İleti Sayısı: 26,426
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
139
20-12-2018, 05:07
(Son Düzenleme: 20-12-2018, 05:09, Düzenleyen: Duman.)
Mortal Kombat 11 Netherrealm Studios tarafından geliştirilen dövüş oyunu.
Mortal Kombat 11'e dair iletiler ve paylaşımlar bu konu altında yer alır.
Çıkış Tarihi: 23 Nisan 2019
•
İleti Sayısı: 26,426
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
139
•
İleti Sayısı: 3,103
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
36
Ne kadar kötü ve alakasız bir şarkı çalıyor arkada.
Aşağıdaki 1 üye Justicar nickli üyenin bu iletisini beğendi:1 üye Justicar nickli üyenin bu iletisini beğendi.
• Aytaç
İleti Sayısı: 803
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
8
20-12-2018, 11:35
(Son Düzenleme: 20-12-2018, 11:38, Düzenleyen: fff7.)
Yıllarca bildiğimiz Raiden yıldırım tanrısı kırmızıya dönmüş bravo.
Edit: Preorder ShaoKhan da iyiymiş.
•
İleti Sayısı: 8,058
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
91
Serinin eski oyunlarına göre fazlaca silah alet edevat kullanımı göze çarpıyor. Trailerda çalan şarkı da umarım oyun içinde yoktur.
Sic Parvis Magna
•
İleti Sayısı: 2,857
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
15
Dovusuyorlar mi fatality mi yapıyorlar belli değil.fazlaca abartılmış hale geldi sanki..eyy gidi mk3
•
İleti Sayısı: 26,426
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
139
Mercy is wasted on those who defile Earthrealm.
•
İleti Sayısı: 803
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
8
•
İleti Sayısı: 8,058
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
91
•
İleti Sayısı: 26,426
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
139
İlginç olmuş Cage, serinin son oyunlarına nazaran orijinal tasarıma daha yakın gibi.
•
İleti Sayısı: 19
Üyelik Yılı: 2019
Imperium:
0
Vuruş hissiyatı zayıf kalmış gibi, karakterler konusunda (hele hele Raiden) ufak bir değişikliğe gitmiştir. Yeni oyun hoş gibi gözüküyor ama fazla abartı ve dövüş hissiyatı fazla yok gibi.
•
İleti Sayısı: 22
Üyelik Yılı: 2018
Imperium:
0
İleti Sayısı: 26,426
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
139
•
İleti Sayısı: 26,426
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
139
İlk DLC karakteri Shang Tsung olmuş:
Kitana'da Mileena'nın silahı ve bazı move'ları olduğu için Mileena oyuna eklenmeyecek iddiası mevcut internette.
•
İleti Sayısı: 26,426
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
139
•
İleti Sayısı: 26,426
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
139
Dövüş oyunlarını hikayesi için takip eden biri olarak Mortal Kombat 11'in hikaye modunu beğenmedim.
Bütün fragmanlarda öne çıkarılan Dark Raiden Kronika'nın 2 zamanı birleştirmesi sonrası dümdüz "kayboluyor". Yenilmiyor veya alt edilmiyor bile, dümdüz, kayboluyor. Earthrealm'in sürekli saldırı alan tarafta olması, diğer diyarların hükümdarlarının çoğu zaman kurallara uymadan istila düzenlemesi vs. itibariyle "Earthrealm koruyucusunun" yeter diyip farklı bir yol izlemesinin "Shinnok'un madalyonunun etkisi altına girdi o yüzden böyle" diye basitleştirilmesini sevmedim.
Kronika karakteri Yunan mitolojisindeki Kronos ile Prince of Persia'nın birleştirilmesiyle oluşturulmuş ve herhangi bir özgünlükten uzak. Bu tarz zaman temalı hikayelerde izlenebilecek ilginç yollar var, ancak Mortal Kombat bu ilginç yolları bulmakta başarısız kaldığı gibi aynı zamanda "multiple timeline" olayıyla hikayeyi anlamsızlaştırmış. Özellikle Kronika'nın Raiden ile Liu Kang'in birlikte gücünden korkarak her timelineda onları birbirine düşürüyor oluşu çok sırıttı. Raiden'dan "dış güçler bizi birbirimize düşürüyor, üst akıl var" açıklaması duymak üzücüydü.
Tüm bu hikaye aynı zamanda daha önceki oyunların akışıyla çelişkiler oluşturdu. Örneğin 1. timeline'dan 2. timeline'a mesaj gönderen Raiden'in bunların sonucunda kararsızlığa düşüp Liu Kang'ı öldürmesi Kronika ile açıklandı, ancak 1. timeline'da Liu Kang Raiden tarafından değil, Shang Tsung tarafından öldürülmüştü ve Raiden de Shao Kahn tarafından öldürülmüştü dolayısıyla "Kronika her timelineda bizi birbirimize düşürüyor" olayı orijinal hikayede havada kaldı.
Bazı karakterlere ekstradan bir derinlik verilmiş (Jade), ancak bazı karakterler hikayenin tamamen dışında bırakılmışlar veya hatta direkt silinmişler. Jax ile Sonya'nın kızları vardı ama MK 10'daki 2 erkek çocuk yoktu. Kitana tüm hikayede tanrı modu açmış bir şekilde hareket ediyor, bu kadar kolaydı Shao Kahn'ı yenmek niye Edenia'yı işgal ederken yenemedin yani. Sıkıntılı olan şey şu, "geçmişteki versiyonların" 1. oyunun Mortal Kombat turnuvası esnasında transfer edilmiş olmaları, yani karakterler olabildikleri en "ham" haldeler.
Bu da meseleyi son eleştiri noktama getiriyor, Tanrı Liu Kang. Bu karakterin hikayesinde Mortal Kombat "ortayı" bulabilmiş değil, ya adamı zombi yapıyorlar ya da tanrı yapıyorlar. Adam akıllı "kahraman" hikayesi yazamadılar malesef. Şimdi olayları Liu Kang'in gözünden takip edelim, 1. oyunun Mortal Kombat turnuvasına katılıyorsun, oradaki herkesle neredeyse ilk defa tanışıyorsun, derken zamanda yolculuk ediyorsun geleceğe gidiyorsun ve burada Raiden "birlikte güçlerimiz çok fazla Kronika bizden korkuyor" diyip senle birleşiyor ve seni "Yıldırım ve Ateş Tanrısı" yapıyor. Sonra Mortal Kombat turnuvası için çıktığın yolculuk Elder Gods'ın bile üstünde "Titan" Kronos Kronika'yı yenmenle ve zamanı restore etmenle sonuçlanıyor. Seçilmiş kahraman hikayeleriyle bir sorunum yok, ama bu kadar kolay olmamalı.
Son olarak, Dark Raiden did nothing wrong.
•
İleti Sayısı: 26,426
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
139
•
İleti Sayısı: 109
Üyelik Yılı: 2019
Imperium:
0
Oyunu satın aldım.
insallah pisman olmam. :)
Mortal Kombatla büyüdük nede olsa..
Oyunu oynayan var mı ?; Onlinesi nasıl?
•
İleti Sayısı: 12,427
Üyelik Yılı: 2017
Imperium:
100
Steam üzerindeki en aktif dövüş oyunu olması lazım. Geçtiğimiz sene almıştım fakat oynama fırsatım olmadı.
Aşağıdaki 1 üye PCOyun nickli üyenin bu iletisini beğendi:1 üye PCOyun nickli üyenin bu iletisini beğendi.
• merty
İleti Sayısı: 3,510
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
51
•
|