Total War Warhammer: Fraksiyon Birimleri - Vampir Kontları - Baskı Önizleme +- Strategyturk Forumları (https://forum.strategyturk.com) +-- Forum: Total War Forumları (https://forum.strategyturk.com/forum-total-war-forumlari) +--- Forum: Total War: Warhammer Üçlemesi (https://forum.strategyturk.com/forum-total-war-warhammer-uclemesi) +---- Forum: Warhammer: Rehberler (https://forum.strategyturk.com/forum-warhammer-rehberler) +---- Konu Başlığı: Total War Warhammer: Fraksiyon Birimleri - Vampir Kontları (/konu-total-war-warhammer-fraksiyon-birimleri-vampir-kontlari) |
Total War Warhammer: Fraksiyon Birimleri - Vampir Kontları - Onur34 - 11-01-2020 Fraksiyon Birimleri: Vampir Kontları
Warhammer I ve II'de Vampir Kontları , Höyük Lejyonu ve Von Carstain Fraksiyonlarının ortaklaşa paylaştığı birimleri tanıtacağımız bu rehberde birimlerin özellikleri, istatistikleri ve kişisel görüşlerimi belirteceğim gibi namlı alayların özellikleri, istatislikleri ve yorumları ise normal birimlerin yanına parantez ve/veya mor font ile ekleyeceğim. Ama ondan önce vampirlerin ordularının genel özelliklerine değinmek istiyorum. Vampirlerin Ordu Yapısı Piyadesidir kuşatma silahıdır bütün menzilli birliklerden yoksun olan Vampirler, düşmanın topları tarafından parçalanmak istemiyorlarsa çoğu zaman saldıran tarafta olmak zorunda olan bir ırk. Kampanyada çoğunlukla insan ırkı ile savaşan vampirler, özellikle insanlar gibi düşük liderliğe sahip birimlere dehşet ve korku salarak kolay zaferler elde edebileceği gibi neredeyse bütün lord ve kahramanların savaşın ortasında diriltebildiği zombi gibi birimler ile düşmanı kolayca sarabilir. Güçlü uçan birlikleri kuşatmalarda işe yarayacağı gibi, düşmanın üstüne bir anda binerek zaten çatışma halinde olduğunuz düşman hatlarını parçalayabilir. Ceset arabalarının bonusları ile birimlerizi güçlendirip hatta canını yenilerken, hayalet süvarileriniz ile düşmanı paramparça edebilirsiniz. Yakın Menzilli Piyadeler Zombiler (Aşar) Birim Boyutu : 120 (150) Yetiştirme Maliyeti: 100 (200) Askere Alım Süresi: 1 Turluk Bakım Masrafı: 25 (50) Sağlık: 63 Liderlik: 30 (39) Hız: 23 (25) Yakın Saldırı: 5 (10) Yakın Savunma: 6 (12) Hücum Bonusu: 3 (9) Silah Hasarı: 16 (18) Zırh Delici Hasar: 2 Saldırı Hızı: 4.3 saniyede bir Silah Uzunluğu: 1/10 Zırh: 11.25% (15%) Ormanda Saklanmak : Birim düşman birlikleri çok yakına gelene kadar ormanın içinde görünmeyebilir. Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur. Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir. Ucuzlukları ve harcanabilirlikleri her fraksiyona, korku salabilme özelliği ise özellikle insanlara karşı oldukça etkilidir. Özellikle savaşa girmeden önce diriltilerek ordunuzdaki boş yerleri doldurabilirsiniz. Savaş alanında ise önden zombileriniz salarak düşman misillerini oyalayabilir veya düşamanı oyalayarak etraflarını sarmayı deneyebilirsiniz. İskelet Savaşçıları (Konigstein Sinsileri) Birim Boyutu : 120 Yetiştirme Maliyeti: 300 (500) Askere Alım Süresi: 1 Turluk Bakım Masrafı: 75 (125) Sağlık: 61 Liderlik: 30 (39) Hız: 31 (31) Yakın Saldırı: 18 (27) Yakın Savunma: 22 (31) Hücum Bonusu: 6 (6) Silah Hasarı: 20 (26) Zırh Delici Hasar: 6 Saldırı Hızı: 4.3 saniyede bir Silah Uzunluğu: 1/10 Zırh: 15% (60%) Kalkan: 30% Ormanda Saklanmak : Birim düşman birlikleri çok yakına gelene kadar ormanın içinde görünmeyebilir. Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur. Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir. Zombilere kıyasla biraz daha pahalı olsalar da erken dönemde zombilerle beraber ordunuzun bel kemiğini kuvvetle ihtimal oluşuturacak bu birimlerin özellikle namlı alayı, karşılaştıkları düşmana 10 saniye boyunca ciddi miktarda istatistiklerini düşüren zehir özelliği ile orta dönemlerde bile ordunuzda yer alabilecek bir birim. Bunun yanında ise oyunun ilerleyen dönemleri ne yazık ki en azından ana ordularınızda görebilecek netilikte birimler değiller. İskelet Mızrakçıları Birim Boyutu : 120 Yetiştirme Maliyeti: 350 Askere Alım Süresi: 1 Turluk Bakım Masrafı: 87 Sağlık: 61 Liderlik: 30 Hız: 31 Yakın Saldırı: 14 Yakın Savunma: 30 Hücum Bonusu: 4 Silah Hasarı: 18 Zırh Delici Hasar: 6 Anti Geniş Bonusu: 13 Saldırı Hızı: 4.3 saniyede bir Silah Uzunluğu: 2/10 Zırh: 15% Kalkan: 30% Ormanda Saklanmak : Birim düşman birlikleri çok yakına gelene kadar ormanın içinde görünmeyebilir. Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur. Büyük Düşmanlara Karşı Savunma : Bu birim kendisinden büyük bir düşmana karşı -mesela at veya canavar- savunma yaparken düşmanın hücum bonusunu ortadan kaldırır. Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir. İskeletlerin savunmaya elveşirli olanları olan bu birimler, biraz daha pahalı olmakla beraber düşmanın herhangi bir canavarına karşı elinizde oyunun ortalarına kadar tutmanız gerecek olan bir kozdur. Bunun dışında saldırılarda çok iyi olmadığı ve oyunun ortalarına kadar insan yerleşimlerine saldıracağınızdan ötürü fazla fazla bulunmasının gereksiz olduğunu düşündüğüm bir birimdir. Mezar Hortlakları (Alaca Karanlıktaki Âlemciler) Birim Boyutu : 90 Yetiştirme Maliyeti: 500 (700) Askere Alım Süresi: 1 Turluk Bakım Masrafı: 125 (175) Sağlık: 63 Liderlik: 44 (49) Hız: 38 (42) Yakın Saldırı: 27 (37) Yakın Savunma: 25 (29) Hücum Bonusu: 16 (18) Silah Hasarı: 36 (38) Zırh Delici Hasar: 4 Saldırı Hızı: 4.3 saniyede bir Silah Uzunluğu: 1/10 Zehirli Saldırı Kabiliyeti Zırh: 7.50% (10%) Ormanda Saklanmak : Birim düşman birlikleri çok yakına gelene kadar ormanın içinde görünmeyebilir. Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur. Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir. Öncü Mevzilenmesi : Bu birim mevzilenme bölgesinin dışına mevzilenebilir. Sinsi : Bu birim her türlü arazide saklanabilir. Hortlaklar iskelet ve zombilere nispeten daha pahalı, ama zırhsız düşmanları yakaladılar mı yok eden birliklerdir. Hızlıdılar, saldırıları da hücumları da daha önceki birimlere nazaran iyidir. Zehirleri sayesinde düşman birimlerinin savaş kabiliyetini azaltabilirler. Tek eksikleri dediğimiz gibi zırhlı düşmanlara karşı olan beceriksizlikleridir. Bunun dışında mezar hortlakları erken ve orta dönemde ordularınızda elbette bulunması gereken bir birmdir. Mezar Muhafızları (Pupacılar) Birim Boyutu : 90 Yetiştirme Maliyeti: 750 (1100) Askere Alım Süresi: 1 Turluk Bakım Masrafı: 188 (275) Sağlık: 82 Liderlik: 50 (60) Hız: 27 (28) Yakın Saldırı: 24 (30) Yakın Savunma: 36 (47) Hücum Bonusu: 8 (8) Silah Hasarı: 30 (38) Zırh Delici Hasar: 8 Piyadeye Karşı Bonus: 8 Saldırı Hızı: 4.4 saniyede bir Silah Uzunluğu: 1/10 Zırh: 67.50% (90%) Kalkan: 50% Ormanda Saklanmak : Birim düşman birlikleri çok yakına gelene kadar ormanın içinde görünmeyebilir. Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur. Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir. Uzman Hücum Savunması : Hazır duruştayken bu birim bütün tip düşmanların hücum bonuslarını ortadan kaldırır. Tazelenme (Yenilenme) : Birim sürekli olarak sağlık puanını tazelerken 20% ateş zaafiyeti kazanır. Mezar muhafızları savunma için biçilmiş kaftandırlar. Özellikle de Pupacılar ordunuzdan asla ayrımak istemeyeceğiniz derecede iyi birliklerdir. Bir kaya gibi oldukları yere saplanabilirler. Zırhları, yenilenme kabiliyetleri ve Uzman Hücum Savunması özellikleri ile kale kapılarının önlerini yada surlarınızın kritik bir noktasını tutmak için birebir bir birliktir. Total War Warhammer: Fraksiyon Birimleri - Vampir Kontları - Onur34 - 11-01-2020 Yaratıklar ve Canavarlar
Zalim Yarasalar Birim Boyutu : 45 Yetiştirme Maliyeti: 350 Askere Alım Süresi: 1 Turluk Bakım Masrafı: 88 Sağlık: 70 Liderlik: 30 Hız: 110 Yakın Saldırı: 14 Yakın Savunma: 44 Hücum Bonusu: 6 Silah Hasarı: 20 Zırh Delici Hasar: 2 Saldırı Hızı: 4.3 saniyede bir Silah Uzunluğu: 1/10 Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur. Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir. Ne düşman piyadelerine doğru dürüst hasar verebilirler, düşman menzillilerine gidene kadar çoğu zaman oklardan telef olurlar. E tabi diriltebiliyorken savaşa sıfırdan girmektense yarasalar ile girmek iyi olabilir. Dehşet Kurtları (Kurtsürüsü) Birim Boyutu : 60 Yetiştirme Maliyeti: 500 (650) Askere Alım Süresi: 1 Turluk Bakım Masrafı: 125 (150) Sağlık: 76 Liderlik: 30 (40) Hız: 95 (95) Yakın Saldırı: 26 (32) Yakın Savunma: 14 (21) Hücum Bonusu: 24 (24) Silah Hasarı: 19 (19) Zırh Delici Hasar: 3 Anti Geniş Bonusu: 14 Saldırı Hızı: 4.6 saniyede bir Silah Uzunluğu: 1/10 Ormanda Saklanmak : Birim düşman birlikleri çok yakına gelene kadar ormanın içinde görünmeyebilir. Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur. Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir. Öncü Mevzilenmesi : Bu birim mevzilenme bölgesinin dışına mevzilenebilir. Hızlı, düşmanın etrafndan dolaşarak menzilli birimlere sladırabilecek birlikler, düşmanla birebirde karşılaşabilecek kadar güçlü değillerdir. Mezar Dehşeti Birim Boyutu : 9 Yetiştirme Maliyeti: 800 Askere Alım Süresi: 2 Turluk Bakım Masrafı: 200 Sağlık: 560 Liderlik: 44 Hız: 50 Yakın Saldırı: 31 Yakın Savunma: 25 Hücum Bonusu: 24 Silah Hasarı: 15 Zırh Delici Hasar: 50 Saldırı Hızı: 4.2 saniyede bir Silah Uzunluğu: 2/10 Zehirli Saldırı Kabiliyeti Zırh: 81.59% Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur. Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir. Tazelenme (Yenilenme) : Birim sürekli olarak sağlık puanını tazelerken 20% ateş zaafiyeti kazanır. Piyadelere karşı etkilidirler. Tazelenme yetenekleri ile de çok zorlamamak şartlı ile savaştırılabilirler. Ama açıkçası hiç tercih ettiğim birimler değildirler. Vargheist (Swartzhafen Şeytanları) Birim Boyutu : 12 Yetiştirme Maliyeti: 1000 (1300) Askere Alım Süresi: 2 (1) Turluk Bakım Masrafı: 250 (325) Sağlık: 395 Liderlik: 62 (72) Hız: 92 (92) Yakın Saldırı: 40 (47) Yakın Savunma: 24 (34) Hücum Bonusu: 26 (26) Silah Hasarı: 72 (72) Zırh Delici Hasar: 38 Saldırı Hızı: 4 saniyede bir Silah Uzunluğu: 2/10 Zırh: 7.5% Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur. Deheşte Uğratma : Bu hedef dehşete uğratarak kısa süreliğine yakın dövüş halinde olduğu düşmanı dağıtabilir Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir. Öncü Mevzilenmesi : Bu birim mevzilenme bölgesinin dışına mevzilenebilir. Çılgınlık: Birimin liderliği eğer %50'nin altına düşmezse kalıcı olarak şu bonuslara sahip olur: +12% silah hasarı +%8 Hücum Bonusu +4 Yakın Dövüş Saldırısı Bu birim Psikolojik saldırılara karşı bağışıklığa sahiptir. Uçabilmelerinin yanı sıra; hızları, dayanıklılıkları ve ölümcüllükleri ile benim vampir fraksiyonlarındaki favori canavar birimimdirler. Düşmanın hatlarının üstlerine çökebilecekleri gibi, arkadan dolşarak menzilli birlikleri de rahatlıkla harcayabilirler. Varghulf Birim Boyutu : 1 Yetiştirme Maliyeti: 1400 Askere Alım Süresi: 2 Turluk Bakım Masrafı: 350 Sağlık: 5286 Liderlik: 40 Hız: 80 Yakın Saldırı: 50 Yakın Savunma: 42 Hücum Bonusu: 50 Silah Hasarı: 85 Zırh Delici Hasar: 205 Saldırı Hızı: 2.9 saniyede bir Silah Uzunluğu: 3/10 Zırh: 30% Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur. Deheşte Uğratma : Bu hedef dehşete uğratarak kısa süreliğine yakın dövüş halinde olduğu düşmanı dağıtabilir Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir. Tazelenme (Yenilenme) : Birim sürekli olarak sağlık puanını tazelerken 20% ateş zaafiyeti kazanır. Kuşatma Saldırganı : Bu birim kapılara ve surlara saldırıp yıkabilir. Bu sayede koçbaşına ihtiyaç duymazsınız.
Uçamamaları, pahalılıkları ve düşük liderlikleri nedeni ile pek tercih ettiğim bir birim değildir. Ama elbette yenilenme ve zırh delme yetenekleri ile çok zorlanmadan savaştırılabilecek bir birimdir bence. Dehşetruhu Birim Boyutu : 1 Yetiştirme Maliyeti: 2000 Askere Alım Süresi: 3 Turluk Bakım Masrafı: 500 Sağlık: 5658 Liderlik: 40 Hız: 90 Yakın Saldırı: 26 Yakın Savunma: 42 Hücum Bonusu: 40 Silah Hasarı: 125 Zırh Delici Hasar: 295 Anti Geniş Bonusu: 35 Saldırı Hızı: 4 saniyede bir Silah Uzunluğu: 3/10 Zırh: 80% Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur. Deheşte Uğratma : Bu hedef dehşete uğratarak kısa süreliğine yakın dövüş halinde olduğu düşmanı dağıtabilir Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir. Tazelenme (Yenilenme) : Birim sürekli olarak sağlık puanını tazelerken 20% ateş zaafiyeti kazanır. Oyundaki diğer ejderhalara nazaran ateş püskürtememesi gibi nedenlerle biraz daha zayıf kalsalar da, düşman hatlarını kırmak için kullanılabilecek as birimlerden biridir. E tabi maliyetini karşılayabildiğiniz sürece. Ağır Silahlar ve Savaş Makineleri
Ceset Arabası Birim Boyutu : 1 Yetiştirme Maliyeti: 350 Askere Alım Süresi: 2 Turluk Bakım Masrafı: 87 Sağlık: 3705 Liderlik: 55 Hız: 23 Yakın Saldırı: 10 Yakın Savunma: 22 Hücum Bonusu: 8 Menzilli Direnci 15% Silah Hasarı: 20 Zırh Delici Hasar: 6 Saldırı Hızı: 4 saniyede bir Silah Uzunluğu: 1/10 Zırh: 40% Ormanda Saklanmak : Birim düşman birlikleri çok yakına gelene kadar ormanın içinde görünmeyebilir. Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur. Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir. Tazelenme (Yenilenme) : Birim sürekli olarak sağlık puanını tazelerken 20% ateş zaafiyeti kazanır. Vigour Mortis : 40 metre etraftski dost birliklere, + Yakın Saldırı: 8 + Yakın Savunma: 8 Ordunuzu arkadan destekleyebilen savaş arabalarının ilk ve en ucuzu olan bu birim, oyunun erken dönemlerinde işinze yarayabilir. Ceset Arabası (Şerateşi) Birim Boyutu : 1 Yetiştirme Maliyeti: 400 Askere Alım Süresi: 2 Turluk Bakım Masrafı: 100 Sağlık: 3705 Liderlik: 55 Hız: 23 Yakın Saldırı: 10 Yakın Savunma: 22 Hücum Bonusu: 8 Menzilli Direnci 15% Silah Hasarı: 20 Zırh Delici Hasar: 6 Saldırı Hızı: 4 saniyede bir Silah Uzunluğu: 1/10 Zırh: 40% Ormanda Saklanmak : Birim düşman birlikleri çok yakına gelene kadar ormanın içinde görünmeyebilir. Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur. Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir. Tazelenme (Yenilenme) : Birim sürekli olarak sağlık puanını tazelerken 20% ateş zaafiyeti kazanır. Vigour Mortis : 40 metre etraftski dost birliklere, + Yakın Saldırı: 8 + Yakın Savunma: 8 Şer Ateşi : 40 metre etraftaki düşman birliklere, - Etraftaki düşman büyücülerinin büyü yaparken başarısız olma şansını arttırır. - Etraftaki düşman sayısının artması ile etkisi artar. -Düşürülmüş sihir rüzgarı oranına neden olur. Biraz daha pahalı olmasının yanı sıra, Şer Ateşi özelliği dışında ne istatistiklerde ne de başka bir şeyde sıradan Ceset Arabasından farkı yok. Ceset Arabası (Şer Mıgnatıstaşı) Birim Boyutu : 1 Yetiştirme Maliyeti: 500 Askere Alım Süresi: 2 Turluk Bakım Masrafı: 125 Sağlık: 3705 Liderlik: 55 Hız: 23 Yakın Saldırı: 10 Yakın Savunma: 22 Hücum Bonusu: 8 Menzilli Direnci 15% Silah Hasarı: 20 Zırh Delici Hasar: 6 Saldırı Hızı: 4 saniyede bir Silah Uzunluğu: 1/10 Zırh: 40% Ormanda Saklanmak : Birim düşman birlikleri çok yakına gelene kadar ormanın içinde görünmeyebilir. Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur. Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir. Tazelenme (Yenilenme) : Birim sürekli olarak sağlık puanını tazelerken 20% ateş zaafiyeti kazanır. Vigour Mortis : 40 metre etraftski dost birliklere, + Yakın Saldırı: 8 + Yakın Savunma: 8 Şer Mıgnatıstaşı : Kendine ve 40 metre etraftaki dost hortlak birlikerin, - Can puanını tazeler. Yine istatistiksel olarak diğer ceset arabalarından ayrılmasa da, tek farkı olan Şer Mıgnastıstaşı özelliği bu birimin ceset arabalarının en faydalısı olamasını sağlıyor. Kara Vagon Birim Boyutu : 1 Yetiştirme Maliyeti: 1200 Askere Alım Süresi: 3 Turluk Bakım Masrafı: 300 Sağlık: 4485 Liderlik: 40 Hız: 78 Yakın Saldırı: 24 Yakın Savunma: 10 Hücum Bonusu: 80 Silah Hasarı: 30 Zırh Delici Hasar: 90 Piyadeye Karşı Bonus: 20 Saldırı Hızı: 3.2 saniyede bir Silah Uzunluğu: 3/10 Bu birim normal saldırılara karşı korunan birimlere karşı büyülü saldırılar yapabilir Zırh: 60% Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur. Deheşte uğratma : Bu hedef dehşete uğratarak kısa süreliğine yakın dövüş halinde olduğu düşmanı dağıtabilir.
Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir. Tazelenme (Yenilenme) : Birim sürekli olarak sağlık puanını tazelerken 20% ateş zaafiyeti kazanır. Kara Tırpan: Birliğe; + 36% hücum bonusu + 18% hücum hızı sağlar. Kötücül Dinçlik: Birliğe: - Birliği ateş hasarı ile donatır. +36% zırh delici hasar sağlar. Siyah Hale: Birime, +44% hasar direnci kazandırır. Önceki arabaların aksine tam anlamıyla bir savaş arabası olan Kara Vagon, isterseniz ordunuzda bulundurabileceğiniz kadar iyi olsa da, elbette bir Moris Motorunun yerini dolduramıyor. Mortis Motoru (Nagash Pençesi) Birim Boyutu : 1 Yetiştirme Maliyeti: 1400 (1700) Askere Alım Süresi: 3 Turluk Bakım Masrafı: 500 (625) Sağlık: 5427 Liderlik: 60 (70) Hız: 48 (48) Yakın Saldırı: 30 (36) Yakın Savunma: 13 (20) Hücum Bonusu: 12 (12) Sihire Karşı Direnci : 25% Silah Hasarı: 50 (50) Zırh Delici Hasar: 70 Piyadeye Karşı Bonus: 15 Saldırı Hızı: 4 saniyede bir Silah Uzunluğu: 1/10 Zırh: 30% (15%) Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur. Deheşte uğratma : Bu hedef dehşete uğratarak kısa süreliğine yakın dövüş halinde olduğu düşmanı dağıtabilir.
Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir. Kutsal Emanet Yozlaşması: 40 metre etrafında savaşan düşman birliklerine hasar verir. Tazelenme (Yenilenme) : Birim sürekli olarak sağlık puanını tazelerken 20% ateş zaafiyeti kazanır. Kutsal Emanet Bağı: 40 metre etrafındaki dost birliklerin sağlık puanlarını tazeler. Kâfir Kitabı: Gelişmiş güç dolum oranı ile büyü rüzgarlarını tazeler. Ürperten Aura: 40 metre etraftaki düşmanların hızını -36% azaltır. Bizzat kendi gücünün yanı sıra, pasif özellikleri ile savaş alanının tam ortasına dalıp, düşman birliklerini dağtabilecek kadar güçlü olan bu birim biraz pahalı olsa da canavarlardan bir ordu kurmuyorsanız ordunuzda kesinlikle yer etmesi gereken bir birim. Total War Warhammer: Fraksiyon Birimleri - Vampir Kontları - Grindelwald - 18-02-2020 Konu güzel olmuş eline sağlık baya uğraşmışsın. Keşke sadece kartların resmini atıp geçseydin , benim için açıkcası senin görüşlerin daha önemli oldu. Höyük Lejyonu ile 40 tur kadar oynayıp kapatmıştım çok ilgimi çekmedi vampirler , tomb kings ve high elf karşısında çok güçsüz kalıyorlar bence. Total War Warhammer: Fraksiyon Birimleri - Vampir Kontları - Onur34 - 18-02-2020 (18-02-2020, 18:29)Grindelwald : Konu güzel olmuş eline sağlık baya uğraşmışsın. Keşke sadece kartların resmini atıp geçseydin , benim için açıkcası senin görüşlerin daha önemli oldu. Höyük Lejyonu ile 40 tur kadar oynayıp kapatmıştım çok ilgimi çekmedi vampirler , tomb kings ve high elf karşısında çok güçsüz kalıyorlar bence. Bence vampirlerin asıl olayı yazdığım gibi düşük liderliğe sahip birimleri dağıtmak üzerine. Tabi mplerden çok spde oynadığım için savaş girdiğim ırklar oldukça kısıtlıydı. Ama açıkçası bence de breton ve imparatorluk gibi insanlar dışında diğer ırklara karşı pek de etkili değiller. Total War Warhammer: Fraksiyon Birimleri - Vampir Kontları - birisi43 - 18-02-2020 Baya güzel rehber teşekkürler. Şahsi oynama tarzım daha çok 6 adet süvari birimi ile kanatları kullanarak rahatsız etmek ve winds of death kullanambilen lord ile ortalığı dağıtmak. ordu da bir adet necromencer da tavsiye ederim. geri kalanı uygun şekilde piyadeler konulabilir. ufak bir ekleme hexwraith' ler fiziksel hasara karşı fazladan dirençleri var. ben onları kullanıyorum. Sp de bloodline bonusları baya işe yarıyor. ama hangisini alacağınız oynayış tarzınıza göre size kalmış. Sonraki dönemde teknoloji sayesinde gelen bedava orduları kullanmayı unutmayın. |