bonusu alır. (%50'den yükseltildi)
  • Limana bitişik balık ağları +%40 yiyecek bonusu alır. (%50'den yükseltildi)
  • Herhangi bir dini binaya bitişik bahçeler olsun +%60 yiyecek bonusu alır. (%50'den yükseltildi)
  • Tüccar aileler artık nüfus başına +2 altın kazanırlar. (Önceden şehir başına +10'du)
  • Tüccar aileler artık şehirleri birbirinden uzakken görüş(opinion) kazanıyorlar.
  • Deniz Feneri artık uzman başına +2 altın kazandırıyor. (Önceden nüfus başına +2 altındı)
  • Teoloji teknolojisi Doktrin olarak yeniden adlandırıldı.
  • Teolojiler artık Civic'e mal olmaz.
  • Eşsiz Birimleri yükseltmek için artık bir Hisar gerekiyor
  • Çeyizler ayarlandı.
  • Zorla boşanmalar artık para/görüş yerine meşruiyete mal oluyor.
  • Haftanın oyunu artık rastegele zorluk ayarında.
  • Acınası özelliği istatistikleri artık -1 Karizma sağlar. (-2'den yükseltildi)
  • Yeni bir proje eklendi: Konsolosluk Kürsüsü
  • Bu proje sadece “Dövüş Sınıfı” olayında belli bir karar alırsanız alınabilir olur.
  • Bu proje +%5 Eğitim, +%5 Civic ve -%10 Hoşnutsuzluk sağlar.
  • Çeşitli harita komut dosyaları güncellendi.
  • Nehir konumları zayıf yağmur alanlarından daha az başlayacak şekilde iyileştirilmiştir.
  • Haritaların organik sınır alanları daha yumuşak sınırlara sahip olacak şekilde geliştirildi.
  • İç Deniz harita komut dosyaları çöl alanları için geliştirdi.
  • Tek Oyunculu oyunlarda, oyuncuya yönelik şehir siteleri artık oyuncunun başlangıç alanıyla aynı kara kütlesinde olacak şekilde ayarlanır.
  • Kuzey Okyanusu harita komut dosyaları değiştirildi, artık büyük çöl alanının daha derin kısımları sınırların dışında olması gerekir ve düşük boyutlarda yaşanabilir araziyi telafi etmek için harita boyutları artırıldı.
  • Diğer YZ şehirleri artık Başkentleri ile aynı kara kütlesinde olmayı tercih ediyor, ancak yine de diğer kara kütlelerinde de oluşabilir.
  • Uzun nehirler ve sıra dağlar artık birden fazla isim etiketi almaya uygun. (Her etikette aynı isim)
  • Harita Öğesi İsim Etiketleri artık şehirlerden kaçınmak, kaynaklardan kaçınmak, tundradan kaçınmak (okuması zor) ve birbirinden kaçınmakta çok daha iyi bir iş çıkarıyor.
  • Ada isimleri eklendi.
  • Çöl isimleri eklendi.
  • Orman isimleri eklendi.
  • Göl isimleri eklendi.
  • Kıta harita komut dosyasında nehir oluşum oranı düşürüldü, altıgenlerin Tundra veya Çöl alanlarına kaybolmasıyla eşleşti.
  • Kıyı Yağmur Havzası: Göl oluşum oranı biraz düşürüldü.
76561198034761601.png
[+] 5 üye Craetus nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.