Genişleme Paketi: Total War: WARHAMMER - Call of the Beastmen
#1
header.jpg?t=1468592573
Çıkış tarihi : 28 Temmuz

Trailer

Bilgi
  • Ana senaryoda oynanabilir yeni Beastmen ırkı.
  • İki yeni efsanevi lord.
  • Beastmen odaklı 'Göze göz' isminde bir hikayeyi konu alan özel senaryo.
  • Çok sayıda yeni birim, canavar, kahraman, büyü ve oyun mekaniği.

Charge.png?t=1468592573

Call of the Beastmen eklentisi Total War : Warhammer'a oynanabilir Beastmen ırkı ekliyor. Kaos tarafından bozulmaya uğramış bu horda ırkı, eski Dünya'da bir hastalık gibi yayılıyor. Bir çoğu kendisine has özelliklere sahip yarı insan yarı canavar birlikler kullanan bu ırk ana senaryoda ve multiplayer dahil olmak üzere multiplayerlarda seçilebiliyor.

Göze Göz
Göze Göz senaryosu Beastmen ırkının insanlara karşı sürdürdüğü gerilla savaşını konu alıyor. Oyuncu efsanevi lord Tek Gözlü Khazrak'ı yönetiyor, Khazrak'ın baş düşmanı Middenheim Grafı Boris Todbringer'i yenmesi gerekiyor. 

Map.png?t=1468592573

Oynanış

Horda Oynanışı
Beastmen ırkı agresif bir horda oynanışına sahip. Kaos Savaşçılarından farklı olarak Beastmenlerin bir özelliği bulunuyor, Beastmenlerin yakınlarında en az 2 horda bulunuyorsa orduları yıpranmıyor.

Kaos Yozlaşması
Beastmenler gittikleri yere kaos yozlaşmasını da götürüyorlar. Kaos yozlaşması yayıldıkça bölgelerin düzeni bozuluyor ve düşman birlikleri yıpranmaya başlıyor. Beastmenler ayrıca kendilerine has bina şemasına, teknoloji ağacına ve askere alım seçeneklerine sahip. 

Canavar Öfkesi
Beastmen lordu tarafından yönetilen her ordunun bir öfke sayacı bulunuyor. Bu ordu daha çok savaşa girdikçe ve toprak yağmaladıkça öfke değeri yükseliyor. Öfke değeri bir seviyeyi aşınca yeni bir Brayherd - yapayzeka kontrolündeki beastmen ordusu beliriyor. Bu yapayzeka kontrolündeki orduya oyuncu emirler verebiliyor. Eğer bir ordunun öfke seviyesi bir seviyenin altına düşerse bu sefer askerler azalmaya başlıyor. 

Özel Ordu Pozisyonları
Beastmenler özel ordu pozisyonlarına sahip. Her beastmen ordusu varsayılan olarak Ambush modunda oluyor. Bu modda ordu ilerlemekte olan düşman birliklerine baskın düzenleyebiliyor.

Gizli kamp modunda tüm ordunuz gölgelerde saklanıyor ve altyapıya odaklanıyor. Çok keskin bir görüşe sahip olan lordlar dışında kimseye görünmüyorlar.

Beast-path modunda geçilemez araziler sadece beastmen ordusu tarafından geçilebilir özel yollara sahip oluyor, eğer beastmen ordusu bu esnada saldırı alırsa muharebe özel beastmen haritalarında yapılıyor.

Tıpkı diğer ırklar gibi Beastmen orduları da yağmalama moduna geçip gelirini arttırabilir. 

Cygor.png?t=1468592573

Savaş Sonrası Seçenekleri
Beastmen orduları bir yerleşim birimini ele geçirdiğinde özel seçeneklere sahip oluyorlar. Raze and Loot seçeneği bir yerleşim birimini yıkmadan önce tüm gelirini toplar, Raze and Defile seçeneğiş ise yerleşim birimini yıkıp yerine büyük bir heykel diker. Bu heykel bölgede yüksek seviyede kaos yozlaşmasına sebep olur ve hordaya ciddi bir nüfus bonusu sağlar.

Dolunayın Yükselişi
Beastmen ırkıyla karanlık ay tanrısı Morrslieb arasında bir bağ var. Oyun içerisinde belli aralıklarla dolunay çıktığına dair event aldığında beastmen ırkı bu olayı bir şekilde kutlamayı seçmeli. Bu kutlamalar genellikle maliyetli kutlamalar olsa da Morrslieb inançlı takipçilerini her zaman ödüllendirir.

[Call of the Beastmen Birimleri]
[+] 1 üye Duman nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Cevapla
#2
Call of the Beastmen'den Görseller
[+] 1 üye Duman nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Cevapla
#3
Oynanış videosu geldi :
Cevapla
#4
Anasayfaya ekledim : http://www.strategyturk.com/total-war-wa...-beastmen/
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.