11-09-2022, 13:14
(Son Düzenleme: 04-11-2022, 16:42, Düzenleyen: Duman. Toplamda 2 kere düzenlenmiş.)
Total War: WARHAMMER III'ün 2.1 güncellemesiyle birlikte gelen değişiklikler sıralanıyor.
Önemli Değişiklikler
- Kaos Şampiyonları artık bütün insan ve elf fraksiyonlarını vassallaştırabiliyor.
- Bütün krizleri beraber tetikleyecek Mutlak Kriz ayarı oyuna eklendi. (Kalbi güçsüzlere önermiyoruz.)
- Archeon ve Be'lakor artık diğer kaos fraksiyonlarının son yerleşimlerini ele geçirdikten sonra onlarla konfederasyon kurabilecek.
- Bütün efsanevi lordlar artık kuşatma saldırganı özelliği ile oyuna başlayacak.
- Cüceler güçlendirildi. (Ekstra büyü direnci, farklı hareket özellikleri ve Çekiççi birliklerinin iyileştirilmesi.)
- Hedeflerin tepki verebilmesi için sabit girdap büyüleri yeniden ayarlandı.
- Helman Ghorst savaş alanının geri kalanına daha uygun hale gelmesi için ince ayarlamalardan geçti.
- İmparatorluğun ilk kayıplarında aldığı İmparatorluk Otoritesi cezaları azaltıldı.
- Şanlı Birlikler uygun fraksiyonların erişimine verildi ve fazla pahalı olanlarının maliyeti azaltıldı.
- Mod yapımcıları için "WARHAMMER III Assembly Kit" uygulaması çıktı. Steam'in araçlar kısmından indirilebilir.
- Performans geliştirmeleri yapıldı.
- Tehdit mekaniği ile yapılan savaşa müttefiklerin gelmemesi sorunu çözüldü.
- Horda fraksiyonlar ve Kara Mavna gibi göçer yerleşkeler için şehirlerin büyüme ve gelişme değerleri yeniden ayarlandı.
- Yapay zeka geliştirildi. Sakven yapay zekası hariç yapay zekanın saldırmazlık anlaşması yapılmış bir fraksiyona savaş açma eğilimi azaltıldı.
- Kampanyalarda karşılaşılan hatalar giderildi.
- Birim ve yetenekler değerlerinin bir kısmında değişikliğe gidildi, ilgili hatalar düzeltildi.