13-07-2024, 11:21
https://www.reddit.com/r/AgeofMythology/...l_changes/
Buradaki değişikliklere yorumlarım:
Buradaki değişikliklere yorumlarım:
- Wonder Age ile Age of Mythology'de myth birimlerin viable olmaması problemi aşılmaya çalışılmış. Çok riskli bir hareket gibi duruyor fakat oynamadan başarılı olup olmadığını bilmek güç.
- Birden fazla Titan yapabilmek yine oyunu "mitoloji oyunu" yapma ve Age of Empires'tan uzaklaştırma çabası.
- Town Center'ın her yere kurulabilen Village Center versiyonu yapılmış, POP limiti sağlamadığı için makul görülebilir, POP limiti sağlasa boykot sebebi olurdu.
- Bir kıza kaybettin tauntunu Prostagma ile değiştirmelerinin sebebi belli.
- Zeus piyadelerinin binaya saldırı bonusunun azaltılması olumlu (Zeus piyadeleriyle bina yıkmalı rush taktikleri vardı)
- Mikro ile Cyclops'un birimi nereye fırlatacağını seçebilmek felaket kötü. İnsanları bu kadar mikroya teşvik etmemeli oyun.
- Centaur'un özel yeteneğinin zayıflatılması tartışmaya açık bir değişiklik, bununla village harass çok yapılıyordu.
- Hathor'un Sobek olmasını anlamadım, bakacağım.
- Avenger'in özel yeteneğini kullanırken hareket edebilmesi yine "gelin mikro yapın" değişikliği, hiç gerek yok.
- Leviathan'ın üretilemeyip, War Barge battığında bir ihtimal belirmesi (Loki'nin Hersir'lerinin Giant belirtmesi gibi) ilginç, makul karşılanabilir.
- Ulfsark Berserk olayına gerek yoktu.
- Loki'nin sadece Hersirlerinin değil insan birimlerinin de Myth spawnlamasını beğenmedim.
- AoM Betasındaki Hirdman birimini eklemişler, Hersir'i Longhouse'tan almışlar. Longhouse Hirdman, Axemen ve Berserk olmuş.
- Oxcartların town centerdan değil de villagerlardan çıkarılması ox cart olmayınca şehirden uzaktaki villagerin işe yaramamasına önlem olarak getirilmiş, yine makul görünebilir.