07-03-2017, 12:11
bunun tek bir sebebi var, tek bir sebep!
2013 haziranında oyun çıktıktan sonra takip eden aylarda ve yıllarda axis oyuncu sayısı auto match sisteminde hep %70 oranında iken allies kısmı hep %30 payda kaldı. Axis bu kadar çok sevilirken ve tercih edilirken oyuncuları allies kısmına daha fazla yönlendirmek gerekiyordu. Nitekim defalarca her türlü alman ünitesi nerf üzerine nerf yedi. Örneğin panzergrenadier'lar geçmişlerinin performanslarından çok gerideler. Relic buna çözümü 2015 eylülün de ingilizleri ekleyerek allies kısmını 3' e çıkararak buldu.
Bugün hala oyunda 2 axis ve 3 ally ordusu bulunuyor. Bu sayede daha fazla nerflenmesi mümkün olamayan axis tarafı %50 hatta %40' lara kadar düştü. Ben 1 senedir oyunu oynamıyorum . bu dediğim husus son 1 senede değişmiş olabilir.
2013 haziranında oyun çıktıktan sonra takip eden aylarda ve yıllarda axis oyuncu sayısı auto match sisteminde hep %70 oranında iken allies kısmı hep %30 payda kaldı. Axis bu kadar çok sevilirken ve tercih edilirken oyuncuları allies kısmına daha fazla yönlendirmek gerekiyordu. Nitekim defalarca her türlü alman ünitesi nerf üzerine nerf yedi. Örneğin panzergrenadier'lar geçmişlerinin performanslarından çok gerideler. Relic buna çözümü 2015 eylülün de ingilizleri ekleyerek allies kısmını 3' e çıkararak buldu.
Bugün hala oyunda 2 axis ve 3 ally ordusu bulunuyor. Bu sayede daha fazla nerflenmesi mümkün olamayan axis tarafı %50 hatta %40' lara kadar düştü. Ben 1 senedir oyunu oynamıyorum . bu dediğim husus son 1 senede değişmiş olabilir.