Günlük: HoI4 - Rafineriler ve Kaynaklar - Baskı Önizleme +- Strategyturk Forumları (https://forum.strategyturk.com) +-- Forum: Paradox Forumları (https://forum.strategyturk.com/forum-paradox-forumlari) +--- Forum: Hearts of Iron IV (https://forum.strategyturk.com/forum-hearts-of-iron-iv) +---- Forum: HoI4: Haberler (https://forum.strategyturk.com/forum-hoi4-haberler) +---- Konu Başlığı: Günlük: HoI4 - Rafineriler ve Kaynaklar (/konu-gunluk-hoi4-rafineriler-ve-kaynaklar) Sayfalar:
1
2
|
HoI4 - Rafineriler ve Kaynaklar - Duman - 04-10-2017 Hearts of Iron IV geliştirici günlüğünde bu hafta podcat sentetik rafinerilerde ve kaynaklarda yapılan değişikliklerden bahsediyor.
https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/hoi4-dev-diary-synthetic-dawn.1048744/ :Herkese merhabalar, bir Çarşamba günü daha bir başka geliştirici günlüğüyle karşınızdayız. 1.5 "Cornflakes" yaması ve onla birlikte çıkacak olan eklenti üzerinde çalışmaya devam ediyoruz. Bugün sizlere oyundaki sentetik rafinerilerde ve kaynaklarda yaptığımız değişikliklerden bahsedeceğiz. HoI4 - Rafineriler ve Kaynaklar - Semavi7 - 04-10-2017 Bence sentetik petrol ile normal petrol arasında fark olmalı. HoI4 - Rafineriler ve Kaynaklar - Wayfear - 04-10-2017 Son günlükler: Good Good Crap Good HoI4 - Rafineriler ve Kaynaklar - TR Ace - 04-10-2017 (04-10-2017, 17:04)Semavi7 : Bence sentetik petrol ile normal petrol arasında fark olmalı. Çok büyük değişiklik istedin o paradox için bir DLC... Altyapıyla beraber kaynak artması bu kaynağın vurulabilecek olması vs güzel olmuş bence sadece hava üstünlüğü için bütün gün avcı uçağı basıp hiçbir bombardıman kullanılmayan oyun stilinin biraz önüne geçmiş oluyoruz en azından (cas'ları bombardıman kısmına katmadım) Rafinerilerdeki değişiklik pek önemli değil açıkcası benim için bir japonya oyuncusu olarak hem petrol'e hem kauçuğa ihtiyacımız olduğu için fabrikalarla bunlardan birine öncelik vermek yada tercih edebiliyor olmak pek birşey değiştirmiyor ikiside eşit derecede lazım sonuçta. HoI4 - Rafineriler ve Kaynaklar - Semavi7 - 04-10-2017 Ayrıca oyunda yakıtta yok hatırladığım kadarı ile. Neyle gidiyor bu tanklar neyle uçuyor uçaklar? Çok şiirsel bir anlatım oldu ama durum bu. Nasıl piyade için ekipman üretiyorsak yine tank içinde yakıt üretmeliyiz. Yakıt bitince araçlar durmalı. Ayrıca piyade içinde genel bir supply üretilmeli ekipman dışında. HoI4 - Rafineriler ve Kaynaklar - birisi43 - 04-10-2017 Sözde Japonya' geliştirilebilir bölgelrere sahip ama kyushu daki 88 lik krom kaynağı çöp olmuş :( HoI4 - Rafineriler ve Kaynaklar - amonvongoeth - 04-10-2017 gözünüzü seveyim şu oyuna artık benzin ekleyin ya.sentetik petrolün donma eventi falan verin. HoI4 - Rafineriler ve Kaynaklar - napolyon94 - 04-10-2017 Almanya esprisi orjinal dilinde iyi guldurdu. Bunun disinda artik bombardiman ile kaynaklari kurutabiliyoruz,sukur! HoI4 - Rafineriler ve Kaynaklar - villager - 04-10-2017 Serinin 3242244234 oyununda olan özelliği DLC ile eklemeleri... Çoh iyi oyun yafff. HoI4 - Rafineriler ve Kaynaklar - Royal Guard - 05-10-2017 (04-10-2017, 19:30)Finrod Felagund : Serinin 3242244234 oyununda olan özelliği DLC ile eklemeleri... Çoh iyi oyun yafff. Hangi özellik DLC bu konu da ? Ben hepsini bedava eklenecek diye okudum. Şu sentetik rafinerilerin ayrılması olayını sevmedim. Uğraştıracak boşuna :P HoI4 - Rafineriler ve Kaynaklar - napolyon94 - 05-10-2017 Sentetik Akaryakıt araştırmaları çok aptalcaydı zaten. Sırf gerçekten bilmediğim bir farkı mı var diye defalarca 2. yada 3.kademesini araştırıp denemişliğim var. En sonunda o tarafta da bir işe yarayacak. Bu hızla giderse eğer ek paket Ocak Başında ancak ulaşılabilir olur. Fakat şu duyurdukları özellikleri 1.4.3 ile keşke hemen verseler, oyun haziranın ortasından beri sadece bir adet hotfix aldı. (1,4,2 oldu ağustos başında). HoI4 - Rafineriler ve Kaynaklar - Skoko - 05-10-2017 Arkadaşlar yeni yama için çıkış tarihi var mı? Tahmini ne zaman gelicek bütün bu yenilikler? HoI4 - Rafineriler ve Kaynaklar - yusufbugra76 - 05-10-2017 Çok güzel bir değişiklik olmuş ama bazı sorularım olacak :) 1.sorum: Japonyayı stratejik bombardımanla bombalamak istedin.Bölgeyi seçtin ama o ne bölge dediğin tüm Japonya. :) 2.sorum: Ve emri vereceksin ama bir emir var stratejik bombalama yani yollar,fabrikalar,uçaksavarlar,limanlar,fortlar ve hava alanları. Sonuç Şimdi bu kadar hedeften sen nasıl kaynakları kurutacaksın bunun için bırak 1000 en az 10.000 stratejik bombardımanla bile başarı ihtimalin az. :) Eğer bu değişikliği yapacaklarsa stratejik bombardıman komutunu değiştirmeden eklerlerse hiç bir şeye yaramaz. değişiklikler nasıl olmalı Yollar,fabrikalar,uçaksavarlar,limanlar,fortlar ve hava alanlarına yapılacak saldırılar ilk HOI'lerde ki gibi ayrı olmalı.Her hedefe ayrı komut gerekli ve nokta bombardımanı seçeneği de olmalı Yok bu değişiklikleri yapmadan o yamayı getirirlerse söylenecek tek şey var BİZİMLE DALGA GEÇİYOR BUNLAR HoI4 - Rafineriler ve Kaynaklar - strateggy - 05-10-2017 Kaynaklarda daha detaylı düzenlemelere gitmeleri şart. Ayrıca Suudi Arabistan bölgesinde 0 petrol var. Irak'ta da az. Bunlarında çıkarılabilir olarak ayarlanması lazım. RE: HoI4 - Rafineriler ve Kaynaklar - villager - 05-10-2017 (05-10-2017, 00:24)Sübaşı :(04-10-2017, 19:30)Finrod Felagund : Serinin 3242244234 oyununda olan özelliği DLC ile eklemeleri... Çoh iyi oyun yafff. DLC patchi ile gelecek işte. Böyle önemli ve oyunun oynanabilirliğini arttıran özellikleri hep DLC patchleriyle çıkarıyorlar, ara patchlerde avcumuzu yalıyoruz. HoI4 - Rafineriler ve Kaynaklar - Adm - 05-10-2017 Petrolle ilgili yapılması gereken ilk güncelleme üretim ekranından çıkarılıp, günlük tüketim haline getirilmesi misal Fighter 1 üretmek için 2 alüminyum 1 kauçuğa ihtiyacımız olmalı fakat o uçak görevde bulunduğu müddetçe belirli bir miktar günlük petrol tüketmeli misal fighter 1 aktif olduğu sürece 0.005 petrol tüketirken Fighter 3 0.01 petrol tüketebilir. Aynı mevzuyu tanklara, mekanizelere, motorizlere ve donanmaya hatta convoylara bile uygulamak mümkün. Ek olarak askerlerin, tankların, gemilerin, uçakların harcadığı aynı zamanda bir mühimmat miktarı olması lazım ve bunun tıpkı consumer goods gibi askeri fabrika versiyonu çıkarılmalı. Harcanan miktara göre belirli sayıda askeri fabrika ve gerekirse kaynakta harcaması gerekiyor. Hatta petrol ve mühimmat için çeşitli kullanım politikalarıda olmalı. Mühimmatın savruk kullanılmasını(Çeşitli bonus ama fazladan maliyet), normal kullanılmasını, tutumlu kullanılmasını(Menzil azalması, saldırı değerleri azalması, tankların yavaslamasi gibi) seçebilmeliyiz mesela. Superior firepower savruk mühimmat kullanımından daha fazla bonus alırken. Mass assault tutumlu olmaktan daha az etkilenebilir mesela. HoI4 - Rafineriler ve Kaynaklar - napolyon94 - 05-10-2017 Su vakte kadar gordugum en yapici elestiri/oneri @Adm den geldi, izninle bunu referans gostererek plasada paylasacagim. HoI4 - Rafineriler ve Kaynaklar - TR Ace - 05-10-2017 Doğru dürüst bir hava bombardımanını bile aylar sonra getiren paradox'tan fazla şey istiyorsunuz bombalarken hedef seçmek yada kaynak kullanımı anca 2.9 patchine yada Hoİ 5'e bence :/ HoI4 - Rafineriler ve Kaynaklar - Semavi7 - 05-10-2017 Ya hedef seçmeyi falan boş verin. Sadece şu petrol işini çözseler yeter aslında. Çok saçma çünkü. Üretimde petrolün ne işi var? Tanka oyun sonuna kadar yetecek yakıtı yükleyip öylemi üretim yapılıyor? Çok saçma. Sırf bu yüzden oynayasım gelmiyor aylardır oynamadım oyunu. Sorun aslında bizde. Adamlar ne yaparsa lapin gibi atlıyoruz hemen. Biraz seçici olsak onlarda akıllanır. Bu petrolü üretime katmak kimin fikriyse onu hemen işten çıkarsınlar zaten. RE: HoI4 - Rafineriler ve Kaynaklar - Adm - 05-10-2017 (05-10-2017, 14:19)napolyon94 : Su vakte kadar gordugum en yapici elestiri/oneri @Adm den geldi, izninle bunu referans gostererek plasada paylasacagim. Paylaş hiç problem değil. Bu kadar basit bir çözüm kesinlikle onlarında aklına gelmiştir ama şu yakıt mevzusu çok büyüdü ne yapsalar yaranamayacaklar bu saatten sonra :/ |