Balamir Hata Raporları - Baskı Önizleme +- Strategyturk Forumları (https://forum.strategyturk.com) +-- Forum: Paradox Forumları (https://forum.strategyturk.com/forum-paradox-forumlari) +--- Forum: Imperator: Rome (https://forum.strategyturk.com/forum-imperator-rome) +---- Forum: Imperator: Modlar (https://forum.strategyturk.com/forum-imperator-modlar) +----- Forum: Imperator: Türkçe Yama (https://forum.strategyturk.com/forum-imperator-turkce-yama) +----- Konu Başlığı: Balamir Hata Raporları (/konu-cozuldu-balamir-hata-raporlari) |
Balamir Hata Raporları - Balamir - 12-05-2019 Öncelikle bu güzel çeviriyi bu kadar hızlı ve kaliteli bir şekilde bize sunduğu için tüm ekibe teşekkür ederim. Öneriler #Units Dosyası SELECT_OBJECTIVE: \ ---> \n SELECT_OBJECTIVE: verilebilirsiniz ---> verebilirsiniz UNIT_BLOCKADE_TOOLTIP: Kod sorunu #General Tooltips Dosyası LEADING_TO_ATTRITION: satır başındaki boşluk silinmiş #Messages Dosyası - Deniz muharebesi kazanıldığında! COMBAT_FLEE: korkak ---> kaçıyorlar NAVALBATTLE_WON_4: $OTHER$ güçleri ---> $OTHER$ yenildi olabilir # Sonuna -lar,ler eki gelen ülkelerde hoş durmaz. Örn: İskitler güçleri NAVALBATTLE_WON_6: $WINNER$ tarafından ele geçirilen gemi sayısı: $CAPTURE$. #Olabilir *Biz/Onlar tarafından ele geçirilen gemi sayısı **Ekran görüntüsünde görüldüğü gibi kodlar yüzünden uygun durmuyor. NO_SHIPS: Gemi yok ---> Hiç COMBAT_WINNERTYPE_OUR: bizim ---> Biz - Deniz muharebesi kaybedildiğinde! COMBAT_WINNERTYPE_THEIR: onların ---> Onlar COMBAT_TRIUMPH: Muzaffer ---> kazandı NAVALBATTLE_LOST_4: $OTHER$ güçleri tarafından ---> $OTHER$ $OTHERRESULT$. NAVALBATTLE_LOST_5: "Biz $SHIPS$ gemi kaybederken, onlar $THEIRSHIP$ gemi kaybettiler." NAVALBATTLE_LOST_6: "$WINNER$ tarafından ele geçirilen gemi sayısı: $CAPTURE$.\n$POPULARITY$" #Olabilir **NAVALBATTLE_WON_6 ile aynı durum Imperator: Rome Türkçe Yama - Rapor Merkezi - Duman - 12-05-2019 Teşekkürler Balamir,
Imperator: Rome Türkçe Yama - Rapor Merkezi - Balamir - 13-05-2019 Rica ederim, Duman.
Öneriler II
#Alerts
ALERT_UNUSED_CAPITAL_TRADE: "Toplamda $MAX|Y$ ticaret rotasını kullanabilirsiniz. Şu anda $CURR|Y$ tanesini kullanıyorsunuz." veya "Ticaret rotası seçebilirsiniz #Y ($CURR|Y$/$MAX|Y$)#!" olabilir. #0 olduğunda anlamı bozuyor. #Core GROWTH_IS_GROWING: "içerisinde" ---> "tarihinde" olabilir. GROWTH_IS_DECLINING: "içerisinde" ---> "tarihinde" #Interface Güncelleme ille: 275.satır(1.02 sürümü ile geldi) ile 276.satırlarının yeri değiştirebilir. #Kodun oyunda okunması açısından bir önemi yok ama dosya karşılaştırmasında gereksiz yere kod bölümü kırmızılaşır. CREATE_TRADE_ROUTE_BUTTON_TT: ne ---> #Y ne#! ***"ne" maviye boyanabilir. Ayrıca "ithalat edilecek" ---> "ithal edilecek" olabilir. SELECT_PROVINCE_POLICY: "$NAME$ İçin Politika Seç" veya "Eyalet İçin Politika Seç" olabilir #General Tooltips MAPICON_BUILD_BUILD_TT: "$NAME|Y$ inşa ediliyor, $WHEN|Y$ tarihinde tamamlanacak." veya "$NAME|Y$ inşası $WHEN|Y$ tarihinde tamamlanacak." MAPICON_BUILD_SHIP_TT: "$NAME|Y$ inşa ediliyor, $WHEN|Y$ tarihinde tamamlanacak." veya "$NAME|Y$ inşası $WHEN|Y$ tarihinde tamamlanacak." MAPICON_BUILD_RECRUIT_TT: "$NAME|Y$ birliği üretiliyor, $WHEN|Y$ tarihinde tamamlanacak." , "$NAME|Y$ birliği üretimi $WHEN|Y$ tarihinde tamamlanacak." veya "$NAME|Y$ birliği $WHEN|Y$ tarihinde hazır olacak." olabilir. #Governor Policies GOVPOL_CAPITAL_PROVINCE: "#T Vali Politikası#!\n$NAME|Y$#Y nde#! yeni bir politika seçmek için tıklayın.\nBu eylem $COST$ puana mal olacak." #İkinci cümle bir alta atılabilir. GOVPOL_DO_IT: "#T Vali Politikası#!\n$WHERE|Y$#Y nde#! yeni politika seçmek için tıklayın.\nBu eylem $COST$ puana mal olacak." GOVPOL_NO_GOV_PRESENT: "eyaletinde" ---> "nde" GOVPOL_GOV_NOT_LOYAL: "$NAME$ politikasını" ---> "$NAME$, politikayı" Imperator: Rome Türkçe Yama - Rapor Merkezi - Duman - 14-05-2019 Tekrar teşekkürler,
|