Dyn-o-matic eklentinin en kötü kartı olabilir, bunun sebebi 5 mana 3/4 yapılmasına gerekçe olarak muhtemelen Warrior'un self-damage kartlarının (frozen throne'daki valkyrie veya bu son kule kartı gibi) düşünülmesi, ancak bu kartlar ve genel olarak o deste Warrior'da competitive olarak oynanması olası olmayan kartlar. Nerden biliyorum, çünkü çok denedim. O destelerin en büyük zaafı self damage alan kartların canlarının düşük oluşu ve yararının yetersiz kalışı. Reddit'te 5 mana 3/4 kart için "game winning tempo swing" tarzı şeyler yazılmış.
Kart Blizzard'ın zorladığı bir Mech Warrior destesinde kendine yer bulabilir, ancak self-damage Warrior destelerini kurtarabilecek bir kart değil, sahadaki mevcut kartları güçlendirmeyen 5 mana 3/4 kart hiçbir aklı başında destede kendine yer bulamaz. Galvanizer kartından biraz sonra duyurulmasını "bak 5 mana ama Galvanizer varken oynarsan 4 mana 3/4 oluyor" düşüncesi oluşturmak için yapıldığını düşünüyorum, ama benzer bir şeyi Elemental Shaman'da denediler Fire Plume Harbinger kartıyla, Elemental Shaman oynayan kaç kişi gördünüz?
Self damage Warrior destelerini de kurtaracak olan kart şudur, manası canı farketmez: "Tüm minionlarına 1 hasar ver, ardından +2 can ver" tarzı kartlar.
Kart Blizzard'ın zorladığı bir Mech Warrior destesinde kendine yer bulabilir, ancak self-damage Warrior destelerini kurtarabilecek bir kart değil, sahadaki mevcut kartları güçlendirmeyen 5 mana 3/4 kart hiçbir aklı başında destede kendine yer bulamaz. Galvanizer kartından biraz sonra duyurulmasını "bak 5 mana ama Galvanizer varken oynarsan 4 mana 3/4 oluyor" düşüncesi oluşturmak için yapıldığını düşünüyorum, ama benzer bir şeyi Elemental Shaman'da denediler Fire Plume Harbinger kartıyla, Elemental Shaman oynayan kaç kişi gördünüz?
Self damage Warrior destelerini de kurtaracak olan kart şudur, manası canı farketmez: "Tüm minionlarına 1 hasar ver, ardından +2 can ver" tarzı kartlar.