Günlük: Vic3 - 1.5.0 Hata Düzeltmeleri ve 1.5 Başarımları
#1
banneran.png

Victoria 3 geliştirici günlüklerinde bu hafta 1.5.0 Açık Betasına yapılan hata düzeltmelerinden ve 1.5 çıkışıyla gelecek diğer değişikliklerden bahsediliyor.

https://forum.paradoxplaza.com/forum/dev...s.1602736/ :Herkese merhaba! Bugün, Açık Beta'ya gelecek olan düzeltmenin yanı sıra ücretsiz Güncelleme 1.5 sürümünde (geçici yayın tarihi: Kasım ayında bir ara) gelecek olan bir dizi iyileştirmeyi ele alacağız.

Açık Beta'nın en son sürümünde (Güncelleme 2) birkaç yeni mekanik tanıttık ancak bunların yayınlanmak için tam olarak hazır olmadığı ortaya çıktı. Bir beta sürümü olarak bu belki anlaşılabilir (ve hepiniz çok anlayışlı davrandınız!) ancak yine de sorunların mevcut haliyle bırakılamayacak kadar oyun bozucu olduğunu düşünüyoruz. Sonuç olarak, aşağıdaki sorunlar için düzeltmeler içeren bir düzeltmeyi yakın zamanda yayınlayacağız (eğer henüz yayınlanmadıysa, bunu geçmişte yazdığım için):

Oyun İngilizce olarak başlatılmadığı sürece Ayarlar menüsünde dil değiştirilemiyor
Bu durum, oyuna başlamadan önce Başlatıcı'da dil ayarı yapılarak aşılabilir, ancak yine de şimdi düzeltilmelidir.

Bir eyaleti işgal etmek cepheleri savaştan çıkarabilir
Bir eyaletin son parçasını kazanmak, cephelerin hareket etmesine neden olarak, o cepheyi geçici olarak savaştan çıkarabilir. Çoğu durumda cephe bir süre sonra yeniden ortaya çıkar, ancak bu, oluşumları cepheye yeniden konuşlandırmak zorunda kalmanıza neden olur. Bu artık gerçekleşmemelidir.

Bir cephe yok edildiğinde veya oyun yeniden yüklenirken bazı durumlarda masaüstüne çökme
Orduların mevcut cepheleri artık geçerli olmadığında ve başka bir yere gitmeye zorlandıklarında veya bazen bir oyun yeniden yüklendiğinde önbelleğe alınmış verileri yeniden hesaplarken yeniden konumlandırılmasıyla ilgili görünüşte rastgele çökme. Oyun artık bu koşullar altında çökmemelidir.

Ticaret Yolu Kervanları görünmüyor
Bu, ordular ve filolar dışında ağda seyahat eden tüm "karavanlar" için geçerlidir - at arabaları, trenler, zeplinler, ticaret gemileri vb. Artık ordular ve filolarla birlikte yeniden görülebilirler.

Kağıt haritada görünmeyen işgal dokusu
Bazen bir eyalette kazanılan kısmi işgal doğru şekilde gösterilirken bazen gösterilmiyordu ve bu da belirli savaşları kimin kazandığına dair bazı karışıklıklara yol açıyordu. Kısmi işgal artık her zaman düzgün bir şekilde gösterilmelidir.

Yapay Zeka <3 Piyade
Yapay Zeka, Piyade veya Hafif Gemiler dışında herhangi bir birim türü inşa etmeyi reddediyor. Bu sorun artık düzeltildi - YZ hala farklı amaçlar için hangi birim türlerinin inşa edileceğini değerlendirmede en iyisi değil, ancak en azından şimdi biraz deneyime açık.

Bu iş berbat
Yeni İş Memnuniyeti + Göç sistemindeki bir denge sorunu, özellikle zengin tabaka poplarının işe alınmasının ve elde tutulmasının inanılmaz derecede zor olmasına neden oldu. Pratikte bu durum, bu açık pozisyonların doldurulmasının inanılmaz derecede zor olduğu ya da popların "oradan oraya zıpladığı" şeklinde görünüyordu, ancak bunun nedeninin aşağıdaki gibi olduğu ortaya çıktı:
  • Alt tabakadan bir nüfusa yeni bir iş fırsatı verilir, örneğin bir Katip Kapitalist olur
  • Çok daha düşük bir Servet seviyesinden (örneğin Servet 13) terfi eden Katip, kendini bir anda Kapitalist olarak bulur ve etrafındaki herkesle kendini kıyaslamaya başlar
  • Bulundukları eyaletteki ve/veya pazardaki diğer Kapitalistlerin kendilerinden çok daha yüksek bir Servete sahip olduklarını fark ettiklerinde, hayattaki yeni yerlerinden inanılmaz derecede ve anında memnuniyetsizlik duymaya başlarlar
  • İş Tatminlerinin bu kadar düşük olması nedeniyle, servetlerini başka bir yerde aramalarının daha iyi olacağına karar verirler ve bir sonraki hafta başka bir eyalete göç dalgasına katılırlar - etkin bir şekilde göz açıp kapayıncaya kadar yok olurlar
  • Gelecek hafta bina, yedek Kapitalistlere ihtiyaçları olduğunu fark eder ve bu pozisyona daha fazla Katip almaya başlar
  • Durulayın ve tekrarlayın
Komik ve en azından yarı mantıklı olsa da, bu amaçlandığı gibi çalışmıyor. Şimdi İş Memnuniyetine ek bir faktör ekledik, böylece yeni işlerinde henüz ödeme almamış olan poplar, ne kadar iyi ücret alacaklarını görme şansı elde edene kadar göç etmeyi veya başka işler üstlenmeyi bekleyecek ve ayrıca Yaşam Standardı şu anda yükselişte olan poplara büyük bir pozitif İş Memnuniyeti faktörü uygulayacaktır. Bu, eski memurları zengin olmanın aslında iyi bir şey olduğunu anlayacakları kadar uzun süre yerlerinde tutmaya hizmet edecektir.

Tersine Göç
Göçten bahsetmişken, revize edilen iç göç sisteminde birkaç sorun vardı. Eyaletler arasındaki geçişi doğru hesaplıyordu, ancak sonunda onları gitmeleri gereken yere göndermek yerine geldikleri eyalete geri gönderiyordu. Bu, hiçbir göçün gerçekleşmediği anlamına geliyordu ve kullanıcı arayüzünün kafasını karıştırarak gelmesi gereken pop'ların aslında gittiğini düşünmesine neden oluyordu. Şimdi bunu düzelttik ve geçiş değerlerini biraz daha düşük olacak şekilde ayarladık.

Bu düzeltmeler siz bu yazıyı okuduğunuzda Açık Beta şubesinde yayınlanmış olmalı ya da kısa süre içinde yayınlanacaktır! Bununla birlikte sözü, yaklaşmakta olan ücretsiz Güncelleme 1.5'e yapılan yukarıda belirtilen yeni eklemelerin yanı sıra Halkın Sesi'nde yapılan önemli bir geliştirme konusunda bize rehberlik edecek olan Victoria'ya bırakıyorum.

Aşağıdaki bölümde mevcut Açık Beta sürümünde bulunmayan içeriklerin yer alacağını unutmayın.



Merhaba. Ben Victoria, bugün 1.5'te Paris Komünü içeriğinde yapılan uzun zamandır beklenen iyileştirmelerin yanı sıra önceki geliştirme günlüğünde yer almayan bazı çeşitli iyileştirmeler ve içerik eklemeleri üzerinde duracağız.

Ancak öncelikle, işte 1.5 yamasında eklenen altı yeni başarım.

Henüz Bitmedi: Krakow olarak Polonya-Litvanya'yı kurun ve Commonwealth Günlük Girişini Genişletme'yi tamamlayın.

Viva la Confederación!: Bolivya olarak Peru-Bolivya Konfederasyonunu başarıyla kurun.

Deșteaptă-te, Române!: Bir Romen ulusu olarak Romanya'yı kurun ve tüm Romen anavatan eyaletlerine doğrudan sahip olun.

Stonks: Aynı anda maksimum refah seviyesinde üç şirkete sahip olun.

Muz Cumhuriyeti: Bir Yankee veya Dixie ulusu olarak, United Fruit Company ile maksimum refaha ulaşın ve en az 75 Muz Plantasyonuna sahip olun.

SPQR: Papalık Devleti olarak Roma Cumhuriyeti olun ve ardından İtalya'yı kurun.


Bu başarımların bazıları için bir teaser!
DD98_1.png DD98_2.png

Paris Komünü

Bölünmüş Monarşistler ve 1.3.4 Yamasında elden geçirilen diğer Halkın Sesi içeriğindeki iyileştirmelere katılan Paris Komünü günlük girişi 1.5'te önemli iyileştirmeler aldı. Oyuncunun krizde her iki tarafı da oynaması, hem Komün hem de Versailles hükümeti için kararlar vermesi yerine, oyuncu başlangıçta bir tarafı seçmeye davet edilecek ve yapay zeka diğer tarafa uygun kararlar verecek. Bu düşmanca sistem, oyuncu ve yapay zeka arasında kendi davalarını ilerletmek ve Komün'ü ya yıkıma ya da zafere götürmek için bir yarış yaratır.

DD98_3.png

Paris Komünü, zararsız bir şekilde yok olmak yerine, var olduğu sürece Fransız ekonomisi üzerinde bir sülük görevi görecek ve kendisini ayakta tutmak için hazinenizden hortumlayacaktır. Bir iç savaş durumunda iflas etmiş bir Komün ile karşı karşıya kalmak yerine, Versailles Hükümetine karşı saldırmak için silah ve altın rezervlerini koruyarak artık tamamen işlevsel olacaktır.

DD98_4.png

Ayrıca, Paris Komünü ile daha fazla yabancı etkileşim eklenmiştir. Komün ortaya çıktığında, sol karakterli ya da Fransa'ya çok ama çok karşı olan yabancı ülkeler Komün'ü Fransa'nın meşru hükümeti olarak tanımaya istekli olabilir ve bu da ilerleme hızına bir bonus sağlar.

DD98_5.png

DD98_6.png

Komün ile ilgili hataları gidermek için yeni kod özellikleri de eklendi. Yeni set_immune_to_revolutions efekti, iç savaş ülkesi olarak ele alınmak istenen ülkelerdeki devrimleri geçici olarak devre dışı bırakmak için kullanılabilir ve Komünar Köylü İsyanı'nın aniden ortaya çıkmasıyla senaryolaştırılmış bir savaşın kesintiye uğramamasını sağlar. Aynı şekilde, Komünarların Versailles'a başarılı bir şekilde yürümesi durumunda Fransa'nın günlük kayıtlarını kaybetmesiyle ilgili hatalar da düzeltildi. Fransa'nın sahip olduğu tüm karakterleri kaybetmesi yerine, çıkar grupları hükümette olmayan karakterler bağışlanacak ve yeni Komünar karakterler ile gerici güçlerin denemelerinden kaçınmayı başaran eski karakterlerin bir karışımı oluşturulacak.

Bu iyileştirmeler, Paris Komünü'nün bir dış bağlam sorunu olmaktan çıkıp Fransız oyun deneyiminin organik ve sorunsuz bir bileşeni haline gelmesini sağlayacaktır. Fransız Komünü'nün yeniden düzenlenmesi Voice of the People DLC'sine sahip olanlara sunulacak.

Çeşitli Eklentiler

1.5 ayrıca oyunun küçük yönlerini biraz daha ilginç hale getirmek için birçok ücretsiz çeşitli tarihsel içerik değişikliği içeriyor. Günlüğün bu bölümünde bu içeriklerin bir kısmına kısa bir genel bakış sunulacaktır.

Sınır Kolonizasyonu

İlk ve en önemlisi, oyun başlangıcında Yeni Dünya ülkeleri ve sömürge yönetimleri için öncelikle kullanılacak bir yasa olan yeni Sınır Kolonizasyonu yasasının eklenmesidir. Bu yasa Koloni Yeniden Yerleşimine benzer şekilde işlemektedir, ancak kolonileşmeyi mevcut devletlerinizin sınırındaki bölgelerle sınırlandırmaktadır. Tüm Kırsal Halk çıkar grupları, İzolasyonist ideolojinin bir parçası olarak artık varsayılan olarak Sınır Kolonizasyonunu destekleyecektir.

DD98_7.png

Amerika Birleşik Devletleri'nde Amerikan Kırsal Halkı'na, küçük toprak sahibi sömürge yerleşimcileri olarak sahip oldukları eşsiz mirası yansıtan yeni bir ideoloji ile birlikte bir tat verilmiştir. Jeffersoncu ideoloji, Kırsal Halk'ın varsayılan olarak genel oy hakkını desteklemesini ve tarımsal kolektifleştirmeye karşı daha dirençli olmasını sağlıyor. Bu ekleme, Amerikan imtiyazını oyun başlangıcındaki haline indirgemeyi çok daha zor hale getirecektir.

DD98_8.png

Kızıl Korku

Tarihsel olarak, sosyalist devletlerin yükselişi dünya çapında bir şok dalgası yaratmadan gerçekleşmemiştir. 1.5 Yaması, diplomatik açıdan ilgili bir ulusun Konsey Cumhuriyeti yasasını kabul etmesiyle tetiklenen Kızıl Korku için yeni içerik içeriyor.

DD98_9.png

DD98_10.png

Kızıl Korku günlük girişi, ülkenizdeki uluslararası komünist harekete verilen tepkiyle ilgili olayları periyodik olarak ateşleyecek ve ilerici çıkar gruplarına karşı güvensizlik uyandıracaktır. Oyuncu gericilerin yanında yer almayı ve iç huzur karşılığında Sendikaların gücünü feda etmeyi seçebilir ya da alt sınıfın gücünün devam etmesi karşılığında üst sınıfı kızdırarak ilerlemeden yana olmayı seçebilir.

DD98_11.png

DD98_12.png

Kızıl Korku eninde sonunda sona erecek olsa da, bu çalkantılı dönemde alınan kararların ülkenin siyasetine yıllarca musallat olacağı kesin.

Bonus olarak, yapay zekalı komünist ülkelere, dış dünyaya karşı tutumlarını değiştirecek üç yeni strateji seçme şansı verildi - oyunda şimdiye kadarki en agresif müdahaleci stratejilerden biri de dahil.

DD98_13.png

Giysi İlaveleri

1.5'te elden geçirilen savaş sistemiyle birlikte üniformalara da bazı eklemeler yapıldı ve Rusya, Brezilya, Osmanlı İmparatorluğu ve modernize edilmiş Japonya, generalleri için benzersiz üniformalara sahip ülkeler arasına katıldı. Şimdi, bu uluslardan herhangi biri olarak, tüm generallerinizin şık ve uyumlu üniformalara sahip olmasının keyfini çıkarabilirsiniz.

DD98_14.png

DD98_15.png

Daha önce de belirtildiği gibi, Dindar olmayan tüm Japon karakterler Meiji Restorasyonunu takiben artık Batılı kıyafetleri benimseyeceklerdir.

DD98_16.png

Brezilya, Osmanlı İmparatorluğu ve modernize edilmiş Japonya'nın da yeni asker üniformaları var ve bunlar ayrıntılar ekranında Asker ve Subay pop'ları için görüntülenecek.

DD98_17.png

Romanov Ailesi

Ücretsiz bir bonus olarak Yama 1.5, Rusya için bir karakter olarak her güvenilir Romanov iddiacısını, kaderleriyle ilgili bazı olayları ve hükümdarlıklarının başlangıcına ilişkin olayları içeriyor.

Resimde görülüyor: Başlangıcın sonu...
DD98_18.png

Resimde: ...ve sonun başlangıcı.
DD98_19.png

Her Çar saltanatına belirli bir sosyal sınıfın siyasi gücüne bonus vererek başlar ve bazı durumlarda kendi ideolojisine uygun danışmanların ortaya çıkmasını teşvik eder.

DD98_20.png

Tahtın potansiyel adayları arasında Alexander II, Alexander III, Alexander II'nin oğlu Nicholas Alexandrovich, Nicholas II, Georgy Romanov, Mikhail Romanov ve Alexei II yer almaktadır.

Resimde görülüyor: Aleksey yaşıyor!

DD98_21.png

Caudillos Çağı

Şu anda, tüm Güney Amerika ülkelerinin Silahlı Kuvvetleri, on dokuzuncu yüzyılın başlarında bölgenin siyasetine hakim olan askeri güçlü adamların eğilimini temsil eden Caudillismo ideolojisiyle başlıyor. Yama 1.5, Caudillos Çağı günlük girişinin eklenmesiyle bunu genişleterek Güney Amerikalı oyuncuların Caudillismo'yu benimsemesine veya onunla mücadele etmeye çalışmasına olanak tanıyor.

DD98_22.png

DD98_23.png

Oynadıkça, ilerleme çubuğu belirli koşulların yerine getirilmesiyle tükenecek veya dolacak, askeri veya sivil eğilimli bir sonuca doğru ilerleyecektir.

DD98_24.png

Caudillos Çağı günlük girişi, devleti kendi kaprislerine karşı daha sorumlu hale getirmenin bedeli olarak ihtiyaç duyulan reformları potansiyel olarak destekleyerek, siyasete askeri desteğin cazibesini ortaya koyacaktır. Bununla birlikte, mutlak yönetimin cazibesine direnilebilirse, Caudillos Çağı sona erebilir ve Güney Amerika orduları kesin bir şekilde sivil kontrol altına alınabilir.

DD98_25.png

Hepsi bu kadar. Okuduğunuz için teşekkürler.
WhaW8Am.gif
[+] 1 üye PCOyun nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.