Strategyturk Forumları
Yama Notları: Stellaris - 1.6 "Adams" Yaması - Baskı Önizleme

+- Strategyturk Forumları (https://forum.strategyturk.com)
+-- Forum: Paradox Forumları (https://forum.strategyturk.com/forum-paradox-forumlari)
+--- Forum: Stellaris (https://forum.strategyturk.com/forum-stellaris)
+---- Forum: Stellaris: Haberler (https://forum.strategyturk.com/forum-stellaris-haberler)
+---- Konu Başlığı: Yama Notları: Stellaris - 1.6 "Adams" Yaması (/konu-yama-notlari-stellaris-1-6-adams-yamasi)



Stellaris - 1.6 "Adams" Yaması - Duman - 04-05-2017

https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/stellaris-dev-diary-71-the-adams-update-part-2.1019086/ :Eklenti İçerikleri
  • Utopia: Hive Mind yönetim biçimine sahip imparatorluklar için Devouring Swarm civic seçeneği.
  • Utopia: Artık galakside devasa yapılar bulup onarabileceksiniz.
Yeni İçerikler
  • Mega-Engineering teknolojisine sahip olmanız durumunda bulduğunuz halka dünyaları onarabiliyorsunuz.
  • Diplomasi odaları için 16 hükümdar kişiliği temalı süsleme.
  • Growth Time'ın yerini Growth Speed aldı ve bu değerler dengelendi.
  • Artık sektörlerinizin kasasındaki mineral ve enerji değerlerine el koyabiliyorsunuz, bu eylem 100 influence'e maloluyor, savaştaysanız 25.
  • Artık üzerinde yaşam olan gezegenler Ecological Adaptation teknolojisiyle terraform edilebiliyor.
  • Artık sektörlerde enerji ve mineral için ayrı vergi değerleri belirleyebiliyorsunuz.
  • Ironman oto kayıt artık aylık değil, 3 ayda bir gerçekleşiyor.

Denge Değişiklikleri
  • İnsanlar artık Quick Learner ve Nomadic yerine Adaptive, Nomadic ve Wasteful.
  • Modifikasyon çalışmalartı artık türün trait maliyetinin toplamını değil, modifikasyonun başlangıcı ve sonundaki traitler arasındaki maliyet farkını esas alıyor.
  • Prethoryn Scourge artık daha fazla ortaya çıkarken, Unbidden daha az ortaya çıkıyor.
  • Prethoryn Scourge'ın gemi taban güçleri 2 katının üstüne çıkarıldı.
  • Artık oyun sonu krizinin gücü, galaksinin büyüklüğüne göre değişkenlik gösteriyor.
  • Artık fallen empire'ların gücü, galaksinin büyüklüğüne göre değişkenlik gösteriyor.
  • Artık bazı çok sık görülen anomaliler üst üste çıkmıyor.
  • Old Gods event zincirinin sonunda dini uyanışı seçmek imparatorluğunuzun etiklerini direkt olarak değiştirmek yerine, bir adım spiritualiste kaydırıyor.
  • Warp bekleme süresi uzatıldı.
  • Charismatic ve Repugnant özellikleri artık sadece diğer imparatorlukların görüşüne etki ediyor.
  • Caste sistemi sonrası özgürleştirilen nüfuslar, artık geçmişte köle olmaları sebebiyle bir miktar mutsuzluğa sahip olmaya devam ediyor.
  • Lezzetli Titanlar artık %100 değil, fazladan %50 yemek sağlıyor.
  • Hive Mindlar artık titan yiyebiliyor.
  • World Shaper perki artık Atmospheric Manipulation teknolojisini açıyor.
  • Master Builders perki devasa yapıların inşaat hızını iki katına çıkartıyor.
  • Terraform teknolojileriyle karşılaşmak artık daha olası.
  • Planetary Survey Corps özelliği artık aylık araştırma puanının 3'te 1'i yerine 10'da 1'ini veriyor.
  • Anklav ve uzay yaratıklarının oyun başlangıcında oyuncunun sınırları içerisinde yeralma olasılığı azaltıldı.
  • Xeno Outreach hedeflerinde oynamalar yapıldı.
  • Tüm tüketici ürün ihtiyacı imparatorluk seviyesinde belirleniyor.
  • Megastructure Demands Rejected modifieri artık 7200 gün boyunca etkili oluyor.
  • Extradimensionallar artık gezegenlerdeki kolonileri yıktıktan sonra gezegenleri kolonileştirilemez hale getiriyorlar.
  • Sensör teknolojileri artık keşif hızını arttırmak yerine sensör menzilini arttırıyor.
  • Automated Survey Protocols artık %15 yerine %50 fazladan keşif hızı veriyor.
  • Zenofob fallen empire'ların kendilerine yakın mesafeye inşa edilen karakollara tepki göstereceği menzil düşürüldü.
  • Corporate Dominion civic'i için artık Egalitarian olmak gerekmiyor.
  • Leviathanlar artık imparatorluğun başlangıç sistemlerinde rastgele bir şekilde ortaya çıkamıyor.
  • Spiritualist fallen empirelar artık tomb worldlerin kolonileştirilmesinden rahatsız olmuyor.
  • Transport gemilerini geliştirmek artık anlık meydana geliyor ve maliyet gerekmiyor.
  • Askeri istasyonların ve karakolların hasar gücü, canı ve zırhları güçlendirildi.
  • Askeri istasyonlar artık birbirine daha uzak bir şekilde inşa edilebiliyorlar.
  • Artık fanatik zenofob spiritualistler de Fanatic Purifier olabiliyor.
  • Strenght of Legions civic'i artık ordu masrafını %20 azaltıyor.
  • Guardians of Zanaam'ı yenmek artık biraz daha zor.
  • Multiplayerda spam yapılamaması için 2 insult arasında artık 30 gün beklemek gerekiyor.
  • Başlangıç gezegen türü yaşanabilirliği artık her zaman %100 değil, sadece fazladan %30.
  • Colonial Centralization artık 2. seviye teknoloji.
  • Artık savaştayken sistem takası yapamıyorsunuz.
  • Galactic Administration ve ona bağlı bazı teknolojiler artık 3. seviye.
  • FTL'e ulaşmamış uygarlıklar artık oyunun ilk 25 senesi içerisinde ulaşamıyorlar.
  • Sentetik imparatorluklar Share the Burden edict'ini seçemiyor.
  • Maden ve araştırma istasyonları artık silaha sahip değil.
  • Domination ağacı artık diplomatik ilhak eylemlerinin kabul edilmesine +20 etki ediyor.
  • Enigmatic Fortress event zinciri doğru tamamlandığında artık tüm Enigmatic teknolojileri değil, rastgele bir teknolojiyi veriyor.
  • Hive Mindlar artık %25 daha hızlı yayılıyor.
  • Hive Mindlar %10 fazladan habitability'e sahip.
  • Başlanmış her tradition grubu tradition maliyetini %10 arttırıyor.
Çok sayıda bina, yapayzeka, sektör, arayüz, modlama değişiklikleri ve hata giderimleri.