Günlük: CoH3 - Emerald Bear Görev Brifingi
#1
coh3-banner.png

Company of Heroes 3 geliştirici günlüklerinin bu yazısında Emerald Bear güncellemesiyle gelecek olan değişikliklere değiniliyor.

https://community.companyofheroes.com/co...n-briefing :En son güncellememiz olan 1.2.0 Emerald Bear, 25 Temmuz Salı günü Company of Heroes 3 PC'ye gelecek. Bu güncelleme iki yeni harita, çeşitli geliştirmeler, yeni oyuncu profilleri, hata düzeltmeleri ve çok oyunculu dengede değişiklikler içerecek. Güncellemenin bu özeti Emerald Bear ile gelen her şeyi kapsamayacak, bu nedenle yarın yayınlanacak tam yama notlarını gözden geçirdiğinizden emin olun.

Şimdilik, Emerald Bear'da gelen değişikliklerle ilgili tüm ayrıntıları aşağıda bulabilir veya bu hızlı özete göz atabilirsiniz.



Önümüzdeki Yol yazımızda belirttiğimiz gibi, ekibimiz Company of Heroes 3 için ek geliştirmeler ve içerik üzerinde sıkı bir şekilde çalışıyor ve yakın gelecekte bu uzun vadeli planlar hakkında daha fazla haber vermeyi umuyoruz. Başlangıçta Temmuz ayında bir Yol Haritası yayınlamayı planlamıştık, ancak yol haritamızın oyuncu deneyimini geliştirecek ve ekibimizin teslim edeceğinden emin olduğu öncelikleri yansıttığından emin olmak ve yeniden düzenlemek için ek zaman ayırıyoruz.

Ekibimiz birkaç önceliği yeniden düzenlemek zorunda kaldı ve bu da Italian Dynamic Campaign ve arkadaş listesi/parti davetlerinde yapmak istediğimiz bazı değişikliklerin bu güncellemeden kaldırılması gerektiği anlamına geliyor. Bu sorunları çözeceğini düşündüğümüz bazı düzeltmeler yaptık, ancak gelecekteki bir güncellemede daha önemli değişiklikler yapmayı umuyoruz.

Yeni İçerik

Emerald Bear, PvP Quick Match, Co-op vs A.I., Skirmish ve Custom Games dahil olmak üzere tüm oyun modları için iki yeni haritanın tanıtımını yapacak. 

İlk olarak, 3 vs 3 savaşlar için uygun olan Bingazi var. Bu liman kenti, dar sokaklar ve sanayi tesisleri arasında ölümcül şehir çatışmalarına sahne oluyor. Bingazi, Kuzey Afrika kıyı şeridi boyunca kritik bir konumu temsil ediyordu. Geniş limanları ve savunulabilir mevzileri burayı Rommel'in harekâtında kaçınılmaz bir savaş alanı haline getirdi. Nihayetinde savaş boyunca beş kez el değiştirdi.

Benghazi.jpg
1689974231629.jpeg
Bingazi

Sırada, 4 vs 4 savaşlar için uygun olan Monte Cavo var. Bu haritada sık orman ve kayalıklarla çevrili bir dağın tepesindeki askeri tesise gece baskını düzenleniyor. Bu, İttifak kuvvetleri ile Roma arasında duran son dağdı. Monte Cassino'nun neredeyse iki katı yüksekliğindeki bu arazinin etekleri ve zirvesi, Batı İtalya'da iletişim ve görünürlük sağlamak için hayati önem taşıyordu.

Monte_Cavo.jpg
1689974267449.jpeg
Monte Cavo

Özellikler & Geliştirmeler

Oyuncu Profili

Oyuncu Profilleri, rütbeniz, istatistikleriniz ve maçlarınız hakkındaki tüm bilgiler için yeni bir merkezdir. Bu özelliğin tüm ayrıntılarını ve bazı ek önizlemelerini burada bulabilirsiniz.

1689974317587.png

Yol Bulma

Ekibimiz, birimlerin daha sürükleyici bir şekilde hareket etmesini ve tepki vermesini sağlamak için yol bulmayı elden geçirmeye başladı. Bu güncellemede bunu ele almak için birkaç değişiklik yapıyoruz; ancak bu çalışma devam ediyor ve ileride başka iyileştirmeler de yapacağız. Bu güncellemede araçların dönüş, hareketlerini sonlandırma, düzen içinde hareket etme, tıkalı yollarla başa çıkma ve daha birçok konuda değişiklikler göreceksiniz. Bu iyileştirmelerin bazı örneklerini burada, burada ve burada görebilirsiniz.

Team Weapons

Team weapons daha duyarlı ve kendi kendine yeterli hale getirilmek üzere güncellendi. Artık yeniden yüklenirken veya bekleme süresindeyken yeni hedefler edinebilir, düşmanları takip edebilir ve boş durumdan daha verimli bir şekilde kurulum yapabilir ve çok daha hızlı bir şekilde parçalanırlar. Ayrıca artık toparlanıp hareket etmek yerine yeniden yüzleşme emirlerine daha doğru bir şekilde yanıt verecekler. 

Off-Map Abilities

Off-Map abilities çok oyunculu mod için daha sağlam, güvenilir ve hızlı tepki verecek şekilde yeniden düzenlendi. Ayrıca hem görsel hem de sesli olarak daha fazla bilgi sağlayacak veya anlatacaklar. Bunu başarmak için mermi hızı, ivmesi, açısı, yüksekliği ve sapması ayarlandı. Artık bir tehlike seviyesini belirtmek için farklı işaret renkleri kullanacaklar ve savaş alanını gerçekten canlandırmak için toprak deformasyonu da ekledik. Değişikliklerin tam listesini yama notlarında bulabilirsiniz. Off-map değişikliklerin bazı örneklerini burada ve burada görebilirsiniz.

Bilgi Kutuları

Oyun içi ipuçlarımızın çoğu, daha fazla netlik sağlamak ve oyunu öğrenirken herhangi bir karışıklığı azaltmak için güncellendi.

Challenges

Bazı Challenge'lar, tamamlanmalarını kolaylaştırmak ve oyuncuların bir Company of Heroes 3 maçına normalde nasıl katılacaklarına daha yakın bir şekilde uyum sağlamak için düzenlendi.

Oyun Dengesi

Taşıtlar

Tüm taşıtların hızları, dönüş hızları, hızlanmaları ve yavaşlamaları düzenlenmiştir. Bu çalışma taşıtların tepki verebilirliğini artıracak ve ayrıca taşıt türleri ile sınıfları arasında daha iyi bir ayrım yaratacaktır. 

Tank Destroyers

Casemate tank destroyerleri artık hedefleri takip etme ve yok etme konusunda daha iyi olacak. Silahları artık hedefleri geçecek ve takip edecek, yani tank destroyerlerinizin düşmanın kaçmasına izin vererek sürekli olarak kendilerini yeniden konumlandırmaya çalıştıkları durumlar daha az olacaktır.

Projectiles

Tank silahları, tanksavarlar, otomatik toplar ve flamethrower'lar gibi doğrudan ateşlenen mühimmatların tümü, etkilerini artırmak için gözden geçirildi. Bu değişiklik, bunların reliability'lerini artıracak ve belirli engelleyicileri aşarak hedefe ateş etmelerini önleyecek. Bu aynı zamanda mermilerin artık mayın gibi alçak engellere çarpmayacağı anlamına geliyor. 

Taraflar ve Birimler

Her taraf, bazı baskıcı stratejileri yumuşatmak ve tarafların yetersiz seçilen veya düşük performans gösteren diğer yönlerini iyileştirmek için orta düzeyde denge ayarlamaları aldı. Ayrıntıları yarınki yama notlarına bırakıyoruz! Önizleme olarak, ABD Kuvvetleri Easy Eights'ı zayıflatırken Elit Piyadelerini geliştirdik. Wehrmacht, şu anda hakimiyetlerini en aza indirmek için bazı değişiklikler görürken, aynı zamanda az kullanılan birkaç birimi de geliştiriyor. İngiliz Kuvvetleri, Eğitim Merkezinde yaptığımız değişiklikler onları beklediğimizden daha fazla etkilediği için bazı genel iyileştirmeler alacak. Ve son olarak, Deutsches Afrikakorps, farklı oyun tarzlarını teşvik etmek için erken oyundaki temel zayıflıklarını gidermek için bazı ayarlamalar alacak.

Hata Düzeltmeleri

Her güncellemede olduğu gibi, oyunun tüm alanlarına gelen çeşitli hata düzeltmelerimiz var. Bunlar şunları içerir:
  • Performans
  • Ses
  • Görseller ve Animasyon
  • Genel Oynanış
  • Tek Oyunculu - Italy Dynamic Campaign ve North African Operation
  • Kullanıcı Arayüzü ve Kullanıcı Deneyimi (UI/UX)

Bazı önemli hata düzeltmeleri şunlardır:
  • Maç sonu istatistik ekranı artık daha doğru ve oyuncuların maç sırasında neler olduğunu daha iyi anlamalarını sağlayacak. 
  • Oyuncular artık Gela dersi sırasında kayıt yapabiliyor, bu da oyunculara sıfırlanmadan dersi tamamlamak için ek süre alma seçeneği sunuyor.
  • Belirli yetenek iptal istismarlarını önlemek için düzeltmeler.
  • Yapay zeka artık birimleri oynanabilir alanın dışına taşımak için haritanın sınır çizgilerini görmezden gelemeyecek.

Hata düzeltmelerinin geri kalanını yarın tam yama notlarında inceleyebilirsiniz.

Sonuç

Yarın PC'de yayınlanacak Emerald Bear için hazır olun! Geri bildirimlerinizi duymak ve bu güncellemeyle gelen tüm değişiklikleri incelemenizi görmek için sabırsızlanıyoruz. Güncellemeyi diğer oyuncularla tartışmak ve düşüncelerinizi bize iletmek için resmi forumlarımıza veya Discord'a katılmayı unutmayın. Bu arada sizi oyalamak için Tasarım ekibiyle hazırladığımız Emerald Bear detaylı incelemelerine göz atmayı unutmayın.


Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.