15-12-2018, 02:48
Bu yamanın ana odağı metadan düşmüş komutanların yenilenmesi, yeteneklerinin geliştirilmesi ve USF teknoloji yapısının yeniden düzenlenmesi.
ARMOUR COMPANY
Assault Engineers
Dozerin daha iyi anti-piyade özelliklerine sahip olurken tam canlı piyadelere tek atma oranını düşürmek adına için büyük değişiklikler yapıldı.
Not 2: Scatter, atışın hedef alınan birliğin ne kadar uzağına düşebileceğini belirleyen bir değişkendir, düşük olması daha iyidir.
240mm Artillery
Önceki Yetenek Kiti
M4A3 76mm Sherman
Assault Engineers
- Ekip büyüklüğü 4 ->5
- Artık pasif yetenek.
- Araç mürettebatları otomatik olarak 2 adet Thampson yarı makineli tüfeğe sahip oluyor.
- Araç ve mürettebat deneyim kazanımı +%15
- Mürettebat Tamir yeteneği hızı 0.5 artarak 2.1 oldu.
- Yakıt maliyeti 90 -> 80
- Flanking Speed yeteneği artık Vet 2 istemiyor.
Dozerin daha iyi anti-piyade özelliklerine sahip olurken tam canlı piyadelere tek atma oranını düşürmek adına için büyük değişiklikler yapıldı.
- Alan hasarının menzili 5.6 -> 6
- Alan hasarı 1/0.35/0.05 -> 1/0.35/0.175
- Alan hasarı uzaklığı 1.125/2.25/3.375 -> 0.425/1/5
- Artık %50 sekme(mühimmatın zırhı delmeden patlaması) hasarı veriyor.
- Menzil 40 -> 35
- Makismum scatter 4.8 -> 2.5
- Vet 2: +160 can, -%15 doldurma süresi, +%20 dönüş hızı.
- Vet 3: +%35 silah dönüş hızı, -%10 doldurma süresi, +%30 ivme.
Not 2: Scatter, atışın hedef alınan birliğin ne kadar uzağına düşebileceğini belirleyen bir değişkendir, düşük olması daha iyidir.
240mm Artillery
- Atılan mermi sayısı 5 -> 7
- Mermiler arasında geçen süre 12 -> 8
- Piyadeye tek atma bonusu kaldırıldı.
- Alan hasarı 1/0.15/0.05 -> 1/0.2/0.15
Önceki Yetenek Kiti
- Reserve Armor
- WC-51
- M3 Halftrack
- Raid
- M21 Mortar Halftrack
- Reserve Armor
- Mechanized Groups
- Cavalry Riflemen
- M21 Mortar Halftrack
- Combined Arms
- WC-51 ve M3 tek yeteneğin altında birleştirildi ve Rifle Command(T0) binasından çağrılabiliyor.
- M3 için Platoon(T1) veya Company(T2) Command Post binalarından birinin tamamen açılması ya da iki subayın da sahada olması gerekmekte. Bu konuyla ilgili detaylı bilgiyi USF teknoloji değişikliklerinde bulabilirsiniz.
- MG nişan alma süresi azaltıldı.
- Ağır MG yükseltme medeli 60 -> 45
- Vet için gerekli deneyim puanları 360/720/1440 -> 300/600/1200
- Artık bölge ele geçirebiliyor.
- Mark Target ve 155mm Artillery Barrage yeteneklerinin menzili 50 -> 60
- 280 MP, 5 kişilik ekip. Assault Engineer'da bulunan M3 Greasegun ve 0.97 received accuracy ile gelir.
- 2 Silah slotu bulunur.
- 70 Mühimmat ile 2 adet Thamspon verilebilir, tek silah slotu yer kaplar.
- 1 CP'te açılır.
- Yetenekler: M23 Rifle Smoke Grenades, AT Satchels, Covering Fire
- M23 Rifle Smoke Grenades: Subay ve Rear Echelon sisiyle aynı. El bombası geliştirmesi ile açılır.
- AT Satchels: Penal AT Satchel ile aynı.
- Covering Fire: İsabeti %90 düşürür ancak hedef alınan düşman birimin isabet oranı(%55) ve hareket hızı yetenek süresi(11 saniye) boyunca düşer. Birliği hareket ettirmek yeteneği durdurur ve etkiyi ortadan kaldırır. 25 Mühimmat.
- M23 Rifle Smoke Grenades: Subay ve Rear Echelon sisiyle aynı. El bombası geliştirmesi ile açılır.
- 7 Pop yer kaplar.
- Vet 1: Tüm yeteneklerin bekleme süresini %25 azaltır.
- Vet 2: -%20 Nişan alma süresi, -%23 Received Accuracy.
- Vet 3: +%25 Sis Menzili, -%15 Received Accuracy, +%30 İsabet.
M4A3 76mm Sherman
- Pop 14 -> 12
- Maliyet 380/135 -> 380/125
- Artık normal ve HVAP(Yüksek ivmeli zırh delici) cephane arasında geçiş yapabiliyor.
- HVAP delme gücü 220/180/165, standart delme gücü 140/130/120.
- HVAP isabet oranı ,standart isabet oranı 0.05/0.0375/0.025.
- HVAP doldurma süresi 6.1, standart doldurma süresi 4.1/4.5.
- Hız 6.4 -> 6.5
- Artık Sovyet shermanlar USF shermanlar ile aynı yeteneklere sahip.
- Vet 3: +%20 doldurma hızı bonusu +%25 delme gücü ile değiştirildi.
Sappers ve Recovery Sappers birimleri artık AT Infantry Sectionsların kullandığı HEAT anti tank bombasına sahipler. Bu değişiklikle İngilizlerin erken araç-zırhlı oyunlara karşı direncini arttırmayı planladık.
BRITISH ARTILLERY
Sexton
Önceki Yetenek Kiti
BRITISH ARTILLERY
Sexton
- Alan hasarı 1/0.25/0.1 -> 1/0.5/0.2
- Alan hasarı uzaklığı 1.5/3/4.5 -> 1.25/2.5/6
- Menzil 135 -> 160
- Supercharge Victor Creeping Barrage yeteneği artık standart bombardıman ile bekleme süresi paylaşmıyor. (İki yetenek artık birbirinden bağımsız olarak kullanılabilirler.)
- Standart bombardıman bekleme süresi 90 -> 110
- Ana silahın hasarı 80 -> 120
- Pop 12 -> 7
- Silah doldurma süresi 5.6/6 -> 5
- CP gereksinimi 6 -> 5
- Observtion yeteneği birimin görüş mesafesini %50 arttırırken artık sisin içindeki birimleri taramıyor. Yetenek aktifken ana silah kullanım dışı kalır.
- Vet için gerekli deneyim puanları 1820/3640/7280 -> 1020/2040/4080
- Concentrated Sexton Barrage yeteneğinin maliyeti 15 -> 35.
- Sexton Creeping Barrage yeteneği artık Vet 1 istemiyor.
- Vet 1 artık görüş mesafesini 7 artırıyor.
- Dost sektörlerdeki düşman birimlerine her 8 saniyede bir havan topu atışı yapar.
- Her 16. atışta bir dost sektördeki düşmanlara 25 lib. top atışı yapar.
Önceki Yetenek Kiti
- Air Resupply Operation
- Recovery Sappers
- Command Vehicle
- Artillery Cover
- Forward Observation Post
- Air Resupply Operation
- Recovery Sappers
- Command Vehicle
- Forward Observation Post
- Churchill Crocodile
- Maliyet 150 Mühimmat -> 100 MP, 75 Mühimmat
- Vickers ağır makineli tüfeği Amerikan M1 81mm havan topuyla değiştirildi.
- Yetenek Forward Observation Posts binasına aktarıldı.
- Maliyet 250 -> 180
- Ana silah hasarı 80 -> 160
- Artık sis cephanesi kullanabilir. Comet/Cromwell sisi ile aynı şekilde işliyor.
- Artık 2 yerine 1 ekip çıkıyor.
- CP gereksinimi 4 -> 1
- Maliyet 450 -> 230
- 15 mühimmata sis bombası kullanabilir.
- Tamir hızı 1.6 -> 1.85
- Forward HQ Yetenekleri
- Artık üs bölgesinde kullanılamıyorlar.
- Tüm yetenekler diğer Forward HQ'lar ile birlikte bekleme süresi paylaşıyor. (Bir Forward HQ'dan yetenek kullanıldığında bütün Forward HQ yetenekleri beklemeye girer.)
- Artık üs bölgesinde kullanılamıyorlar.
- Forward Observation HQ
- Maliyet 300/40 -> 250/30
- Dönüştürülen binalar artık yakındaki birimlere takviye(reinforce) sağlayabiliyor.
- Dönüştürülen bina sayısı artık 1'e limitli değil.
- Maliyet 300/40 -> 250/30
- Forward Assembly Conversion
- Maliyet 100 MP 10 Yakıt.
- İlk yardım istasyonunu kilitler.
- Maliyet 100 MP 10 Yakıt.
Sovyet M4A3 76mm Sherman tankları yukarıdaki Sherman değişikliklerinin aynısını görerek aynı birime dönüştürüldü.
NKVD RIFLE DISRUPTION TACTICS
Önceki Yetenek Kiti
- Radio Intercept
- Recon Overflight
- Rapid Conscription
- Fear Propaganda
- IL-2 Strafing Loiter
- Radio Intercept
- KV-8
- Commissar Squad
- Scorched Earth Policy
- Anti-Tank Overwatch
- 5 kişilik ekip; tabancalı bir subay, Penal SVT tüfeği taşıyan 3 Guards Riflemen ve bir saha doktorundan oluşur. 0.87 Received Accuracy değerine sahiptir.
Destek silahlarını(makineli tüfek, havan vs.) alamazlar ve üzerilerinde Merge yeteneği kullanılamaz.
- CP gereksinimi -> 2
- Stand Your Ground Yeteneği: Hedeflenen dost birliğin received accuracy değeri %30, aldığı hasar %10 azalır ancak hareket hızı düşer. Yetenek süresi(20 saniye) boyunca veya birime geri çekilme emri verilene kadar bu etki devam eder. 30 saniye bekleme süresi.
- Fight to the Death Yeteneği: Hedeflenen dost birliğin isabetini %20 artırırken nişan alma süresini 0.5 saniye azaltır. Ancak received accuracy değeri %20 artar. Stand Your Ground ile bekleme süresi paylaşır. 30 saniye bekleme süresi.
- Propaganda Barrage Yeteneği: 45 Mühimmat karşılığında hedeflenen bölgeye propaganda kağıdıyla dolu 4 atış yapılır.
- Medical Kits Yeteneği: Çatışma dışındayken 30 saniye boyunca 20 metre etrafındaki birimlerin eksik canlarını doldurur. Bu yeteneğin kullanılması için saha doktoru birimin hayatta olmasına gerek yoktur.
- RGD-33 Grenade: Guard birliklerinin kullandığı el bombasıyla aynı.
- Vet 1: Birliğe 1 birim Guards Rifleman daha eklenir.
- Vet 2: +%40 İsabet, Propaganda, Stand Your Ground ve Fight to the Death yeteneklerinin menzili 5 artar.
- Vet 3: -29% Nişan alma süresi, - 23% Received Accuracy.
- Combat Engineers tarafından ele geçirilmiş bölgelere 35 Mühimmat karşılığında konur.
- CP gereksinimi -> 3
- Mayın detektörleri ile tespit edilebilir, bölge ele geçirilince yok olur.
- Tetiklendiği an patlar.
- Bölgenin verdiği kaynağı 120 saniye boyunca sıfırlar.
- Bölge 90 saniye boyunca ele geçirilemez.
- VP(Yıldız) bölgelerine yerleştirilemez.
- Can değeri 800 -> 960
- Alev makinesinin menzili 25 -> 30
- 45mm topun delme gücü 50/50/50 -> 140/80/60
- 45mm topun alan hasarının menzili 2.5 -> 0.5
- 45mm topun alan hasarı uzaklığı 0.625/0.9375/1.25 -> 0.15/0.2/0.25
- Capture Point yeteneği Inspire yeteneği ile değiştirildi. 25 mühimmat karşılığında 30m etrafındaki piyadeler daha hızlı hareket ederken nişan alma süresinde %20 azalma kazanıyorlar.
- 200 Mühimmat
- CP gereksinimi -> 12
- Alanın büyüklüğü 50 birim.
- 45 Saniye boyunca aktif.
- Mermi başına hasar 120 ancak alan hasarı düşük.
- Sadece araçları hedef alır.
- Mermilerin düşüş sıklığı hedeflenen araç görüş ve yeteneğin alanı içinde durdukça artar.
Önceki Yetenek Kiti
- Forward HQ
- M-42 ATG
- Booby Traps
- Armored Vehicle Detection
- Incendiary Barrage
- Forward HQ
- Shock Troops
- M-42 ATG
- Booby Traps
- KV-2
- Maliyet 390 -> 360
- PPsH-41 orta menzildeki isabeti
- PPsH-41 nişan alma hızı arttı
- PPsH-41 yeniden nişan alma hızı arttı
- PPsH-41 ateş sıklığı arttırıldı.
- Orta->Uzak menzil geçişi mesafesi 16->17
- El ve sis bombası artık bekleme süresi paylaşmıyor.
- Artık zırh delici ve şarapnel cephane arasında geçiş yapabilir.
- Şarapnelin menzili -> 50
- Silahın ateş etme genişliği(sarı koni) 30 -> 40
- Dönme hızı 100 -> 135
- Silahın hedefi takip etme hızı 12 -> 20
- Zırh delici merminin delme gücü 140/80/60 -> 140/100/80
- Ambush Camouflage yeteneği hazır geliyor. Kamuflajdan çıkarak yapılan ilk atış +%20 isabet, +%20 delme gücü ve -%25 doldurma süresi kazandırıyor. Kamuflaj etkinken %50 hareket hızı düşüşü alıyor.
- Tracking yeteneği kaldırıldı. Artık Vet 1 45mm ATG ile vurulan araçlar 10 saniye boyunca savaş sisinin içinde bile görünür hale geliyor.
- CP gereksinimi -> 1
- FHQ Aura artık 30 saniye süren aktif bir yetenek. 90 saniye bekleme süresine sahip ve ücretsiz.
Field Camp
- Maliyet -> 200 MP, 25 Yakıt
- 3 Saha doktoruyla gelir ve dost topraklarda birimlere takviye sağlayabilir.
- 640 Can ve 10 Zırh değerine sahip.
- FHQ Aura kullanabilir.
Daha geniş bir alanda daha çok hasar verirken, tam canlı ekiplere tek atmaması için düzenlendi.
- Artık sadece Combat Engineers tarafından yerleştirilebilir.
- CP gereksinimi 6 -> 4
- Maliyeri 100 -> 45
- Hasar 250 -> 80
- Alan hasarı uzaklığı 1.5/3/4.5 -> 0.25/3/6
- Pop 19 -> 21
- Arka zırh değeri 180 -> 120
- Delme gücü 200/180/160 -> 170/150/140
- Sekme hasarı %50 yapıldı
- Siege modunun silah doldurma bonusu 0.5 -> 0.75
- Alan hasarının menzili 5 -> 6
- Alan hasarı uzaklığı 1.25/2.5/3.75 -> 0.25/1.1/6
- Vet 3 ile gelen hız bonusu +160 can değeri ile değiştirildi.
- 152mm silahın doldurma hızı 10/12 -> 9
- 152mm silah atışları artık araziyle çarpışmıyor
- Siege modunu aktif/deaktif etmek artık received accuracy değerini arttırmıyor ve görüşü sıfırlamıyor.
- Capture Point yeteneği Inspire yeteneği ile değiştirildi. 25 mühimmat karşılığında 30m etrafındaki piyadeler daha hızlı hareket ederken nişan alma süresinde %20 azalma kazanıyorlar.
ELITE ARMOUR
Önceki Yetenek Kiti
Önceki Yetenek Kiti
Bu üç yetenek Early Warning Systems yeteneği altında birleştirildi.
Jaeger Light Infantry
Önceki Yetenek Kiti
- Signal Relay
- Emergency Repairs
- Panzer Commander
- Heat Rounds
- Sturmtiger
- 221
- Emergency Repairs
- Panzer Commander
- Heat Rounds
- Sturmtiger
- CP gereksinimi 8 -> 5
- Görüş mesafesi bonusu 6 -> 10
- Artık %10 isabet bonusu sağlıyor.
- Coordinated Barrage yeteneğinin başlama süresi 5 -> 0
- Coordinated Barrage maliyeti 120 -> 80
- Coordinated Barrage menzili 35 -> 45
- Maliyet 50 -> 35
- Tamir değeri 100 -> 300
- Artık aktifken mühimmat gelirinin düşürmüyor.
- Üstündeki makineli tüfek artık düşmanlara otomatik olarak sıkmaya başlamayacak.
- Alan hasarının çapı 8 -> 14
- Alan hasarı uzaklığı 0.25/1.5/8 -> 1/3.75/8
- Alan hasarı 1/1/0.3 -> 1/0.25/0.075
- Patlamanın 18 metre etrafındaki tüm piyadeler supressed olur. Bu durumdan kurtulmaya 8 saniye ardından başlarlar.
- Roket çarptığı binaları anında yok ediyor.
- Artık silah dolumu yaparken hareketsiz kalmıyor, hareket hızı %60 düşüyor.
- Vet 5 dolum sırasındaki hızını 1.88 yerine 3.76 arttırıyor.
- Vet için gereken deneyim puanları 1795/3590/7180/8975/11668 -> 1400/2800/5600/7400/8900
- NaHW bombasının menzili 15 -> 25
- Artık King Tiger ile aynı anda sahada olamaz.
- İlk SWS kamyonu sahaya geldiğinde ana merkezden çağrılabilir.
- Maliyet: 240 MP, 20 Yakıt.
- 240 Can, 4 Zırh
- 100 MP ve 10 Yakıt ile 223'e yükseltilerek can değeri 320, zırh değeri 9 yapılabilir.
- Medical Kit: 15 mühimmat karşılığında işaretlenen yere bir adet ilk yardım kiti bırakır.
- Resource Lockdown: Aktif edildiğinde 223 bulunduğu sektörün kaynak getirisini artırır.
- Signal Relay: Pasif yetenek. 223'ün etrafındaki 85 metre çaplı alanda bulunan tüm zırhlı araçlar otomatik mini haritada gözükür. 223'ün sabit kalması gerekmez.
- Etrafındaki birimlerden tecrübe kazanabiliyor.
- Vet 1: Panzer Tactician(Sis) yeteneği açılır. +%10 İsabet, -%11 Received Accuracy
- Vet 2: +30% Görüş mesafesi, +30% İsabet
- Vet 3: +%20 İvme, +%20 Dönüş hızı, +%20 Hız, +20 Can
- Vet 4: Resource Lockdown yeteneği aktifken alınan hasar %25 azalır.
- Vet 5: 221/3 Riegel Anti Tank mayınları döşeyebilir.
Önceki Yetenek Kiti
- Forward Receivers
- Early Warning Flares
- Goliath
- For the Fatherland
- Sector Assault
- Early Warning Systems
- Jaeger Light Infantry
- For the Fatherland
- LeFH
- Sector Assault
Bu üç yetenek Early Warning Systems yeteneği altında birleştirildi.
Jaeger Light Infantry
- CP gereksinimi 1
- 1 SWS kamyon kurulduktan sonra 45 Mühimmat ile keskin nişancı tüfeği alınabilir.
- Maliyet 300 MP -> 250
- Reinforce maliyeti 37 -> 31
- Reinforce süresi 7.5 -> 6
- Artık Salvage yeteneği var.
- Vet için gerekli deneyim puanları 660/1320/2240/3520/4400 -> 520/1040/2080/3120/3970
- Camouflage aktif olarak geliyor.
- Kamuflajdan çıkarken artık ilk vuruş bonusu olarak 5 saniye +%50 isabet kazanıyor.
- Keskin nişancı tüfeğinin yellow(sarı) green(yeşil) korumadaki birimlere karşı isabet oranı 0.5 -> 0.9
- Keskin nişancı tüfeğinin garnizondaki birimlere karşı isabet oranı 0.5 -> 0.9
- Booby Traps yeteneği Sovyetlerin yukarıda bahsedilen Booby Traps ile aynı hale getirildi.
- Scatter 80 -> 12
- Vet 1-3 arası Ostheer ile aynı değelerlere sahip.
- Vet 4: Counter Barrage yeteneği sırasında silah doldurma süresini %60 azaltıyor.
- Vet 5: Direct Fire yeteneği açılır. 50 metre menzilde bulunan herhangi bir hedefe isabet oranı yüksek ve araçlara %25 daha fazla hasar veren bir atış yapılır. Vurulan araç belli bir süre yavaşlar.
234 Puma - Mobile Defense Doctrine
- Puma artık Leichte Mechanized Kompanie(T2) üzerinden çağrılıyor.
- Maliyet 270 MP, 70 Yakıt.
Önceki Yetenek Kiti
- Trenches
- Tank Traps
- Pak 43
- Hulldown
- Sector Artillery
- Osttruppen
- Defensive Fortifications
- StuG E
- Pak 43
- Sector Artillery
- Defensive Fortifications yeteneğine eklendi.
- Piyadeler siperler, kum torbası ve jilet tel inşa edebilir. Pioneerlar siper inşa edebilir.
- Concrete Bunker binası inşa edilebilir.
- Pioneerlar tamir ve makineli tüfek sığınakları inşa edebilir.
- Makineli tüfek sığınakları 2 pop yer kaplar.
- Tek bir Pioneer ekibi tarafından 35 saniyede inşa edilebilir.
- İki sığınak çeşidi de 380 MP maliyete sahiptir.
- 960 Can, 35 Zırh değeri vardır.
- Pioneerlar tamir ve makineli tüfek sığınakları inşa edebilir.
- Can değeri 480 -> 560
- Alan hasarı uzaklığı x/x/3 -> x/x/4
- Mermi hızı 28 -> 45
- Vet 2 silah doldurma bonusu +%10 -> +%15
- Alan hasarı x/x/0.15 -> x/x/0.2
- Alan hasarı uzaklığı 1.5/2.5/4 -> 0.5/1.75/4
- Yeni yetenek - Scuttle Pak 43: Ekip Pak43 silahını deaktif ettikten 20 saniye sonra Pak 43 yok olur ve sahibine 150 MP ve 15 yakıt geri döner. Yetenek aktif edildikten sonra geri alınamaz.
Önceki Yetenek Kiti
- Artillery Officer
- Tactical Movement
- Relief Infantry
- Light Artillery Barrage
- Fragmentation Bombs
- 250 Halftrack
- Stormtroopers
- Veteran Squad Leaders
- Assault and Hold
- Fragmentation Bombs
- CP gereksinimi -> 2
- Pioneer ekipleri 30 Mühimmata 5 kişilik ekibe yükseltilir.
- Grenadier ekipleri 60 Mühimmata 5 kişilik ekibe yükseltilir. Bu yükseltme lmg-42 yükseltmesini kitlerken ilk yardım çantasını bedava yapar. Ayrıca ekibin 1 üyesinde G43 tüfeği bulunur.
- Panzergrenadier 30 Mühimmat ile Support Package yükseltmesi alara 3 yeni yetenek kazanabilir.
- Rudimentary Repair: Panzergrenadier ekibi tamir yeteneği kazanır.(Pineer tamir hızı 1.6, PG tamir hızı -> 1.1)
- Combined Arms: Pasif yetenek. Ekip bir aracın yakınındaysa -%10 received accuracy ve +%20 hareket hızı kazanır.
- Mark Infantry: Hedeflenen düşman ekibi +%30 received accuracy alırken panzergrenadier ekibi de +%15 received accuracy alır. Etki, iki birimden birisi geri çekilene kadar devam eder
- Rudimentary Repair: Panzergrenadier ekibi tamir yeteneği kazanır.(Pineer tamir hızı 1.6, PG tamir hızı -> 1.1)
Stormtrooper ekibi büyük bir yenilemeden geçerek bu doktrine eklendi.
- StG paketi kaldırıldı.
- Bundle Grenade kaldırıldı.
- Haritanın her yerinde MP40 yükseltmesini açabilirler. Tactical Assault yeteneğini açar ve ücret gerekmeden 15 saniyede gelir.
- MP40 mesafeye göre saniye başı hasar değeri 0/15/35(mesafe) 18.69/7.14/0.1(hasar). (Karşılaştırma için)Yeni Shock Troop PPsH'in saniye başı hasar değerleri 14.21/4.78/0.11
- Panzerschreck yükseltme bedeli 75 -> 60
- G43 paketi artık 3 adet G43 tüfeği sağlıyor, Maliyet 45 -> 60. Tactical Assault yeteneğini ve Panzerschreck yükseltmesini kilitler.
- Bölgeyi tarafsız hale getirme hızı %33 arttı.
- Kamufle olma yeteneği komando birimleriyle aynı hale getirildi.
- Incendiary Grenade: Volksgrenadier yanıcı bombasının aynısı anca kaynak cachelerine ekstra hasar veriyor.
- Smoke Grenade: Sis bombası.
- Booby Trap yerleştirebiliyor.
- Vet 1 ile açılan ilk yardım paketleri yerine çatışma dışında otomatik can doldurma geldi.
- Tüm piyadelerin isabetini 45 saniye boyunca %25 artırır.
- Tüm piyade birimleri 60 saniye boyunca 2 kat daha hızlı bölge ele geçirir.
- 70 Mühimmat
- 210 MP, 20 Yakıt.
- 251 Half-track ile aynı silaha sahip gelir ve etraftaki birimlerden deneyim kazanır.
- Dig-In: Half-track hareketsiz hale gelir ve hasarı %50 azalır. Makineli tüfeğin menzili 10 artar ve supression uygulamaya başlar.
- Vet 1: Etrafındaki piyadelere takviye yapabilir. +%10 İsabet, -%11 Received Accuracy
- Vet 2: +%30 İsabet, +%20 Ateş etme uzunluğu
- Vet 3: +%20 İvme, +%20 Dönüş Hızı, +%20 Hız, +20 Can.
- USF oyuna artık 15 değil 20 Yakıt değeri ile başlamakta.
- El bombası yükseltmesi Yakıt maliyeti 25 -> 15
- Lieutenant 200 MP ve 35 Yakıta çağrılabilir. 50 kalibre M2HB ağır makineli tüfek ekibinin kilidi açılır.
- Lieutenant sahaya gelince 2. seviyeye yükseltilerek M20 ve M5 Stuart birimlerinin kilidi açılabilir.
- 2. Seviyeye yükseltme süresi -> 70 saniye.
- 2. Seviyeye yükseltme tamamlandığında 1/4 CP kazanılır.
- BAR silahı kaldırıldı.
- 50 Mühimmat karşılığında Bazooka yükseltmesine ulaşabilir.
- Captain 200 MP ve 35 Yakıta çağrılabilir. 57mm Anti Tank ekibinin kilidi açılır.
- Captain sahaya gelince 2. seviyeye yükseltilerek Pack Howitzer ve M15A1 AA Half-track birimlerinin kilidi açılabilir.
- 2. Seviyeye yükseltme süresi -> 70 saniye.
- 2. Seviyeye yükseltme tamamlandığında 1/4 CP kazanılır.
- Bazooka silahı kaldırıldı.
- 60 Mühimmat karşılığında BAR yükseltmesine ulaşabilir.
Battalion Command Post(T3)
- Major, binalardan biri 2. seviyeye ulaştığında veya iki subay da(Lieutenant ve Captain) sahaya çağrıldıktan sonra çağrılabilir.
- Maliyet 240/120 -> 190/120
- MP Maliyeti 340 -> 240
- Uzaklığa göre isabet oranı 0.75/0.475/0.2 -> 0.55/0.45/0.25
- Vet başına artan isabet +%10/+%15/+%15
- Vet için gerekli deneyim puanları 500/1000/2000 -> 880/1760/3520
- Vet 3 mayın döşeme zamanını 12 saniyeden 7'ye düşürüyor.
- Vet 3 görünmez birimleri tespit etme menzilini 10 artırarak 35'e çıkartıyor.
- 50 kalibre M2HB ağır makineli tüfek maliyeti 260 MP > 125 MP + 50 Mühimmat
- 57mm Anti Tank Silahı maliyeti 270 MP > 125 MP + 60 Mühimmat
- 57mm Anti Tank Silahı CP gereksinimi 4 -> 3
- CP gereksinimi 1 -> 0