Yama Notları: Stellaris - 1.6 "Adams" Yaması
#1
https://forum.paradoxplaza.com/forum/ind...2.1019086/ :Eklenti İçerikleri
  • Utopia: Hive Mind yönetim biçimine sahip imparatorluklar için Devouring Swarm civic seçeneği.
  • Utopia: Artık galakside devasa yapılar bulup onarabileceksiniz.
Yeni İçerikler
  • Mega-Engineering teknolojisine sahip olmanız durumunda bulduğunuz halka dünyaları onarabiliyorsunuz.
  • Diplomasi odaları için 16 hükümdar kişiliği temalı süsleme.
  • Growth Time'ın yerini Growth Speed aldı ve bu değerler dengelendi.
  • Artık sektörlerinizin kasasındaki mineral ve enerji değerlerine el koyabiliyorsunuz, bu eylem 100 influence'e maloluyor, savaştaysanız 25.
  • Artık üzerinde yaşam olan gezegenler Ecological Adaptation teknolojisiyle terraform edilebiliyor.
  • Artık sektörlerde enerji ve mineral için ayrı vergi değerleri belirleyebiliyorsunuz.
  • Ironman oto kayıt artık aylık değil, 3 ayda bir gerçekleşiyor.

Denge Değişiklikleri
  • İnsanlar artık Quick Learner ve Nomadic yerine Adaptive, Nomadic ve Wasteful.
  • Modifikasyon çalışmalartı artık türün trait maliyetinin toplamını değil, modifikasyonun başlangıcı ve sonundaki traitler arasındaki maliyet farkını esas alıyor.
  • Prethoryn Scourge artık daha fazla ortaya çıkarken, Unbidden daha az ortaya çıkıyor.
  • Prethoryn Scourge'ın gemi taban güçleri 2 katının üstüne çıkarıldı.
  • Artık oyun sonu krizinin gücü, galaksinin büyüklüğüne göre değişkenlik gösteriyor.
  • Artık fallen empire'ların gücü, galaksinin büyüklüğüne göre değişkenlik gösteriyor.
  • Artık bazı çok sık görülen anomaliler üst üste çıkmıyor.
  • Old Gods event zincirinin sonunda dini uyanışı seçmek imparatorluğunuzun etiklerini direkt olarak değiştirmek yerine, bir adım spiritualiste kaydırıyor.
  • Warp bekleme süresi uzatıldı.
  • Charismatic ve Repugnant özellikleri artık sadece diğer imparatorlukların görüşüne etki ediyor.
  • Caste sistemi sonrası özgürleştirilen nüfuslar, artık geçmişte köle olmaları sebebiyle bir miktar mutsuzluğa sahip olmaya devam ediyor.
  • Lezzetli Titanlar artık %100 değil, fazladan %50 yemek sağlıyor.
  • Hive Mindlar artık titan yiyebiliyor.
  • World Shaper perki artık Atmospheric Manipulation teknolojisini açıyor.
  • Master Builders perki devasa yapıların inşaat hızını iki katına çıkartıyor.
  • Terraform teknolojileriyle karşılaşmak artık daha olası.
  • Planetary Survey Corps özelliği artık aylık araştırma puanının 3'te 1'i yerine 10'da 1'ini veriyor.
  • Anklav ve uzay yaratıklarının oyun başlangıcında oyuncunun sınırları içerisinde yeralma olasılığı azaltıldı.
  • Xeno Outreach hedeflerinde oynamalar yapıldı.
  • Tüm tüketici ürün ihtiyacı imparatorluk seviyesinde belirleniyor.
  • Megastructure Demands Rejected modifieri artık 7200 gün boyunca etkili oluyor.
  • Extradimensionallar artık gezegenlerdeki kolonileri yıktıktan sonra gezegenleri kolonileştirilemez hale getiriyorlar.
  • Sensör teknolojileri artık keşif hızını arttırmak yerine sensör menzilini arttırıyor.
  • Automated Survey Protocols artık %15 yerine %50 fazladan keşif hızı veriyor.
  • Zenofob fallen empire'ların kendilerine yakın mesafeye inşa edilen karakollara tepki göstereceği menzil düşürüldü.
  • Corporate Dominion civic'i için artık Egalitarian olmak gerekmiyor.
  • Leviathanlar artık imparatorluğun başlangıç sistemlerinde rastgele bir şekilde ortaya çıkamıyor.
  • Spiritualist fallen empirelar artık tomb worldlerin kolonileştirilmesinden rahatsız olmuyor.
  • Transport gemilerini geliştirmek artık anlık meydana geliyor ve maliyet gerekmiyor.
  • Askeri istasyonların ve karakolların hasar gücü, canı ve zırhları güçlendirildi.
  • Askeri istasyonlar artık birbirine daha uzak bir şekilde inşa edilebiliyorlar.
  • Artık fanatik zenofob spiritualistler de Fanatic Purifier olabiliyor.
  • Strenght of Legions civic'i artık ordu masrafını %20 azaltıyor.
  • Guardians of Zanaam'ı yenmek artık biraz daha zor.
  • Multiplayerda spam yapılamaması için 2 insult arasında artık 30 gün beklemek gerekiyor.
  • Başlangıç gezegen türü yaşanabilirliği artık her zaman %100 değil, sadece fazladan %30.
  • Colonial Centralization artık 2. seviye teknoloji.
  • Artık savaştayken sistem takası yapamıyorsunuz.
  • Galactic Administration ve ona bağlı bazı teknolojiler artık 3. seviye.
  • FTL'e ulaşmamış uygarlıklar artık oyunun ilk 25 senesi içerisinde ulaşamıyorlar.
  • Sentetik imparatorluklar Share the Burden edict'ini seçemiyor.
  • Maden ve araştırma istasyonları artık silaha sahip değil.
  • Domination ağacı artık diplomatik ilhak eylemlerinin kabul edilmesine +20 etki ediyor.
  • Enigmatic Fortress event zinciri doğru tamamlandığında artık tüm Enigmatic teknolojileri değil, rastgele bir teknolojiyi veriyor.
  • Hive Mindlar artık %25 daha hızlı yayılıyor.
  • Hive Mindlar %10 fazladan habitability'e sahip.
  • Başlanmış her tradition grubu tradition maliyetini %10 arttırıyor.
Çok sayıda bina, yapayzeka, sektör, arayüz, modlama değişiklikleri ve hata giderimleri.
[+] 1 üye Duman nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.