Company of Heroes 2 - 2018 Aralık Yaması - Ayro - 15-12-2018
Bu yamanın ana odağı metadan düşmüş komutanların yenilenmesi, yeteneklerinin geliştirilmesi ve USF teknoloji yapısının yeniden düzenlenmesi.
ARMOUR COMPANY
Assault Engineers
Elite Vehicle Crews
- Artık pasif yetenek.
- Araç mürettebatları otomatik olarak 2 adet Thampson yarı makineli tüfeğe sahip oluyor.
- Araç ve mürettebat deneyim kazanımı +%15
- Mürettebat Tamir yeteneği hızı 0.5 artarak 2.1 oldu.
M10 Tank Destroyer
- Yakıt maliyeti 90 -> 80
- Flanking Speed yeteneği artık Vet 2 istemiyor.
Sherman 105mm Dozer
Dozerin daha iyi anti-piyade özelliklerine sahip olurken tam canlı piyadelere tek atma oranını düşürmek adına için büyük değişiklikler yapıldı.
- Alan hasarının menzili 5.6 -> 6
- Alan hasarı 1/0.35/0.05 -> 1/0.35/0.175
- Alan hasarı uzaklığı 1.125/2.25/3.375 -> 0.425/1/5
- Artık %50 sekme(mühimmatın zırhı delmeden patlaması) hasarı veriyor.
- Menzil 40 -> 35
- Makismum scatter 4.8 -> 2.5
- Vet 2: +160 can, -%15 doldurma süresi, +%20 dönüş hızı.
- Vet 3: +%35 silah dönüş hızı, -%10 doldurma süresi, +%30 ivme.
Not: Alan hasarının menzili merminin düştüğü yerden ne kadar uzağa hasar verebileceğini belirtir. Alan hasarının uzaklığı ise merminin vereceği hasarın düştüğü yerden ne kadar uzakta değişeceğini belirtir. Yani alan hasarı x/y/z, alan hasarı uzaklığı k/l/m değerlerindeyken merminin düştüğü yere en fazla k birim uzaklığındaki düşmanlar x hasarı alırken k-l birim arasında bulunan düşmanlar y hasarını alır.
Not 2: Scatter, atışın hedef alınan birliğin ne kadar uzağına düşebileceğini belirleyen bir değişkendir, düşük olması daha iyidir.
240mm Artillery
- Atılan mermi sayısı 5 -> 7
- Mermiler arasında geçen süre 12 -> 8
- Piyadeye tek atma bonusu kaldırıldı.
- Alan hasarı 1/0.15/0.05 -> 1/0.2/0.15
MECHANIZED COMPANY
Önceki Yetenek Kiti
- Reserve Armor
- WC-51
- M3 Halftrack
- Raid
- M21 Mortar Halftrack
Yenilenmiş Yetenek Kiti
- Reserve Armor
- Mechanized Groups
- Cavalry Riflemen
- M21 Mortar Halftrack
- Combined Arms
Mechanized Group
- WC-51 ve M3 tek yeteneğin altında birleştirildi ve Rifle Command(T0) binasından çağrılabiliyor.
- M3 için Platoon(T1) veya Company(T2) Command Post binalarından birinin tamamen açılması ya da iki subayın da sahada olması gerekmekte. Bu konuyla ilgili detaylı bilgiyi USF teknoloji değişikliklerinde bulabilirsiniz.
WC-51
- MG nişan alma süresi azaltıldı.
- Ağır MG yükseltme medeli 60 -> 45
- Vet için gerekli deneyim puanları 360/720/1440 -> 300/600/1200
- Artık bölge ele geçirebiliyor.
- Mark Target ve 155mm Artillery Barrage yeteneklerinin menzili 50 -> 60
Cavalry Riflemen
- 280 MP, 5 kişilik ekip. Assault Engineer'da bulunan M3 Greasegun ve 0.97 received accuracy ile gelir.
- 2 Silah slotu bulunur.
- 70 Mühimmat ile 2 adet Thamspon verilebilir, tek silah slotu yer kaplar.
- 1 CP'te açılır.
- Yetenekler: M23 Rifle Smoke Grenades, AT Satchels, Covering Fire
- M23 Rifle Smoke Grenades: Subay ve Rear Echelon sisiyle aynı. El bombası geliştirmesi ile açılır.
- AT Satchels: Penal AT Satchel ile aynı.
- Covering Fire: İsabeti %90 düşürür ancak hedef alınan düşman birimin isabet oranı(%55) ve hareket hızı yetenek süresi(11 saniye) boyunca düşer. Birliği hareket ettirmek yeteneği durdurur ve etkiyi ortadan kaldırır. 25 Mühimmat.
- 7 Pop yer kaplar.
- Vet 1: Tüm yeteneklerin bekleme süresini %25 azaltır.
- Vet 2: -%20 Nişan alma süresi, -%23 Received Accuracy.
- Vet 3: +%25 Sis Menzili, -%15 Received Accuracy, +%30 İsabet.
Not: Received Accuracy birimin vurulma oranı gibi bir özellik. Geniş bir hedefi vurmak küçük bir hedefi vurmaktan daha kolaydır bu yüzden geniş hedefin RA değeri daha yüksektir diye örneklendirebilirim. Oyunda piyadelerin boyutu aynı olduğundan sadece sayısal olarak bu değeri bilebiliriz.
M4A3 76mm Sherman
- Pop 14 -> 12
- Maliyet 380/135 -> 380/125
- Artık normal ve HVAP(Yüksek ivmeli zırh delici) cephane arasında geçiş yapabiliyor.
- HVAP delme gücü 220/180/165, standart delme gücü 140/130/120.
- HVAP isabet oranı ,standart isabet oranı 0.05/0.0375/0.025.
- HVAP doldurma süresi 6.1, standart doldurma süresi 4.1/4.5.
- Hız 6.4 -> 6.5
- Artık Sovyet shermanlar USF shermanlar ile aynı yeteneklere sahip.
- Vet 3: +%20 doldurma hızı bonusu +%25 delme gücü ile değiştirildi.
Sappers ve Recovery Sappers birimleri artık AT Infantry Sectionsların kullandığı HEAT anti tank bombasına sahipler. Bu değişiklikle İngilizlerin erken araç-zırhlı oyunlara karşı direncini arttırmayı planladık.
BRITISH ARTILLERY
Sexton
- Alan hasarı 1/0.25/0.1 -> 1/0.5/0.2
- Alan hasarı uzaklığı 1.5/3/4.5 -> 1.25/2.5/6
- Menzil 135 -> 160
- Supercharge Victor Creeping Barrage yeteneği artık standart bombardıman ile bekleme süresi paylaşmıyor. (İki yetenek artık birbirinden bağımsız olarak kullanılabilirler.)
- Standart bombardıman bekleme süresi 90 -> 110
Valentine
- Ana silahın hasarı 80 -> 120
- Pop 12 -> 7
- Silah doldurma süresi 5.6/6 -> 5
- CP gereksinimi 6 -> 5
- Observtion yeteneği birimin görüş mesafesini %50 arttırırken artık sisin içindeki birimleri taramıyor. Yetenek aktifken ana silah kullanım dışı kalır.
- Vet için gerekli deneyim puanları 1820/3640/7280 -> 1020/2040/4080
- Concentrated Sexton Barrage yeteneğinin maliyeti 15 -> 35.
- Sexton Creeping Barrage yeteneği artık Vet 1 istemiyor.
- Vet 1 artık görüş mesafesini 7 artırıyor.
Perimeter Overwatch
- Dost sektörlerdeki düşman birimlerine her 8 saniyede bir havan topu atışı yapar.
- Her 16. atışta bir dost sektördeki düşmanlara 25 lib. top atışı yapar.
TACTICAL SUPPORT
Önceki Yetenek Kiti
- Air Resupply Operation
- Recovery Sappers
- Command Vehicle
- Artillery Cover
- Forward Observation Post
Yenilenmiş Yetenek Kiti
- Air Resupply Operation
- Recovery Sappers
- Command Vehicle
- Forward Observation Post
- Churchill Crocodile
Air Resupply Operation- Maliyet 150 Mühimmat -> 100 MP, 75 Mühimmat
- Vickers ağır makineli tüfeği Amerikan M1 81mm havan topuyla değiştirildi.
Artillery Cover
- Yetenek Forward Observation Posts binasına aktarıldı.
- Maliyet 250 -> 180
Churchill Crocodile
- Ana silah hasarı 80 -> 160
- Artık sis cephanesi kullanabilir. Comet/Cromwell sisi ile aynı şekilde işliyor.
Recovery Sapper Squad
- Artık 2 yerine 1 ekip çıkıyor.
- CP gereksinimi 4 -> 1
- Maliyet 450 -> 230
- 15 mühimmata sis bombası kullanabilir.
- Tamir hızı 1.6 -> 1.85
Forward Observation Post
- Forward HQ Yetenekleri
- Artık üs bölgesinde kullanılamıyorlar.
- Tüm yetenekler diğer Forward HQ'lar ile birlikte bekleme süresi paylaşıyor. (Bir Forward HQ'dan yetenek kullanıldığında bütün Forward HQ yetenekleri beklemeye girer.)
- Forward Observation HQ
- Maliyet 300/40 -> 250/30
- Dönüştürülen binalar artık yakındaki birimlere takviye(reinforce) sağlayabiliyor.
- Dönüştürülen bina sayısı artık 1'e limitli değil.
- Forward Assembly Conversion
- Maliyet 100 MP 10 Yakıt.
- İlk yardım istasyonunu kilitler.
Sovyet M4A3 76mm Sherman tankları yukarıdaki Sherman değişikliklerinin aynısını görerek aynı birime dönüştürüldü.
NKVD RIFLE DISRUPTION TACTICS
Önceki Yetenek Kiti
- Radio Intercept
- Recon Overflight
- Rapid Conscription
- Fear Propaganda
- IL-2 Strafing Loiter
Yenilenmiş Yetenek Kiti
- Radio Intercept
- KV-8
- Commissar Squad
- Scorched Earth Policy
- Anti-Tank Overwatch
Yeni Birim: Commissar Squad
- 5 kişilik ekip; tabancalı bir subay, Penal SVT tüfeği taşıyan 3 Guards Riflemen ve bir saha doktorundan oluşur. 0.87 Received Accuracy değerine sahiptir.
Destek silahlarını(makineli tüfek, havan vs.) alamazlar ve üzerilerinde Merge yeteneği kullanılamaz.
- CP gereksinimi -> 2
- Stand Your Ground Yeteneği: Hedeflenen dost birliğin received accuracy değeri %30, aldığı hasar %10 azalır ancak hareket hızı düşer. Yetenek süresi(20 saniye) boyunca veya birime geri çekilme emri verilene kadar bu etki devam eder. 30 saniye bekleme süresi.
- Fight to the Death Yeteneği: Hedeflenen dost birliğin isabetini %20 artırırken nişan alma süresini 0.5 saniye azaltır. Ancak received accuracy değeri %20 artar. Stand Your Ground ile bekleme süresi paylaşır. 30 saniye bekleme süresi.
- Propaganda Barrage Yeteneği: 45 Mühimmat karşılığında hedeflenen bölgeye propaganda kağıdıyla dolu 4 atış yapılır.
- Medical Kits Yeteneği: Çatışma dışındayken 30 saniye boyunca 20 metre etrafındaki birimlerin eksik canlarını doldurur. Bu yeteneğin kullanılması için saha doktoru birimin hayatta olmasına gerek yoktur.
- RGD-33 Grenade: Guard birliklerinin kullandığı el bombasıyla aynı.
- Vet 1: Birliğe 1 birim Guards Rifleman daha eklenir.
- Vet 2: +%40 İsabet, Propaganda, Stand Your Ground ve Fight to the Death yeteneklerinin menzili 5 artar.
- Vet 3: -29% Nişan alma süresi, - 23% Received Accuracy.
Yeni Yetenek: Scorched Earth Policy
- Combat Engineers tarafından ele geçirilmiş bölgelere 35 Mühimmat karşılığında konur.
- CP gereksinimi -> 3
- Mayın detektörleri ile tespit edilebilir, bölge ele geçirilince yok olur.
- Tetiklendiği an patlar.
- Bölgenin verdiği kaynağı 120 saniye boyunca sıfırlar.
- Bölge 90 saniye boyunca ele geçirilemez.
- VP(Yıldız) bölgelerine yerleştirilemez.
KV-8
- Can değeri 800 -> 960
- Alev makinesinin menzili 25 -> 30
- 45mm topun delme gücü 50/50/50 -> 140/80/60
- 45mm topun alan hasarının menzili 2.5 -> 0.5
- 45mm topun alan hasarı uzaklığı 0.625/0.9375/1.25 -> 0.15/0.2/0.25
- Capture Point yeteneği Inspire yeteneği ile değiştirildi. 25 mühimmat karşılığında 30m etrafındaki piyadeler daha hızlı hareket ederken nişan alma süresinde %20 azalma kazanıyorlar.
Yeni Yetenek: Anti-Tank Overwatch
- 200 Mühimmat
- CP gereksinimi -> 12
- Alanın büyüklüğü 50 birim.
- 45 Saniye boyunca aktif.
- Mermi başına hasar 120 ancak alan hasarı düşük.
- Sadece araçları hedef alır.
- Mermilerin düşüş sıklığı hedeflenen araç görüş ve yeteneğin alanı içinde durdukça artar.
URBAN DEFENSE TACTICS
Önceki Yetenek Kiti
- Forward HQ
- M-42 ATG
- Booby Traps
- Armored Vehicle Detection
- Incendiary Barrage
Yenilenmiş Yetenek Kiti
- Forward HQ
- Shock Troops
- M-42 ATG
- Booby Traps
- KV-2
Shock Troops
- Maliyet 390 -> 360
- PPsH-41 orta menzildeki isabeti
- PPsH-41 nişan alma hızı arttı
- PPsH-41 yeniden nişan alma hızı arttı
- PPsH-41 ateş sıklığı arttırıldı.
- Orta->Uzak menzil geçişi mesafesi 16->17
- El ve sis bombası artık bekleme süresi paylaşmıyor.
45mm Anti-Tank Gun
- Artık zırh delici ve şarapnel cephane arasında geçiş yapabilir.
- Şarapnelin menzili -> 50
- Silahın ateş etme genişliği(sarı koni) 30 -> 40
- Dönme hızı 100 -> 135
- Silahın hedefi takip etme hızı 12 -> 20
- Zırh delici merminin delme gücü 140/80/60 -> 140/100/80
- Ambush Camouflage yeteneği hazır geliyor. Kamuflajdan çıkarak yapılan ilk atış +%20 isabet, +%20 delme gücü ve -%25 doldurma süresi kazandırıyor. Kamuflaj etkinken %50 hareket hızı düşüşü alıyor.
- Tracking yeteneği kaldırıldı. Artık Vet 1 45mm ATG ile vurulan araçlar 10 saniye boyunca savaş sisinin içinde bile görünür hale geliyor.
Forward Headquarters
- CP gereksinimi -> 1
- FHQ Aura artık 30 saniye süren aktif bir yetenek. 90 saniye bekleme süresine sahip ve ücretsiz.
Komuta binası seçme yeteneği yerine artık Field Camp binası inşa edilebilecek.
Field Camp
- Maliyet -> 200 MP, 25 Yakıt
- 3 Saha doktoruyla gelir ve dost topraklarda birimlere takviye sağlayabilir.
- 640 Can ve 10 Zırh değerine sahip.
- FHQ Aura kullanabilir.
Booby Trap
Daha geniş bir alanda daha çok hasar verirken, tam canlı ekiplere tek atmaması için düzenlendi.
- Artık sadece Combat Engineers tarafından yerleştirilebilir.
- CP gereksinimi 6 -> 4
- Maliyeri 100 -> 45
- Hasar 250 -> 80
- Alan hasarı uzaklığı 1.5/3/4.5 -> 0.25/3/6
KV-2
- Pop 19 -> 21
- Arka zırh değeri 180 -> 120
- Delme gücü 200/180/160 -> 170/150/140
- Sekme hasarı %50 yapıldı
- Siege modunun silah doldurma bonusu 0.5 -> 0.75
- Alan hasarının menzili 5 -> 6
- Alan hasarı uzaklığı 1.25/2.5/3.75 -> 0.25/1.1/6
- Vet 3 ile gelen hız bonusu +160 can değeri ile değiştirildi.
- 152mm silahın doldurma hızı 10/12 -> 9
- 152mm silah atışları artık araziyle çarpışmıyor
- Siege modunu aktif/deaktif etmek artık received accuracy değerini arttırmıyor ve görüşü sıfırlamıyor.
- Capture Point yeteneği Inspire yeteneği ile değiştirildi. 25 mühimmat karşılığında 30m etrafındaki piyadeler daha hızlı hareket ederken nişan alma süresinde %20 azalma kazanıyorlar.
ELITE ARMOUR
Önceki Yetenek Kiti
- Signal Relay
- Emergency Repairs
- Panzer Commander
- Heat Rounds
- Sturmtiger
Yenilenmiş Yetenek Kiti
- 221
- Emergency Repairs
- Panzer Commander
- Heat Rounds
- Sturmtiger
Panzer Commander
- CP gereksinimi 8 -> 5
- Görüş mesafesi bonusu 6 -> 10
- Artık %10 isabet bonusu sağlıyor.
- Coordinated Barrage yeteneğinin başlama süresi 5 -> 0
- Coordinated Barrage maliyeti 120 -> 80
- Coordinated Barrage menzili 35 -> 45
Emergency Repair
- Maliyet 50 -> 35
- Tamir değeri 100 -> 300
- Artık aktifken mühimmat gelirinin düşürmüyor.
Sturmtiger
- Üstündeki makineli tüfek artık düşmanlara otomatik olarak sıkmaya başlamayacak.
- Alan hasarının çapı 8 -> 14
- Alan hasarı uzaklığı 0.25/1.5/8 -> 1/3.75/8
- Alan hasarı 1/1/0.3 -> 1/0.25/0.075
- Patlamanın 18 metre etrafındaki tüm piyadeler supressed olur. Bu durumdan kurtulmaya 8 saniye ardından başlarlar.
- Roket çarptığı binaları anında yok ediyor.
- Artık silah dolumu yaparken hareketsiz kalmıyor, hareket hızı %60 düşüyor.
- Vet 5 dolum sırasındaki hızını 1.88 yerine 3.76 arttırıyor.
- Vet için gereken deneyim puanları 1795/3590/7180/8975/11668 -> 1400/2800/5600/7400/8900
- NaHW bombasının menzili 15 -> 25
- Artık King Tiger ile aynı anda sahada olamaz.
221/223
- İlk SWS kamyonu sahaya geldiğinde ana merkezden çağrılabilir.
- Maliyet: 240 MP, 20 Yakıt.
- 240 Can, 4 Zırh
- 100 MP ve 10 Yakıt ile 223'e yükseltilerek can değeri 320, zırh değeri 9 yapılabilir.
- Medical Kit: 15 mühimmat karşılığında işaretlenen yere bir adet ilk yardım kiti bırakır.
- Resource Lockdown: Aktif edildiğinde 223 bulunduğu sektörün kaynak getirisini artırır.
- Signal Relay: Pasif yetenek. 223'ün etrafındaki 85 metre çaplı alanda bulunan tüm zırhlı araçlar otomatik mini haritada gözükür. 223'ün sabit kalması gerekmez.
- Etrafındaki birimlerden tecrübe kazanabiliyor.
- Vet 1: Panzer Tactician(Sis) yeteneği açılır. +%10 İsabet, -%11 Received Accuracy
- Vet 2: +30% Görüş mesafesi, +30% İsabet
- Vet 3: +%20 İvme, +%20 Dönüş hızı, +%20 Hız, +20 Can
- Vet 4: Resource Lockdown yeteneği aktifken alınan hasar %25 azalır.
- Vet 5: 221/3 Riegel Anti Tank mayınları döşeyebilir.
OVERWATCH
Önceki Yetenek Kiti
- Forward Receivers
- Early Warning Flares
- Goliath
- For the Fatherland
- Sector Assault
Yenilenmiş Yetenek Kiti
- Early Warning Systems
- Jaeger Light Infantry
- For the Fatherland
- LeFH
- Sector Assault
Forward Receivers, Early Warning, Goliath
Bu üç yetenek Early Warning Systems yeteneği altında birleştirildi.
Jaeger Light Infantry
- CP gereksinimi 1
- 1 SWS kamyon kurulduktan sonra 45 Mühimmat ile keskin nişancı tüfeği alınabilir.
- Maliyet 300 MP -> 250
- Reinforce maliyeti 37 -> 31
- Reinforce süresi 7.5 -> 6
- Artık Salvage yeteneği var.
- Vet için gerekli deneyim puanları 660/1320/2240/3520/4400 -> 520/1040/2080/3120/3970
- Camouflage aktif olarak geliyor.
- Kamuflajdan çıkarken artık ilk vuruş bonusu olarak 5 saniye +%50 isabet kazanıyor.
- Keskin nişancı tüfeğinin yellow(sarı) green(yeşil) korumadaki birimlere karşı isabet oranı 0.5 -> 0.9
- Keskin nişancı tüfeğinin garnizondaki birimlere karşı isabet oranı 0.5 -> 0.9
- Booby Traps yeteneği Sovyetlerin yukarıda bahsedilen Booby Traps ile aynı hale getirildi.
Sector Assault
LeFH
- Vet 1-3 arası Ostheer ile aynı değelerlere sahip.
- Vet 4: Counter Barrage yeteneği sırasında silah doldurma süresini %60 azaltıyor.
- Vet 5: Direct Fire yeteneği açılır. 50 metre menzilde bulunan herhangi bir hedefe isabet oranı yüksek ve araçlara %25 daha fazla hasar veren bir atış yapılır. Vurulan araç belli bir süre yavaşlar.
234 Puma - Mobile Defense Doctrine
- Puma artık Leichte Mechanized Kompanie(T2) üzerinden çağrılıyor.
- Maliyet 270 MP, 70 Yakıt.
DEFENSIVE DOCTRINE
Önceki Yetenek Kiti
- Trenches
- Tank Traps
- Pak 43
- Hulldown
- Sector Artillery
Yenilenmiş Yetenek Kiti
- Osttruppen
- Defensive Fortifications
- StuG E
- Pak 43
- Sector Artillery
Tank Traps
- Defensive Fortifications yeteneğine eklendi.
Defensive Fortifications
- Piyadeler siperler, kum torbası ve jilet tel inşa edebilir. Pioneerlar siper inşa edebilir.
- Concrete Bunker binası inşa edilebilir.
- Pioneerlar tamir ve makineli tüfek sığınakları inşa edebilir.
- Makineli tüfek sığınakları 2 pop yer kaplar.
- Tek bir Pioneer ekibi tarafından 35 saniyede inşa edilebilir.
- İki sığınak çeşidi de 380 MP maliyete sahiptir.
- 960 Can, 35 Zırh değeri vardır.
StuG E
- Can değeri 480 -> 560
- Alan hasarı uzaklığı x/x/3 -> x/x/4
- Mermi hızı 28 -> 45
- Vet 2 silah doldurma bonusu +%10 -> +%15
- Alan hasarı x/x/0.15 -> x/x/0.2
- Alan hasarı uzaklığı 1.5/2.5/4 -> 0.5/1.75/4
Pak 43
- Yeni yetenek - Scuttle Pak 43: Ekip Pak43 silahını deaktif ettikten 20 saniye sonra Pak 43 yok olur ve sahibine 150 MP ve 15 yakıt geri döner. Yetenek aktif edildikten sonra geri alınamaz.
GERMAN INFANTRY
Önceki Yetenek Kiti
- Artillery Officer
- Tactical Movement
- Relief Infantry
- Light Artillery Barrage
- Fragmentation Bombs
Yenilenmiş Yetenek Kiti
- 250 Halftrack
- Stormtroopers
- Veteran Squad Leaders
- Assault and Hold
- Fragmentation Bombs
Yeni Yetenek: Veteran Squad Leaders
- CP gereksinimi -> 2
- Pioneer ekipleri 30 Mühimmata 5 kişilik ekibe yükseltilir.
- Grenadier ekipleri 60 Mühimmata 5 kişilik ekibe yükseltilir. Bu yükseltme lmg-42 yükseltmesini kitlerken ilk yardım çantasını bedava yapar. Ayrıca ekibin 1 üyesinde G43 tüfeği bulunur.
- Panzergrenadier 30 Mühimmat ile Support Package yükseltmesi alara 3 yeni yetenek kazanabilir.
- Rudimentary Repair: Panzergrenadier ekibi tamir yeteneği kazanır.(Pineer tamir hızı 1.6, PG tamir hızı -> 1.1)
- Combined Arms: Pasif yetenek. Ekip bir aracın yakınındaysa -%10 received accuracy ve +%20 hareket hızı kazanır.
- Mark Infantry: Hedeflenen düşman ekibi +%30 received accuracy alırken panzergrenadier ekibi de +%15 received accuracy alır. Etki, iki birimden birisi geri çekilene kadar devam eder
Stormtroopers
Stormtrooper ekibi büyük bir yenilemeden geçerek bu doktrine eklendi.
- StG paketi kaldırıldı.
- Bundle Grenade kaldırıldı.
- Haritanın her yerinde MP40 yükseltmesini açabilirler. Tactical Assault yeteneğini açar ve ücret gerekmeden 15 saniyede gelir.
- MP40 mesafeye göre saniye başı hasar değeri 0/15/35(mesafe) 18.69/7.14/0.1(hasar). (Karşılaştırma için)Yeni Shock Troop PPsH'in saniye başı hasar değerleri 14.21/4.78/0.11
- Panzerschreck yükseltme bedeli 75 -> 60
- G43 paketi artık 3 adet G43 tüfeği sağlıyor, Maliyet 45 -> 60. Tactical Assault yeteneğini ve Panzerschreck yükseltmesini kilitler.
- Bölgeyi tarafsız hale getirme hızı %33 arttı.
- Kamufle olma yeteneği komando birimleriyle aynı hale getirildi.
- Incendiary Grenade: Volksgrenadier yanıcı bombasının aynısı anca kaynak cachelerine ekstra hasar veriyor.
- Smoke Grenade: Sis bombası.
- Booby Trap yerleştirebiliyor.
- Vet 1 ile açılan ilk yardım paketleri yerine çatışma dışında otomatik can doldurma geldi.
Assault and Hold
- Tüm piyadelerin isabetini 45 saniye boyunca %25 artırır.
- Tüm piyade birimleri 60 saniye boyunca 2 kat daha hızlı bölge ele geçirir.
- 70 Mühimmat
250 Half-track
- 210 MP, 20 Yakıt.
- 251 Half-track ile aynı silaha sahip gelir ve etraftaki birimlerden deneyim kazanır.
- Dig-In: Half-track hareketsiz hale gelir ve hasarı %50 azalır. Makineli tüfeğin menzili 10 artar ve supression uygulamaya başlar.
- Vet 1: Etrafındaki piyadelere takviye yapabilir. +%10 İsabet, -%11 Received Accuracy
- Vet 2: +%30 İsabet, +%20 Ateş etme uzunluğu
- Vet 3: +%20 İvme, +%20 Dönüş Hızı, +%20 Hız, +20 Can.
- USF oyuna artık 15 değil 20 Yakıt değeri ile başlamakta.
- El bombası yükseltmesi Yakıt maliyeti 25 -> 15
Platoon Command Post(T1)
- Lieutenant 200 MP ve 35 Yakıta çağrılabilir. 50 kalibre M2HB ağır makineli tüfek ekibinin kilidi açılır.
- Lieutenant sahaya gelince 2. seviyeye yükseltilerek M20 ve M5 Stuart birimlerinin kilidi açılabilir.
- 2. Seviyeye yükseltme süresi -> 70 saniye.
- 2. Seviyeye yükseltme tamamlandığında 1/4 CP kazanılır.
Lieutenant
- BAR silahı kaldırıldı.
- 50 Mühimmat karşılığında Bazooka yükseltmesine ulaşabilir.
Company Command Post(T2)
- Captain 200 MP ve 35 Yakıta çağrılabilir. 57mm Anti Tank ekibinin kilidi açılır.
- Captain sahaya gelince 2. seviyeye yükseltilerek Pack Howitzer ve M15A1 AA Half-track birimlerinin kilidi açılabilir.
- 2. Seviyeye yükseltme süresi -> 70 saniye.
- 2. Seviyeye yükseltme tamamlandığında 1/4 CP kazanılır.
Captain
- Bazooka silahı kaldırıldı.
- 60 Mühimmat karşılığında BAR yükseltmesine ulaşabilir.
Her iki binanın da 2. seviyeye yükseltme bedeli 50 MP ve 20 Yakıt.
Battalion Command Post(T3)
- Major, binalardan biri 2. seviyeye ulaştığında veya iki subay da(Lieutenant ve Captain) sahaya çağrıldıktan sonra çağrılabilir.
- Maliyet 240/120 -> 190/120
M20
- MP Maliyeti 340 -> 240
- Uzaklığa göre isabet oranı 0.75/0.475/0.2 -> 0.55/0.45/0.25
- Vet başına artan isabet +%10/+%15/+%15
- Vet için gerekli deneyim puanları 500/1000/2000 -> 880/1760/3520
- Vet 3 mayın döşeme zamanını 12 saniyeden 7'ye düşürüyor.
- Vet 3 görünmez birimleri tespit etme menzilini 10 artırarak 35'e çıkartıyor.
Airborne Doctrine
- 50 kalibre M2HB ağır makineli tüfek maliyeti 260 MP > 125 MP + 50 Mühimmat
- 57mm Anti Tank Silahı maliyeti 270 MP > 125 MP + 60 Mühimmat
- 57mm Anti Tank Silahı CP gereksinimi 4 -> 3
Pathfinder
Company of Heroes 2 - 2018 Aralık Yaması - captivesoul - 15-12-2018
Overwatch komutanı ile artık goliath çıkartamayacak mıyız?
Company of Heroes 2 - 2018 Aralık Yaması - Ayro - 15-12-2018
(15-12-2018, 12:37)captivesoul : Overwatch komutanı ile artık goliath çıkartamayacak mıyız?
Forward Receivers
Early Warning Flares
Goliath
Bu 3 yetenek tek yetenek altında birleştirildi. Hala çıkartabilirsin.
Company of Heroes 2 - 2018 Aralık Yaması - gLo1NN - 15-12-2018
Alliesin op axisisin çöktüğü güncelleme
Company of Heroes 2 - 2018 Aralık Yaması - napolyon94 - 17-12-2018
Pak 43
Yeni yetenek - Scuttle Pak 43: Ekip Pak43 silahını deaktif ettikten 20 saniye sonra Pak 43 yok olur ve sahibine 150 MP ve 15 yakıt geri döner. Yetenek aktif edildikten sonra geri alınamaz.
Kullanışlı olabilir, sanırım 3 te bir maliyetini geri veriyor inşa edene.
Ellerine sağlık.
Edit:
Yeni Yetenek: Scorched Earth Policy
Combat Engineers tarafından ele geçirilmiş bölgelere 35 Mühimmat karşılığında konur.
CP gereksinimi -> 3
Mayın detektörleri ile tespit edilebilir, bölge ele geçirilince yok olur.
Tetiklendiği an patlar.
Bölgenin verdiği kaynağı 120 saniye boyunca sıfırlar.
Bölge 90 saniye boyunca ele geçirilemez.
VP(Yıldız) bölgelerine yerleştirilemez.
Bu bayağı çılgın olmuş :D
Company of Heroes 2 - 2018 Aralık Yaması - MAYKIL - 18-12-2018
Güncelleme geldi mi yoksa topluluk merkezinden mi yükleyecegiz ?
Company of Heroes 2 - 2018 Aralık Yaması - Ayro - 18-12-2018
(18-12-2018, 16:12)MAYKIL : Güncelleme geldi mi yoksa topluluk merkezinden mi yükleyecegiz ?
Oyuna eklendi. Yanlış hatırlamıyorsam 130mb gibi bir yama yaptı.
Company of Heroes 2 - 2018 Aralık Yaması - Ferik - 18-12-2018
Oha.Şu hale bak.Allied takımları fazla bufflanmış.Almanların canı yanacak gibi.Özellikle USF ve UKF oyuncuları tecrübeli ise yargı dağıtırlar.Sovyet desen zaten Op'du,daha da Op olmuş.Azcık dengelemek adına Overwatch Doctrine'ye buff atmışlar ama yetmeyecek gibi.Daha çok UKF oyuncusu olduğum için tecrübeliyimdir,UKF'ye gelen buff yerinde.Yalnız USF aşırı bufflanmış.Gerçekten USF + SOV süper iş yapacak gibi.
Eline sağlık.
Company of Heroes 2 - 2018 Aralık Yaması - MAYKIL - 18-12-2018
(18-12-2018, 17:22)Ferik : Oha.Şu hale bak.Allied takımları fazla bufflanmış.Almanların canı yanacak gibi.Özellikle USF ve UKF oyuncuları tecrübeli ise yargı dağıtırlar.Sovyet desen zaten Op'du,daha da Op olmuş.Azcık dengelemek adına Overwatch Doctrine'ye buff atmışlar ama yetmeyecek gibi.Daha çok UKF oyuncusu olduğum için tecrübeliyimdir,UKF'ye gelen buff yerinde.Yalnız USF aşırı bufflanmış.Gerçekten USF + SOV süper iş yapacak gibi.
Eline sağlık.
Açıkcası zaten allıed bırımlerı uzun zamndır almanlara karşı her yönden üstünlük sağlamış durumda....anlamadıgım almanların pıyadelerı zaten güçsüzleşmiş ..tank piye kombınasyonu zayıf... tankların piyadeye zararı yok denecek kadar az..allıed tankları..hem piyadeye hemde hem cınsı olan tanklara karşı ıyıce etkı kazanmış durumda...nasıl bir denge düşüncesidir anlamadım :)
Company of Heroes 2 - 2018 Aralık Yaması - flavius - 19-12-2018
Şu allies çok güçlü şöyle böyle diyen arkadaşlar oyunu oynamıyor heralde gelsinler axis mg42 ve mg34ün karşısında anında yere yattıktan sonra eline mg42 verilen grenadierlerin daha yanına yaklaşamadan ölmelerini izlemek isterim.
Güncelleme notlarında gözükenlerden farklı şeylerde var oyunda anladığım kadarıyla özellikle supress ve lmg42ler çok sıkıntı yaratıyor.
|